Beoordelingen over ARIA Resort & Casino 5-sterren

3730 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89158, Verenigde Staten

#14 van de 193 hotels in Las Vegas

• Betaald WiFi

Mooi Hotel.........groots
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vloerbedekking maakt dat koffers slecht rollen over de lange afstenden die je moet lopen in dit grootse hotel

Locatie perfect. In en uitchecken online ook zeer handig

Het verblijf was erg comfortabel.
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Strip

Het eten, broodjes e.d. bij het zwembad vielen tegen en de prijzen hiervan waren veel te hoog. Doordat het hotel zo groot is was het een enkele keer onpersoonlijk in de omgang met personeel. Het verblijf was erg comfortabel.

Groot luxe hotel met veel faciliteiten. Kamers zijn groot, hebben een heerlijk bed en zijn voorzien van een Ipad. Het buffet heeft veel soorten keukens om allerlei gerechten uit te kiezen. De prijzen hiervan velen weer erg mee. The Buffet is dus een aanrader.

Snelle incheck, luxe snufjes in kamer.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Uitzicht, heb het idee als je met booking boekt dat in een aparte vleugel voor discount-Boekers komt

Snelle incheck, luxe snufjes in kamer. Mooi casino, goede restaurants

Aangenaam en comfortabel verblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Mooie, ruime kamer en ruime badkamer. Bij aankomst in de kamer schoven de gordijnen open waardoor we van het prachtige uitzicht (avond) konden genieten. en ging er een muziekje spelen. Wat een welkom!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Alles in de kamer bedien je via een tablet.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Alles in de kamer bedien je via een tablet. Je komt niks tekort. De bedden liggen geweldig! Daarnaast kan je alles wat je bevalt aan de kamer ook bestellen en meenemen naar huis.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Kan veel beter
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Droevig uitzicht vanuit de kamer (aria express) Slecht onthaal. We werden verplicht verder te rijden om bagage uit huurauto te halen uit veiligheidsredenen. Maar iedereen kan op tiental verschillende manieren in hotel zonder controle. (misschien een opmerking voor alle hotels op de strip in Vegas) De prijs is niet correct vermeld vermits er een ressort fee van 60$ per dag aangerekend wordt boven op de kamerprijs. Gebruik van de minibar voor koeling eigen drank wordt bestraft met 25$. Door werken aan de liften was het complex om in je kamer te raken. Vele mensen waren verdwaald.

Interessante ligging Comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Grote kamer met een zalig bed, en het ligt midden op de...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ik ben er vrij zeker van dat je slechtere kamers krijgt als je via booking.com boekt. Wij hadden een Deluxe kamer geboekt, en hoewel de kamer op zich wel fijn was, lagen we op de vijfde verdieping met uitzicht op de achterkant waar je enkel een gigantisch plat dak kon zien. Als je het al zag, want de ramen waren zo vuil dat je er nauwelijks door kon kijken. Wij geven niet vaak veel geld uit aan hotelkamers, dus in Vegas dachten we eens een uitzondering te maken: het is het niet waard. Het is 10 minuten wandelen van de parking naar de front desk, de badkamer werd niet goed schoongemaakt, de klink van onze badkamerdeur hing los, de tablet die je krijgt om de kamer te bedienen (lichten, airco) is eerder vervelend dan luxueus. En je moet werkelijk voor àlles bijbetalen: - drank en eten uit de minibar (ook als je het langer dan 60 sec vasthoudt om te bekijken) - het gebruiken van de minibar om je eigen drank te koelen - parkeren (3 dagen worden aangerekend als je 2 nachten verblijft) - ontbijt Misschien is dit normaal voor een luxehotel, maar ik had er veel meer van verwacht.

Grote kamer met een zalig bed, en het ligt midden op de strip.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Perfect!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Strip

Het Aria is zeker weten het beste hotel waar ik ooit ben geweest. Grote kamer, hartstikke schoon, met prachtig uitzicht. Alles te regelen via een tablet (gordijnen, lichten, tv, roomservice) en qua gokken is Aria rustiger dan andere hotels. Het zwembad is fantastisch.

Geweldig!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Eigenlijk niet het noemen waard maar omdat we een Tower Suite hadden moesten we vanaf de lift best een eind lopen naar de hoek van het gebouw waar deze suites liggen.

