Beoordelingen over The Rita Suites (Free Parking) 3-sterren

344 East Desert Inn Road, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#154 van de 193 hotels in Las Vegas

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Waar voor je geld: ruime, wat gedateerde maar absoluut schone suite, op enige afstand van de Strip
    • Suite met 2 Slaapkamers en een wellnessbad

We vonden de sfeer in de ontbijtroom en bar wel wat oubollig en zijn daar niet gebleven. Dan moet je wel 1 kilometer met de auto (of Uber, zeer eenvoudig en snel) weg. En het koffietzetapparaat kreeg ik niet aan de praat in de kamer.....

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding voor de kamer, wij waren met 5 volwassenen (2ouders plus 3 volwassen kinderen) en kregen een grote suite, met 3 kamers, 2 (ruime) badkamers, en zelfs een whirlpool. Wat gedateerde uitrusting misschien qua meubilair, maar als je daar niet op let, dan is het prima.

Keukentje was aanwezig en 2 comfortabele fauteuils
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

Airco kon niet de hele kamer koelen. Alleen vlak voor de airco was het koel en je hebt in de zomer echt een airco nodig

Keukentje was aanwezig en 2 comfortabele fauteuils

Prijs-kwaliteit is al met al net voldoende
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

Arco maakte veel lawaai. Ontbijtruimte was te klein. Soms moest je wachten voordat je een plekje had om te ontbijten. Dranken bij het ontbijt waren matig van kwaliteit. Inrichting kamer gedateerd.

De kamer was ruim genoeg. Slaapkamer apart. Koelkast.

Geen megahotel, op wandelafstand van de strip. Fijn verblijf, behalve de rekening achteraf.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Een rekening van handdoek en laken, deze zouden we graag terug betaald zien. We gaan echt geen laken en handdoek meenemen.

We hadden de suite, deze was zeer ruim. Ze bestond uit 2 ruime slaapkamers, woongedeelte met keuken, 2 badkamers en 2 toiletten. We vonden het een verademing na vele kleine hotelkamers. We kregen gratis vouchers om in het restaurant van het hotel te gebruiken,handig.

Heel de nacht in de herrie van de airco!!
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

De locatie, was makkelijk aan te rijden. Zonder huur auto echt te ver met 39gr vanuit het centrum. Het ontbijt was echt een aanfluiting, dan liever geen ontbijt hebben 1x gegegeven. Kamer is in de 4 nachten geen 1x gestofzuigd en bed niet verschoond.

ontbijt was goed.
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

Wat er in de kamer aanwezig zou moeten zijn was er niet. Uiteindelijk kregen we een broodrooster, maar geen tafel, geen micro wave,Redelijk, maar voldeed niet aan de verwachtingen

ontbijt was goed.

Prima verblijf voor 1 nacht, om de hoek van de strip.
    • Superior Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Toch wel de wat oudere kamer, en verouderd sanitair.

Prima verblijf voor 1 nacht, om de hoek van de strip. Gedateerde accommodatie mag weleens opgeknapt worden. Ontbijt was prima en het eten in het restaurant was ook goed. Auto makkelijk kunnen parkeren en goed te bereiken.

Ruime kamer en vriendelijke personeel.
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

Ruime kamer en vriendelijke personeel. Hotel lag gunstig ten opzichte van de strip. Ontbijtruimte was alleen te klein voor het aantal gasten waardoor we daar moesten wachten op een plekje.

goed, kort, maar een vordeeltje zat er voor ons niet in. De Bar was dicht.
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Kregen voor 20 dollar tegoed bonnen die alleen in de bar te gebruiken waren, kwamen om 23.00 uur aan en toen was de bar al gesloten. Volgende dag was de bar ook gesloten. Hadden dus niks aan die bonnen.

goed ontbijt, kamers waren ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ik voel me bedonderd door de suggestie van een lage prijs van 30 dollar, was in werkelijkheid 74!
    • Superior Suite met 2 Tweepersoonsbedden

een eerlijke prijsweergave op booking.com: die zou dit soort misleidende info niet moeten toestaan.

De prijs, zoals die is gegeven op booking.com, geeft onterecht de indruk dat het hier om goedkope kamers gaat. In zeer kleine lettertjes wordt aangegeven dat er bovenop de prijs van 30 dollar nog eens een dikke 40 dollar wordt berekend voor zogenaamd gebruik van de faciliteiten (ontbijt, parkeerplaats). Dit is pure midleiding: geen enkel ander Motel dat wij boekten via booking.com gebruikte deze constructie. Ik vind dit schandalig en voel me compleet bedonderd!

