Beoordelingen over Titanic Port Bakirkoy 5-sterren

Fisekhane Cad. No:7/3 34140 Bakirköy, Bakirkoy, 80220 Istanbul, Turkije

#455 van de 1.304 hotels in Istanbul

Fanatastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Soms last gehad van meerdere malen de sleutelpositie die het niet deed en opnieuw moest aanvragen.

Heel vriendelijk personeel en alles is heel hygiënisch, ook elke ochtend heerlijk ontbeten! Daarnaast een heerlijke massage en hammam ervaring gehad. Vriendelijke hotel manager Nihan Alkan, goede communicatie gehad al voor dat ik in het hotel was en tijdens verblijf.

Slecht slecht slecht slecht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Alles viel tegen. Ik kwam na een lange vlucht om 4 uur in de nacht aan. Personeel gaf aan dat mijn boeking niet in het systeem staat, waarbij ik dus bijna een uur lang in de lobby heb moeten zitten wachten. Er werd mijn geen water of drankje aangeboden. Na heel lang gewacht te hebben liep ik op eigen iniatief naar de bali om te vragen of de boeking all geregeld is. Meneer gaf aan ow ik zal nu even kijken. En gaf aan dat mijn Check in voor in de middag moest zijn en dus wel ineens een boeking had! Heel vreemd en apart we waren erg moe en ze gaven aan onze bagages naar de kamers te brengen. Ik wachte in mijn kamer weer een half uur en bagage was er nog steeds niet! Ik boos naar beneden en zag mijn bagage onbeheerd bij de ingang. Ik was woest en toen pas werd er iemand geroepen om bagage naar boven te brengen. Inmiddels al 6 uur in de ochtend en wil gaan slapen. Het was heet en de airco deed het niet. Ik moest met ramen open slapen gezien dit hotel vlakbij de vliegveld zit is er enorm veel lawaai van laagvliegende vliegtuigen. Er werk 1 dame die aardig is zij is van de informatie de rest van personeel is 3 keer 0. Slecht!!!! Niet gaan het is je geld niet waard!

Helemaal niets

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Over het algemeen zeer tevreden, ik zou dit hotel zeker nog een keer boeken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Verkeer is erg druk. Ik heb mij veel moeten verplaatsen i.v.m. mijn werk. Informeer goed naar de gemiddelde reistijden per locatie. Een taxi is niet sneller dan het overige gemotoriseerde verkeer en de busjes/dolmus. Wil je je echt snel verplaatsen? Neem dan Metro of de Metrobus. Van Europa naar Azië met de Marmaray metro is supersnel en vergeet niet de Metro App te downloaden van Istanbul. Superhandig.

Ontbijt is uitstekend, personeel is super vriendelijk. De locatie is perfect (Midden in het Centrum van Bakirkoy). Dolmus standplaats is naast de deur, Taxi's in overvloed (nooit wachten). 2 zeer grote overdekte winkelcentrums het hotel, CapaCity en Carrousel. Goed ziekenhuis naast het hotel en op 5 minuten loopafstand ook nog een van de beste en bekende oog ziekenhuizen. Kamer is voldoende en ruim en niet te vergeten, zeer schoon. Kamer wordt dagelijks schoongemaakt. Wifi is gratis en heeft overal in het hotel zeer goed bereik, echter wordt de verbinding wel geknepen. Videoconferencing via wifi is daarom helaas niet mogelijk. De 2x RJ45 netwerk stekkers in de kamer werken niet, zijn waarschijnlijk niet gekoppeld. Ook fijn is dat er meerdere stroomaansluitingen aanwezig in de kamer. Om uiterlijk 12 uur moet er uitgecheckt worden. Echter mocht je pas laat in de avond moeten terugvliegen dan kan je je spullen wel achterlaten bij de receptie. Je krijgt dan een bewijs mee voor het ophalen. Ontbijt in het hotel is zeer goed, maar wel duur en maar tot 10:00uur. Buiten de deur is ontbijt veel goedkoper.

Heerlijk genoten weer zoals altijd
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Hotel verlangt 100€ deposit voor de mini-bar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Hotel verlangt 100€ deposit voor de mini-bar. Reden om dit hotel niet meer te boeken.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Verlichting in de kamer

Hygiene en locatie

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Uitzicht

matig matig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

kamer met zeezicht is geen zeezicht, fotos op site waren toen hotel nieuw was, nu is alles gedateerd er is geen restaurant op de top floor

Fijn hotel vlak bij de shopping malls
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Fijne atmosfeer om te verblijven

Het was super!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Alles was tiptop in orde kamers altijd heel proper. Vriendelijke personeel altijd behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Wifi was niet super, maar daar kom je uiteindelijk niet voor.

Locatie is goed. Precies naast een winkelcentrum en in een drukke winkelstraat

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Dat er borg betaald moet worden voor de minibar, wat voorheen niet nodig was. En het boekingsbedrag is 2x geïncasseerd

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Badkamer/toilet was erg koud.

Ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Het personeel is hartstikke vriendelijk en behulpzaam.

Het personeel is hartstikke vriendelijk en behulpzaam. Er bevindt zich naast de fitnessruimte een speelruimte voor kleine kinderen, waar je kind ook gratis kan achterlaten zolang je binnen de hotel faciliteiten blijft als ouder zijnde. Er is dus gratis oppas, als je even wilt genieten van de spa of even wilt sporten. Het eten in het restaurant op de toproof was echt heerlijk en absoluut niet duur. We kregen ook gratis een extra bed.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Locatie, locatie locatie.

Badkamer was erg koud, maar dat was specifiek voor deze kamer, wifi viel vaak weg.

Locatie, locatie locatie. Zeer smaakvolle kamers en badkamer. Vriendelijk personeel. Goede service

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De bedden zijn zeer comfortabel en goed!

Personeel in de lobby verzocht ons om op een andere bank te zitten omdat er voor ons een andere meneer zat. Toen wij daar kwamen zitten, zagen wij niemand zitten. Vervolgens worden we 5 minuten later verzocht om ergens anders te gaan zitten...

De bedden zijn zeer comfortabel en goed!

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Останавливались в этом отеле второй раз.

Очень теплые одеяла.

Останавливались в этом отеле второй раз. Выбрали именно потому, что понравилось в первый раз. Удобно, что гараж прямо в отеле и есть valet parking

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Ontbijt en de kamers, hygiëne, rust.

Ontbijt en de kamers, hygiëne, rust.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

WiFi

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Locatie, hygiene en service

Locatie, hygiene en service

• Beoordeeld op: 20 september 2015

het restaurant was uitstekend, gastvriendelijk personeel en...

niets, alles perfect

het restaurant was uitstekend, gastvriendelijk personeel en schitterend uitzicht

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Hotel zelf, ligging gewoon alles ik kom er jaren.

Niks, gewoon top hotel

Hotel zelf, ligging gewoon alles ik kom er jaren.

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Titanic Port Bakirkoy