Beoordelingen over Best Western Plus At Lake Powell 3-sterren

208 North Lake Powell Boulevard, Page, AZ 86040, Verenigde Staten

#18 van de 30 hotels in Page

6,2

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Goed hotel met goede fitness, zwembaden en prima ontbijt.

Niks te klagen

Goed hotel met goede fitness, zwembaden en prima ontbijt. Grote koelkast. En 2 dollar om kleren te wassen, 1 om te drogen Perfect gelegen voor Antelope canyon, 20 min rijden

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Het was schoon en het hotel lag overal dicht in de buurt!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Wij kregen een kamer toegewezen en toen we in de kamer kwamen waren de bedden niet opgemaakt en de handdoeken lagen op een hoop. We hebben dit gelijk gezegt en ze hebben het opgelost. Wij vonden het ook erg gehoorig.

Het was schoon en het hotel lag overal dicht in de buurt!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Uitstekende ligging.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Onze kamer was nog niet gereed bij aankomst. We hebben tot 20 minuten langer dan het incheckuur moeten wachten. En dit terwijl we ons een uur eerder reeds hadden aangemeld. Dus ze wisten dat we om 16:00u terug zouden komen om in te checken. Aan de balie heeft men zich hier wel voor geëxcuseerd.

Uitstekende ligging. Op 10 minuutjes van Lower Antelope Canyon en Horseshoe Bend. Ook niet veraf van de Glen Dam. Enorme grote kamer met 2 queensize bedden, een zithoek, een kitchenette badkamer. Veel plaats om onze koffers open te leggen.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

De locatie van het hotel was goed, je bent zo bij antilope...
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

We waren iets te vroeg om in te checken, circa een uur. Konden de kamer niet in, moesten een uurtje later maar terugkomen... niet echt meegaand.

De locatie van het hotel was goed, je bent zo bij antilope canyon, lake Powell of de horsoe bend.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prima hotel op gunstige lokatie
    • Rookvrije Suite met Kingsize Bed

Omdat veel mensen gebruik maken van het zwembad zijn er te weinig stoelen en bedden.

Gelukkig een zwembad want Page is erg warm. Hotel ligt op prima plek en ca 20 minuten van Lake Powel, Horseshoe Bend en Antilope Canyon.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Erg duur voor zo'n gehorig hotel
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Personeel bij inchecken had een zeer arrogante houding. Kamers waren erg gehorig. Kussens en lakens waren niet schoon.

Locatie en matras van het bed. Gratis ontbijt

De locatie was prima en de bedden.
    • Kamer met Kingsize Bed en Rolstoeltoegankelijke Douche - Toegankelijk voor Gasten met een Lichamelijke Beperking - Rookvrij

Kamers verouderd en erg gehorig. Zeer slechte wifi en de koelkast maakt veel herrie. We vonden het personeel niet heel gastvrij.

De locatie was prima en de bedden. Fijn zwembad.

De bedden waren o.
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Een erg gedateerd hotel. Muffe kamer en erg gehorige kamer. Uitzicht van de kamer naar buiten was een bouwval.. prijs kwaliteit onder nul..

De bedden waren o.k.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Het bed licht heerlijk.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het ontbijt was echt een rommel. Niet veel keus en stond een hele lange rij. Het was erg slecht georganiseerd.

Het bed licht heerlijk. Koelkast op de kamer Ruime kamer Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Ontbijt was erg goed!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Wifi ontzettend slecht! Wij wilden een middag ontspannen aan het zwembad, maar dat ging dus vrij moeizaam. Dit terwijl, naar onze ervaring, doorgaans het rustig is bij zwembaden van motels. En het belangrijkste punt: prijs-kwaliteitverhouding is niet oke! Veel te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Boek iets goedkopers en je krijgt ook een schone kamer, betere wifi, een rustig zwembad en een even goede locatie in Page (hotel is niet aan lake Powell of op loopafstand van lake Powell).

