Beoordelingen over Bellagio 5-sterren

3600 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#42 van de 193 hotels in Las Vegas

• Betaald WiFi

prachtige locatie, veel te duur voor wat je ervoor krijgt
    • Kamer met kingsize bed en uitzicht op fontein

prijs en faciliteiten staan niet in verhouding met de rest van onze reis, koelkast mag niet prive gebruikt worden, geen koffie faciliteit op de kamer, parkeren moet per dag betaald worden.

Uitzicht en locatie waren waanzinnig, fijne badkamer, fijn bed

Mooi hotel op de strip, kamer was ok maar niet erg luxueus.
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Mooi hotel op de strip, kamer was ok maar niet erg luxueus. Je betaalt voor de naam van het hotel een beetje. Buffet niet zo goed, had meer kwaliteitsvoeding verwacht. Prachtige lobby en alles in het hotel is mooi. Resort fee is hoog, wij hebben slechts 2 uurtjesaan zwembad gelegen. Mooi zwembad maar wren er slechts 2 nachten en wilden ook andere plaatsen bezoeken

Prachtig hotel op een prachtige locatie.
    • Kamer met kingsize bed en uitzicht op fontein

Het is erg druk. Dit wisten wij voorafgaand al, omdat we voorgaande jaren vaker het Bellagio ingelopen zijn. Je kunt een rij verwachten bij het ontbijt, lunch of avondeten. Dit gaat dan over het Bellagio Café dat er zit.

Prachtig hotel op een prachtige locatie. We hadden een kamer met fontein uitzicht. Hebben hier erg van genoten. Kamer met veel luxe en personeel dat erg vriendelijk en behulpzaam is. De koffers kun je stallen als je te vroeg bent met inchecken, ze komen ze vervolgens naar je kamer brengen! Het eten is ook erg goed en betaalbaar in het hotel.

Goede locatie en heerlijke kamer.
    • Beste Beschikbare Kamer

De badkamer was niet zo schoon als ik van een 5-sterren hotel zou verwachten, er zat een beetje schimmel in de randen van de douche. Dit deerde ons echter niet. Parkeerkosten erg hoog. Fijn zwembad maar te weinig schaduwplekken.

Goede locatie en heerlijke kamer.

Wauw
    • Beste Beschikbare Kamer

Het blijft gek dat je in het meest luxe hotel op de meest fantastische kamer niet je eigen spullen in een koelkastje kunt zetten (terwijl dit in de goedkoopste motels altijd kan). Ook geen mangetron aanwezig.

We hadden een suite met fantastisch uitzicht op de fonteinen vanuit bed. Twee badkamers, met bubbelbad en stoomcabine. Gordijnen en tv (naar boven en beneden) bedienen met een knopje. Wanneer je de tv inschakelt op een bepaalde zender kun je de muziek van de fonteinshow beluisteren vanuit je hotelkamer/bed. Zo groot en zo mooi, onbeschrijflijk. Bijna zonde om je kamer te verlaten ;-)

Grote casino waar je je gemakkelijk kan verdwalen.
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Grote casino waar je je gemakkelijk kan verdwalen. Heel mooie zwembaden om te kunnen rusten. Fantastisch uitzicht vanuit verdieping 12 met fountain view.

Een hotel dat je niet vlug zal vergeten
    • Beste Beschikbare Kamer

Op de rekening hadden ze een fles aangerekend die we niet hadden geconsumeerd. De persoon aan de online check-in desk heeft dit wel zonder problemen rechtgezet toen we dit signaleerden.

