Beoordelingen over Alexis Park All Suite Resort (Free Parking) 3-sterren

375 East Harmon, Las Vegas, NV 89169, Verenigde Staten

#134 van de 193 hotels in Las Vegas

Mooi hotel met grote kamers
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Het zwembad was erg koud ondanks dat het al langere tijd erg heet was geweest. Aan het eind van de ochtend kwam er een DJ met veel te harde muziek. Zonde van de rust en sfeer die er bij het hotel is.

De grote kamer en de rust

Prima verblijf voor 1 nacht.

Personeel aan receptie was vaak te weinig. Bedden van 1 kamer waren prima, maar van de andere kamer niet. Verder hadden wij aangegeven dat wij graag kamers connecting wilden hebben maar op de een of andere manier was dat niet mogelijk in een hotel met behoorlijk wat kamers. Uiteindelijk zaten wij behoorlijk ver uit elkaar met de kamers terwijl er gewoon nieuwe gasten arriveerden die in ons blok gehuisvest werden. Voor onze kinderen was het geen probleem maar bij kleinere kinderen zou ik dit niet prettig gevonden hebben.

Ontbijt was goed, shuttlebus was perfect (naar vliegveld en parkeergarage Planet Hollywood).

Hotel net achter de Strip, dus rustiger en de gratis shuttle naar de Strip en Vliegveld is een plus!
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Dat het hoofdzwembad een hele dag gereserveerd was voor een groep mensen en konden wij er geen gebruik van maken!! Er waren nog wel 2 kleine zwembadjes maar minimaal voorzien van parasols en stoelen, was jammer!!! De badkamer (vooral het verouderde bubbelbad) kan een opknapbeurt gebruiken.

De shuttle en we hadden een ruime suite met een aparte slaapkamer, keukenblok en zithoek. 3 zwembaden.

Dicht bij de strip!
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

De foto’s van de suite zijn mooier dan de realiteit. We dachten dat we een suite met keuken hadden, maar het was een kaal keukenblokje. Dus geen fornuis of keukengerei, wel een magnetron en koelkast.

De zithoek, zo konden we fijn zitten/uitrusten na het bruisende Las Vegas. De shuttlebus naar de Strip.

Gedateerd complex, maar schone ruime kamers.
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Gedateerd complex met oud meubilair. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 mooie grote met voldoende ligstoelen. Nav de foto’s van dit zwembad hadden we de accommodatie geselecteerd. Daarom was het erg teleurstellend dat het niet toegestaan was om in dit bad te zwemmen. Zondag was het gesloten ivm privefeest. En doordeweeks is het bad überhaupt niet open omdat er dan geen badmeester beschikbaar is. Wat overbleef waren 2 kleinere zwembaden met beperkt aantal bedjes waarvan het meerendeel stuk is. Bovendien deden deze zwembaden smoezelig aan en leek het niet fris.

Ruime schone kamers met zithoek en kitchenette. Shuttlebus naar en van de strip was prettig! Vriendelijk personeel!!

De kamers zijn net kleine huisjes, woonkamer, keuken,...
    • Studio Suite - Queensize Bed

De douche, de douche zijn voor kleine mensen, de douche kop (vast) is zo geplaatst dat mensen langer dan 1.60 meter er niet onder kunnen staan! Dat was jammer

De kamers zijn net kleine huisjes, woonkamer, keuken, slaapgedeelte! Het was relaxed om op je kamer te zijn

locatie en inrichting kamer
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

er was geen wifi, maar wel een toeslag die gewoon betaald moest worden (het hele blok had geen wifi) het zwembad was gesloten. Alleen een hottub was open.

locatie en inrichting kamer

Kamer/suite was royaal en voorzien van een keukentje,...
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

Resort vonden wij een beetje sfeerloos. Lag iets verder van de Strip dan we dachten (dat hadden we kunnen weten) maar is wel te lopen. Keukentje zonder enige keukenspullen!

Kamer/suite was royaal en voorzien van een keukentje, lekkere bank en stoel.

goed verblijf, dicht bij de strip.
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

de stad is te groot om zonder auto uit te kunnen komen.

goede suite, schoon, iets gedateerd, goede ligging ten opzichte van de strip. geen bestek in de keuken.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

grote kamers en en rustige omgeving
    • Studio Suite - Queensize Bed

mijn kamer was gedateerd. wel werkte alles, maar de badkamer is aan vervanging toe.

ondanks dat je dicht bij het vliegveld zit is het er rustig. niet de hectiek van de strip. ruime kamers.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

• Studio Suite - Queensize Bed

Het ontbijt was iets aan de dure kant maar wel oké voor het aanbod. Het restaurant is niet elke dag open voor avondeten. De ramen kunnen niet open waardoor je geen frisse lucht in de kamer hebt. Ze hebben geen warme dekens en ook met de airco/verwarming uit kan het wat fris in de kamer worden.

