Beoordelingen over Best Western Plus Stovall's Inn 3-sterren

#43 van de 135 hotels in Anaheim

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ideaal voor Disneyland Resort

- Geen snelle hap dichtbij - Betalende parking

+ Uitgebreid ontbijt + Disneyland op een goeie wandelafstand + Eetgelegenheden dichtbij en op een goeie wandelafstand + Zicht op de achterkant van Disney’s California Adventure + Zeer ruime kamers

erg rustgevend ondanks de drukte van het hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Niet-Roken

konden ivm vroege vlucht aankomst direct inchecken en op de kamer om 8.00 uur s'morgens. op loopafstand van disney , erg behulpzaam personeel de gehele dag door

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Pima hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Niet-Roken

Te weinig zit plekken bij het ontbijt. Als je een vroeg ontbijtslot kiest (voor 07.15) dan heb je geen last van de drukte. Daarna staat de rij soms tot buiten.

Prima bedden en sfeervol ingerichte kamer. Op loopafstand van Disney. Veel variatie in ontbijt keuzes.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima net hotel voor een bezoek aan Disney (loopafstand) en Los Angeles (1 uur met de auto)
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Niet-Roken

Kamer was vrij ruim maar het ontbrak er aan ruimte om je bagage neer te leggen (iets te veel meubels).

Het ontbijt was prima. Wel is het druk in de ontbijtruimte (veel kinderen ivm Disney). Kamers zijn zeer netjes en vrij ruim. De omgeving is prettig. Het Disneypark is op loopafstand. 10 minuten lopen en je bent bij Disney village (gratis toegang).

Prima hotel op loopafstand van Disney.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Niet-Roken

Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat het op loopafstand van de Disney parken is gelegen en je dus de auto op de parkeerplaats van het hotel kan laten staan. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Inbegrepen is een uitgebreid continentaal ontbijt. Voor ontbijt, lunch en diner zijn er in de directe omgeving ook voldoende eetgelegenheden te vinden. Ook de aanwezigheid van wasmachines en wasdrogers is een pre.

Super lokatie voor de Disney parken
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Niet-Roken

Ontbijt maar voor deze prijs kan je niet alles verwachten. En naast de deur prima tent om te ontbijten of bij Disney.

Top lokatie tov Disneyland 10 min rustig lopen Waanzinnig prijs/kwaliteit verhouding.

eenvoudige accomodatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Niet-Roken

Ontbijt erg slecht. Erg vet en bijna alles komt uit een automaat. Kleine ontbijtruimte waar niet heel goed wordt schoon gemaakt.

Ligging bij Disneyland

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Kamers qua oppervlak, ruimte prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Niet-Roken

te weinig ventilatiemogelijkheden en last van "geuren" keuken, die recht onder onze kamer was. Ruimte voor ontbijt, gezien het grote aanbod van hotelgasten te klein.

Kamers qua oppervlak, ruimte prima. Disneyland op loopafstand.

De locatie;

De locatie; dicht bij Disneyland

Gehorig

Gehorig

Wel OK
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Niet-Roken

Zeer slecht ontbijt. Doe het dan gewoon niet inclusief.

De ligging direct naast Disney. Kamer was wel prima voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

We verbleven in dit hotel 7 nachten voor onder andere...

Personeel bij aankomst zeer nors en onvriendelijk. Misschien had het te maken met het feit dat het al later op de avond was. We stelden een simpele vraag en kregen gelijk als antwoord dat we dat met de baas van het hotel moesten bespreken de volgden dag. We hebben 4 maal een klacht gemeld wegens een storend geluid dat dag en nacht aanhield. Het was een soort tikkend geluid, wij dachten een lek in de airco van de kamer boven ons. We hebben het 1 maal schriftelijk gemeld via de papiertjes in de kamer en 3 maal mondeling. Er werd telkens gemeld dat het probleem ging doorgegeven worden, maar het is dus nooit opgelost geweest en er is aan ons ook nooit gemeld geweest dat men naar het probleem is gaan kijken. Ofwel kwam men de kamer heel vroeg poetsen (rond 8u), wat toch niet leuk is als je pas tegen middernacht van Disney terug bent. Ofwel hebben we ook meegemaakt dat toen we terugkwamen van Disney tegen 23u dat onze kamer niet gepoetst was. Er zaten elke dag mieren in onze kamer.

We verbleven in dit hotel 7 nachten voor onder andere Disneyland te bezoeken. Kamer was ruim en praktisch ingericht, met goede bedden. Ontbijt was voldoende uitgebreid. De eerste dagen werkte de wifi goed, naar de laatste dagen toe viel de wifi soms weg. Mooi en proper zwembad. Parkeren ging makkelijk. Afstand tot Disney gaat makkelijk te voet of met de bus die voor de deur stopt.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

perfecte ligging tegenover de Disney parken/festival...

perfecte ligging tegenover de Disney parken/festival Disney. net ontbijt inclusief. Dicht bij Knott's Berry Farm, uitstekend roller coaster pretpark.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

De nabijheid van Disneyparken.

De nabijheid van Disneyparken.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

geen luxe

geen luxe maar voor de prijs zeker aanvaardbaar

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Op wandelafstand van disneyland, goede bedden, goede WiFi-...

Geen kluis, te kleine parking

Op wandelafstand van disneyland, goede bedden, goede WiFi- verbinding, praktische kamerindeling

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Mooi hotel met goed ontbijt.

De bedden waren niet breed. Donkere kamer.

Mooi hotel met goed ontbijt. Zeer uitgebreid. Zwembad was goed. Korte loopafstand naar de Disneyparken.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

Mooie kamer, ligging, zwembad

Mooie kamer, ligging, zwembad

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Prijs.

Beetje vervallen.niet erg gezellig. Zwembad niet zo mooi als foto doet lijken.

Prijs.zwembad was ok.afstand tot the strip te lopen