Beoordelingen over Tomtom Suites

Boğazkesen Caddesi. Tomtom Kaptan Sokak No.18 Beyoglu, Beyoglu, 34413 Istanbul, Turkije

#12 van de 1.304 hotels in Istanbul

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Gastvrij en hoge kwaliteit
    • Suite

Zeer gastvrij, niet zo groot, veel aandacht voor details en alles van hoge kwaliteit: kamers, ontbijt en service. Restaurant Nicole op de bovenste verdieping is ook een aanrader.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

rustig en toch centraal klassehotel
    • Standaard Suite

Ontbijtaanbod

Kamers, vriendelijkheid en netheid

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Lekker ontbijt,mooi uitzicht,uitstekende kamer.

Op booking stond vermeld dat er een gratis shuttle service was doch deze was tegen betaling beschikbaar.

Lekker ontbijt,mooi uitzicht,uitstekende kamer.

• Beoordeeld op: 6 april 2016

We krijgen een gratis upgrade.

We krijgen een gratis upgrade. Deze kamer was van alle gemakken voorzien. Heerlijk groot en schoon. De locatie van Tomtom Suites is perfect. Je logeert dichtbij de Istiklalstraat (steenworp afstand) waar het doorgaans druk en luidruchtig is. Maar aangekomen bij de Suites is het een oase van rust (straat waar het Italiaans consulaat is gevestigd). Veel keuze bij het ontbijt met een mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Al met al, echt de moeite waard, wij komen er zeker terug!

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De eerste nacht hadden wij wat last van een draaiende auto...

De bediening bij het ontbijt is voorbeeldig. Het assortiment aan brood en ontbijtcereals zou iets groter mogen. Leeslamp bij bed kan niet afzonderlijk uit

De eerste nacht hadden wij wat last van een draaiende auto onder ons raam op de laagste verdieping. Na ons verzoek om een andere kamer kregen wij gelijk een geweldige andere kamer toegewezen. Een zeer klantgerichte instelling die ook in andere zaken terug kwam

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Zeer ruime, luxe kamers.

Zeer ruime, luxe kamers. Fraai uitzicht vanuit restaurant. Centraal gelegen.