Beoordelingen over Asilomar Conference Grounds 2-sterren

800 Asilomar Boulevard, Pacific Grove, CA 93950, Verenigde Staten

#19 van de 22 hotels in Pacific Grove

We kregen een hele donkere en muffe kamer.
    • Premium Kamer met Meerdere Bedden

We kregen een hele donkere en muffe kamer. Het was er zo vochtig dat het net leek of je tegen een muur van stank aan liep. De prijzen zijn veel te hoog voor wat er geboden wordt. Het voelde of we op schoolreis waren maar dan zo goedkoop mogelijk. Wat viel dit tegen. De huisjes vielen uit elkaar van oudheid, meubilair alles is aan vervanging toe. En klantenservice stuurt 1 mail naar iedereen met dezelfde inhoud. Jammer dat u het niet prettig vond, we gaan binnenkort verbouwen. Dit was de tegenvaller van de hele vakantie.

Mooie locatie in de bossen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Doordat de locatie in de bossen is, sta je geparkeerd onder de bomen. In deze tijd van het jaar (augustus) zat de auto en soms ook jezelf onder de kleine rupsen.

Mooie locatie in de bossen. Veel wilde dieren 's avonds rondom de locatie.

Het ontbijt hadden we niet genomen wegens te duur;
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het was behoorlijk druk omwille van de Pebble Beach car show. Daar ging duidelijk de prioriteit naar toe, en verklaarde wellicht de relatief hoge prijs. We hadden de indruk een vrij oude kamer gekregen te hebben aan de buitenkant van het domein.

Het ontbijt hadden we niet genomen wegens te duur; bovendien dienden we de auto te nemen omdat we zo ver van het hoofdgebouw zaten. Dan was het economischer om gewoon elders te ontbijten. De kustlijn is erg de moeite!

Oud. Te eenvoudig. Veel te duur. Geen aanrader.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De duurste en slechtste accommodatie van onze 3 weken durende roadtrip door het zuidwesten van de VS. Voor bijna USD 200 gemiddeld 3x zo duur dan andere motels, maar wij dachten met deze locatie dichtbij het strand van Monterey en top locatie te hebben gevonden. Het is een conferentiecentrum met diverse gebouwen waarin de kamers zijn gelegen. Alles is heel erg gedateerd, een beetje zoals opa & oma hun huis in zouden richten 50 jaar geleden. Er staat dat de kamers eenvoudig zijn, maar dit is wel erg eenvoudig. Geen koelkastje, geen TV, niks. Waren blij dat er nog een bed in stond. Geen uitzicht. Bij aankomst hadden onze reisgenoten nog een monteur in de badkamer. Overlast van rennende en gillende kinderen door de gang en onze reisgenoten hadden iemand met harde muziek boven zich. Bij het uitchecken kenbaar gemaakt dat dit nergens op slaat voor USD 200 per nacht. Een ontbijtje t.w.v. USD 20 pp aangeboden gekregen, netjes dat dit gedaan werd....wij uiteindelijk het gebouw gevonden waar het ontbijt was, kregen we zonder keuze een bord met roerei en hele dikke plakken ham. Niet te eten. Werden we vervolgens in een hele grote zaal met een 100 tafels schat ik, zelfs bij vreemden aan tafel gezet. Pardon? Mogen we ook even rustig ontbijten zonder vreemden aan tafel? Een tafel of 80 van deze 100 waren vrij. Zeker geen zin om meerdere tafels af te ruimen? Rest van het ontbijt niet om over naar huis te schrijven. Als we hiervoor hadden moeten betalen, had ik opnieuw verhaal gehaald bij de receptie. Er wordt ook nog eens USD 50 borg gereserveerd op je credit card, zelfs 1,5 week na vertrek is dit nog steeds niet teruggestort, aldus Asilomar kan dit tot een maand duren doordat het een internationale credit card is....natuurlijk......andere borgstellingen van motels die we daarna hebben gedaan zijn de dag erna al teruggestort, dus dit is gewoon onzin.

Enige pluspunt, goede WiFi.

locatie is erg goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Oceaan

kamer was klein en gedateerd. mag echt wel weer een upgrade krijgen. qua prijs was geen miskoop

locatie is erg goed. dichtbij het strand en midden in een natuurpark. vlakbij Monterey. prima tussenstop voor 1 nachtje

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ik vond de omgeving geweldig.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De prijs. Ik vind het toch wel duur. Ik zou deze locatie niet zomaar aanbieden aan anderen. Je kunt ergens anders voor een mindere prijs een gelijkaardige kwaliteit hebben.

Ik vond de omgeving geweldig. De kamers en de maaltijden zijn verzorgd en altijd op tijd klaargemaakt. Dit bevalt me het meest.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Je betaalt alleen voor de locatie. Zeer sobere kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Prijs/kwaliteit. De kamer die wij hadden geboekt bleek erg sober, zonder enig comfort met een klein bed voorzien van een slecht matras. Tijdens onze rondreis was dit de duurste en zonder twijfel de minst prettige kamer.

De locatie.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

prachtige omgeving, rustgevend, maar te duur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De bedden waren niet zo comfortabel. Slecht matras. Kamers zijn overdreven duur.

Asilomar conference grounds is een soort park met de kamers verspreid over verschillende gebouwen. De locatie is bosachtig en heeft looppaden naar het strand. Dit maakt het park erg rustgevend. Ontbijt, lunch en diner kunnen geboekt worden in dinerzaal die centraal in het park ligt. Het zwembad is erg mooi en groot

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Geweldige plek!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Voor 1 keer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamers verouderd, gehorig, stoffig.

Ligging.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Mooie ligging

Beperkte parkeerruimte

Mooie ligging

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Echt een conferentie oord met veel gebouwen.
    • Premium Tweepersoonskamer

Echt een conferentie oord met veel gebouwen. De bedden waren erg smal. Kamers waren wel prima maar enigszins gedateerd.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

dichtbij het strand, mooie locatie

Zeer primitief. Gedateerd vakantiepark zonder enige voorziening (bv geen wasmachines of laundry)

dichtbij het strand, mooie locatie

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

De ligging en de sfeer van het complex.

De kamers zijn toe aan een update, ze doen verouderd aan en hebben weinig voorzieningen.

De ligging en de sfeer van het complex.