Alles was super goed. Leuke kamer, snel aandacht vd service en receptie, overal netjes, shuttle bus naar het centrum en vliegveld, lekker ontbijt in het restaurant.

De suite was geweldig:ruim, schoon,licht met zowel...
    • Studio Suite - Queensize Bed

Het water van de drie kleine buitenzwembaden was niet verwarmd, en derhalve ijskoud. Zwemmen derhalve niet echt mogelijk. Ander minpuntje was dat de ramen van de suite niet geopend konden worden om op die manier frisse lucht binnen te laten...

De suite was geweldig:ruim, schoon,licht met zowel verwarming als airco.Iedere dag gratis koffiepads, regulier of decaf, en er waren gratis mini BIOLOGISCHE/ecologische toiletartikelen (van natuurlijke ingrediënten gemaakt) aanwezig in de badkamer, zoals zeep, shampoo, conditioner, bodylotion. Was hier erg blij door verrast 😊! In de keuken bevond zich tevens een koelkast, magnetron en (pad)koffieapparaat. Echt super! Bij het derde kleine buitenzwembad was een hottub, waar het heerlijk toeven was in het november zonnetje.

Mooie locatie met mooie kamer.
    • Studio Suite - Queensize Bed

We kregen een kamer waar de gordijnen niet dicht konden, de bedden enorm piepte en lampen kapot waren. Volgende dag de gebreken gaan melden bij de receptie; dit was niet de kamer die wij geboekt hadden. Ter compensatie kregen we een suite kamer; vol met luxe en alles was schoon en heel.

Prima hotel, ruime kamer en heerlijk zwembad. Hotel op loopafstand van de Strip.
    • Studio Suite - Queensize Bed

Prima hotel, ruime kamer met zitgedeelte en keukentje op loopafstand van de Strip. Vriendelijk personeel, heerlijk zwembad met ruime openingstijden. Goede fitnessruime. Leuk dat er op vrijdag ook een happy hour was.

Zeer aangenaaam en ruim hotel op loopafstand van de Strip.
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Misschien 5mn dichter bij de Strip? Verder echt geen klachten!

Mooie grote kamer, zeer goede faciliteiten (zwembad, fitness, Wifi en parkeren). Op 15mn loopafstand van de Strip. zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel.

Geweldig!
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Dit is een fantastisch hotel net buiten de Strip (loopafstand 20 minuten met de gratis Shuttle 4 minuten). Dit hotel heeft geen kamers maar suites van ongeveer 80 vierkante meter. Er is ook een keukentje met koelkast en magnetron. Keukenspullen ed. zijn er echter niet. Alle suites grenzen aan de achterkant aan een enorme binnentuin van ongeveer 150 meter lang en 15 meter breed met daarin 3 zwembaden waarvan 2 zwembaden 24 uur per dag open zijn. Ideaal voor gezinnen met kinderen. De shuttle brengt en haalt gasten ook gratis van het vliegveld. Op tijden dat de shuttle niet rijdt regelen zij een betrouwbare taxi die je binnen 10 minuten en voor $ 9,50 naar het vliegveld brengt. Het personeel is voorbeeldig en de rust in het hotel een verademing naar een middagje of avondje slenteren over de Strip. Buitengewoon goed en betaalbaar dineren doe je in het tegenover liggende Hard Rock Hotel. Onze serveerster Alexis snapt bovendien hoe je gasten moet bedienen en verzorgen. Het restaurant waar je moet zijn heet Culinary Drop Out.

Redelijk.
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

Ik heb het grote zwembad niet kunnen gebruiken. Het eerste weekend was het afgehuurd, door de week is het gesloten. Ik werd onvriendelijk verzocht er weg te gaan. Heb een klacht ingediend, is niets mee gedaan. Ontbijt is redelijk, helaas niet voor mensen met een dieet.

Relatief rustige locatie. Enkel de laatste dag was de vliegroute boven het hotel, dat was intens luidruchtig.

Lijkt mooi maar schijn bedriegt.
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

Er wordt aangegeven dat er drie zwembaden zijn. Alleen het grootste en mooiste bad is in het weekend open. Wij hadden ook nog eens de pech dat dit bad was afgehuurd voor prive feestje met erg harde muziek. Dat komt vaker voor. Ook de tuinmannen lopen met bladblazers om 8.00 uur in de ochtend rond waar je wakker van wordt. Ook op het dak .