Geweldig! Wat een mooie plek om te verblijven. We hebben ook een upgrade genomen naar een Tower Suite, daardoor ook toegang tot een aparte ruimte waar je helemaal in de watten gelegd wordt. Veel geld maar het daadwerkelijk waard! We komen hier zeker terug.

uitstekend
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wifi was alleen goed als je verbinding had. Helaas hadden diverse apparaten het lastig om verbinding te houden. Lokale pre-paid kaart van T-mobile had vaak geen bereik in het hotel. Midden op de strip.

Conform van hotelkamer was uitstekend. Erg stil, luxe en heerlijk om te slapen.

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed - 2 Gratis Buffetmaaltijden per Verblijf

Bij het boeken hadden wij avond eten (buffet) erbij geboekt. Bij het inchecken (mobiel inchecken) werd ons verteld dat je $40 per persoon kreeg voor twee dagen (in ons geval). Dit mag je overal besteden en wanneer je wilt besteden. Echter bij het uitschenken kregen wij een rekening van $80 voor restaurant e.d. !!! Je mocht het niet overal gebruiken, alleen voor het buffet!! Wij waren hier niet akkoord mee gegaan. Door veel te zeuren belde de mevrouw eindelijk de manager en werd het van de rekening afgehaald. Parkeren is duur. 15 dollar per dag.

Super mooi hotel. Mooi zwembad, mooie kamer, fitness ruimte. Je had overal restaurants in het hotel. Heel centraal gelegen. Bij aankomst hoorden we dat we op verdieping 22 een kamer hadden gekregen. Wij vroegen of we hoger mochten en we werden zonder problemen naar 24 verplaatst. Uitzicht op de strip is een aanrader, super mooi uitzicht vooral in de avond.

Fantastische belevenis!
    • Aanbieding - Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Inclusief 2 Gratis Buffetten Per Nacht

Ontbijt was heel goed, duur maar erg veel keuze. Alles vers. Je kunt er ook prima ' avonds eten. Kwaliteit van het eten is echt wel goed/erg goed. Ook het zwembad is een aanrader! Een uurtje voor sluitingstijd (20:00u) is het er lekker rustig en kun je flink ontspannen in een van de baden. Het is dan ook niet meer zo bloedheet.

Modern, schoon, hotel vol faciliteiten gelegen op een gunstige locatie aan de strip
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - 2 Gratis Buffetmaaltijden per Verblijf

Gordijnen verduisteren wel maar sluiten niet goed af waardoor er alsnog vrij veel licht omheen kwam. Normaal geen probleem maar aangrenzend aan de strip resulteert dit in een licht disco-effect. Niks wat met een klein slaapmasker niet verholpen kan worden, maar ik slaap liever zonder ;-)

De kamers waren erg ruim, alles zag er netjes en verzorgd uit. De stijl/het thema van het hotel beviel ons goed. Het moderne tablet-room-control systeem was leuk om mee te spelen.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Perfecte omgeving voor geslaagde honeymoon
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Strip

Topservice, prachtig hotel, lekker eten, heel ruime mooie kamer met zicht op de strip, valetparking die niet overdreven duur is. Fantastisch verblijf

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Mooie kamer, fijn bed, mooi uitzicht vanaf de 54e verdieping
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Strip - 2 Gratis Buffetten per Verblijf

Een erg massaal en onpersoonlijk hotel. Lange afstanden naar zwembad, receptie en restaurant. WiFi kost 35 dollar per dag!

Mooie kamer, fijn bed, mooi uitzicht vanaf de 54e verdieping

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Strip

Helaas was het zwembad afgehuurd voor een private event waardoor we in een ander hotel moesten gaan zwemmen.

Zeer vriendelijk personeel. Nette kamers, mooie uitzichten, goede service.

Luxe hotel met veel faciliteiten
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - 2 Gratis Buffetmaaltijden per Verblijf

Hotel was wel aan de Strip, maar was toch nog wel een eind lopen. Parkeren was niet gratis en dure resortfee (wel standaard bij de Strip).

Het hotel was heel mooi, ziet er luxe uit en er valt een heleboel te doen in het hotel zelf. Casino, restaurants, zwembaden, winkels en een luxeuze kamer. Alles was met een tablet te bedienen in de kamer.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Prachtig hotel met goede ligging en mooie kamers.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Laatste dag van verblijf was kamer niet gepoetst. Heeft twee uur geduurd om probleem op te lossen en ondertussen was het negen uur 's avonds. Waren nog kamers met zelfde probleem. Uitleg waarom het misloopt krijg je niet. Geen aanspreekpunt. Prijzen in hotel zeer hoog.

