Beoordelingen over Hotel Shocard, New York 3-sterren

206 West 41th Street, New York, NY 10036, Verenigde Staten

#208 van de 415 hotels in New York

Locatie super, hotel goed.
    • Kamer met Queensize Bed

Het watermanagement op de douche was niet optimaal, we moesten enkele minuten wachten op warm water en hadden moeite met het water op 1 temperatuur te houden. Verder lagen we naast de airco, waardoor we de airco het snachts uit hebben gelaten. Ik denk dat dat het compromis is voor de locatie en prijs.

De locatie was gewoonweg perfect, de J line vanuit Jamaica station/JFK stopt bij port authority op ongeveer 3 minuten lopen van het hotel. Deze optie kost 7,25USD en brengt je binnen een uur midden in Manhattan. Vervolgens ben je vanuit het hotel binnen 5 minuten op Times Square. Het hotel zelf is modern en de kamer was verder functioneel en super schoon. De werkzaamheden in die vermeld wordt in sommige reviews lijken overigens voorbij.

OK hotel, uitstekende gelegen in 'rustige' zijstraat Broadway steenworp afstand van Times square
    • Kamer met Queensize Bed

Tegenover hotel aan straatkant stond een gebouw met een enorme installatie in de gevel die tot s avonds laat buitengewoon veel lawaai maakte, hetgeen via de airco in de kamers doordrong aan. Wij hebben met handdoeken s avonds de roosters afgedekt om lawaai een beetje te temperen. Ergens rond middennacht gaat deze installatie op laag pitje en hoor je alleen met name allen nog verkeer, oa de vuilniswagen die tussen 3 en 4 uur in de ochtend langskomt of een vrachtwagen die komt lossen. We hadden 3 kamers en de kamer aan de zijkant had geen lawaai overlast. Kijk ik internationaal naar prijs/ kwaliteit dan vind ik dat je voor veel geld er tamelijk gewoontjes bij zit ,waar ik elders in een suite zit voor zulke bedragen per nacht. Ook een dag zonder warm water onder de douche op 2 van de 3 kamers, vind ik eigenlijk niet kunnen, maar he, het is New York ;-)

Kleinschalig hotel (5 verdiepingen) met een 'rustige' centrale ligging aan Broadway en erg dicht bij Times Square en een subway opstap 20 mtr van hotel in de straat. Dit maakt het hotel tot een ideale uitvalbasis. Kamers zijn eenvoudig, niet te groot maar ook niet echt klein. Compleet en schoon. Prima roomservice elke dag. Er is een 'restaurant' bij waar ook kan worden ontbeten, maar wij hebben ons gericht op de tientallen eetgelegenheden in de wijk rondom hotel. Midtown Manhattan dus straat uit en je 'bent er...'

Goede locatie maar jammer van de kamer
    • Kamer met Queensize Bed

De kamer was te klein. Er was weinig ruimte om je spullen op te bergen. De airco hing aan het raak naast het bed. Dus wij zaten de hele nacht in die herrie. Het raam had uitzicht op wen muur waardoor wij een beetje claustrofobisch werden. Er waren niet genoeg stopcontacten. En jammer genoeg hebben we ook geen verlengsnoer of iets dergelijks gekregen, ondanks dat dat beloofd was. De mensen bij de receptie hebben niets verteld over eventuele service van het hotel. Weinig was echt geïnteresseerd leek het.

De locatie is top. Het is een paar stappen van Times Square. Maar ook van de busstation en de metro. De kamer was netjes maar erg klein. Een föhn, koffieapparaat en strijkijzer waren aanwezig in de kamer.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima bed in een hele nette kamer.
    • Kamer met Queensize Bed

Als je voor je rust gaat, ga niet naar New York City en zeker niet op een paar honderd meter van Times Square. Ik vond het prima. Ja, ook de airco maakt lawaai (zoals bij veel hotels in de USA vanuit het oogpunt van de Nederlandse reiziger), maar maakt het in de zomer goed uit te houden.

Prima bed in een hele nette kamer. Hotel ligt op een toplocatie. Prijs gezien de locatie in verhouding tot de kwaliteit van het hotel is goed .

Super locatie!

Houdt rekening met kleine kamers en het is erg anoniem. Kan ook fijn zijn natuurlijk.