Het hotel ligt dicht bij de strip. Je kan elk half uur gratis met een busje van het hotel gebracht worden naar de strip.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prettig relaxed hotel
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

Geen restaurant, de bar was oubollig en ongezellig (raar sfeertje).

Prima lokatie in de nabijheid bij The Strip. De nabijheid van het vliegveld was mn de laatste dag merkbaar. Drie zwembaden, hoofdzwembad met DJ in het weekend. Erg aardig personeel.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het hotel lag op loopafstand van de Strip.
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Iets van keuekengerei was heel fijn geweest. Er zat geen ontbijt bij. Je moet dus zelf wat regelen of buiten de deur gaan ontbijten.

Het hotel lag op loopafstand van de Strip. Het was er heerlijk rustig en je kon even de drukte van Vegas achterlaten. De kamer was heel ruim en netjes. Er was een keukentje en magnetron. maar geen keukenspullen of eetgerei. De zwembaden waren heerlijk verkoelend en lang open. Met badmeester. In de buurt zat genoeg om te gaan eten en uit te gaan.

Zeer praktisch verblijf als je in Las Vegas bent
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Park leek wat achterstallig onderhoud te hebben, zo werkte de airco niet in de kamer die we toegewezen kregen. Eerder in onze reis lekte de airco (in een ander kamer dus)

Prijs-kwaliteit verhouding was het best. Daarnaast is de locatie in Las Vegas heel goed. Dicht bij het vliegveld en ook dicht bij de Strip

Ruimte en rust

Zwembad 1 niet toegankelijk gedurende de week

Zeer ruime suite (pakweg 50m2) met een slaapgedeelte, zithoek en keuken in 1 ruimte naast een ruime badkamer. Goede voorzieningen op kamer: koffie / wifi / koelkast We hadden direct uitzicht op zwembad 1 (van 3) maar die ging vooral open in het weekend, zwembad 2 was ook heerlijk. 1km van de strip die met een shuttle service ook te bereiken is

Op wandelafstand van de Strip - je kon ook met de gratis shuttle van het hotel tot aan de Strip.
    • Majestic Suite met 1 Slaapkamer

Het was geen luxe verblijf maar alles was er om het aangenaam te maken (3 zwembaden maar het grootste was enkel in het weekend open) - airco goed - keukendeel verouderd.

Denk goed na of je hier wilt slapen

Het hotel verhuurt het zwembad voor privé feestjes. Midden in de nacht een verschrikkelijke herrie (van 1 tot 4u 's nachts) met een dj en dronken luidruchtige mensen. Als we dat hadden geweten natuurlijk niet geboekt.

Geld terug gekregen na klacht

Duur hotel waar je kort mag verblijven
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

Inchecken pas om 16.00 uur Moesten extra betalen om er om 13.30 in te mogen Mochten ook niet alleen alvast het zwembad benutten Wel moetbje om 10.00 uitgecheckt zijn Bij het zwembad erg harde muziek

Fijn hotel op een goede plek
    • Studio Suite - Queensize Bed

Airco maakte redelijk veel lawaai. Begint een beetje ouderwets aan te voelen.

Royale kamers, rustig ondanks de nabijheid van het vliegveld. Dicht bij de strip. Goede prijs / kwaliteit.

Kamer was groot en goede WiFi
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Ontbijt was erg duur en het zwembad was niet schoon.

Kamer was groot en goede WiFi We hebben een goede tijd gehad maar de volgende keer zouden we toch een ander hotel zoeken.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet.
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

De kamers zijn nodig aan renovatie toe. De kastjes muren en badkuip in badkamer zijn versleten en ziet er onhygiënisch uit. Tv kast deur wil niet sluiten. Vriezer klepje is weg hierdoor doet het vriesgedeelte het niet goed. Afstandsbediening voor airco was er niet.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Schoonmaak kan een stuk beter!
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

De tegelvloer in de badkamer was vies ( schoen afdrukken waren duidelijk zichtbaar) Matras van 1 van de bedden was doorgezakt (kuil in het midden) en de spiralen van het matras prikken in je lichaam. Het andere bed had een matrastopper en lag een stuk beter. De tegelmuur en de badkuip zijn versleten en ziet er daardoor viezig uit. Deze zijn aan vervanging toe. Tapijt was niet stof gezogen ( er lag nog chips van de vorige hotelgasten op de grond) en vond ook nog een leeg flesje frisdrank van vorige bewoners naast het bed. Het ontbijt is alleen gratis van maandag tm donderdag. In het weekend moet je ervoor betalen :-( In 1 van de zwembaden lagen allemaal takken van palmbomen en blaadjes enz, kan beter schoon gemaakt worden! WiFi was erg traag!