Ontbijt was erg goed! Erg schoon. Mooi laminaat ipv tapijt. Mooie inrichting vergeleken met motels. Mooi zwembad maar erg druk en alle ligplekken continue geclaimd op een irritante manier (handdoek laten liggen bv).

Prima plek om een nacht te verblijven op een doorreis
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

We mochten pas inchecken na 16u dat is niet echt handig als je die dag nog wat wilt ondernemen.

Aan de rand van het 'centrum' en dichtbij supermarkten.

Prima hotel als tussenstop...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Een wachtrij voor het ontbijt en een dame die heel zakelijk de plaatsen ging verdelen. Door de warmte is het nodig dat de airco aan blijft staan, deze maakt behoorlijk veel herrie, dus hebben we niet lekker geslapen.

Het ontbijt was prima alleen is het hotel niet berekend op het aantal gasten (wachtrij voor het ontbijt). Het zwembad is ook prima (inclusief zwembad handdoeken).

Gratis parkeren, centrale locatie
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

We konden geen minuut eerder inchecken dan aangegeven tijd. Badkamer superklein, personeel achter receptie was verveeld. De kamer was niet goed schoon gemaakt; wc was niet meegenomen en prullenbakken waren niet geleegd. Een lift beschikbaar voor alle gasten, en personeel. Ontbijt was wel ok maar veel te weinig plek voor alle gasten.

Gratis parkeren, centrale locatie

Goed hotel met zwembad
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Werken in een hotel is misschien niet altijd leuk, maar de dame aan de receptie deed weinig moeite om haar gebrek aan enthousiasme te verbergen.Gelukkig was het personeel in het restaurant wel zeer vriendelijk en hulpvaardig. De airco maakt redelijk wat lawaai.

Ruime kamer met buro en comfortable bedden (double queen). Het was warm, dus het was aangenaam dat er een zwembad was. Uitgebreid ontbijt in een volwaardig restaurant (groot verschil veel andere hotels waar je slechts 2 of 3 tafeltjes in de ontbijtruimte ziijn). Sterke wifi

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed hotel met zwembad
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ruime kamer met buro en comfortable bedden (double queen). Het was warm, dus het was aangenaam dat er een zwembad was. Uitgebreid ontbijt (continental) Sterke wifi

Voor een Best Western Plus viel het iets tegen.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De ene Best Western Plus is de andere niet. Het personeel achter de balie die ons inschreef, had duidelijk geen zin. Ook de sfeer van het hotel, stond in contrast met de Best Western Plus in Williams en Cedar City.

De ligging van het hotel was prima. Eetgelegenheden in de buurt. Het hotel is makkelijk bereikbaar en heeft voldoende parkeerruimte. Ontbijt was erg goed voor een Amerikaans hotel.

Heerlijk hotel op goede locatie midden in Page
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Er wordt geen wijn of bier verkocht, misschien omdat het hotel wordt gerund door native Americans. Het is wel toegestaan om zelf alcohol mee te nemen naar bijv. het zwembad.

Heerlijk ruime kamer, super douche (in het bad), alles lekker ruim. Fijn zwembad met bedjes en handdoeken, lekker ontbijt.

Ruime kamer, goede bedden.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ruime kamer, goede bedden. Ruime ontbijtzaal en uitgebreid ontbijt naar Amerikaanse normen. Perfecte ligging voor doorreis. Veel dingen te zien in de buurt.

• Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het ontbijt was geweldig! Zoveel verschillende keuzes en het personeel staat klaar om heerlijke pancakes te maken. Alles wordt gelijk aangevuld en je kan rustig van je ontbijt genieten. De kamers zijn groot en schoon. We hebben heerlijk geslapen. Ook was er meer dan voldoende ruimte om je kleding te wassen en te drogen. Cheryll was erg behulpzaam en aardig (zij had nachtdienst aan de receptie). Zij heeft uitleg gegeven over het gebruik van de wasmachine. Ook nam zij de tijd om uit te leggen over de verschillende tijdzones/zomertijd/wintertijd etc waar je in Page tegenaan kan lopen als je bijv een excursie geboekt hebt. Geweldig. Ik heb een zeer interessant en boeiend gesprek met Cheryll gehad en zal deze zeker nooit vergeten. Wij hebben een geweldige tijd gehad in het hotel gehad.