Prachtig hotel met goede ligging en mooie kamers. Mooie zwembadzone.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Rondreis Amerika

Prijs Wellness

Het ontbijt is zeker een aanrader. Voor slechts 21,95 dollar heb je overdaad van keuze. Nog maar weinig gezien. Prijs= kwaliteit vond ik toch wat aan de dure kant. Enkel de Domotica van de kamer is me bij gebleven. Voor de rest vond ik de kamer weinig bijzonder. We hadden een minder WoW gevoel. Vroeger al de Venetian en luxor gedaan. Bezoek gebracht aan de Bellagio blijkt toch een ander pareltje te zien..

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Prijs kwaliteit perfect
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Strip

We hebben betaald voor kamer met zicht op de strip. We hadden zicht op de strip maar dat was van schuin om de hoek. Als je gewoon naar buiten keek van ergens uit de kamer zag je de strip niet.

Mooie kamer (king suite) mooie badkamer maar wel wat klein. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Niet onder de indruk.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Lobbypersoneel niet erg behulpzaam. Werd gevraagd of we gebruik wilden maken van een upgrade. Uiteindelijk twee uur op de kamer gewacht omdat deze nog niet beschikbaar zou zijn, vervolgens te horen gekregen dat een upgrade niet mogelijk was en dat we alsnog een standaard kamer krijgen. Geen excuses vanwege het ongemak en het feit dat we twee uur hebben gewacht... Capaciteit van het zwembad viel ook tegen. Te weinig bedjes voor zo een groot hotel.

Kamer was mooi en netjes. Personeel in restaurant was vriendelijk. Security zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Knap hotel op schitterende locatie
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De extra-kosten (resort fee is per verbleven nacht en niet per verblijf, parkingkosten). Eten en drinken in het hotel zijn vrij hoog

Schitterende kamer voorzien van alle comfort

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Zoek een ander hotel aan de strip

erg lange wachtijd bij inchecken (ruim 35 min). je krijgt $80 bonus te besteden in 1 van de restaurants maar daar zijn de minimale wachttyden voor n tafel 3kwartier. Zonde van je tijd. Er zijn veel betere hotels aan de strip te boeken

ligging aan de strip mooie kamers

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Kamer was niet schoon genoeg. Aangegeven bij conciërge maar geen actie ondernomen door hotel. Zeer lange inchecktijd van een uur.

Tophotel. Hier wordt je echt ondergedompeld in Vegas. Wij vonden het geweldig. Modern groot hotel, van alle gemakken voorzien. Mooie kamer, heerlijke zwembaden, goede restaurants, geweldige fitness. Een superligging midden op de Strip.

een prima locatie en fijne kamer met uitzicht op de Strip
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Strip

de kamer was prima, schoon en met uitzicht op de Strip!

Bijkomende kosten waren erg hoog.

Bijkomende kosten waren erg hoog. Boeken voor 350$ rekening 550$

Mooi, modern en comfortabel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Mooi, modern en comfortabel.

Amazing
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geweldig, beste hotel waar ik ooit geslapen heb!

5 dagen Las Vegas met dagje Grand Canyon, Valley of the wind, Red Rocks en de Strip
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prijzen restaurant erg duur. Kleine cappuccino bv 5 dollar, hamkaas croissant 7 dollar.

Mooie kamer / veel ruimte / uitzicht op de strip

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Super goede ervaring. Voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Strip

Het eten in het hotel was super. De bediening en het personeel waren vriendelijk en hielpen je goed en hadden geduld

Leuk maar volgende keer ergens anders
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Strip

Service was zeer slecht inchecken een drama

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Heerlijke luxe op een centrale plek!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ruime en luxueuze kamers, goed bed en zeer goed geisoleerd! Fitness ruimte mooi en service goed.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Geweldig verblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Inchecken duurde lang ivm drukte

Zeer luxe hotel met allerlei technische snufjes

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

super modern hotel top ligging erg modern en leuk zwembad, erg veilig door goede security bij liften
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Strip

super incheck via smartphone ,daardoor geen wachtprobleem bij incheck balie

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Geen koffie en thee op de slaapkamer

Geen koffie en thee op de slaapkamer

• Beoordeeld op: 27 april 2017

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het hotel is echt een aanrader! We zouden zo weer terug gaan. Wat een luxe!

