Beoordelingen over Best Western Premier Grand Canyon Squire Inn 3-sterren

74 Highway 64, Tusayan, AZ 86023, Verenigde Staten

#2 van de 5 hotels in Tusayan

Te duur voor verblijf in oud hotelgedeelte
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De boekers via Booking vliegen in het oude deel van het hotel met oude badkamers. Vieze geur in de gangen. Te duur voor hetgeen je krijgt. Airconditioning was niet aangesloten in onze kamer, we hebben dus in een warme kamer, de nacht moeten doorbrengen. S nachts is mijn man naar de nachtwaker gegaan met deze melding, ze gingen de AC kolen repareren de volgende dag want geen andere familiekamer voor handen. De dag nadien, nog niet gerepareerd en terug naar de receptie, ze gingen bekijken wat kon. We kregen na veel aandringen een nieuwe kamer maar van gasten die duidelijk gerookt hadden.

Centrale ligging naar Grand Canyon

Toplocatie, verouderde accomodatie
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het hotel kan wel een renovatie gebruiken: donkere kleuren, verouderde materialen en vuile tapijten. Het eten in het hotel is niet de moeite. Het inbegrepen ontbijt was nog behoorlijk, maar het 'goede' restaurant is veel te duur voor wat het is. Het buffetrestaurant hebben we niet geprobeerd, want dat zag er niet smakelijk uit.

De locatie is top! We wilden de zonsopgang in de Grand Canyon zien, dus moesten we vroeg opstaan, maar gelukkig niet ver rijden. Rond het hotel is er het gewoonlijke aanbod van fastfood en gelukkig ook een steakhouse. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam toen bleek dat er nog vuile handdoeken in onze badkamer lagen.

Fijn hotel met een uitstekende ligging!
    • King Kamer - Rookvrij

Mooie, ruime kamers en uiterst vriendelijk personeel. De ligging was top. Het ligt op een steenworp afstand van de ingang van Grand Canyon National Park.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Rondreis westkust Amerika

Geen minpunten

Ruime kamers, buitenzwembad en binnenzwembad, heel lekker ontbijt in buffetvorm. Mogelijkheid tot avondeten a la carte of in buffetvorm. Ligging ideaal on park te bezoeken

Vlakbij de ingang van het nationale park.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De inflexibiliteit bij het inchecken. Men hield zich stijf aan de vroegste inchecktijd en daar was geen minuut aan te tornen.

Vlakbij de ingang van het nationale park.

Dit hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Wat een mooie kamers en wat een fijn personeel.
    • Grote Rookvrije Kamer met Kingsize Bed

Dit hotel heeft 3 sterren maar het verdient er zeker 4. Het is er gezellig voor jong en oud en dat zwembad en vooral de Hot tub is meer dan geweldig.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

uitstekend uitgangspunt voor bezoek aan de Grand Canyon
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De ontbijtzaal vonden wij wat somber.Ontbijt goed maar de hele sfeer niet gezellig.

Prima ontbijt maar de ruimte niet sfeervol; de kamers comfortabel en ruim

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Goede ligging om naar de Grand Canyon te gaan.

Kamer was wat gehorig

Goede ligging om naar de Grand Canyon te gaan. Kamer was comfortabel. Veel faciliteiten zoals zwembaden en hot tube waar we geen gebruik van hebben gemaakt.

Alleen maar voordelen in dit hotel en de ons inziens hoge prijs wel waard.
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

De locatie van het hotel is ongeveer 10 minuten rijden naar de Grand Canyon, waardoor het er relatief rustig is. De meeste toeristen gaan naar Grand Canyon Village, maar daarvoor is geen enkele noodzaak. Met een eenmalige betaling kun je zeven dagen lang naar het national park The Grand Canyon en de afstand is dusdanig dat je desnoods driemaal per dag kunt rijden.