Het personeel bij de receptie was vriendelijk. Aangezien de kamer niet aan de verwachting voldeed, krijgen we de volgende keer een upgrade van de kamer.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima verblijf gehad en we hebben zelfs bijgeboekt
    • Studio Suite - Queensize Bed

prachtige kamers en schoon. De koelkast was aan, maar het vriesvak was open, geen klep ervoor waardoor alles bijna bevroor.

Mooie kamers en rustig. Gratis Shuttlebus naar het centrum!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prijs/kwaliteit perfect hotel om de hoek van de strip!
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

De accommodatie was een beetje verouderd maar toch prima.

Ruime kamer met kitchenette, om de hoek van de strip dus perfect gelegen. Prijs/kwaliteit perfect ontbijtbuffet. Perfect hotel om onze rondreis aan te vangen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Oke verblijf voor 1 nacht.
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

Gangen naar appartement waren nogal oud en wat vervallen. Donker appartement. Makkelijk toegang vanaf de straat tot de appartementen. Erg duur bij boeking kort van tevoren.

Heel vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Mooie aanbieding voor 1of 2 dagen las vegas.
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

2 van de 3 zwembaden waren dicht. Stel niet teveel voor van het ontbijt.

prima kamer, mooie ligging. Vriendelijk personeel. Kleren laten wassen voor 20 dollar.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Geen verkeerd hotel, maar ik miste de levendigheid van de strip
    • Studio Suite - Queensize Bed

Geen hulp bij het vervoer vd bagage, zelfs geen steekkarretje De locatie van mijn kamer was volgens de receptie op de 1e verdieping van een bijgebouw, in werkelijkheid was het op de begane grond, waardoor ik nodeloos met mijn bagage heb lopen sjouwen. Sober lunchbuffet. Extra gerechten alleen mogelijk na bijbetaling.

Ruime schone kamers

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Royale kamer, prima bedden.
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

De medewerkster aan de receptie was kortaf en onvriendelijk. Absoluut geen klantvriendelijke benadering. Het ontbijt was ook naar Amerikaanse begrippen zeer matig.

Royale kamer, prima bedden.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Mooi hotel op korte afstand van strip.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Lekker grote kamers, fijne zwembaden mooi gelegen in tuin. Prima locatie op loopafstand (20 minuten) van de strip. De route naar de strip is een eenvoudige rechte weg.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Uitstekende kamer.
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

Bij het inchecken was er een rij wachtenden van ca 20 meter. Na 40 minuten wachten waren we aan de beurt Personeel achter de balie was kortaf;op het onbrschofte af. Het ontbijt was ook naar Amerikaanse begrippen zeer pover. Geen brood; zelfs geen toastbrood.

Uitstekende kamer. Prima comfort. Zeer compleet.

Beetje gedateerd

Beetje gedateerd

• Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Kingsize bed

Goede prijs kwaliteit verhouding en goede locatie

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Locatie tov strip is goed.
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Locatie tov strip is goed. Nette ontvangstruimte en nette kamers

Klein keukentje
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Kingsize bed

Kan geen raam open voelde me opgesloten

Klein keukentje parkeren was ook perfect en 3 zwembaden

heel fijn
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Kingsize bed

dat het grootste zwembad alleen in het weekend geopend is.

rustig gelegen en toch dicht bij de strip

Ruim van opzet

Ruim van opzet

Mooi hotel, relatief goedkoop t o v andere hotels, drie...
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Mooi hotel, relatief goedkoop t o v andere hotels, drie zwembaden. Mooie grote kamer met keukentje.

Locatie en shuttle bus service
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Kingsize bed

Complex behoorlijk gedateerd. WiFi niet gratis, hoofd zwembad alleen vrijdag, zaterdag en zondag geopend.

Locatie en shuttle bus service

Aanrader
    • Studio Suite - Queensize Bed

Ruime kamer met alle faciliteiten. Heerlijk zwembad. Aanrader!

Rustig tov hotels op de strip.

Bar openingstijden

Rustig tov hotels op de strip. Voor ons doel prima geen behoefte aan entertainment auto parkeren zonder kosten naast de kamer.

Een geweldig resort, drie zwembaden, en dicht bij de strip
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Het ontbijt bood een ruime keuze,prijs/aanbod was redelijk van prijs, vriendelijk personeel, de kamer was behoorlijk ruim, schoon.