• Beoordeeld op: 3 april 2017

netjes, schoon hotel
    • Deluxe Kamer (2 queensize bedden)

wachttijd bij in- en uitchecken

mooie badkamer

Gewoon alles was goed geen reclamaties prachtig gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Luxe verblijf op de Strip
    • Hoek Suite

Geen opmerkingen

Prima accommodatie, luxe inrichting en prettig personeel

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Ligging en faciliteiten

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Gewoon perfect

alles!!!! Volgende weer

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Het was een onvergetelijk verblijf in Aria Resorts Las Vegas

De kamers waren geweldig. Personeel is fantastisch.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Geweldig verblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prachtig luxe hotel en kamers

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Locatie / prijs-kwaliteitverhouding

Locatie / prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Kamer heerlijk

WiFi zou beter kunnen

Kamer heerlijk Keuze van restaurants

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Ober aan zwembadbar was ronduit grof.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ober aan zwembadbar was ronduit grof.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Zwembad , ligging, grote kamers, netheid
    • Deluxe Kamer (2 queensize bedden)

geen ontbijt, maar zoals overal in USA

Zwembad , ligging, grote kamers, netheid

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Perfecte Lokatie op de strip!

Enorme afstanden binnenin het hotel, maar dat is logisch met zo'n groot hotel.

Prima Lokatie, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Kamers, autom.

Drukte van casino, buffetten, lange wachtrijen. Zwembad is te klein en veel te druk. We hebben liever rustige, lounge hotels zoals Delano.

Kamers, autom. bediening/domotica, zicht op Strip, centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

In Vegas zijn veel casino's en hotels erg gedateerd.

Bij aankomst heb ik ongeveer 20 minuten in de rij gestaan om in te kunnen checken. De Wifi werkte niet goed.

In Vegas zijn veel casino's en hotels erg gedateerd. Aria is tussen al die vergane glorie een frisse en moderne plek.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Slimme / High End kamer bediening met Control4, Europese...

Sommige prijzen staan niet meer in verhouding tot ( Biertje €12 ) maar ook wel weer te begrijpen in dit soort complexen in LAs Vegas

Slimme / High End kamer bediening met Control4, Europese afwerking van het hotel complex, next level. Beleving van geheel 9+

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Ik weet niet wat het meest beviel, de vallet service, de...

Airco in de lobby ruimte was wel erg koud.

Ik weet niet wat het meest beviel, de vallet service, de hyper moderne kamer, de hotel inrichting en sfeer alle voorzieningen zoals het zwembad en sport centra etc, alles was top, erg groot hotel maar toch het gevoel van persoonlijke service.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Zeer luxe.

Bad was niet schoon. Je moest de drankjes bij het zwembad zelfhalen, er was slechts 1 serveerster voor het gehele zwembad.

Zeer luxe. Technische snufjes in de kamer. Goed bed. Mooie zwembaden.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De locatie,netheid en vriendelijkheid van het personeel

Niks is gratis,je valies naar de Beldesk doen en later ophalen om naar de luchthaven te gaan moet je niet betalen maar de mannen vragen tips,zodanig betaal je wel

De locatie,netheid en vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De ultieme Vegas-ervaring!

De koelkast is niet voor eigen gebruik.

De ultieme Vegas-ervaring! Het hotel heeft als slogan 'This is how we Vegas' en dat is ook precies het gevoel dat we eraan over hebben gehouden.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Prachtig hotel met alle moderne faciliteiten.

Zwembaden waren vrij ondiep. Je kan er wat in ronddobberen, maar niet meer dan dat. In de late namiddag verdwijnt de zon achter de andere gebouwen en dan wordt het onaangenaam aan het zwembad. Zoals vele zaken wordt er ook hier voor alles iets aangerekend. Er was een kleine gaming room met 3 PS toestellen. We gingen 20 min voor sluitingstijd even kijken, mochten er geen gebruik van maken zonder de gevraagde uurprijs te betalen, ook al was het nog maar 20 min open.

Prachtig hotel met alle moderne faciliteiten. Alles is nog relatief nieuw en heeft een moderne uitstraling, in tegenstelling tot de meeste andere hotels op de strip die toch een wat oudere en meer kitcherige uitstraling hebben naar onze mening.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Uitstekend hotel, met alle modern comfort en faciliteiten!