Zeer ruime kamer, voorzien van alle gemakken en twee 'Queens' bedden die zo groot waren dat we samen in één bed hebben geslapen. Koffie en thee op de kamer te zetten en een extra wastafel naast de al ruime badkamer. Ook een kluisje aanwezig en ruim voldoende gelegenheid om kleding op te bergen. Handige USB-laadpunten voor alle elektronische gadgets van tegenwoordig en een werkelijk uitstekend ontbijt, zeker voor Amerikaanse begrippen. Omelet wordt op bestelling zonder extra kosten voor je gebakken en daarnaast zowel warme als koude ontbijtgerechten. Amerikaanse koffie, maar beter dan wij elders gewend waren.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Aangenaam
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

Aangenaam hotel dicht bij Grand Canyon. Hulpvaardig personeel. Heel dicht bij het vliegveldje dus als je een helicoptervlucht wilt maken ben je in 5 minuten van uit je hotel ter plaatse. Goed ontbijt goede bedden.

Geweldige locatie om de Grand Canyon te bezoeken.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Douche is Amerikaans en dus wat sober.

Ligging van het hotel is erg fijn. 10 min van ingang Grand Canyon NP. Paar restaurants en fastfood ketens in de straat. (Wel prijzig). Grote kamers, veel voorzieningen.

Vlakbij South Rim Grand Canyon
    • King Kamer - Rookvrij

Vlakbij het vliegveld waarvan de Grand Canyon vluchten vertrekken en aankomen dus continue laagvliegende heli's en vliegtuigjes met het nodige geluid.

Prima ruime kamer, fijn bed. Hotel is vlak bij de Grand Canyon en daardoor duurder dan ergens anders. Maar met binnen- en buitenzwembad, jacuzzi en buitenbar.

Mooie kamer in gebouw 7000.
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

We gingen 55 minuten bowlen, en mochten 60 dollar afrekenen. We zijn daar enorm van geschrokken, zeker gezien het een faciliteit is voor gasten van het hotel EN we al 600 dollar betaalden voor 2 nachten. We voelen ons opgelicht. We hadden zien staan dat het 5,50 dollar per game was, maar dit bleek per persoon per game.... reken maar uit.... hierdoor zijn we niet met een prettig gevoel weg gegaan, terwijl we aanvankelijk heel erg enthousiast waren. We vinden het niet kunnen dat je als goed betalende gaat zo extreem veel mag neertellen voor niet eens een uurtje bowlen... de man achter de balie bij het bowlen had hier helaas geen begrip voor en kon niets voor ons doen. L

Mooie kamer in gebouw 7000. Ook een heerlijk zwembad! En het personeel in het hotel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Mooi hotel. Super locatie. Lekker ontbijt.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het onthaal. Aziatisch personeel wat moeilijk Engels spreekt en helemaal niet vriendelijk is. Het a la carte restaurant was z'n hotelklasse onwaardig.

Top locatie voor bezoek aan GC. Groot en mooi hotel. Luxueuze kamer. Mindervalide-kamer was top ! Zeer lekker ontbijt.

Goede locatie t.o.v. Grand Canyon NP
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Slecht werkende wifi tijdens ons verblijf.

Ruime en mooie kamer en badkamer. Binnen- en buitenzwembad. Uitgebreid ontbijt, wel tegen betaling. De locatie is perfect, 10 min. met de auto naar de zuid ingang van Grand Canyon.

Mooi maar duur.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De prijs van de kamers zijn aan de hoge kant en zonder ontbijt

De kamers waren schoon we hadden geen ontbijt genomen omdat deze 20$PP was. De omgeving is prachtig, je ben zo bij de grand canyon. De restaurants in de omgeving zijn erg duur

Prima hotel met grote schone kamers.

Eigenlijk niets.

Mooie grote kamer met grote badkamer. Goede hygiene. Prima, uitgebreid ontbijt met vriendelijk personeel. Vlak bij Grand Canyon NP. Prima steakhouse (Big E) op loopafstand.

