Beoordelingen over Best Western Plus Robert Treat 3-sterren

50 Park Place, Newark, NJ 07102, Verenigde Staten

#11 van de 18 hotels in Newark

Prima hotel als betaalbaar alternatief voor het peperdure...
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Geen restaurantjes in de buurt. Wel een grote supermarkt aan de overkant.

Prima hotel als betaalbaar alternatief voor het peperdure Manhattan. Je bent er binnen een half uurtje met de metro. Goede shuttle naar AirPort en naar het metrostation.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

te duur voor wat je krijgt
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

het personeel was nogal stug en ongeïnteresseerd en weinig service gericht slechte koelkast waardeloze airco het wilde maar niet koel worden de prijs kwaliteitsverhouding is hier echt niet goed je krijgt te weinig voor wat je betaald

mooi hotel schone kamer die wel wat klein was prima badkamer met goede douche

Het Ontbijt was wel lekker alleen was niet alles op voorraad.
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

de wietlucht op de gang en dat in een hotel waar niet gerookt mag worden. 1 werkend lift in het hele hotel.

Het Ontbijt was wel lekker alleen was niet alles op voorraad.

We hadden de kamer geboekt om een paar uurtjes met de...
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

We hadden de kamer geboekt om een paar uurtjes met de kinderen te kunnen slapen in verband met een nachtvlucht. Het begin was al dramatisch, inchecken duurde 25 minuten. De kamer was niet rookvrij terwijl hier wel om was gevraagd (niet echt fijn met kinderen). Vervolgens gevraagd naar de tijden van de shuttle service naar de airport. Stonden ruim van tevoren beneden maar geen shuttle te bekennen. Na meerdere malen te hebben gezegd dat de shuttle eraan kwam waren we het na ruim 1 uur wachten het spuugzat. De chauffuer kwam net op dat moment eraan maar was onbeschoft tegen ons en hij wilde naar huis want zijn dienst zat erop (zo zei hij het letterlijk). De kinderen waren moe en overstuur en niemand die hier begrip voor had!!! We hebben ons internationale vlucht nét aan gehaald maar niet dankzij jullie. Rest van de vlucht zaten we nog in een gehaaste modus. We gaan hier dan ook een klacht over indienen!

Prima hotel voor een City trip.
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Ontbijt was aan de matige kant. Weinig keuze, en alles te zoet. (Op ze amerikaans).

De shuttel service naar airport en station is inbegrepen. Om het half uur was busje beschikbaar 👍

Stank!!!
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

De eerste 2 nachten waren prima. Het hotel is misschien iets ouderwets, maar dichtbij het station. De 3e nacht was een verschrikking. Om half 2 werden we wakker van het geluid van feestjes die in het hotel werden gehouden en....nog veel erger...van de vreselijke stank van wiet op de gang. Hierover hebben we gebeld met de receptie, maar die leek het verder niet te boeien. Bij het uitchecken konden ze niets met onze klacht. We moesten het maar met de manager opnemen. Op onze mail is nog niet gerageerd. We wachten af.....

Dichtbij station

prima hotel, op zich een heel fijn verblijf gehad.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

het ontbijt was niet echt geweldig, zeer weinig keus en is een een kleine aparte ruimte naast de fitness, de warme "broodjes"waren eigenlijk best vies en heel erg vet. wat ons het meest tegenviel was de bediening in het restaurant, zeer chagrijnige ober, alles wat je vroeg leek wel teveel tafel naast ons heeft een vrouw 4 x moeten vragen om haar dressing bij de salade. wij hadden echt het gevoel dat we weggekeken werden, waren 2 obers die Spaans of Portugees met elkaar spraken heel erg vreemd voor een 4 sterren hotel. Het eten daarentegen was heerlijk!!! volgende dag zagen we dat dezelfde bediening er liep, toen dus maar in de stad gaan eten.

personeel van de shuttle bus was geweldig, bij de receptie ook. kamers waren zeer schoon en netjes, wel een beetje out-dated maar van alle gemakken voorzien, we hadden een kamer op de 10de etage met mooi uitzicht over het park.

Goed hotel op 40 minuten van Manhattan en op 20 minuten van vliegveld.
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

De prijs. (Maar in verhouding met de hotelprijzen voor de rest van New York is het natuurlijk erg goedkoop.)

Het hotel is goed bereikbaar via de PATH metrolijn via Newark Penn Station. 24 uur per dag naar het WTC in manhattan. Je kunt dezelfde metrocard gebruiken als voor de MTA. Ook het vliegveld (ewr) is makkelijk bereikbaar via Penn station. Voor 8 dollar (inclusief Airtrain op vliegveld) ben je er de NJ transit in 15 minuten. Je kunt natuurlijk ook de gratis hotelshuttle naar het vliegveld nemen. In de directe omgeving van het hotel is trouwens ook nog wel wat te beleven.

Prima uitvalshoek voor New York en omgeving
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Ontbijt ruimte erg klein voor de hoeveelheid kamers, dit leverde soms gedeelde tafels op

Aan de accomodatie beviel ons het meest was de ruime schone kamer inclusief ontbijt voor deze prijs Goed bed, grote lcd-tv en safe op de kamer Locatie bij een station van trein, bus en Path tram Gratis shuttlebus

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Goed de omgeving verkennen...
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Prijzen in het hotel restaurant, peper duur. Ontbijt is inbegrepen, goed, maar alles op plastic bordjes.. sober dus. Verder goed te doen.