Een perfecte locatie voor op doorreis in Amerika.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het zwembad was veel te koud om erin te gaan, wat enorm tegenviel. De afvalberg kan wel verkleind worden door het plastieke bestek te vervangen, die we trouwens op vele plaatsen hebben gezien. Ik vind het spijtig dat er een berg afval wordt geproduceerd voor enkel en alleen het ontbijtbestek!

het hotel lag heel dichtbij de bezienswaardigheden die we wilden zien, dus toplocatie! Het ontbijtbuffet was in orde.

Fijn hotel, goede voorzieningen
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijt was goed, er zijn diverse restaurants e.d. goed te belopen. Ligging goed voor Horseshoe bend. Tevens voor een bezoek van upper- en lower Antylope canyon. (deze wel ruim van te voren boeken!)

Comfortabel hotel met ruime kamers.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Hoofdkussens te dik voor ons maar opgelost. Ijs was op smorgens op de verdiepingen. Beneden wel kunnen halen.

Prima ontbijt. Centraal gelegen. Mooie zwembad.

Prachtig hotel uit 1901!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het is een leuk oud hotel dat de sfeer van vroeger weergeeft. Alles is aanwezig zoals nieuwe hotels. Het ontbijt in de bistro is ook leuk. Parking achter het hotel aanwezig.

Goed hotel! Bij vroeg boeken zeer goede prijs kwaliteit verhouding!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Goed hotel in Page. Je kunt op loopafstand enkele restaurants bereiken en je boodschappen kun je bij de Safeway halen. De walmart ligt op 6 minuten rijden met de auto. WiFi is snel. Kamers zijn schoon en bedden zijn uitstekend. Koelkast op kamer. Ontbijt is goed!

Goed ontbijtbuffet en een leuke family suite.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Goed ontbijtbuffet en een leuke family suite. Zeer goed voor de prijs. We konden het zwembad wel niet gebruiken wegens werkzaamheden, dat was een ontgoocheling voor de kids.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Fijn om door te reizen
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Alles Slechte WiFi Slecht ontbijt Kamer waar de vloer alle kanten omhoog stond Maar Thank god we zijn op doorreis was maar voor 1 navhy

Parkeerplaats

Goede schone kamers, goed ontbijt!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Goede locatie. Knappe, schone kamers. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet voor een motel (kan in het hoogseizoen alleen wat druk zijn denk ik). Goede locatie voor een tour naar Antelope canyon of om naar horseshoe bend te rijden.

Hotel met ruime kamers maar met heel slechte Wifi.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Personeel was niet vriendelijk en onbeleefd. Internet was gewoon verschrikkelijk, zelfs te zwak om je mail te checken. Bij de ontbijtruimte word je ingecheckt, dame beweerde dat we al eerder geweest waren terwijl dat niet zo was. Iedereen kan wel een "kamernummer" opgeven. Wij zijn mede door het slechte internet een dag eerder vertrokken dan gepland. Deze dag werd wel netjes terugbetaald.

Hotel was centraal gelegen in Page met mooie ruime kamers.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Bovengemiddelde accommodatie op een prettige locatie
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Een zoemende koelkast en een flink vervelende afstandsbediening: kleinigheidjes :)

Ruime kamers, een voor Amerikaanse begrippen goed en gevarieerd ontbijt en een zeer lekker zwembad en jacuzzi!

Goed bed, vriendelijk personeel ondanks drukte, lekker...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

vrij duur, plastiek bestek en borden bij het ontbijt zijn niet zo aangenaam om mee te eten

Goed bed, vriendelijk personeel ondanks drukte, lekker ontbijt, dicht bij het superdruk bezochte Antelope Canyon en Horseshoebend.

