Beoordelingen over Los Prados Hotel 3-sterren

2940 South Norfolk Street, San Mateo, CA 94403, Verenigde Staten

#9 van de 13 hotels in San Mateo

6,4

Goed geslapen in een ruime kamer, ontbijt ging.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Ontbijt, al was dit niet de slechtste die we tijdens onze reis gehad hebben. ( voor de hotels was het redelijk, maar niet te vergelijken met een echt ontbijt.)

Stille airco

• Beoordeeld op: 26 april 2016

De kamer was schoon, goed bereikbaar (lift en trap) en...

De koelkast was oud en maakt herrie. Ontbijt is niet geweldig: broodjes met jam.

De kamer was schoon, goed bereikbaar (lift en trap) en voldoende parkeer ruimte voor de deur. Ik had herrie verwacht van de snelweg die er naast ligt, maar het was onverwacht stil in de kamer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Het hotel ligt dicht aan de Highway, je bent snel (20...

Alleen de schoonmaaksters zijn aardig. baliepersoneel totaal niet. Het ontbijt stelt niets voor. ga dan naar Dennys een paar meter verderop. We vonden de resten van een condoomverpakking onder het bed. Hotel is groezelig.

Het hotel ligt dicht aan de Highway, je bent snel (20 minuten) in downtown S.F.

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

Op ongeveer 15 minuten rijden vanaf het vliegveld.

Het hotel is vanaf de straat waarin het ligt niet te zien (enkel vanaf de snelweg zagen we later). Om bij het hotel te komen moet je over de parkeerplaats van het naast gelegen winkelcentrumpje rijden. Dit was verder geen probleem, maar maakte het vinden van het hotel lastig.

Op ongeveer 15 minuten rijden vanaf het vliegveld. Nette kamer.