Dicht bij wat winkels. andere hotels liggen zeer geïsoleerd. Gezellig restaurantje gevonden 400 mtr. Van het hotel: Deluxe Diner, 561 Broad street. Gezellig, goed eten, staff is zeer service gericht!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Ten opzichte van de trein naar NY prima. De kamers waren erg gedateerd en best prijzig.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

De vriendelijkheid van het personeel, de kamer was niet klaar toen we kwamen, 16.15. We waren er 3 dagen en iedere dag moest je naar beneden om de sleutel op te waarderen omdat je niet in je kamer kon, en dat vonden ze heel normaal

Het ontbijt was prima, alleen de zaal was erg krap

• Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Voor als je op doorreis bent is dit een goed hotel. Als je toch Manhattan wilt bezoeken kan je beter daar zitten.

Hygiënisch en vriendelijk

De ontbijtkamer was krap

Wij kregen de presidential suite! Super

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Voor 1 dag voor vertrek naar huis prima verblijf. En een goed Portugees restaurant in de buurt.
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Rauwe stad met veel zwervers

Goede kamer met mooi uitzicht op skyline Manhattan

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Locatie in combinatie met prijs

Locatie in combinatie met prijs

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Een gezellige, comfortabele avond na 9 weken op zomerkamp.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

De buurt was een beetje akelig.

Kamer was erg comfortabel.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

- sfeervol restaurant in hotel, diner was prima.

- het ontbijt, met name de zogenaamde 'gastvrouw' die op de bank zat en tegen elke gast schreeuwde die niet begreep dat je met je kamerpasje de ontbijtruimte kon betreden of niet snapte hoe je een pancake moest opwarmen. Deze dame heeft duidelijk nog nooit van het begrip 'gastvrijheid' gehoord en was letterlijk te lui om op te staan. Ik heb me hier ontzettend aan geïrriteerd.

- sfeervol restaurant in hotel, diner was prima. - lekker bed

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Dit hotel is op wandelafstand van Penn station.

De kamers zijn verouderd en hebben kleine bedjes. Het ontbijt is niet uitgebreid en vindt plaats in een klein lokaaltje waar er onvoldoende plaats is..

Dit hotel is op wandelafstand van Penn station. Hier kan je de trein nemen dat je op 15 min naar NY brengt .

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Shuttle service Newark Airport en Newark Penn Station

Kamers zeer gehorig. Verzoek voor shuttle vanaf Penn Station is tot 2x toe genegeerd door frontdesk!

Shuttle service Newark Airport en Newark Penn Station

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Wij hadden het hotel gekozen vanwege een bezoek aan een...

Overvolle parking, onvriendelijk personeel. Wij vonden het een onveilige omgeving toen wij een hapje buiten het hotel gingen eten. De portier was bewapend met een pistool. Zal niet voor niets zijn. Het ontbijt was beneden in de kelder van het hotel in een te krappe ruimte, terwijl er boven een mooi restaurant en veel zalen zitten. Kwaliteit van het ontbijt was mager.

Wij hadden het hotel gekozen vanwege een bezoek aan een wedstrijd in de Red Bull Arena. Daar lag het vlakbij.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Middelmatig hotel.

Melding gemaakt van kapotte kastdeur, zou gerepareerd worden, is niet gedaan. Geen reactie. Ongeinteresseerde baliemedewerkers. Laatste nacht, feest in kamer ernaast, lawaai, rook door de tussendeur.

Middelmatig hotel. Geen franje. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Hotel shuttle bus van en naar de luchthaven Newark.

Wanneer de temperatuur buiten hoger wordt, wordt de temperatuur in de kamer ook hoger. Helaas werkte de airconditioning niet. Ontbijt is voldoende maar het brood is en blijft in USA slecht. Gezoete yoghurt en gezoete granola (muesli) aanwezig, dit is niet geschikt voor een diabeet.

Hotel shuttle bus van en naar de luchthaven Newark. Hotel shuttlebus van en naar PENN station. PENN station met PATH trein naar New York (WTC in 20 min. of 33rd Street in 40 min.) Ruime kamer. Prijs van de kamer is inclusief ontbijt. Vriendelijk personeel in de ontbijtruimtes. Zeer goede WiFi verbinding in de kamer.

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

gratis shuttle van NEWARK;

Ontbijt viel erg slecht...alles is voorverpakt en uit een machine...heel nep en slecht Er is weinig 'leuks' te doen in de omgeving.

gratis shuttle van NEWARK; goed geregeld via P4 Goede ligging tov aiport

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Bijzonder vriendelijk personeel.

Lawaai van de airco

Bijzonder vriendelijk personeel. Shuttle dienst.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

het ontbijt stelt echt niks voor!

het ontbijt stelt echt niks voor! schandalig!

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

Shuttle bus service en snel internet en dichtbij treinstation

Restaurant en ontbijt (geen yoghurt)

Shuttle bus service en snel internet en dichtbij treinstation

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Locatie was goed.

Locatie was goed. Gratis shuttle bus naar Penn station Newark en Luchthaven Newark. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Goede ligging.

10 hoog. verwarming uit. Toch warm. Dus altijd raam open. geluid van buiten een beetje hinderlijk.

Goede ligging. Rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Dicht bij station, luchthaven shuttle

Buurt , wat ver van manhatan

Dicht bij station, luchthaven shuttle

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De locatie, we waren met een half uur in New York.

De locatie, we waren met een half uur in New York.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Vlak bij trein , en prima hotel geen opmerkingen

Geluid wat medegasten maken vooral na het stappen maar dat was aleen in weekend

Vlak bij trein , en prima hotel geen opmerkingen