Beoordelingen over Best Western PLUS Ruby's Inn 3-sterren

26 South Main Street, Bryce Canyon, UT 84764, Verenigde Staten

#2 van de 5 hotels in Bryce Canyon

Goed gelegen maar luidruchtige kamer
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Luidruchtige kamer. Aan de andere zijde van onze kamer stond een ijsmachine dat de hele nacht aan en uit sprong en water bijvulde. Geen nachtrust gehad

Dicht bij Bryce

Degelijk, proper en goede locatie
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Buitenzwembad was klein en zeer druk.

Kamer was zeer netjes en proper. De WiFi werkte prima. Het hotel was zeer goed gelegen voor een bezoek aan Bryce Canyon, slechts 5 minuten rijden. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Behalve de ligging, geen aanrader

Zeer groot en onpersoonlijk Slechte service: bij check-in 2 kamers gekregen in verschillende gebouwen ver uit elkaar. Verder ook geen ontbijtvouchers gekregen, de volgende ochtend er zelf moeten naar vragen. Vervolgens nog zelf moeten vragen naar de ontbijtvouchers van de 2de dag. Slecht ontbijt!

De ligging aan Bryce Canyon

Groot hotel waar op zich weinig op aan te merken valt
    • Familiesuite - Rookvrij

Enorm groot hotel met restaurant en winkel erbij inbegrepen. Er loopt dus veel volk rond, niet echt een romatisch hotel dus. We waren anderhalf uur voor de officiële inchecktijd gearriveerd en we vroegen of het eventueel mogelijk was om al iets vroeger over onze kamer te beschikken maar hierop was het antwoord meteen nee. Langs de andere kant probeerde het kuispersoneel al om 9u (!!!) onze kamer binnen te komen! Sorry, maar als je al zo vroeg al begint je kuispersoneel rond te sturen, dan moet het toch mogelijk zijn om vroeger dan 16u te mogen incheken denk ik dan.

Heel ruime kamer (we hadden de familiesuite voor ons twee...) met al de te verwachten faciliteiten. Hygiëne is goed, behalve uiteraard het gebruik van tapijt (dat is helaas bijna overal in de VS zo) Locatie is prima, dichter bij Bryce Canyon kan niet.

Goede accommodatie, kamers zijn niet zo bijzonder maar wel schoon.
    • Familiesuite - Rookvrij

- Goede en ruime kamers. Niet heel bijzonder. - Locatie is heel fijn net voor de ingang van Bryce Canyon. - Goed restaurant erbij. - Uitgebreide wasserette was voor ons ook een pluspunt

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Te duur voor wat het is. Slaap liever in tropic
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Wij kregen den donkere, verouderde kamer. Toen we een andere kamer vroegen kregen we de laatst beschikbare recht tegenover de ijsmachine... wat een lawaai :(. Personeel zit wat te snoepen en te eten achter de balie, ook niet echt professioneel. Vrij onhygienisch met donker tapijt. Zwembad moet je delen met camping... te groot hotel, waardoor faciliteiten niet kunnen volgen.

Ontbijt. Comfort bedden.

Rondreis Westkust Amerika

Er waren geen minpunten.

Lodge met uitzicht op het meer, ruime kamers, proper. Buffet en a la carte diner is heel lekker. Goede uitvalsbasis voor het park.

Aangenaam hotel met perfecte ligging
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ligging vlakbij Bryce Canyon (dat je 's avonds toelaat om ook nog eens in alle rust het park te verkennen) Supermarktje waar je ontbijt, drank, ... kunt kopen

Op wat kleine aanmerkingen na een goed verblijf.
    • Familiesuite - Rookvrij

Het ontbijt was een schraal aanbod en was t.o.v. de prijs te duur. De prijs kwaliteit verhouding was 'n beetje zoek. Ik denk dat er een soort monopolie gedrag aanwezig was. En ook hier een onbeveiligde Wifi.

De korte afstand met een pendelbus naar Bryce Canion. Een ruim aanbod van voorzieningen op de locatie zelf. Goed voorzien buffet restaurant, 'n winkel en ook ontbijt buffet, wat beter kan. Vriendelijke mensen.

