Beoordelingen over The Garden District House 1-sterren

#56 van de 148 hotels in New Orleans

Gebaseerd op 428 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Zeer matig

Eigenlijk alles. Openbare ruimte. De keuken was vaak vier en het ontbijt was minimaal. De badkamers waren vies en in een liep het water niet goed door. De kamer had mankementen: gordijnrails viel naar beneden, van de 6 stopcontacten werkten er maar 2, een outlet was niet afgewerkt. Er is geen 24 uurs receptie wat voor problemen zorgde toen onze keycard voor de voordeur het niet deed. De voordeur had mankementen dus had het personeel een extra keycard in de brievenbus gedaan, niet veilig maar wel nodig. Wij kwamen een keer om 4 uur thuis toen deed de kaart het niet. Wij belden naar het aangegeven nummer en de mevrouw adviseerde ons aan te bellen opdat we de andere gasten zouden wekken om de deur open te doen, zij had namelijk geen extra kaart. We weigerden deze oplossing, uiteindelijk gaf ze aanwijzingen hoe we via de achterkant konden 'inbreken.' Na geklauter de deur, binnengekomen en de deur geopend. Voor de prijs vond ik het minimaal, ik zou hier niet nog eens heen gaan.

WiFi.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima voor 1 of 2 nachten.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gedeelde badkamer moet je van houden. Maar was keurig netjes. Tweepersoonsbed had een kuil.

Prima kamers, aardige mensen, vanaf het hostel is het drie kwartier lopen naar de stad, dat was leuk omdat je dan een mooie indruk krijgt van New Orleans.

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Pablo was zeer behulpzaam bij het uitzoeken van excursie en het bezoeken van een muziekavond.

• Beoordeeld op: 6 april 2016

ontbijt prima, kamers zeer goed, heel goede prijs-kwaliteit...

het weer...

ontbijt prima, kamers zeer goed, heel goede prijs-kwaliteit verhouding, erg leuke buurt, prima locatie..

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Prettig personeel, fijne tuin.

Mijn kamer had nogal kleine ramen, en was daardoor een tikje bedompt.

Prettig personeel, fijne tuin.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Great location, friendly people, good price