2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Californië
  4. Hotelbeoordelingen San Francisco
Verenigde Staten San Francisco Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Royal Pacific Motor Inn Beoordelingsscore: 7,9

“Locatie, parking en gastvriendelijkheid”

• Hotel Caza Fisherman's Wharf Beoordelingsscore: 8,4

“Locatie”

• Inn on Broadway Beoordelingsscore: 7,9

“Prijs”

• Club Wyndham Canterbury Beoordelingsscore: 8,9

“De kitchenitte zodat je zelf ontbijt of wat te eten kan maken of opwarmen in het dure San Francisco. Lekker bed, fijne douche, 2 smart TV’s.”

• Riu Plaza Fisherman's Wharf Beoordelingsscore: 8,3

“Perfecte ligging en geweldig ontbijtbuffet.”

• Chancellor Hotel on Union Square Beoordelingsscore: 8,7

“Een hotel met klasse in het centrum van San Francisco. Om mijn partner te verrassen (werd 50 jaar), heb ik het hotel gevraagd om tegen een kleine vergoeding de kamer te versieren. Niks was een probleem. Een lief kaartje namens het team, flesje bubbels, balonnen etc. Grote waardering hiervoor.”

• The Clift Royal Sonesta San Francisco Beoordelingsscore: 8,5

“Fantastische kamer (suite), rustig dus geen stadsgeluiden. Personeel erg behulpzaam bij vragen over bijv. San Francisco. Locatie is perfect. Alleen taxi nodig om van/naar airport te komen. Rest goed te belopen in het centrum. Hebben daarnaast een dagticket genomen elke dag zodat we van de cablecar (erg leuk) gebruik konden maken. Die brengt je dicht bij alle bezienswaardigheden.”

• Inn on Broadway Beoordelingsscore: 7,9

“Ligging zeker oké, openbaar vervoer dichtbij. Kamer vernieuwd, ruim genoeg! Koffie op de kamer, alsook frigo en microgolfoven.”

De 30 beste hotels in San Francisco