Prima verblijf voor excursie naar Bryce Canyon.
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijt bestaat alleen maar uit warm eten. Toast gevraagd en na lang wachten gekregen. Roerei en gekookt ei, geen zoet broodbeleg, wel gebak en vers fruit. Om 7.00 uur een lange rij wachtenden. Wij vonden het gebodene voor 26 dollars veel te duur, voor 2 personen.

Dinerbuffet was voortreffelijk met ruime keuze. Ga wel voor 19.00 uur want er is een lange rij wachtenden. Kameris goed met prima bedden. Rustig geleden. Vlak bij ingang Bryce Canyon.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Uitzicht op meer, service van receptie, koelkast, locatie t.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Nadeel dat tip al op rekening staat in het restaurant , hierdoor lijkt het gros van de bediening minder goed zijn best te doen.

Uitzicht op meer, service van receptie, koelkast, locatie t.o.v bryce. Eten in restaurant is goed. Service bediening is minder goed.

De ligging tov het park + het cabin lodge thema +...
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Als je fruitsap vraagt bij het ontbijt, krijg je limonade + kamers waren gewoon motel-stijl waardoor de prijs in verhouding toch wat hoog ligt

De ligging tov het park + het cabin lodge thema + ontbijtbuffet inclusief

Dicht bij de ingang van het park
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Heel groots en toeristisch opgezet. De kamer stonk heel erg. Douche werd steeds warmer en daarna kouder. Beetje oudbollig interieur

Dicht bij de ingang van het park

Prima uitvalsbasis voor Bryce canyon
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Sleutelkaartjes weigerden geregeld. Beetje troosteloze motelgebouwen maar kamer prima voor een nacht. Wel gehorig.

Sfeervolle lobby. Mooie en grote souvenirshop. Leuk restaurant. Prima bediening en heerlijke steaks en appelgebak.

OK voor 1 nachtje!
    • Familiesuite - Rookvrij

Muffe, verouderde kamers! Wel zeer ruime kamers.

Het familierestaurant van het hotel biedt een lekker buffet. Het hotel bevindt zich heel dicht bij natuurpark Bryce Canyon!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Sla deze accommodatie over en kijk verder
    • Kamer met 2 Queensize Bedden met Uitzicht - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

De rest: kamers vies en gedateerd, eten (buffet) slechte kwaliteit maar wel duur (toch heel druk). Dure kamer in groot complex maar zwaar af te raden en zeker zijn geld niet waard - niet doen.

Dichtbij Bryce Canyon

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Leuke locatie, bijna een dorp op zich.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Leuke locatie, bijna een dorp op zich. Heel vriendelijk personeel, correcte propere kamers. In Restaurant kan je kiezen uit à la carte of buffetvorm, lekker eten. Zwembad niet zo groot, maar voldoende voor het aantal aanwezige klanten. Ligging vlakbij Bryce Canyon, dus geen tijd verliezen bij het naar het park rijden.

niet de score van 8.0 waard
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Wij waren met een gezin en hadden ontbijt inbegrepen. Daar aangekomen bleek dit alleen te gelden voor volwassenen en voor de kinderen moesten we alsnog bijbetalen. Zwembad wel leuk maar veel te klein voor zo'n groot hotel met zoveel kamers. Personeel kwam wat onvriendelijk over. Het is een onpersoonlijk hotel