Een hotel waar je een wauw-gevoel van krijgt Het systeem van online check-in en check-out De fonteinen, bloementuin, de vele zwembaden

• Beoordeeld op: 26 april 2018

De locatie is het meest populaire, drukke, deel van de strip.
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Ze suggereren bet beste hotel van Las Vegas te zijn, en misschien zijn ze dat ook wel, we hebben geen ander hotel geprobeerd, maar uiteindelijk is het gewoon een enorm massaal hotel met dito dienstverlening. De kamer was niet schoon en de dienstverlening was zeer onpersoonlijk. De pool area was ronduit vies en de bedden waren zo slecht dat we beide nog dagen met rugpijn hebben rond gelopen. En dag alles voor prijzen waarvoor je in de duurste hotels van Europa kan slapen.

De locatie is het meest populaire, drukke, deel van de strip. De fonteinen zijn mooi, maar om dit nou de high light van Las Vegas te noemen...

Luxueus hotel op de strip in Las Vegas. Ideaal om op verkenning te gaan.
    • Beste Beschikbare Kamer

Eten in het hotel is aan de dure kant en de prijs-kwaliteit verhouding is niet altijd goed.

Zeer comfortabele kamer. Proper. Luxueus ingericht. Grote ruime badkamer. Hotel ligt op de strip in Las Vegas zodat je midden in de actie zit als je buiten komt.

De locatie en de beleving in z’n hotel is en was top!
    • Beste Beschikbare Kamer

Wat beter had gekund in mijn ogen waren de bedden... helemaal voor het bedrag wat wij voor dit hotel hebben betaald had ik er veel meer van verwacht. Let overigens wel op met boeken dat er diverse belastingen en andere services aan je totaal worden toegevoegd. (Veel meer tov andere hotels)

De locatie en de beleving in z’n hotel is en was top! De sfeer in het hotel en in het casino is heel fijn en gemoedelijk en ontspannen.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Las vegas bijzonder goede plek, matig hotel, massa vermaak
    • Resort Kamer met Kingsize Bed

inchecken in de rij, altijd een rij bij de frontdesk, met matige service en tergend langzaam, waste of time

matig, duur, veel en slechte service, wegrestaurant niveau

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

perfecte bedden
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Geen duidelijk instructies terug te vinden op website over toegang voor kinderen in casino en bar gedeelte. Dit kan beter! Nu erg onduidelijk wat wel en niet mag.

perfecte bedden

Luxe
    • Resort Kamer met Kingsize Bed

Het is er absurd druk. Je loopt met duizenden mensen in 1 hotel. Paar dagen is meer dan voldoende, zeker rond oud en nieuw

Hele chique tent met perfecte faciliteiten. Uitstekend restaurant en goede bars.

Vreselijk hotel, wij kunnen het iedereen afraden
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Alles; onvriendelijk personeel; gastonvriendelijk; je bent een nummer!! Hotel is rommelig en er hangt muffe lucht in hele hotel. Dit hotel is vergane glorie!! We kregen eerst de verkeerde kamer en toen een kamer, waar de gordijnen op de grond lagen!!! Na 3 uur wachten op een goede kamer zijn we vertrokken naar het Mandarin; absolute aanrader!!! We kregen gelukkig wel ons geld terug!!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Geweldig!!!!!! Prachtig uitzicht op de fonteinen met een geweldig lekker bed!

Niks!

Wauw geweldig hotel met een super fijn bed! Prachtig uitzicht van de kamer op de fonteinen echt een aanrader deze te boeken!!! Wij hebben een upgrade van het hotel gekregen met dit uitzicht wat een ervaring!

Het geld niet waard
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

We kwamen uit een ander hotel in Vegas, dat in verhouding eigenlijk een stuk beter was. We hadden geen koffiezetapparaat op de kamer (waaraan we zo gewend waren geraakt) en moesten $ 20,- betalen voor een koelkastje. Mocht je het wagen om iets in de mini bar koelkast te leggen, werd daar $ 50,- voor gerekend. En ja, blijkbaar werkt dat met sensoren o.i.d. dus het wordt wel degelijk gecontroleerd. Belachelijk voor de prijs die je betaalt voor 1 nacht. Fonteinshow vond ik ook maar matig. We kunnen zeggen dat we er geweest zijn en het is een prachtig hotel, maar ik raad toch aan je hotel ergens anders te boeken gezien de prijs-/kwaliteitsverhouding

