Beoordelingen over Hotel Yasmak Sultan 4-sterren

Ebusuud Cad. No:12 34110 Sirkeci/Istanbul , Fatih, 34410 Istanbul, Turkije

#277 van de 1.304 hotels in Istanbul

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De ligging vwas ideaal. Hartje centrum. Iedere dag even gebruik gemaakt van de sauna,zwembad

Niets. Het kon niet beter.

Wij hadden een kamer gekregen in het romantica hotel. Geen idee waarom. Van dezelfde keten en het lag aan de andere kant van het Yasmak Sultan. De kamers waren ruim, veel kastruimte, grote badkamer en heerlijke bedden. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de bediening perfect.

De absolute perfectie is zeer nabij.

De tweede dag dienden wij 4 keer te vragen naar 1 extra koffie, en uiteindelijk kregen we er 2 :-))

Bij de booking wilde ik een luxekamer, maar deze waren allemaal bezet. Dus boekte ik een gewone kamer, maar vroeg ik tevens bij het boeken van de luchthavenshuttle dat indien een klant zou wegvallen, ik gerust zijn luxekamer zou willen overnemen. Bij aankomst kregen we een kamer aangeboden in het Romance Istanboel hotel, net naast de deur, van dezelfde groep hotels, maar iets luxueuzer. Hoewel niet gevraagd, hebben we de upgrade gratis gekregen. De bediening was perfect. Op mijn verjaardag zelfs een extra zoetigheid (taartje met kaars) bij het ontbijt en onze kamer speciaal romantisch ingericht...

Alles was perfect 😀😀

De locatie van de hotel is perfect. Het hotel was alles perfect. De hygiene, ontbijt de kamers was zo goed en schoon. De mensen wie daar werken vriendelijk en behulpzaam. De tram paar meter op loop afstand. De bazar en aya Sofya 10 min loopafstand. Wij hebben in die 3 dagen zo fijn gehad.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Relaxt, gastvrij en gezellig

Het personeel is zo aardig, geen vraag is lastig of teveel, gastvrijheid is nr 1 in het hotel. Locatie is top, op loopafstand van alle bijzienswaardigingen, metro stop heel dichtbij.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Ontbijt en de diners Waren heerlijk complement aan de chef...

Vondt dat het menu wat veranderd kan.bij voor beeld met special of today want na 2weken had ik alles op het menu gehad en gezien

Ontbijt en de diners Waren heerlijk complement aan de chef,ieder een Waren be hulp zaam en.vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Vriendelijk personeel, mooi uitzicht in restaurant

Kleine kamers

Vriendelijk personeel, mooi uitzicht in restaurant

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

gastvrij, luxe

kamers super, ontbijt ook. zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Alles was perfect!

Het ontbijt was fantastisch en het persoonlijk kon niet vriendelijker. Ik kom zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

Het was top.

Het was top. vriendelijk personeel, kamers waren net. Het eten was afwisselend. perfecte ligging om alle bezienswaardigheden te gaan zien. Alles op 10 a 15 minuten wandelafstand.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

- Locatie is perfect als je de hotspots (Blauwe Moskee,...

- Onze kamer was echt te klein. - Herrie van de straten, maar dat ligt niet echt aan het hotel. - Zwembad aan de kleine kant, meer voor kinderen. - Sporten is mogelijk maar het is zeer beperkt.

- Locatie is perfect als je de hotspots (Blauwe Moskee, Hagia Sofia, Topkapi) wilt bezoeken. Tram stopt tevens op enkele seconden lopen van het hotel. - Personeel spreekt uitstekend engels en is altijd bereid te helpen. - Ontbijt is zeer uitgebreid en variërend. - Uitzicht vanaf restaurant is heel mooi. - Spa en Wellness is zeer de moeite waard, naar mijn mening de beste van de stad.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Het ontbijt was heerlijk en de locatie is perfect!

Het ontbijt was heerlijk en de locatie is perfect! Dichtbij Gülhane park, Hagia Sophia en de andere bezienswaardigheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Vriendelijkheid personeel, dicht bij bezienswaardigheden,...

Vriendelijkheid personeel, dicht bij bezienswaardigheden, heerlijk tot rust komen in het zwembad en bubbelbad

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Zeer goed en uitgebreid ontbijt + zeer vriendelijk personeel.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt + zeer vriendelijk personeel. Propere kamers.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Uitzicht