uitzicht en de kamers waren goed schoon

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Super mooie houten Lodge, met ook oude foto's binnen en...
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Super mooie houten Lodge, met ook oude foto's binnen en info over de geschiedenis, erg leuk. Vriendelijk personeel, schone kamer en restaurant met prima eten.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Tegenvaller
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Gedrag personeel liet hier en daar te wensen over. De vriendelijkheid en hulpvaardigheid die we inmiddels in de VS gewend waren troffen we hier weinig aan. Personeel reageerde wat apathisch of onbeholpen op vragen. Onze serveerster in het restaurant was zelfs gewoon onvriendelijk maar had evengoed alvast voor het gemak maar de fooi meegerekend! Uiteraard waren er ook aardige mensen, twee of drie of zo. De alcoholwetten in Utah maken het er ook niet gezelliger op. Wij zouden twee nachten blijven maar na 1 nacht met irritaties en een paar uurtjes in het overigens prachtige Bruce Canyon hadden we het wel gezien en zijn we voortijdig vertrokken.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Locatie is super 5 minuten van ingang nationaal park.
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Geen bar. Scheur in badkuip. Vies toilet. Gedurende de nacht erg luidruchtig buiten door autodeuren die open en dichtsloegen en wegrijdende en aankomende auto’s. En erg dunne muren waardoor de de buren kunt horen praten.

Locatie is super 5 minuten van ingang nationaal park.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Redelijk hotel, slecht restaurant
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Onze kamer was wel wat oud en toonde nogal wat slijtage, kan wel een opknapbeurt gebruiken. Eten in het restaurant vonden wij vrij matig en tamelijk duur. We zouden volgende keer voor een ander hotel kiezen.

Prima locatie, vlakbij het park. Ruime kamer met een goed bed, kleine badkamer. Uitstekende wifi verbinding.

Dit hotel zit vlak bij de ingang van Bryce Canyon national...
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het is wel erg massaal en toeristisch... bovendien was er geen bar waar je wat kon drinken.

Dit hotel zit vlak bij de ingang van Bryce Canyon national park dus dat is ideaal. Vanaf t hotel gaat er een shuttlebus maar t park. De kamers zijn ruim en comfortabel en schoon. Het hotel heeft twee eetgelegenheden (restaurant en fastfood) en een winkel met basic boodschappen (wat handig is, want de dichtstbijzijnde grote supermarkt is minimaal 30 min rijden). Het restaurant is basic, maar smakelijk. Je moest wel op tijd zijn want anders sta je lang te wachten op een tafel.

Mooi hotel, heel mooie lobby en kamers mooi in orde.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Kamer is wel heel gehorig, vooral de badkamer. Als een andere kamer een douche of bad neemt is het precies alsof het in jouw kamer gebeurd.

Mooi hotel, heel mooie lobby en kamers mooi in orde.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima voor een nacht Bryce Canyon.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en een Rolstoeltoegankelijke Douche

Oudbollige locatie. Veel kamers op terrein. Ook wel wat gehorig. Wachten op een tafel om te dineren. Moet je wachten in een rij. Ontbijt zit erbij maar moet je wel apart betalen.

Vlak bij park Bryce Canyon. Ruime kamer. Binnen zwembad en soort supermarkt aanwezig voor de mensen met een camper. Ontbijt is erg uitgebreid. Vers fruit. Je kunt ook van de kaart kiezen. Diner en ontbijt waren prima.

Te duur voor wat het is!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Het onthaal was onvriendelijk. Het kwam bij ons over als bandwerk en zeer onpersoonlijk. De badkamer was miniem uitgerust! Geen shampoo, waszeep of lotion. Enkel een zeepje. Ondanks de prijs die we betaalt hebben (170$ voor 1 nacht) zou je een ontbijt verwachten... geen ontbijt inbegrepen in de prijs... De locatie is leuk om Bryce NP te bezoeken (vlakbij), doch... er zijn AMPER eetgelegenheden! Reken hier niet op fastfood! Een restaurant-bezoek is verplicht en op zondag is 9 op de 10 restaurant hier gesloten... Dus moesten wij verderop naar een restaurant waar een wachtrij stond van 1 uur! Na 1 uur wachten konden we aanschuiven aan een tafel en eindelijk eten...

De kamer was proper en mooi (TV-micro-koelkast-twee lavabo's). Ook het uitzicht op het meer was mooi. Het internet gaat zeer snel!

Kamer is nooit schoon gemaakt!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

De kamer was niet schoongemaakt toen we kwamen. En in die 3 dagen dat we er waren, hebben ze zelfs 1 dag over geslagen. Door gewoon doodleuk een zak met te weinig handdoeken aan de deur te hangen. Het is het een duur hotel, met de service van nul, komma nul.