Locatie gebruikt als doorreis.
    • Superior Suite met 1 Kingsize Bed

Zeer ouderwets. Bank lijkt uit jaar 0 te komen. Verder heeft het ook wel weer wat.

Locatie gebruikt als doorreis. Eten is goed. Tevens gratis coupons zodat we s aconds voor 4 dollar hebben gegeten en gedronken. Kamer absurd groot.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Las Vega
    • Superior Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Iedereen kan in en uit lopen zodat ook 'foute' figuren binnen kunnen komen.

Mooie ruime kamers met keuken. In de keuken was niets aanwezig (pannen o.i.d). Na dit gevraagd te hebben bij de receptie kwamen ze binnen 10 minuten een box brengen met pannen, een paar roerlepels, borden en bestek. Echt koken is eigenlijk niet te doen maar een snelle maaltijd maken ging net. Een tafel om aan te eten was er niet maar wel een paar ruime stoelen en een bureau. The Strip is op loopafstand en ook een bushalte, waar je met een dagkaart, op en neer kan reizen op The Strip en naar Freemond. Wel even 1 halte verderop zien te komen om een kaart te kunnen komen maar onze buschauffeur was zo aardig om ons daar af te zetten.

De foto's en beschrijving beloven veel meer dan dat je krijgt.
    • Superior Suite met 1 Kingsize Bed

Ontbijt was zeer matig, bij het inchecken beloofden ze een volledig continental ontbijt. Er was enkel zoetigheid te verkrijgen (geen vleeswaren of zuivel) en alles was voorverpakt. Samen met de andere gasten was het vechten voor een zitplek en het eten. Het zwembad is klein en ligt grotendeels van de dag in de schaduw. WiFi werkte zeer beperkt.

Het bed was groot en fijn.

Goed verblijf
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

De sjagerijnige barvrouw,eerder inchecken kost 10 dollar. Leuk je krijgt een cheque van 10 dollar voor eten of drinken je besteld 1 bier en een tonic en moet 1,50 dollar bij betalen...

Ontbijt was prima grote kamer en een leuk buitenzwembad

Prima hotel voor vriendengroepen.
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

Airco, maakt een hoop lawaai. en staat lag in de Kamer. we hebben hem in de nacht uit gezet. maar ik kan me voorstellen dat je dast in de zomer niet doet. en dan wordt het lasting slapen denk ik.

de prijs kwaliteit verhouding. Gewoon een simpel hotel voor een goede prijs. niet al te veel van verwachten. redelijke kamers.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

De locatie ten opzichte van de strip was prima evenals de...
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

De airco werkte niet naar behoren. Maakte veel lawaai. Interieur gedateerd.

De locatie ten opzichte van de strip was prima evenals de prijs kwaliteit verhouding. Het eten in de bar was goed.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Teleurstellende service en slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Luxe Suite met 2 Tweepersoonsbedden

De servicw en vriendelijkheid. Al direct bij binnenkomst meerdere chagrijnige balie medewerkers die er duidelijk niet voor hun plezier stonden, waaronder Andres en Rodger. We verbleven de eerste nacht aan de straatkant en zeer lawaaiierig, volgende dag om 08:00 voor wen andere kamer gevraagd en pas om 16:45 na 5x te moeten bellen met tegenzin een andere kamer gekregen. Deze kamer was ietswat smerig, maar vooral het personeel was erg onvriendelijk, niet behulpzaam, niet vragen waarom we niet goed hebben geslapen en niet meedenken in oplossingen (of het willen boeken van Tours). Voor de 400 dollar dat we hier hebben betaald voor 3 nachten had ik liever ergens anders gezeten. Het zwembad ligt trouwens altijd in de schaduw, wat op de foto's zeer vertekenend is. Wil je dus een leuk verblijf met goede service, vriendelijk personeel en ook nog kunnen relaxen; kies een ander hotel, er zijn er zat!

Prima ontbijt, maar het uitchecken beviel het meest

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Matig.
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Ontbijt was erg summier en het was er té druk. Verder was het zwembad erg klein, stond er op het bord dat deze om 08.00 uur geopend zou worden, maar kennelijk gold er voor de wintertijd een andere tijd (bij navragen bleek dit 10.30 te zijn). Het gebouw en faciliteiten zijn gedateerd.

Goede plek om las Vegas te verkennen.
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

Zwembad was bij ons vanwege werkzaamheden vanaf 17 uur gesloten.