Locatie was echt super! Maar dat is dan ook waar je voor betaald. Het was een heel schoon hotel, maar houdt rekening met kleine kamers.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Fantastische verblijf en een top gastvrouw

Kamer was wel klein.. moesten ff onze weg zien te vinden omdat we ook grote koffers hadden..

Kamer was heel netjes en mooi ingericht ! Top locatie!! metro was op 2 minuten lopen.. een super fijne gastvrouw 'Carmen' heel vriendelijk en behulpzaam.. ze had goede tips voor ons met betrekking tot lekker eten en wat te zien.. een Ontzettende lieve vrouw en gezellig om mee te kletsen..

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan New York

De kamers zijn aan de kleine kant. Er zijn geen kamers met 2 single bedden. Ook het 2persoonsbed was aan de kleine kant: een twijfelaar. Niet eens een standaard 2persoonsbed.

Fantastische ligging! Vlakbij Broadway (musicals), 5th Avenue (shopping), Times Square, Bryant Park en een metro halte.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Tophotel voor vakantiebezoek.
    • Kamer met Queensize Bed

Uitzicht was op een muur nog geen halve meter van het raam. Nauwelijks daglicht. Voordeel: terwijl hotel bijna op Times Square ligt, stille en donkere slaaplek. Er waren geen stoel en tafel, maar wel leuk café beneden waar je kunt werken.

Mooi ingericht. Prettige ruimte.stil.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Kleine kamers zonder raam
    • Kamer met Queensize Bed

Deze kamer had geen raam, zoals blijkbaar de meeste kamers in het hotel. Dat wordt niet aangekondigd. De kamer was bovendien extreem klein. Deze combinatie is erg onaangenaam. Bovendien maakt de verwarming/aico veel lawaai. De afbeeldingen die op booking.com verschijnen zijn misleidend. Aanbod betalend ontbijt was extreem beperkt (en ongezond).

De perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar
    • Kamer met Queensize Bed

Hadden oorspronkelijk voor 4 nachten geboekt. Kregen super kleine kamer, geen raam en heel de nacht lawaai van de airco buiten. Zijn 1 nacht gebleven en dan naar een ander hotel gegaan

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Prima.
    • Kamer met Queensize Bed

De grootte van de kamer Het queensize bed was niet echt queensize

De kamers waren modern en schoon Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Bij Shocard voelden we ons thuis.
    • Kamer met Queensize Bed

De snelle service van de medewerkers, hun enthousiasme en vriendelijkheid heeft ons erg op ons gemak gesteld.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De ligging, zeer centraal
    • Kamer met Queensize Bed

Lawaaierige airco, ook ‘s nachts, oordoppen zijn nodig

De ligging, zeer centraal

Geweldig!

Helemaal niets

Het personeel was zeer behulpzaam en aardig. Kamer was ontzettend schoon en de bedden lagen heerlijk. Locatie was super!

Goed verblijf voor een mooie prijs
    • Kamer met Queensize Bed

Schoonmaken van de kamers liet wel iets te wensen over

Lokatie is top

Uitstekend. Goede locatie. Schoon. Goede waarde.

Goode locatie!

Het personeel was erg vriendelijk en de badkamer was zo...
    • Kamer met Queensize Bed

Het personeel was erg vriendelijk en de badkamer was zo ontzettend cool

Prima Kamer Uitstekend en vriendelijk personeel, im de hoek ligt Times Square

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Prima kamers.

Prijzen ontbijt

Prima kamers. Mooie badkamer. Uitstekende locatie

De kamer was erg krap en omdat er geen raam in zat en dus de...
    • Kamer met Queensize Bed

De kamer was erg krap en omdat er geen raam in zat en dus de airco constant aan moest (hetgeen voor veel lawaai zorgde), viel dat best tegen.

NY Shocard aanrader

Koud water

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Drie sterren wel waard maar jammer van uitzicht.

Geen uitzicht op de kamer. Luidruchtige airco op de kamer.

Eenvoudige inrichting, badkamer prima, midden in Manhattan tussen station en Central Park.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Duurde wat lang voordat douch warm werd.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

De lokatie, vlakbi Times Square
    • Kamer met Queensize Bed - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Geen normaal raam op de kamer, dus geen daglicht. Dreunende bassen van de bar

De lokatie, vlakbi Times Square

Perfecte ligging
    • Kamer met Queensize Bed - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Kamer had geen uitzicht naar buiten. Alleen raam met melkglas.

Perfecte ligging

• Beoordeeld op: 26 september 2016