Locatie is natuurlijk top

Mooie ervaring voor een keer
    • Beste Beschikbare Kamer

We hebben buiten de deur gegeten aangezien de prijs voor een drie gangen menu 65 dollar is in het hotel zelf. Waar we het al hadden verwacht. Additionele informatie moet je of naar vragen of zelf opzoeken in of om het hotel. (Vragen om een kamer met 1 Kingsize of Queensize bed)

Snelle mobiele check-in, nadat je online je gegevens hebt opgegeven. Parkeer plek genoeg en voor 15 dollar voor een dag. Ruime en schone kamer met dito badkamer. Je zit in het hart van Las Vegas. Aardige medewerkers.

Personeel is uitstekend.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Fontein

Personeel is uitstekend. We waren hier met de aanslag.. helaas jammer maar personeel was met de ontruiming heel duidelijk. Zorgden goed voor ons. Dus complimenten.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Geweldig genoten in dit fijne en prachtige hotel!
    • Bellagio Suite

De prijzen voor eten, drinken etc. echt schofterig duur en het feit dat er in het hele casino (waar je doorheen moet lopen voor de hotelkamers) gerookt mag worden. Daarnaast zat er echt heel veel chloor in het zwembad, maar volgens mij is dat standaard in Amerika.

Het Bellagio is heel indrukwekkend. Mooie tuin, luxe, mooie en zeer comfortabele kamers! Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet anders bij zo een hotel. Wij hadden een standaard kamer met uitzicht op de fontein en dit was echt geweldig, echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Luxe hotel met mooi zwembad en casino.
    • Resort Kamer met Kingsize Bed

Erg druk in het hotel. Niet alles staat goed aangegeven, waardoor we de weg regelmatig kwijt zijn geweest. Prijzig in vergelijking met andere hotels aan de strip die ook erg mooi zijn.

Luxe hotel met mooi zwembad en casino. Fijne kamer met altijd goed uitzicht.

Fantastisch!
    • Penthouse Suite

Kan geen min punten bedenken!

Beste kamer die ik ooit heb gehad! Penthouse suite was echt een ervaring om nooit te vergeten. Enorme kamer met living, eet gedeelte, 2 badkamers, master bedroom, bar en extra toilet. De panorama view vanuit je bed en badkamer is overweldigend.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

de kamers zijn netjes en schoon !
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

de kamers zijn netjes en schoon !! er zijn veel leuke tentjes om te eten/ontbijten !! de zwembaden zijn super mooi en trendy..leuke muziek en goede service .. voor ieder wat wils TOP en natuurlijk de Fontein ..vraag indien mogelijk naar kamer met view op de fontein en hoog (bij ons niet gelukt zijn populaire locaties)

Mooie ervaring, een echte belevenis!
    • Resort Kamer met Kingsize Bed

Het is erg groot dus je legt grote afstanden af tussen bijvoorbeeld het zwembad en je kamer. Maar dat is bij veel hotels in Las Vegas. De kamer had ik iets schoner verwacht in verhouding tot wat je betaalt. Het was schoon, maar de badkamervloer was bijvoorbeeld niet gedweild en we kwamen nog een aantal zwarte haren tegen. Dit is op zich niet zo erg, alleen niet wat je zou verwachten.

Top locatie. Prachtig hotel en zwembad. Luxe kamer.

top verblijf.....
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

muziek aan het zwembad was iets te zwaar .... te weinig rust de bezetting van de ligbedden met handdoeken aan het zwembad .... hatelijk

Ligging en het eten. kamers.... zeer ruim en zeer proper

Hele goede locatie en mooi hotel.
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Alle restaurants in het hotel zijn ronduit duur. Personeel is correct maar ook niets meer. Bij momenten is er een bijzonder lange file aan de receptie. Je zit midden op de strip.