Mooie locatie maar eten beneden alle peil
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Omdat er geen fatsoenlijke restaurants (alleen fastfood ketens) in het plaatsje zijn waren we aangewezen op het eten in het hotel. Het aanbod in het 'all you can eat' buffet was slecht en het eten was niet lekker. Het in duurdere restaurant was het aanbod beperkt en het eten echt veel te duur. Ook de kwaliteit van het ontbijt was erg slecht - bijvoorbeeld geen vers fruit in de yoghurt - vieze vette eieren - geen lekker brood. Het eten moet en kan echt beter zeker in zo'n hotel.

Het hotel is uitstekend gelegen nabij de grand canyon waar je per gratis shuttlebus heen kan. Het beschikt over eigen gratis parkeerplaats en mooi zwembad. De kamer was netjes maar niet erg ruim. Het was het duurste hotel dat wij geboekt hebben maar had niet de beste kwaliteit.

Goed gelegen.
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Zeker niet eten in het hotel. Diner en ontbijt buffet zijn zeer beperkt en slecht. In de straat zijn voldoende alternatieven.

Goed gelegen. De shuttle bus van het park stopt voor de deur. Binnen en buiten zwembad.

Hele goede locatie voor overnachting bij de Grand Canyon
    • King Kamer - Rookvrij

Echt leuk hotel om te verblijven bij grand canyon. Groot en gezellig buitenzwembad met bar, mooie fitness ruimte en ontbijt is ook goed betaalbaar voor 12 dollar p.p. Zit 5 min van Grand Canyon.

Fabriek
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Wat een fabriek, smakeloze kamers en dat tegen een veel te forse prijs. De grootste tegenvaller was het dure (extra) ontbijt. Lange rijen voor de eieren (fooi graag!) en de wafels. Blij dat we nog een vieze tafel konden vinden om onze pre-fab troep te nuttigen.

De ligging naast het vliegveld waar de helicoptertochten naar de Grand Canyon vertrekken

Prima, modern hotel, dichtbij Grand Canyon NP gelegen.
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Enige nadeel was eigenlijk het geluid van de constant overvliegende helikopters en vliegtuigen. Maar die hoor je in heel Tusayan.

Wij zaten in het nieuwe gedeelte. De kamer was prima met uitzicht op het zwembad. In het hotel 4 mogelijkheden om te eten, van het prima restaurant tot pizza bij de bowlingbaan. Prima gelegen ten opzichte van Grand Canyon NP en vliegveld.

Een goed hotel om Grand Canyon te bezoeken, maar erg duur voor betrekkelijk weinig bijzonders.
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Erg duur, heel veel kamers en verder niet veel aan.

Dicht bij entree van Grand Canyon National Park. Grote kamer, maar geen bijzondere faciliteiten op de kamer.

Grand Canyon onder handbereik
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het eten in het buffet restaurant (eten voor $18,00) was op de dag dat wij keken abominabel. In het plaatsje zijn overigens genoeg goede eetgelegenheden. De airco maakt best veel herrie.

Uitstekende locatie om van hier uit Grand Canyon National Park te bezoeken. Per gratis bus of met de auto. Wel toegangskaart voor park nodig. We waren veel te vroeg maar konden toch meteen inchecken omdat er al een kamer schoon was. Erg ruime kamer en ruime badkamer. Grote en goede gym die wel erg ruikt naar de gummi (?) vloer. Binnen en buitenzwembad.

• Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Eigenlijk niets. Behalve dan het prijskaartje, er moesten heel wat dollars neergelegd worden om hier te mogen verblijven.

Een van de beste verblijven tijdens onze vakantie. Prachtige lokatie. Alles was prima, zag er tiptop uit. Je had echt het gevoel dat je in de watten werd gelegd. Het Veel faciliteiten

We waren hier voor de tweede keer.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

We waren hier voor de tweede keer. Het is een heerlijk luxe hotel, ruim, grote kamers, heerlijk zwembad en geweldig ontbijt. Shuttlebus naar de Grand Canyon voor de deur.