Perfecte locatie om de strip te verkennen. 10 minuten lopen. Zit zelf in een rustige omgeving. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goede kamer voor doorreis
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

Geen lift en dus koffers trappen op. Airco in slaapkamer maakt lawaai.

Prima locatie op loopafstand Strip. Goed Amerikaans ontbijt. Restaurant aanwezig om bij aankomst a la carte te kunnen eten (burgers, steaks, vis). Kamers erg ruim met algemene ruimte en slaapkamer apart.

Eenvoudig hotel, super gelegen bij de Strip.
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

De kamer is ruim (aparte slaap en woonkamer). Helaas is de indeling sfeerloos en staan er te grote meubels (tafels met stoelen) met vlekken er op. De keuken is niet om te koken (was het ooit wel) de oude keukenkastjes en de afzuigkap zijn nog wel aanwezig maar hebben geen functie. De ramen zijn voorzien van lamellen, die helaas niet goed afsluiten (grote kieren). Alles heeft echt (groot) onderhoud nodig. De badkamer is te klein en er is geen ruimte om de toiletspullen neer te zetten.

Het hotel ligt zeer dicht bij de strip (klein stukje wandelen). Het ontbijt was boven verwachting. Er was voldoende keus en alles werd snel bijgevuld. Als de zaal vol is, kun je buiten of in het naastgelegen restaurant/bar zitten.

zeer matig
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Deuren van de kamers sluiten niet vanzelf. Ingebroken: Laptop, IPad, geld en andere zaken gestolen. Geen camera´s in de openbare ruimten naar de kamers. Personeel letterlijk gezegd dat ik het zelf maar moet uitzoeken.

Voldeed aan verwachting, behalve het ontbijt
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

het ontbijt viel tegen, te veel zoetigheid, te weinig gezond eten Wifi niet fantastisch, heel afhankelijk waar je je bevindt in het gebouw.

Kamer op zich prima, lekkere airco, rustig en op loopafstand van de Strip. 2 double beds, voldoende handdoeken. nette badkamer. Geen luxe, maar prima. Lekker zwembadje. 2 pc's beschikbaar om evt tickets te bevestigen ed. al met al goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ligging van het hotel!
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

Ligging van het hotel! Verder dan gedacht de afstand tot de Strip. Heel erg onaangenaam om 's avonds in het donker terug te lopen over een afgelegen parkeerplaats bij de kerk naar het hotel. Kamer is erg gedateerd, badkamer erg verouderd, brrrrr :-( Personeel ook niet echt vriendelijk. Nooit meer naar dit hotel!!!!

De locatie is prima voor een bezoek aan de strip.
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

Het is een groot hotel met een kleine ontbijtzaal. Niet berekend op het aantal gasten.

De locatie is prima voor een bezoek aan de strip. Mooie ruime kamers met alle voorzieningen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Onvriendelijk personeel aan onthaal.
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

Onvriendelijk personeel aan onthaal. Oorverdovend lawaai van de airco die nodig was bij gemiddelde temperatuur van 40° 's nachts. Ontbijtzaal te klein.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Het was 10 min.
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

Het hotel was verouderd. Personeel was niet vriendelijk, zijn eerste avond daar gaan eten en werden een beetje afgeblaft.

Het was 10 min.wandelen naar de strip.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Ruime kamer en volledige keuken.
    • Superior Suite met 1 Kingsize Bed

10 minuten lopen vanaf de strip (daardoor wel minder geluidsoverlast) Bank in eigen woonkamer volledig doorgezakt (maar wel veel andere stoelen) Personeel weigert paspoort kopie te censureren.

Ruime kamer en volledige keuken. Ontbijt zeer veel keuze en zitplekken. Wifi ontvangst goed.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

overbrugging in Las Vegas. Op loopafstand Strip
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

te veel mede gasten in een te kleine ruimte een te mager (Amerikaans) ontbijt.

Niets, achteraf spijt van de keuze. Ze maken gebruik van de situatie en buiten dit financieel uit.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Behoorlijke accommodatie aan een aanvaardbare prijs

Zware financiële Resort tax in Las Vegas, zeker voor dit type verblijf

Gewoon een goed verblijfhotel in Las Vegas. Leuk presentje bij aankomst (discountcoupon op drank en spijs)

Goede ligging achter de strip.
    • Superior Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Ontbijt was karig, weinig keus en erg druk. In de rij staan en geen zitplek. In de kamer kookfaciliteit maar geen afzuigkap. Airco maakt erg veel lawaai en heb ik zelf half gefixt.

