Beoordelingen over Bryan's Spanish Cove By Diamond Resorts 3-sterren

13875 State Road 535, Lake Buena Vista, Orlando, FL 32821, Verenigde Staten

#62 van de 407 hotels in Orlando

Perfecte ligging ten opzichte van de parken
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement was erg gedateerd en de banken zaten niet goed.

Het park heeft een perfecte ligging ten opzichte van de parken. Het zwembad is zalig van temperatuur. Het appartement was heel erg schoon.

Geweldig verblijf in Orlando
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Er viel niets tegen aan het hotel.

De prijs kwaliteitverhouding was echt uitstekend. Zeer ruim en schoon appartement (inclusief volledige keuken) voor een hele goede prijs. We zaten in (volgens mij) kamer 118 met een terras, 2 slaapkamers, 2 badkamers en 3 LG LCD tv's met kabeltelevisie. Het hotel is gelegen aan het water en ook is er een zwembad. De kamers in het appartement hadden naast een airco en ook een grote plafondventilator. Gezamenlijk ontbijt wordt een aantal maal per week verzorgd, ook kan gebruik gemaakt worden van een buitenbbq. Het hotel ligt daarnaast ook dicht bij Premium Outer Center (5-6 minuten), daarnaast zijn de Disney en Universal themaparken snel en eenvoudig te bereiken. Ons volgende verblijf in Orlando zal zeker weer hier zijn.

Ietwat saai.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Een week na orkaan Irma hier geweest. Kade was nog deels kapot, dus we konden niet kanoën e.d. in het meer. Voor het meer deze plek gekozen en niet van tevoren ingelicht over het wegvallen van de wateractiviteiten, waardoor we daar eigenlijk vrij weinig meer te doen hadden. Voor andere activiteiten (behalve Disney en Universal) ligt het aardig afgelegen, dus was ietwat saai. Tevens moesten we verhuizen van accommodatie en is ons verder niks aangeboden voor het ongemak van de verhuizen en het wegvallen van de wateractiviteiten, er werd zelfs gesproken over eventuele verhuizing naar een ander hotel, wat best zonde is voor verblijf van minder dan een week.

Ruim appartement.

Kleinschalig resort, ietwat gedateerd, met ruime en schone...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kleinschalig resort, ietwat gedateerd, met ruime en schone appartementen. Appartementen zijn goed uitgerust! Vanuit het zwembad mooi uitzicht op het meer. Prima locatie dichtbij parken van Universal en Disney en de Outlet. Verblijf was heerlijk!

• Appartement met 2 Slaapkamers

De locatie van het complex was uitstekend, uitgaande van bezoek aan Disney Parken etc. Het was er rustig. Relaxte sfeer en fijn zwembad. Het appartement was prachtig, zeer ruim, goede bedden en volledig uitgerust om zelf te koken.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Zeer ruim schoon perfecte ligging
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Zeer ruim schoon perfecte ligging Onbegrijpelijk laag in prijs