Hele goede locatie en mooi hotel. Is uiteraard mega groot. De self parking is makkelijk, gebruik zeker niet de valet parking. Het ontbijt en buffet zijn duur maar wel heel erg uitgebreid en lekker. Goede kamer.

Fantastisch!
    • Beste Beschikbare Kamer

Er waren geen zaken die tegenvielen.

Je krijgt het beste van Las Vegas. Een heel goede, comfortabele kamer in een prachtig hotel. De faciliteiten zijn perfect, er is genoeg vermaak in het hotel zelf. Ze hebben overal goed aan gedacht. Je weet dat je wat meer betaalt, maar dat is niet erg. Probeer bij het boeken te kiezen voor een dag die niet in het weekend valt. En check voordat je gratis annulering verloopt of er een goedkopere kamer beschikbaar is. De prijzen dalen namelijk naarmate de tijd vordert.

Zeer mooie grote kamer, de badkamer is erg groot en netjes.
    • Beste Beschikbare Kamer

Zeer mooie grote kamer, de badkamer is erg groot en netjes. Het was een leuke ervaring om in het bekende hotel te verblijven. Bijzonder hulpvaardig personeel. Een buitenkansje dankzij een mooie Booking promo

Zeer luxe en aangenaam verblijf op de Las Vegas Strip
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Weinig. Alle hotels aan de strip in Las Vegas zijn heel massaal. Daar stel je je gewoon op in. Het hotel is vrij prijzig, maar biedt in de zomer (dan zijn de prijzen kennelijk wat lager vanwege de extreme hitte) wel een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Het Bellagio heeft een hele luxe uitstraling. De bedden waren zeer comfortabel, de kamer ruim en de service goed. De zwembaden zijn ook heel mooi, het water is alleen vrij ondiep. We hebben slechts twee nachten overnacht in het Bellagio op doorreis naar de Grand Canyon. Qua restaurants hebben we alleen gebruik gemaakt van ontbijt. Eén keer het uitgebreide brunch buffet dat werkelijk fantastisch is voor rond de 30 dollar per persoon, en één keer het à la carte ontbijt. Dat was ook goed. De lokatie op de strip is super! En in de avond is er ieder kwartier de fontein lichtshow met muziek waar veel mensen op af komen. We hebben een avond gegeten bij het hotel aan de overkant, Hotel Paris (bij Mon Ami Gabi - heerlijke Steak Frites) voor het uitzicht op de fonteinshow van ons eigen hotel. Als je de echte Las Vegas ervaring wilt hebben in het hart van de aktie dan is dit een prima hotel!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Aangenaam verblijf in zeer mooi hotel!
    • Resort Kamer met Kingsize Bed

Zalig hotel! Mooie ruime standaardkamers! Heel proper overal. Vlot te vinden parking. Zalig vertoeven aan het zwembad. Het hotel is overal prachtig afgewerkt en luxueus. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ondanks grootte van hotel maken ze toch tijd voor je. Restaurant Lago druk maar superlekker en goeie service! Aanrader!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Super uitzicht!
    • Kamer met kingsize bed en uitzicht op fontein

Parkeren uiteraard betaald, maar wel een erg grote parkeergarage. Waar je ook per etage kan zien hoeveel plekken er nog zijn en middels rode en groene lampen boven de plekken snel kan zien waar een leeg plekje is. Jammer dat ik dat pas zag toen wel al geparkeerd hadden en onze backpacks op de rug hadden. Ingang naar de garage en de oprit vanaf de strip is erg rommelig, zeker als er wat auto's tegelijk rijden.