Goede ligging achter de strip. Klein maar prima zwembad.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Dit hotel is echt zijn geld niet waard. Ontbijt is te verwaarlozen. Geen plaats om te zitten door te weinig plaats. Receptie totaal niet vriendelijk. Kamer heel donker. Lawaai door beton die niet egaal ligt en trolleys die erover rijden en kar van kuisvrouw. Glas in hot tube

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prima verblijf, vriendelijk personeel en goede wifi.
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Prima ontbijt. Best veel keuze voor een Amerikaans ontbijt. Het personeel is super vriendelijk. Geen last gehad van geluidsoverlast van andere gasten of de weg. Wel een stukje lopen naar de Strip, kwartiertje.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

prettig hotel
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

Ruime kamers met een prettig bed, klein keukentje en een huiskamer. Dagelijks werden de kamers schoongemaakt. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Erg goed verblijf bij Rita Suites
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

Geluidsoverlast van de snelweg naast het hotel. Maar prima te doen hoor! Niet super ideal voor lichte slapers.

Dicht bij de strip. Wandelafstand als je wil. $7 uber vanaf het viegveld tot hotel. Bedden erg lekker. Enorm ruime kamers voor deze prijs!!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Deze plaats heeft GEEN verbinding met de strip. Je moet door donkere buurten. Ook zijn ze aan de balie niet behulpzaam. Iedere avond daklozen op de parking. Geen idee waar ze goede beoordelingen halen. Blijf hier weg! Ook veel duurder dan verwacht. Prijs verdubbeld!!

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Geen aanrader
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

De prijs aangegeven op booking.com bleek maar de helft! te zijn van het te betalen bedrag aan de accommodatie. Misleidend en teleurstellend!!! Enkel door de kleine letters te lezen of 5x door te klikken op de site van booking kwam ik erachter dat er extra kosten aan verbonden waren (service fee).

Alles was OK, niet meer niet minder.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goeie ligging maar héél basic
    • Luxe Suite met 2 Tweepersoonsbedden

De accommodatie is heel basic, en ietwat verouderd. Vooraf heb ik 3 maal gemaild naar het hotel maar men vond het niet nodig om te antwoorden. Het ontbijt is beperkt en de ontbijtzaal is te klein: we moesten vaak de tafel delen met andere gasten (tot daaraan toe) maar moesten ook wachten tot er plaats was.

Het convention centre & de halte van de monorail lag op korte wandelafstand, net als 'the strip'. De ligging was voor ons ideaal.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Best ok
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Jammer genoeg niet van het ontbijt kunnen genieten... Om 9u45 was alles al op en wordt er blijkbaar niet aangevuld. Personeel was ook vrij kort/ bot bij de check in.

Locatie is goed, zijstraat van de strip. Wandelafstand van 10 min. Ook gratis parking voorzien

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Zonde van het personeel van zo'n fijne plek!!
    • Superior Suite met 1 Kingsize Bed

Het personeel viel bijzonder tegen. Op 31 december gingen we daar slapen en betaalde voor 1 nacht meer dan €300,- en dan zou je toch wat behulpzaam, vriendelijk, gastvrij personeel verwachten. Maar niets was minder waar. Man achter de receptie liet duidelijk merken dat ie liever vrij was die dag. De meiden in de bar waren wel aardig, vriendelijk en gastvrij!

De locatie is geweldig. Om de hoek bij de Encore en Wynn. Met ook uitzicht daarop.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Ruime kamers
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

Het personeel was vriendelijk, maar niet heel behulpzaam. Ze benoemde alleen het strikt noodzakelijke. Weinig ruimte om vragen te stellen over wat het beste te doen in de omgeving en dergelijke. Tenslotte viel me tegen dat ze 50% korting op een volgende boeking geven aan personen die een positieve review schrijven.

Ruime kamers We konden onze tassen achter laten in een afgesloten ruimte

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Beter betaalbaar dan aan de strip met een redelijke kwaliteit kamers.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Ontbijt stelt niet veel voor. Afwerking op de kamer kan beter (geen gordijnen, water toilet loopt door, magnetron doet het niet).

Locatie was goed, vlakbij de strip! Goed te bereiken ook vanaf de grote weg.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Dichtbij de strip.
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Het ontbijt viel tegen. Plastic bordjes en bestek. Weinig keuze.