Goed buiten en binnenzwembad.
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

Zeer verouderde inrichting. Airco werkte niet goed, waardoor het erg warm en bedompt was in de kamer. Prijs per nacht was absoluut veel te hoog voor her gebodene.

Goed buiten en binnenzwembad.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima hotel en erg vriendelijk personeel.
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het dorpje Tusayan is niets meer dan een verzameling hotels met een paar eetgelegenheden. Zolang je dit weet en rekening mee houdt is er niets aan de hand, maar een gezellig stadje voor een wandeling is het verder niet.

Prima hotel en erg vriendelijk personeel. De kamer was groot en netjes en de badkamer was ook erg mooi met grote douche. Wij zaten wel in het nieuwe gedeelte dus ik weet niet of dit voor alle kamers geldt, maar wij kregen wel de keuze met incheken waar we wilden zitten. In dit gebouw is ook de wasruimte waar we veel gebruik van hebben gemaakt. Ligging prima en een 15 minuten rijden vanaf de grote parking bij Grand Canyon. Ruim parkeren rondom de gebouwen en de paarse buslijn naar de Canyon stopt voor de deur. Al zijn wij gewoon met de auto gegaan.

Prima locatie
    • King Kamer - Rookvrij

De kamers waren erg gehorig.Het personeel was sochtends erg vroeg bezig, waardoor wij al rond 06:00 wakker werden van het praten en het stofzuigen. Erg vervelend!

De locatie is prima. Voor het hotel stopt de shuttle bus die je naar het Grand Canyon National Park brengt. Het ontbijt (a la cart) is prima!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Perfecte locatie voor het bezoeken van de Grand Canyon,...
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

Perfecte locatie voor het bezoeken van de Grand Canyon, ruime kamers, heel fijn zwembad en jacuzzi (binnen en buiten) en verschillende plekken om te eten voor zowel ontbijt, lunch als diner

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Veel te duur voor wat je er voor krijgt
    • King Kamer - Rookvrij

Voor de enorme prijs die we ervoor moesten betalen was het niet veel beter dan menig motel waar we minder dan een kwart van deze prijs voor betaalden. Er was niet eens een laundry-service en het ontbijt was zeker niet bijzonder

Goede locatie, vlakbij het vliegveld waar we 's morgens vroeg moesten zijn voor een helikoptervlucht.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Het kost wat, maar dan heb je ook wat!
    • Grote Rookvrije Kamer met Kingsize Bed

Niets! Hoe fijn is dat!!!

Geweldige kamer met het beste bed van de hele vakantie (3 weken) !!!! Heerlijke grote kamer en badkamer en een geweldige locatie. Zwembad, warme baden en voldoende eetgelegenheid (ook in de buurt).

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Mooie plaats om te logeren als de hotels in het grand canyon NP vol zitten, zoals meestal het geval
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Internet in blok 5 viel constant uit, koffiemachine was defect bij aankomst, maar werd snel vervangen. Tweede machine werkt ėėn keer en was dan ook stuk. Heb geen nieuw gevraagd. Al de rest Ok, Met uitzondering van deze "2 tegenvallers"

Buffetontbijt, kamer met uitstekend bed, avondeten, vriendelijkheid personeel, nieuwe infrastructuur

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Dit hotel was de max aan de poort van Grand Canyon
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Misschien wat aan de dure kant, maar toch heel luxueus....