Tja wat valt er te zeggen over het Bellagio. Eigenlijk alles wat je verwacht, dus druk, groot casino, kitscherig en duur. Maar je moet er een keer zijn geweest. Wij hadden een kamer met uitzicht op de fontein en dat was geweldig, zo veel mooier van boven dan beneden in de drukte te kijken. Kamer was netjes, maar niet overdreven groot. Badkamer was netjes met een douche en een los bad, wel leek de wc op die van een vliegtuig omdat er met enorm veel druk werd doorgespoeld. Zal misschien met de hoogte te maken hebben aangezien we op de 24e etage zaten. Locatie verder ook super, recht aan de strip.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Alles onder een dak in het over de top Las Vegas was...
    • Beste Beschikbare Kamer

We kwamen met camper aan en valet parkeren ging niet goed, duurde te lang en hebben klacht daarover geuit en dat is goed opgelost.

Alles onder een dak in het over de top Las Vegas was heerlijk, buiten meer dan 40 graden, met prachtige zwembaden, binnen restaurants, winkels, shows, natuurlijk gokken, we hebben ons laten onderdompelen in het hele gebeuren en genoten van de luxe en sfeer.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Wauw
    • Aanbieding - Best Beschikbare Kamer - Tegoed van USD 100 voor Eten en Drinken per Verblijf

Niet de goedkoopste, maar op kwaliteit hangt er nu eenmaal een prijs. De Vegas is strip is overrated.

It's vegas baby, maar je merkt toch snel dat je bij Bellagio een paar klasse hoger zit dan de random Vegas hotel aan de strip. Casino was aangenaam ordelijk zwembad was super Alles is tot in details verzorgt en erg proper. Het personeel is continue aan het schoonmaken.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Goed hotel maar zwaar overpriced
    • Beste Beschikbare Kamer

Restaurants, bars, het kost allemaal ongelofelijk veel geld. De kwaliteit is vaak niet meer dan gemiddeld. De kamers zijn behoorlijk gehorig. Schoonmaak is wat aan de matige kant

Het Bellagio hotel is een goed hotel, waar je het aan niets zal ontbreken.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Geweldig hotel! Echt een aanrader en perfect in het centrum!
    • Beste Beschikbare Kamer

Dit hotel geboekt om ook nog even heerlijk te kunnen zwemmen. Zwembad was gesloten "vanwege de wind", terwijl er wel mensen aan het zwemmen waren. Bleek achteraf dat we er niet in mochten omdat er gefilmd werd. Jammer dat er een smoes verzonnen wordt.

Geweldig hotel! Prachtig uitzicht, stille, schone, mooie kamers!

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Prachtig hotel. Kwaliteit prijs onder de maat

De kamer kwaliteit prijs staat niet in verhouding. Kapotte apparatuur veel geluidsoverlast. Slecht werkend afvoer systeem.

Heerlijk zwembad, vriendelijk personeel prachtig casino

• Beoordeeld op: 9 december 2016

vriendelijkheid
    • Beste Beschikbare Kamer

Keuze aan restaurants is groot echter in het bediende "normale" restaurant is de keuze in gerechten wat beperkt, weinig salades bijvoorbeeld.

Lokatie is top en in het centrum van de "strip". Mooi in kerststijl, wordt veel aandacht aan gegeven. Personeel was zeer voorkomend en aardig in omgang.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Een van de beste locaties op de strip !!
    • Beste Beschikbare Kamer

Hotel begint wat te verouderen met slijtage op allerhande plekken word hoog tijd voor een flinke renovatie. Maar de locatie en het vriendelijke personeel maakt alles goed. Geen kamerservice na de eerste nacht !

Super locatie !! Heerlijke zwembaden ! Groot casino! Vriendelijk en netjes personeel !