Ligging vlakbij noordzijde van de strip was uitstekend.De kamers waren gedateerd, maar ruim en proper.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Prima uitvalsbasis voor de strip

We hebben hier maar 1 nacht verbleven, niets is tegengevallen

De locatie was perfect, 5 min. lopen van de strip, parkeren en wifi was gratis en ontbijt voldoende

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Onvriendelijk, alleen goed geslapen
    • Luxe Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Die grote bek van de hotelmanager toen ik vroeg of ik mijn bsn nummer mocht doorstrepen vond ik ontzettend ongepast en dan ook het dreigement dat we anders maar ergens anders moesten gaan slapen, maar 70 dollar hadden ze al als borg dat ik wel zou komen....

Alleen het borreltje in het hotel was goed

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Goed degelijk hotel met perfecte ligging vlakbij de strip !

Aan opknapbeurt toe...

De locatie en de prijs

grote nette kamer in jaren 90 stijl.
    • Superior Suite met 1 Kingsize Bed

grote nette kamer in jaren 90 stijl. Goed ontbijt met veel variatie. Dicht bij alles.

• Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

de deposit van ¢100, is na 5 werkdagen nog steeds niet teruggestort.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt was smakeloos. Vieze tafels.

Goede start locatie om de strip te bezoeken.
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Het vuile tapijt op de kamer en de veel te luide airco

De prijs, de ligging 5 min van de strip, gratis parkeergelegenheid

Prima verblijf voor dit geld.
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

Niets viel echt tegen. Personeel was vrij afstandelijk, maar wel ok.

Ontbijt was goed. Worstjes waren fantastich. Echt super!

• Luxe Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Kleine kamer en kleine bedden

Ontbijt super, dicht bij de strip

Goed ontbijt ,rustige plaats

Prima verblijf op goede loopafstand van de strip.
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Ontbijt werd slecht aangevuld. Prijs op zaterdag op zondag extreem hoog en dat was hotel niet waard.

Lekker zwembad. Prima schone kamer.

Prima locatie niet te ver van de strip
    • Superior Suite met 1 Kingsize Bed

Ontbijt goed kamers ruim schoonprima

Ok niet ver van de strip 5 min wandelen tot de bus
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Zeer luide airco lawaai van vroeg vertrekkende gasten zeer trage gratis wifi

De prijs

• Superior Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Accomodatie stonk en slecht wifi!

Personeel waren erg vriendelijk!

Gedateerd!

Gedateerd!

Locatie dichtbij strip

Gedateerd maar wel op top locatie
    • Luxe Suite met 1 Kingsize Bed

Kamers waren zeer oud. Vloerbedekking onfris, armoedig aanrechtblokje.

De locatie, heel dicht bij de Strip! Prima parkeren bij het hotel.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Redelijk onderkomen voor een nacht

Gehorig

Locatie zelf, parkeren

Verblijf was prima voor 1 nacht!
    • Superior Suite met 1 Kingsize Bed

De ligging is niet op de strip maar 30 minuten lopen en kamers zien er anders uit dan op plaatje. Kamers zijn uit grootmoederstijd.

Ontbijt was goed

Geweldig hotel qua ligging en hygiëne!
    • Premier Suite met Twee Tweepersoonsbedden

Zwembad gesloten zonder dit te vermelden

Lokatie was goed
    • Superior Suite met 1 Kingsize Bed

Receptie personeel was niet aardig. Was geen fijn verblijf.

Lokatie was goed

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed begin van onze roadtrip door Amerika
    • Premier Suite met 1 Kingsize Bed

Zwembad was gesloten voor renovatie wat jammer was maar geen ramp

De ruime suites en her personeel deze zijn zeer vriendelijk

Ruime kamers, inclusief keuken

Ruime kamers, inclusief keuken

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

De locatie ligt heel centraal

Alles, zal het echt nooit meer boeken.

De locatie ligt heel centraal

Ontbijt karig, slecht.

Redelijke prijs

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

• Premier Suite met 1 Kingsize Bed

De ontbijt ruimte is iets te klein en dus altijd zeer druk

Goede prijs kwaliteit, het hotel is iets verouderd maar ok

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prima verblijf!

Prima verblijf!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

superbetaalbare, comfortable kamer midden in het centrum
    • Luxe Suite met 2 Tweepersoonsbedden

alleen zitmogelijkheid buiten bij het zwembad

heel betaalbaar hotel met kamer en suite op loopafstand van de strijp

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Ruime kamer

Slecht ontbijt + restaurant

Ruime kamer

• Superior Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Interieur ziet er niet zo mooi uit, maar dat is niet zo erg.

Kamers zijn niet echt mooi, maar verder alles zeer goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Rita Suites (Free Parking)