Beoordelingen over White House Hotel Istanbul

#2 van de 1.304 hotels in Istanbul

9,8

9,7

9,9

Prachtig hotel met een heerlijke ambiance

Zojuist terug gekomen van een prachtige moeder-dochter reis door Istanbul. The White House Hotel heeft zeker een steentje bijgedragen aan deze ervaring. Met een warm welkom werden wij ontvangen door het super vriendelijke personeel. Niks was te veel voor ze, we konden met al onze vragen bij hun terecht. Tevens gaven zij ook uitstekende aanbevelingen m.b.t restaurants, hamams etc. De kamer was royaal en super netjes. Tijdens het ontbijt kon je heerlijk genieten van het uitzicht op de Haya Sofia. Het hotel is centraal gelegen, waardoor de voornaamste bezienswaardigheden dichtbij zijn. Een en al top hotel! Bij een volgend bezoek aan Istanbul, zouden wij weer voor The White House Hotel kiezen!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Hotel is dicht bij de voornaamste bezienswaardigheden

Hotel is dicht bij de voornaamste bezienswaardigheden Er is geen restaurant maar die zijn er in de nabijheid genoeg Vriendelijk en behulpzaam personeel Gevarieerd en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Bezienswaardigheden en vele restaurants op loopafstand.

Klein minpuntje: onze nogal krappe douche.

Bezienswaardigheden en vele restaurants op loopafstand. Hotelpersoneel is bijzonder attent en servicegericht, de kamers zijn heel schoon. Uitstekend ontbijtbuffet op leuk dakterras.

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

De service die verleent werd op ieder moment van de dag.

De service die verleent werd op ieder moment van de dag.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van White House Hotel Istanbul