• Beoordeeld op: 6 november 2016

• Resort Kamer met Kingsize Bed

De carriers voor de koffers vroegen letterlijk om tip. Die moest 2 maal betaald worden. Eenmaal bij de ingang en een maal bij het afleveren van de koffers in de kamers.

kamers waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Zeer mooi hotel op een perfecte plek op de strip.
    • Kamer met kingsize bed en uitzicht op fontein

Het zwembad was niet zo proper. We hebben volgens mij ook zeer veel betaald omdat het hotel zo populair is. Maar de verhouding prijs-kwaliteit is niet echt ideaal hier.

Zeer mooi hotel op een perfecte plek op de strip.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Ze stelen!
    • Beste Beschikbare Kamer

Let op als je al een flesje van de mini bar eruit haalt (niet eens drinkt) komt het al op je rekening te staan!! Ze hebben sensoren in de mini bar zitten!! Dus 50 dollar armer en niks gedronken uit de mini bar is echt stelen van gasten!!! Niet gastvrij

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Fantastisch!!!
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Geweldig!! Wat een super mooi hotel. Zijn hier 2 nachten gebleven en was heerlijk! Mooie rustige zwembaden super luxe en schone kamer. Echt een lekker voor een relaxte vakantie aan de strip. In de avond genieten van de drukte en overdag lekker aan het zwembad. Als we ooit weer naar las vegas gaan we zonder enige twijfel naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

The place to be in Vegas!!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Fontein - 2 Gratis Buffetten per Verblijf

Er was niks wat tegen is gevallen. Alles was echt perfect.

Wat een geweldig hotel. The place to be in Las Vegas. We hadden een fountainview room en het uitzicht was meer dan geweldig. Het was echt genieten. Mochten we ooit weer naar Las Vegas gaan dan boeken we deze kamer weer. Erg chique hotel en alles was perfect!!

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prijzig, maar dat is Vegas natuurlijk
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Strip

Duur met een semi "uitzicht op de fontein". De zetels hadden vreemde vlekken, & geslapen op een flessendop die onder de lakens zat.. Roulette-dealer vond het nodig mijn leeftijd te bespreken met anderen aan de tafel. Vraag gewoon mijn ID en hou verder je wafel.

De kamer is in orde, grote badkamer. De zwembaden zijn super. Goede ligging uiteraard, centraal op (het belangrijkste stuk) van de strip

• Beoordeeld op: 16 september 2016

• Beste Beschikbare Kamer

Voor naar de kamer te gaan moet je volledig het casino door

De kamers geweldig! Groot en proper! Zeer comfortabel! Geen geluidsoverlast van het casino of de strip

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Vegas met sfeer
    • Beste Beschikbare Kamer

Vanuit service perspectief niets.

Bellagio biedt alles. Casino, goede restaurants, clubs, zwembaden, cafeteria, etc. Van de hotels die wij hebben gezien in Vegas,is de Bellagio het meest sfeervolle.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Net zo massaal als alle andere grote hotels in Vegas, maar...
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Net zo massaal als alle andere grote hotels in Vegas, maar alles van zeer goede kwaliteit zowel de kamers, hotel zelf en het eten. In het zwembad met een lekkere cocktail en zicht vanuit je kamer op de fonteinen is een mooie ervaring! Top dus!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Kamers zijn ruim, mooi en schoon.
    • Beste Beschikbare Kamer

Alles is duur tenzij je in het casino zit, dan is het gratis. Maar eten hebben we de tweede dag buiten de deur gedaan.

Kamers zijn ruim, mooi en schoon. Fijn hotel, wel erg druk. Midden op de strip!