Het ontbijt in het restaurant van het hotel was goed. De prijs/kwaliteit verhoudingen kloppen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Viel tegen!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

De massaliteit. Lange rijen voor het restaurant. In de snackbar was overdag niet het hele menu verkrijgbaar. Nauwelijks alternatieven in de buurt, dus je bent aangewezen op wat men hier aanbiedt qua eten. Daar werden we best chagrijnig van.

De locatie dicht bij de ingang van het park.

Groot complex, binnenzwembad.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ik houd niet van deze grote hotels en het buitenzwembad was best afgelegen.

Groot complex, binnenzwembad. Ruime kamer, geen ontbijt. Goede wifi. Slecht eten op het complex zelf, maar op 10 minuten rijden kun je goed eten.

Perfecte locatie voor bezoek aan de Bryce Canyon.
    • Kamer met 2 Kingsize Bedden en een Rolstoeltoegankelijke Douche - Toegankelijk voor Gasten met een Lichamelijke Beperking - Rookvrij

De grootte van de kamer, krap voor 4 personen met koffers en tassen. De restaurants, matig eten voor een stevige prijs.

De locatie, je bent in een paar minuten bij de Bryce Canyon. Het grote binnenzwembad.

De locatie en de mogelijkheden zijn super, vlak bij het park...
    • Kamer met 2 Kingsize Bedden - Rookvrij

We zaten op de begane grond en hadden erg veel geluidsoverlast van "bovenburen". Het is erg gehorig.

De locatie en de mogelijkheden zijn super, vlak bij het park, paardgereden en een countryshow bijgewoond. Personeel in store en hotel is super aardig en behulpzaam. Ook met onze klacht over het geluidsoverlast is het hotel, personeel erg goed omgegaan.

Prima doorreis hotel

Donkere kamer

Prima doorreis hotel, kamers zijn netjes. T is wat oudbollig allemaal. Ga zeker in de ruby plus zitten, de gewone ruby is niet zo schoon. Zwembad prima. Personeel erg vriendelijk.. wifi prima

Beloftevol maar teleurstelling
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het complex is heel groot en wat anoniem. Op het gebied van eten moet je het doen met wat er ter plekke is en dat is allemaal duur en vettig. De shop bevat enkel de vettige kant en klare Amerikaanse hap en allemaal heel prijzig. Het restaurant van de Inn is minstens even vettig en prijzig. De restaurants in de buurt zijn al even teleurstellend. Uiteindelijk in een Subway aan de autosnelweg iets gaan halen en op een bank buiten opgegeten. Het was niet echt ons droommenu wat we ons op de vooravond van de 4th of July hadden voorgesteld. Voor ontbijt was er evenmin een aangename keuze en vers fruit was ook moeilijk te vinden.

De aankomstbalie is gezellig en druk; je bent hier echt wel in het Wilde Westen. Het was een van onze goedkoopste locaties van onze roadtrip. 's Avonds was er een vuurwerk op de vooravond van de 4de juli feestdag. Aan het complex is er een shop met allerlei cowboy prullaria. Uiteindelijk goed geslapen in een redelijke kamer.

Groot resort met veel faciliteiten, maar daardoor ook een beetje te ver van zwembad, restaurant, e.d
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Het restaurant leek ons voor 's avonds niets dus we weken uit naar Bryce Canyon Lodge. Helaas werd het een dure avond, want er wordt veel op snelheid gecontroleerd en je mag niet hard rijden (boete was $120).

Ligging t.o.v. Bryce Canyon NP. Handig dat er een grote winkel is. Onze kinderen vonden vooral het ontbijt heerlijk met wafels, pannenkoeken en ijsjes. We konden een extra klapbed voor de kinderen krijgen. Vanwege tijdsgebrek hebben we helaas geen gebruik van het zwembad kunnen maken.

