Beoordelingen over Ardsley Acres Hotel Court 3-sterren

560 Saw Mill River Road, Ardsley, NY 10502, Verenigde Staten

#1 van de 1 hotels in Ardsley

Goed als tussenstop om daags erna naar luchthaven te reizen. Niet ver en goedkoper.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De accomodatie stond als hotel beschreven terwijl het eigenlijk een motel was. Al bij al toch een goede kamer en rustig. Douchegordijn oogt vuil maar douche zelf was ruim en snel warm water.

Goed breed bed.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Iets te ver van metro

Onbeperkt koffie/thee

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Voor New York is dit een prima uitvalsbasis.

Verwacht van het hotel niet te veel. Het is super gehorig, het ligt aan twee grote wegen wat voor geluid zorgt en het is een favo plek om midden in de nacht te hangen.

Voor New York is dit een prima uitvalsbasis. De metro north rijdt regelmatig vanuit het nabijgelegen stadje Hasting on Hudson.

• Beoordeeld op: 14 februari 2015

Toen ik dit motel boekte na het lezen van de reviews had ik...

Zoals gezegd alles was goed, vriendelijk personeel,rustige ligging,mooie en schone gerenoveerde kamer, goede prijs kwaliteits verhouding

Toen ik dit motel boekte na het lezen van de reviews had ik er rekening mee gehouden dat het een en ander zou tegenvallen.Wij kregen kamer 24 toegewezen en na er 2 dagen te zijn geweest heb ik niets kunnen vinden wat tegenviel.Wat mij betreft een heel goed Motel voor een hele dchappelijke prijs.