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Het beste hotel van vegas, je betaalt wat, maar wel top kwaliteit
    • Beste Beschikbare Kamer

Onvriendelijk meisje bij het inchecken. Er komen allerlei fees en taxes bovenop de booming.com prijs.(dat staat er wel bij overigens, niet gezien)

Het bed sliep fantastisch, ruime kamer, uitstekende locatie tov de andere casino's op de strip. top hotel, beste casino

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Perfect

Promotie met 2x buffet in de prijs inbegrepen bleek slechts 80 dollar te zijn (absoluut niet voldoende voor twee maal een buffet met twee personen). Beetje jammer dat dit niet duidelijk werd aangegeven

Perfecte kamer; Cypress pool was het geld zeker waard

Hotel moet je ooit eens in je leven geboekt hebben
    • Beste Beschikbare Kamer

Vrij druk door iedereen die daar rond loopt

Overweldigend hotel. Ogen te kort

Zoals in de meeste hotels daar, is er overal in de lobby,...
    • Beste Beschikbare Kamer

Zoals in de meeste hotels daar, is er overal in de lobby, gangen, liften luide muziek. Voor mij mocht dat rustiger.

Ligging, stijlvol hotel, mooi zwenbad
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Strip

Er worden veel extras aangerekend die niet in de prijs zijn inbegrepen

Ligging, stijlvol hotel, mooi zwenbad

De kamer was top!
    • Beste Beschikbare Kamer

De weinige plekken waar je ontbijt kunt halen..

De kamer was top!

Luxe en sfeer, uitzicht vanuit de fountain room

Luxe en sfeer, uitzicht vanuit de fountain room

Zalig

Zeer duur eten, drinken

Veel luxe

Niks mis mee

prijs voor het parkeren :-(

De grootte van de kamer , lekker ruim

Geweldig hotel maar erg duur

Luidruchtige buren, dure eetgelegenheden

De kamer

Awesome, de zwembaden zijn echt phenomenal.

Niksss. Gokken is saaiii

Awesome, de zwembaden zijn echt phenomenal.

Heerlijk grote kamer

Heerlijk grote kamer

Leuke ervaring
    • Beste Beschikbare Kamer

Prijs parkeren en prijzen van minibar en het eten

Mooie kamers, en zeer vriendelijk personeel.

Ruime kamers, mooi uitzicht, uitstekend eten, behulpzaam personeel
    • Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Totaal andere wereld waar je de hele dag je ogen de kost kunt geven

Huge!

Zwembad

• Beoordeeld op: 21 april 2018

• Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Fontein

Alles is vergane glorie. Hotel gedateerd

Ligging en de uitstraling
    • Beste Beschikbare Kamer

Zeer muffe lucht in de kamer.

Ligging en de uitstraling

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Uitzicht

Kamer schoonmaken

Uitzicht

De vele casino’s waren er teveel aan maar anders zouden we zeker nog eens teruggaan!!!
    • Kamer met kingsize bed en uitzicht op fontein

Zeer druk maar dan moet je natuurlijk niet nr Vegas gaan ...

De vriendelijkheid van het personeel!!! Echt top !!!!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

• Beste Beschikbare Kamer

Ruime kamer en mooie badkamer

Uitzicht van de fonteinview is écht geweldig

Uitzicht van de fonteinview is écht geweldig

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

De kamer was ruim en heel schoon.
    • Beste Beschikbare Kamer

De kamer was ruim en heel schoon. Locatie is perfect!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

fantastisch
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Strip

prijzen mini bar. extreem hoog. 1 blik cola 10 usd terwijl het buiten in de horeca 3 usd kost.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

De plek om te overnachten in Las Vegas

Super locatie !

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Het is een hotel op een toplokatie, mijn kamer was op de...
    • Kamer met kingsize bed en uitzicht op fontein

Het is erg groot en massaal

Het is een hotel op een toplokatie, mijn kamer was op de 34ste verdieping met uitzicht op de fontijn.....super

Kamer en heerlijk bed!

Kamer en heerlijk bed!

Fantastisch hotel
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Fontein

Schitterende kamer met uitzicht op de fontein. Erg mooi zwembad. Locatie is perfect omdat het zeer centraal ligt op de Strip

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Mooi hotel
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Strip

Vind jammer dat je voor de prijs van de kamer die toch behoorlijk is geen ontbijt krijgt.

Kamers waren heel mooi met zicht op de strip super!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bellagio