Beoordelingen over Tusan Beach Resort - All Inclusive 5-sterren

Otuzbirler Plaj Mevkii (Aydın), 09400 Kuşadası, Turkije

#38 van de 51 hotels in Kuşadası

Hotel zat ver onder mijn verwachtingen.
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Het eten was veel te simpel weinig variatie, restaurant veel te klein voor de capaciteit van het hotel. Kleine strand. Waardeloze parasols ( oud , gescheurd, geroest en vuil ) ligkussens niet hygienisch en plakkerig deze werden niet gewassen. Animatie was zeer amateuristisch. Zeer harde bed matras.

WIFI verbinding was goed in de kamers

Uitzicht op de kamer
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Kamer werd nooit proper gepoetst, niet gedweild. Eten elke dag hetzelfde en altijd koud. Alle toiletten stinken en zijn altijd vuil. Cocktails trekken op niets en de wijn smaakt naar azijn.

Uitzicht op de kamer

Alles was perfect we zijn een gezin met twee kinderen van 8...

Wifi is slecht

Alles was perfect we zijn een gezin met twee kinderen van 8 en 14 jaar iedereen heeft ze vermaakt eten was perfect alles was comfortabel animatie was genoeg zwemplek voor elke leeftijd is er alle soorte eten is er personeel ongelofelijk goed en hulpzaam hele dag door animatie savonds show voor elke kinderen met ouders centrum en toeristische plekken goed bereikbaar Strand net zo mooi en schoon ook de kamers wij haden de luxe zeezicht

Dramatisch!
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Het was een dramatische ervaring! Weggegooide geld kan ik het noemen, hotel is verouderd, personeel is onvriendelijk(geen zin in hun werk), eten was minder, kamer en het hotel zelf was vies. Onze kamer is 3 dagen achter elkaar niet schoongemaakt terwijl we elke x aan hebben gegeven dat het schoongemaakt moest worden. Zee was 0 meter van het hotel maar parasools hadden gaatjes, iedereen was te dicht op elkaar weinig ruimte hetzelfde met de zwembaden.

Het was direct aan het strand. Vanaf de kamer kon je de golven horen.

Slecht
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Alles! - kamer was te klein (niet zoals op afgebeelde foto's) - babybed stond klaar maar was enorm oud en vuil - lakens werden niet ververst: we hebben 3 dagen in dezelfde lakens (met vlekken!) geslapen! Een 5-sterrenhotel mag toch dagelijks of om de dag lakens verversen?! - Handdoeken die we kregen waren enorm oud en vol vlekken(bloedvlekken-gele vlekken...) - mijn peuter v bijna 2 heeft een infectie opgelopen in hun vuil zwembad! Zwembad was vuil (pas toen wij geklaagd hebben, hebben ze het zwembad gereinigd!). - We hebben een dokter erbij moeten halen die we 120€ betaald hebben, hotel zou hier voor moeten opdraaien aangezien ons kind in hun hotel door hun vuiligheid ziek geworden is! Hebben ze zelfs niet eens voorgesteld! - mijn echtgenote heeft een allergie opgelopen (armen en borstkas zagen enorm rood met brobbeltjes) - de mensen (gasten) die wij in het hotel gesproken hebben waren allemaal ontevreden over hun verblijf! - meeste personeelsleden waren tussen de 16-18j ( kinderen die zogezegd het zwembad moeten reinigen?! Hoe kan een jongen van 16j een zwembad reinigen?) - De manager heeft ons beloofd het resterend bedrag binnen de week te storten, na bijna 2 weken hebben wij nog steeds niets mogen ontvangen! - dit hotel is absoluut GEEN 5-sterren waard! Dit hebben we nog nooit Meegemaakt! Ipv te ontstressen zijn we vermoeid en gestresseerd terug uit verlof!

Goed maar voldoet niet aan de verwachtingen
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Overal moest je wachten voor eitjes, voor pizza ...

Het was ideaal voor gezin met kinderen maar kinderanimatie was zo koel en niet kindvriendelijk. Niet blij dat je met je dessert geen koffie of thee kon drinken. Soep was nooit lekker in sehriye was sehriye te zoeken, geen ijs en gozleme in 5 sterren hotel

Slechtste hotel ooit!!!!!!
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Eten was iedere dag het zelfde zowel ontbijt, middagmaal als avondmaal. Geen enkele dag rood vlees gehad. Niet te vreten smaakloos. Onvriendelijke personeel. Super trage WiFi en niet overal bereik. Geen ijsjes voor kinderen geen tussendoortjes. Super weinig soorten fruit en de helft van fruiten half rot, de rotte kanten aan onderkant verstopt.

Strand kortbij

Over het algemeen was een goede verblijf behalve aantaal genoemde punten!
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Wifi was zwaak, gedurende verblijf alle sorten gehaktbal met de zelfde smaak gegeten, dat was minder, Tijdens inchecken hadden ze extra kosten probeerde berekenen vanwege de wisselkoers maar daarmee had ik niet akkord gegaan, het was ok zeiden ze😳

Locatie was goed, animatieteam was goed. Dhr Baris was heel vriendelijk en gastvrij, Mevr Aysel bij ontbijt geweldig! Animatie team Sinan, Murat, Army (Armagan) waren ze heel gezellig en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Super vriendelijk personeel, eten vers en lekker, voldoende...
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Accomodatie en restaurant mogen stilaan een opfrisbeurt krijgen, maar het is nog niet dringend.

Super vriendelijk personeel, eten vers en lekker, voldoende keuze. De kamers zijn net en ruim. Hotel is beveiligd, Dolmushalte net aan de uitgang. Tuinen en terrassen mooi onderhouden. Iedereen staat klaar om je te helpen. Geen lastige vakantiegangers. Hadden een rustige kamer gevraagd en ook gekregen. Alles werkte prima in de badkamer. Hebben een supervakantie gehad, zeker een aanrader voor wie er even uit wil en genieten.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De vele mogelijkheden.
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Avondeten niet warm zelfs tegen koud aan.

De vele mogelijkheden.

Personeel onvriendelijk in grote restaurant

Personeel onvriendelijk in grote restaurant

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Het was echt een topvakantie, wij hadden echt een prachtig uitzicht op de zee en het eten was top!
    • Kamer met Uitzicht op Zee en Gratis Diner À la Carte

Dat ik door het heerlijke eten 5 kilo ben aangekomen.

Uitzicht was echt prachtig,eten was heerlijk en het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Mooi schoon hotel, heerlijk eten, vriendelijke bediening een aanrader

Alles klopte

Niet wat we verwacht hadden , erg tegen gevallen.
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Het eten was heel slecht, kleinkind heel ziek geweest van eten en zwembad water.

Het annamatieteam was top,

Advies aan iedereen is om niet te gaan geef iets meer geld uit voor een betere service en strand
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Zee + 2 Kinderen

Strand , eten , zwembad , drinken onder de maat het was niet te drinken buiten het hotel onze drinken gekocht

Uitzicht

• Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Nooit meer terug naar Tusan beach!!!!!
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Hygiene, wifi, eten en personeel!

Natuur eromheen.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Kamers vielen echt tegen.

Kamers vielen echt tegen. De badkamer had een hele nare geur.