Geen ontbijt inbegrepen Wat aanschuiven aan de balie om in- en uit te checken

Uitstekend hotel, met alle modern comfort en faciliteiten! Kamers zijn modern, ruim en zeer verzorgd. Aangenaam vertoeven in en rond het zwembad.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Mooi hôtel mer zeer mooi zwembad en tuin, gelegen op de...

Zeer groot met gigantisch casino. bijgevolg zeer druk. Ontbijt niet inbegrepen in de prijs.

Mooi hôtel mer zeer mooi zwembad en tuin, gelegen op de strip, ideaal om Las Vegas te ontdekken

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Geweldig hotel!

Geweldig hotel! verbleven in de skysuites wat echt geweldig was! Eigen zwembad voor de skysuites gasten een lounge met de gehele dag gratis hapjes en drankjes. Skysuites in een apart rustig gedeelte van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Fantastisch verblijf in het Aria Resort.

Fantastisch verblijf in het Aria Resort. De tweede keer dat we in dit hotel verbleven en dit voor onze honeymoon. Bij inchecken melden we dit bij de balie en we kregen een upgrade van een gewone standaardkamer naar een suite! Geweldig! De bedden liggen fantastisch, de badkamer is waanzinnig en de fitness en het zwembad zijn uitstekend. We hebben al in verschillende hotels aan de Strip geslapen zoals Venetian, PH, Mirage, Mandalay Bay & Bellagio maar deze staat met stip op 1.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Hotel ligt centraal op de strip

De enorme muziek herrie bij alle zwembaden Openingstijden zwembad Geen koffie of ontbijt Koelkast mag je niet voor jezelf gebruiken (computergestuurd) Wc was bij aankomst niet schoon

Hotel ligt centraal op de strip Grote ruime kamer met technische snufjes

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

De hi-techsnufjes, zoals op afstand bediend gordijnen openen...

Anoniem massahotel.

De hi-techsnufjes, zoals op afstand bediend gordijnen openen en sluiten, zijn erg prettig. De kamer heeft veel comfort, goed sanitair en goede wifi.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Alles.

Alles. De faciliteiten van het hotel en de ligging t.o.v. de strip zijn perfect. De high-tech kamers zijn super en van alle gemakken voorzien. Kregen een gratis upgrade naar een corner suite; in 1 woord geweldig!

• Beoordeeld op: 21 april 2015

de lokatie

alles onpersoonlijk, slechte bediening, duur, slechte kwaliteit eten, butsen op de hoteldeuren. afgeracht interieur, geen normale cappucino te krijgen bij het ontbijt.

de lokatie

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

In bijna alle top hotels op de strip heb ik ooit overnacht ,...

Ligging is lastig , ofschoon wel (bijna) aan strip is bezoek aan strip een avontuur welke veel tijd en onderzoek vergt. Personeel maakt beloftes welke niet worden nagekomen.

In bijna alle top hotels op de strip heb ik ooit overnacht , beetje teveel gewend en verwend en meer kritisch : Aria is prima maar ook niet meer dan dat, Palazzo of Wynn/Encore zijn beter, mooier, vriendelijker etc.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Ruime & luxe kamers.

Zwembad is te klein voor de grootte van het hotel.

Ruime & luxe kamers. Genoeg liften aanwezig. Mooi modern hotel & casino.

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

het lawaai van de muziek aan de zwembaden.

het lawaai van de muziek aan de zwembaden. De muziek aan het zwembad stond s morgens storend luid

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Heel veel luxe

Heel veel luxe Top Zwembad Domotico systeem

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Zeer mooi nieuw hotel

Oud personeel te brut in het casino

Zeer mooi nieuw hotel

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

moderne inrichting

Uitzicht op technische installaties

moderne inrichting

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

We kregen een update en genoten van een nacht in een suite!

We kregen een update en genoten van een nacht in een suite! Zeer ruime en mooie kamer. Vooral de badkamer is zalig alsook het uitzicht.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Prachtige kamer, fantastisch zwembad

Duur, maar alles is duur in Las Vegas

Prachtige kamer, fantastisch zwembad

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Weinig plaats aan het zwembad

Er zijn ook 40 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ARIA Resort & Casino