Super verblijf!
    • Rookvrije Suite met Kingsize Bed

Het internet is echt super slecht! Als je internet nodig hebt voor zaken of je bedrijf... Reken hier niet op! Het hotel excuseert zich bij check- in voor het trage internet en wijt dit aan het feit dat Page in een uithoek ligt. In de toekomst gaat men fiber leggen wat het internet ten goede zou moeten komen. Maar... Het grote probleem dat wij ervaren hebben, is verbonden geraken met het internet! Eens verbonden is de snelheid aanvaardbaar (geen youtube/netflix/uploading). Doch is het moment dat je verbonden bent zeer kort... Enkele minuten en dan heb je geen verbinding meer (al geeft je toestel aan van wel). Wij hebben dit geprobeerd met onze beide iPhones, Mac, iPad en met alle hetzelfde probleem. Dus... Wil je 100% internet? Reken daar niet op! Als je een Amerikaanse simkaart hebt van AT&T heb je eveneens geen verbinding in Page! Dus ook geen oplossing op dit vlak.

Het ontbijt was overheerlijk en uitgebreid! Eieren, worstjes, pannenkoeken, yoghurt, havermoutpap, pannenkoeken, aardappelen, brood, kaas en vlees,... Alles wat je moet hebben in buffet-vorm! De kamer is schitterend! Alles proper en kwalitatief. Uitstekend groot bed! Grote televisie! De kamer is volledig voorzien op rolstoelgebruikers (ouderen en mensen met een handicap). Zo is er een tweede kijkgaatje in de deur op rolstoelhoogte, zijn de gang en de deuren breed genoeg, zijn er in de badkamer overal handgrepen-armsteunen (aan de toilet drie, in bad drie), bad is laag genoeg om makkelijk in te stappen, onder de lavabo kan men met een rolstoel gaan,... (Zie foto) 1 woord: perfect voor alle soorten van gasten! Ook de gangen zijn breed genoeg, lift aanwezig,... De ligging is eveneens schitterend! Wij hebben twee nachten verbleven en dit was perfect! Wij hebben het prachtige Page op een zalig tempo kunnen verkennen. In de buurt eveneens voldoende eetgelegenheden, tankstation en een Walmart! Leuk en gezellig dorpje!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

te duur, onvriendelijk en slecht internet
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

personeel is onvriendelijk en internet super slecht!

personeel was onvriendelijk terwijl we SUPER duur geslapen hebben dit is ZO duur dat het eigenlijk niet zou mogen geeneens NORMAAL internet.......schande!

Geen tweede keer meer!!
    • Rookvrije Suite met Kingsize Bed

Verlichting op de kamer was zeer beperkt, badkamer was vies, geen comfortabel bed, de vloer was vies in de slaapkamer plakte namelijk heel erg. Er was nauwelijks WiFi, deze was blijkbaar stuk. Wij moesten voor de volgende dag nog een hotel zoeken. Nou met de WiFi ging dat niet. Er waren twee computer in de lobby. Daar vervolgens 1 uur achter gezeten om iets geboekt te krijgen, dit omdat het internet constant weg viel, waardoor we steeds opnieuw verbonden moest worden. Voor de prijs van minimaal 130 euro wat we voor 1 nacht betaald hadden was het zeker niet de moeite waard.

Goed ontbijt, veel dingen te kiezen.

Uitstekend hotel.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Zoals eerdere bezoekers al aangeven: de WiFi is dramatisch. Vervelend als je wat dingen van je reis wilt opzoeken. Maar in twee restaurants waar wij waren in Page was de WiFi ook traag (maar niet zo traag als in het hotel) . Snel internet is er blijkbaar niet in dit dorje,

Uitstekend hotel. De mooiste kamer van onze Amerika reis tot dusver (dit was ons zevende hotel). Kamer zeer ruim en erg netjes. Grote tv en verder alles wat je nodig hebt aanwezig. Ontbijt zeer uitgebreid voor Amerikaanse begrippen. Na een week brood met jam en een muffin, was het fijn om ook ham, kaas en pancakes te eten bij het ontbijt! Diverse restaurants en winkeltjes op loopafstand. In 10 minuten met de auto bij Antelope of de Horshoe Bend. Absoluut een aanrader.