Prima en stil verblijf in een 24/7 stad!
    • Studio Suite - Queensize Bed

Groots. Buiten op de balkons erg stoffig

Zeer ruime kamer met goede en rustige airco

Goed bereikbaar.
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Kingsize bed

Erg basic en soms dringend toe aan vervanging, voor 1 overnachting ok, voor langer verblijf geen aanrader.

Goed bereikbaar.

Het was een krappe voldoende
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Kruipende insecten in de badkamer elke ochtend

Zwembaden

Lekker hotel!
    • Majestic Suite met 1 Slaapkamer

Bed was iets te zacht voor ons!

Goede ruime schone kamers, schone zwembaden en goede wifi. Ligt dicht bij de strip maar is wel 20 min lopen.

goede uitvalsbasis voor bezoek las vegas en omstreken

ontbijt niet inbegrepen en duur

mooie ligging, ruime propere kamer, voldoende parking vlakbij de kamer, mooie zwembaden

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Goed te doen

De ruimte

Heerlijk grote kamer, 3 mooie zwembaden en niet ver van the...
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Heerlijk grote kamer, 3 mooie zwembaden en niet ver van the strip.

Aangenaam, rustig en vriendelijk personeel.
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Het was een beetje vergane glorie, maar gezien de prijs helemaal oké.

Bedden, personeel en de rust in het hotel bevielen ons het meest.

Genoten en zeer dichtbij de strip met gratis vervoer erheen.
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Jammer dat ontbijt niet inbegrepen was

Prachtige tuin rondom de hotelkamers, heerlijk zwembad, kamer ruim met alle voorzieningen

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Perfect voor bezoek aan de strip

Grootschalig

Comfortabel en schoon

De kinderen vonden de zwembaden fantastisch.
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

De bedden zijn zeer klein. De airco hing in de slaapkamer en was verlicht (zeer vervelend).

De kinderen vonden de zwembaden fantastisch.

Top hotel top personeel
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

Dubbele kamer en badkamer en 3 toilets upgrate gehad waren ons vergeten maar top opgelost

Prima voor het geld dat we er voor hebben betaald
    • Studio Suite - Twee Tweepersoonsbedden

Zwembad, restaurant waren gesloten. Lekkende airco in kamer

Dichtbij vliegveld

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Locatie goed maar verder niet echt super
    • Studio Suite - Queensize Bed

Personeel in zwembad was matig en de foto's zijn mooier dan de werkelijkheid

locatie

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Voor Vegas een goed alternatief ipv op de Strip

Niets, maar ik ben er nog geen 24u geweest

woonkamer met slaapkamer

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

geinig
    • Studio Suite - Queensize Bed

ontbijt was vies en karig

coole plek, goeie grote kamer, fijne sfeer.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Las Vegas, spelen, gokken, slapen en andere zaken.

Lawaai vliegverkeer.

Prijs/kwaliteit super. Rustige ligging t.o.v. "De Strip".

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Boek een hotel op de strip
    • Monarch Suite met 1 Slaapkamer - Twee Tweepersoonsbedden

Het is geen hotel maar een motel Het interieur is gedateerd Daarnaast te ver van de strip

Grote kamers

Prima alles op ontbijt na, was verschrikkelijk
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Ontbijt was echt heeeel slect

Kamers prima, faciliteiten prima

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goede locatie

Personeel

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Na lange roadtrip heerlijk reeksen

Het gratis ontbijt

Lekker verwarmd zwembad

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Goed aan te lopen naar het centrum
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

We kregen een dag gratis ontbijt dat bestond uit ontbijtgranen en cake

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Locatie tov strip, ruime en nette kamers.
    • Studio Suite - Queensize Bed

Ontbijt is inbegrepen maar weinig keuze. Tegen meerprijs is er echter meer te krijgen

Locatie tov strip, ruime en nette kamers.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Zwembad en park zijn mooi.

Ontbijt was slecht!

Zwembad en park zijn mooi. Ruime kamers. Prima prijs/ kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Mating hotel
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Zwembaden waren voor een deel gesloten. De matrassen verouderd. Vliegtuiglawaai.

???

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

Bereikbaarheid

Hygiëne en staat van de muren en de deuren. Renovatie hard nodig. Vliegtuigenlawaai. Het was niet bekend dat voor het ontbijt extra kosten van 10 USD in rekening gebracht kunnen worden.

Bereikbaarheid

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Alexis Park All Suite Resort (Free Parking)