Het perfecte hotel wanneer je wil logeren in de nabijheid van Grand Canyon. Het ligt bij het binnenrijden van Tusayan. Vriendelijke bedienden aan de receptie, had de indruk dat het allemaal mensen waren die stage liepen, ook in het buffet- restaurant trouwens. Wel goede uitleg over het hotel en de faciliteiten waar we spijtig genoeg niet kunnen van profiteren hebben omdat we hier maar één nacht hadden geboekt. Een hele grote kamer (5312) in het hoofdgebouw met 2 queensizebedden en een grote badkamer. Er zijn ook kamers in de bijgebouwen. We kregen de keuze bij inchecken. Er zijn 2 restaurants aanwezig in het hoofdgebouw: een à la carte-restaurant en een buffet-restaurant waar je kan eten aan 18 USD. Een uitstekend ontbijt kan je nuttigen in de grote ontbijtzaal. Zowel Amerikaans als continentaal en met Belgian Waffles en vers fruit. Goede WIFI. De shuttlebus naar Grand Canyon Village stopt aan het hotel. Opgelet je moet wel in het bezit zijn van een voetgangersticket als je er gebruik wil van maken.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Ligging is goed. Veel lawaai!
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

Slechte matras. Verouderde kamer. Niet helemaal proper. Om 7h in de ochtend roept de house keeping iedereen wakker om te weten of de kamer al mag gedaan worden. Respect voor gasten die nog slapen was ver te zoeken.

Prima ligging. Gratis parking.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

bezoek aan Grand Canyon
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Restaurant sluit al vroeg, in het dorp is niets te beleven.

Ruim hotel, ruime kamers en veel faciliteiten. 10 minuten van Grand Canyon National Park, heerlijk ontbijt, ruime parkeerplaats, rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prijzig maar uitstekend verblijf vlakbij de Grand Canyon.
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Vond de prijs hoog: kwam ook doordat de gewone kamers op waren.

Kon koffie zetten op eigen kamer. Lekker als je vroeg uit bed gaat om de zon op te zien komen bij de Grand Canyon.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prijzig maar e moeite waard, beter dan op een camping te gaan zitten verkleumen in oktober.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Prijs, al heeft dit natuurlijk met de locatie te maken.

Ruime en nette kamer op korte afstand van de ingang van het Grand Canyon park. Vriendelijk personeel en voor 's avonds na een dag wandelen nog een prima barretje om nog even wat te drinken.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Door de ligging t.o.v het park was dit ok.
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Daar het zwembad in opbouw was is de prijs / kwaliteit te hoog en zeker omdat het ontbijt niet was inbegrepen .

Een gezellige bar waar men ook een lekkere snack kon eten aan schappelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

De hoge prijs is het niet waard
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

De airco werkt automatisch en kan je niet zelf bedienen, midden in de nacht begint ie dan bijvoorbeeld warme lucht te blazen met veel lawaai. Zeer klein bed, we hadden (als vriendinnen) een kamer met 2 bedden geboekt maar kregen er een met 1 bed. Geprobeerd iets met de receptie te regelen maar we kregen als antwoord alles zit vol. Kortom we hadden liever een stukje gereden voor een goedkoper hotel, aangezien dit het hotel zoveel geld echt niet waard was.

Het was dicht bij het park (Grand Canyon) en er gaat een gratis shuttle bus vanaf het hotel.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

mooi, luxe motel. Zeer goed ligging maar duur
    • King Kamer - Rookvrij

- prijs: je betaald voor de locatie - geen ontbijt voor deze prijs

+ zeer ruime, mooie en zuivere kamer + kingsize bed + locatie: op 10 km van de rand van de canyon

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Goede ligging, ruime kamers, faciliteiten waren uitgebreid:...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Uitermate onvriendelijk personeel, slecht onthaal, overpriced

Goede ligging, ruime kamers, faciliteiten waren uitgebreid: bowlingbaan, zaal met arcadespellen

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Confortabel hotel vlak bij de Grand Canyon
    • King Kamer - Rookvrij

Alles in het hotel is zo vlak bij de Grand Canyon uiteraard erg prijzig....