Heerlijk geslapen

Plastic borden en bestek in zo'n hotel viel wat tegen. Had best normaal servies en metalen bestel mogen zijn. Is immers een Best Western Plus hotel en geen normaal Best Western.

Luxe kamer

Goede locatie tovantelope en Shoehorse band.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De prijs/kwaliteit was vrij hoog! Maar het is het enige plaatsje met hotels dicht bij Antelope canyon en Shoehorse bend! Echt beide doen als je in de buurt bent!

Lekker zwembad, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Mooi hotel met goed ontbijt
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Internet was bedroevend slecht! Iedereen maken ze wijs dat dit door de licatie komt; ga naar de Mc Donalds of Tavern 48 en ook op diverse andere plaatsen en je hebt WEL goede verbinding Nog een detail: vloeren in kamers zijn plaklaminaat; dit was bobbelig en op diverse plekken zo opgebold dat je je voeten er goed aan ooen kan halen.

Goede ligging en ruime kamer

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Goed hotel, maar aan de dure kant.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

- Onvriendelijk personeel, niet klantvriendelijk; wij hadden 2 nachten opeenvolgende nachten geboekt via aparte boekingen. Men wou ons doen uitchecken en in de namiddag laten terugkomen om in te checken. Is na aandringen toch in orde gekomen dat we dezelfde kamer mochten houden. - Vrij duur voor de kwaliteit die geboden wordt

- Goed ontbijt - Prima zwembad - Ruime kamer - Goede Wifi

Mooi en netjes hotel op super locatie.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Wifi was heel slecht, maar bij starbucks aan de overkant van de straat prima.

Erg netjes en modern hotel! Perfecte locatie voor Horseshoe bend, lake Powell en Antelope Canyon. Leuke eettentjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Niet aan te raden.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Zeer gehorig hotel. WiFi slecht. Gelet op de prijs-kwaliteit ga dan naar een ander hotel.

Het LEEK een van de betere overnachtingsverblijven in Page. Nu begrijpen we waarom anderen al vol zaten.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Echt goed/een prima verblijf!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Goede ruime kamer voorzien van alle gemakken. Fijn zwembad en een hottub. Rondom het zwembad goede ligbedden en loungebedden. Voor Amerikaanse begrippen een goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Heel erg fijn luxe hotel met goed ontbijt.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Er wordt geen alcohol verkocht in het hotel, dus als je een lekker biertje lust moet je dit bij een bar halen of bij een supermarkt.

De hotelkamer was perfect. Mooie kamer, goed schoon en veel gevoel van luxe. Het ontbijt was ook heel goed. Ruime keuze, voor ieder wat wils, en genoeg plek in de ontbijtzaal. Ook hebben we 's middags heerlijk bij het zwembad gezeten.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

schone, ruime kamer met heerlijk ontbijt!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Wifi was slecht/zwak, en er was een tikkend geluid.

Ruime kamer, schoon en netjes, goede bedden, heerlijke douche, koffie op de kamer. En het ontbijt was top! Zeker aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Zeer mooi hotel!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Zwembad is seizoens gebonden en was dus nog dicht terwijl het erg warm was

Zeer mooi hotel! Grote en schone kamers met uitstekende bedden! Dichtbij Lake Powell en Horseshoe Bend.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

+ Ruime kamers
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

- Ontbijt zaal is iets te klein - Veel te trage WIFI maar blijkbaar een stadsprobleem want in ons vorig hotel in dezelfde stad was dit ook zo.

+ Ruime kamers + Vriendelijke receptioniste + Wij konden 's morgens onze grootste reiskoffers in bewaring geven achter slot en grendel zodat wij deze niet moesten meenemen in de auto.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Perfect voor onze overnachting
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Deze kamer geboekt door de goede reviews in verband met het ontbijt aangezien we slechts 1 nacht bleven. En deze voldeed ruim aan onze verwachtingen. Kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima hotel met luxe kamers.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijtzaal is te klein. Je kon beter niet tussen 7en 9 u ontbijten dan stond je in de rij.

