Beoordelingen over Legend Hotel Hollywood 2-sterren

1822 North Cahuanga Boulevard, Hollywood, Los Angeles, CA 90028, Verenigde Staten

#244 van de 352 hotels in Los Angeles

Rustig motel in Hollywoodsfeer op loopafstand van Hollywood Boulevard.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Prima hotel in de stijl van de klassieke sterren die op de binnenplaats op de muur getekend zijn. Onze kamer had als thema Audrey Hepburn. Leuk detail is de verlichting boven de spiegel/wastafel; alsof je in een kleedkamer bent.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

De ligging was goed, zijstraat van Hollywood Blvd.
    • Kamer met Kingsize Bed

Betalen voor parkeren is niet Amerikaans, de badkamer viel tegen. Van een bad kun je niet spreken en het toilet was gammel. De airco maakte te veel lawaai om gedurende de nacht aan te laten staan. Personeel was neutraal, maar voor Amerikaanse standaarden beneden de norm.

De ligging was goed, zijstraat van Hollywood Blvd. Het is een geupgrade motel. Dus je parkeert voor je kamer. Inrichting van de kamer zag er bijzonder netjes en nieuw uit. Koffie, thee en ontbijt werd aangeboden bij de receptie.

ontbijt stelt niets voor;
    • Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden (4 volwassenen)

ontbijt stelt niets voor; voorverpakte cakejes en koek

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het was schoon, mooie sfeervolle kamer, bed was goed en de...

In eerste instantie deed het wifi het niet. Het was even een dingetje, maar eenmaal aan de praat deed de wifi het uitstekend. Wij waren er twee avonden en de tweede nacht hebben wij veel geluidsoverlast gehad van de buren. Op zich kan dit overal gebeuren, maar ik vind het ook de verantwoordelijkheid van het hotel. De receptie had het moeten horen aangezien ze op het binnen plein ook aan het gillen waren. Parkeren kost je 10 dollar per dag en er is weinig ruimte.

Het was schoon, mooie sfeervolle kamer, bed was goed en de ligging is top!

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

De locatie was prima.

Het hotel viel erg tegen. Ze waren aan het verbouwen en wij waren de enige en de laatste in het hotel. Dat was best wel eng. Al heel vroeg waren de bouwvakkers al aan het boren en zagen. We hadden ook ontbijt geboekt maar dat was er niet ivm de verbouwing. Dus ja niet echt heel top.

De locatie was prima. Je zit dichtbij alle leuke dingen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

De locatie, dichtbij Hollywoodboulevard.

De locatie, dichtbij Hollywoodboulevard. Mooie schone kamer.