Uitstekend hotel met goed voorzieningen en erg goede en confortabele kamers vlak bij de Grand Canyon. Ontbijt is erg goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

• Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

Normaal geen klager, maar gezien de prijs hier toch wel wat meer verwacht... WC liep niet door, nergens WiFi verbinding en het personeel is uiterst onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

goede locatie
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

er was geen ontbijt inbegrepen - kon je wel bijbetalen maar was duur en gezien we niet wisten wat het aanbod was hebben we het na onze andere ervaringen met amerikaans ontbijt maar niet genomen

goed kamer - ruim en proper

Hele fijne ligging vlakbij ingang park.

Hele fijne ligging vlakbij ingang park. Prima kamers, levendig hotel... bowlingbaan, zwembad

Goede locatie, maar prijzig en niet schoon
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Was erg vies in badkamer, in hoeken en achter toilet al eeuwen niet gepoetst

Locatie perfect, dichtbij ingang park en heli's

Ligging tov Grand Canyon, mooi hotel

Vrij prijzig

Ligging tov Grand Canyon, mooi hotel

Prima voor een bezoek aan Grand Canyon.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Beetje prijzig, maar dat mag je verwachten van deze plek zo dicht bij het park.

Locatie is perfect voor een bezoek aan Grand Canyon.

Toplocatie.

Prijs :(

Toplocatie. Hotel van alle comfort voorzien. Heerlijk ontbijt voor amerikaanse normen!

Onvergetelijk verblijf. Een aanrader

Niets eigenlijk

Zeer uitgebreid ontbijt. Verschillende restaurants is een pluspunt.

Luxe in de de natuur
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Heerlijke kamer en bedden.

Goede locatie tov Grand Canyon

Weinig sfeervol

Goede locatie tov Grand Canyon

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Heel mooi hotel, met alle nodige faciliteiten.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Heel mooi hotel, met alle nodige faciliteiten. Niets op aan te merken. Niet zo ver van National Park Grand Canyon, dus ook dit was mooi meegenomen.

Prijs-kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Meermaals niet werken kamersleutel

Prettig verblijf in een mooie omgeving
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

goed ontbijt, mooie ruime kamer, goed internet, prachtige omgeving, zeer centraal gelegen t.o.v. de Grand Canyon,

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Eigenlijk niets

Goed plek, verder niets aan te merken.

Lokatie nabij grand canyon
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Luide chauffage. Hoewel wrs beste hotel in de buurt heel duur.

Lokatie nabij grand canyon

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima hotel voor overnachting en ontbijt super.
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

Prima ontbijt en mooie kamers.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Zwembad, binnen en buiten!

Zwembad, binnen en buiten! Goed ontbijt. Super locatie

Perfecte ligging voor bezoek aan het park.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Beschikbare ruimte. Ontbijt niet inbegrepen, mocht wel voor deze prijs.

Perfecte ligging voor bezoek aan het park.

Wifi zeer slecht!

Wifi zeer slecht!!!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Aanrader dichtbij Grand Canyon met halte shutle voor het hotel
    • King Kamer - Rookvrij

Mooie ruime kamer, uitstekend restaurant

Propere ruime kamer.

Propere ruime kamer.

Zeer gedateerd hotel.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Kamer bij het zwembad werd een kamer aan de weg.

Ideale locatie als uivalsbasis naar de Grand Canyon

Wat gehorig

Dicht bij de Zuidingang van de Grand Canyon. Lekker zwembad, mooi modern gebouw en erg schone kamers.

Niet bijzonder.
    • Grote Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Niet zo bijzonder hotel. Duur en geen leuke locatie. Beter iets doorrijden naar stadje Kingman centrum en daar iets zoeken.

Internet niet beschikbaar tijdens verblijf

Badkamer

Prijs versus kwaliteit

Badkamer

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prijs was te hoog voor wat we kregen.
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

Pech van een electriciteitspanne en sneeuwstorm; ontbijt had beter gekund.

Locatie was goed; dicht bij Grand Canyon.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Veel faciliteiten en kamer konden wij zelf uitzoeken.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Veel faciliteiten en kamer konden wij zelf uitzoeken.