Kamers waren zeer goed. Prima bedden.Goed uitgerustte kamers.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Prima hotel, klein zwembad, prima ontbijt, veel restaurants...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Prima hotel, klein zwembad, prima ontbijt, veel restaurants in de buurt. Tip: Big John's Texas BBQ

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Uitzicht Canyon + zeer uitgebreid ontbijt
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Druk zwembadje aan de weg

Uitzicht Canyon + zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Wife viel altijd weg na 5minuten

Wife viel altijd weg na 5minuten

Vriendelijkheid

Wi-Fi was niet optimaal

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima hotel, geen poespas, gewoon degelijk.

Ontbijtruimte erg klein.

Prima hotel, geen poespas, gewoon degelijk.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima hotel!

Heerlijk hotel om bij te komen. Lekker zwembad en ontbijt.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Wifi op de pooletage wat minder.

Een heerlijk hotel om even bij te komen. Een lekker zwembad. Goed ontbijt. Mooie kamer.

Prima hotel op een goede locatie.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Goede kamers, Heerlijk ontbijt en ruimte genoeg om te ontbijten. Goed gelegen in de nabijheid van diverse fantastische restaurants. Leuk zwembadje.

zeer goed onderkomen vooral voor antelope canyon
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

ruime kamer, goed ontbijt, en zeer dicht bij antelope canyon, was - en droog faciliteiten 2 dollar wassen en 1.50 drogen. zeep 1.00 dollar

Goed ontbijt en lokatie

Slechte WiFi gehorige kamers

Goed ontbijt en lokatie

Zou hier niet meer boeken

Te kleine kamer voor 4 personen en niet de PLUS waardig

Ontbijt prima

Uitstraling gebouw;

Drukte bij ontbijt

Uitstraling gebouw; zwembad was lekker. Goede kamer met goede bedden.

Mooie kamer en zwembad .
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Geen handdoeken aan zwembad meer, vuile vloeren , stinken in gang . Lange rij aanschuiven ontbijt

Mooie kamer en zwembad .goede ligging

Prima doorreis hotel met goed ontbijt
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijt was prima, prima doorreis hotel

Prima hotel met fijn zwembad

Perfect voor antelope canyon
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Zwembad rook naar sterk naar chloor.

Vlak bij de antelope canyon. Ruime propere kamers. Gezellig stadje.

Hotel met standaard comfort zonder meer
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Kan een beetje opfrissing gebruiken

Het ontbijt was best ok en ruime sluipkamers

• Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijt is niet veel aan (al hebben we slechter gehad in Amerika)

Goed hotel met zwembad en leuke omgeving

zwembad, ontbijt, bedden, badkamer

zwembad, ontbijt, bedden, badkamer

Zeer goed met een paar kleine minpuntjes

Inchecken niet klantvriendelijk

Het ontbijt is zeer goed, erg druk en vervelend dat je moet wachten.

Het is er erg fijn.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De airco was wat gehorig.

Fijn motel, goede bedden. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Genoeg restaurants in de omgeving.

Aangenaam hotel met ideale ligging
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijtruimte is iets te klein

Ook al ligt hotel en zwembad aan redelijk drukke baan, dat valt niet echt op tijdens verblijf Vlakbij Antelope Canyon

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Goed en uitgebreid ontbijt met verse pancakes.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Goed en uitgebreid ontbijt met verse pancakes. Mooi zwembad (niet verwarmd) met hot tub, ruime kamer.

Goed hotel

Airco maakte veel lawaai

De kamer en het ontbijt

Ruime kamer met goed bed.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ruime kamer met goed bed. Erg goed ontbijt. Zwembad erg prettig. Dichtbij Glen canyondam en antilope c anyon.

De wifi was slecht

De wifi was slecht

Locatie Grote kamer Goede bedden Gratis parkeren

Rij bij ontbijt

Comfortabel verblijf

Drukte bij t ontbijt

Goede bedden en lekker ontbijt