Druk, commercieel en geen vakantiegevoel

Geboekte kamer was niet beschikbaar Sobere kamer met veel stof en veel geluidsoverlast van boven (logde) Erg massaal en commercieel Eten niet al te best ( weinig andere opties in de buurt) Duur

Locatie tov Bryce Canyon

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Dichtstbijzijnde hotel bij Bryce Canyon, veel vertier en...
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Dichtstbijzijnde hotel bij Bryce Canyon, veel vertier en vermaak voor het gehele gezin (o.a. western/rodeo-show), goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prettige ervaring in een cowboydorp.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Drukke baan en hotel, commercieel, maar wel een gezellige drukte.

Goed gelegen kamer vlak bij een mooi binnenzwembad. Goede parkeermogelijkheid. Schitterende locatie om Bryce Canyon te bezoeken ('s morgens vroeg doen!) Leuke cowboyshow met heerlijke BBQ. Hier ben je echt in het Wilde Westen. Leuk.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Zeer slechte ervaring mee
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Zeer onvriendelijke en onpersoonlijke ontvangst, op het snauwerige af Vuile kamer met koekkruimels op bank en vloer. Ontbijt bleek helemaal niet gratis,hoewel wel zo geboekt. We hebben erover geklaagd en kregen uiteindelijk een voucher voor gratis ontbijt aangeboden. Dat was voor ons te laat want we moesten verder en hadden inmiddels zelf al elders gegeten. We vroegen of we het door hun fout gemiste ontbijt gecompenseerd konden krijgen maar dat was niet mogelijk. Alleen een voor ons zinloze voucher was mogelijk. Verder zeer gehorige kamer met de bovenburen. Als ze lopen denk je dat het plafond naar beneden komt. Het was koud in de nacht en we moesten het doen met een veel te dun dekbed. Er waren geen extra dekens aanwezig.

Redelijk snel internet

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

redelijk

er kon meer bezigheid zijn en de ontbijt kon beter voor deze hotel ..

ontbijt was goed parking was goed kamers waren goed je kon u kleren wassen aan een goede prijs ..wij hebben de bryce canyon gedaan yosemite powel enz..

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De ligging ten opzichte van het park.
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Helaas waren de bedden erg zacht met kuil.

De ligging ten opzichte van het park. Het restaurant. De parkeermogelijkheid bij de kamer. De winkel. De entourage.

Fijn hotel op een toplocatie!
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ruime kamers, voldoende handdoeken en zeepjes. Zeer vriendelijk personeel. Goed gelegen, dichtbij Bryce National Park. Gratis parkeergelegenheid. (Tegen betaling) een aantal keer gebruik gemaakt van de shuttlebus.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Hotel was dicht bij Bryce, ideale lokatie als je Bryce wilt...
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Voor het Hotel is een busstation richting Bryce, in Maart rijden deze bussen alleen nog niet :-( . De keycard van mijn kamer werkte niet. Ik moest 3 keer bagage terug in de auto zetten en terug van een bijgebouw naar een hoofdgebouw, dat was ik echt wel zat... uiteindelijk is het opgelost en heb ik andere kamer gekregen, maar dit was niet prettig als je aankomt en moe bent. Ze hadden eerder assistentie mee kunnen sturen om het probleem op te lossen.

Hotel was dicht bij Bryce, ideale lokatie als je Bryce wilt bezoeken. het hoofd gebouw heeft een warme uitstraling en je kunt er prima zitten. Restaurant is goed tegen redelijke prijzen. er is gratis wifi in het hele hotel. Kamers zijn eenvoudig, maar prima om in te slapen.

Wel prima
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Kamer met uitzicht op parkeerplaats en zeer slechte wifi. Kan komen omdat we in het hoekje van het hotel zaten maar moet zeker wat aan gedaan worden.

Kamers waren prima schoon en groot. Lekker bed. Mooi groot zwembad en fitnessruimte. Locatie is super handig naast Bryce Canyon!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Buffet in restaurant was lauwwarm, prijs-kwaliteit niet ok.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Buffet in restaurant was lauwwarm, prijs-kwaliteit niet ok... de kamers zouden een frisse en hedendaagse look moeten krijgen, nu nogal oubollige kleuren en meubelen.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Te duur voor de kwaliteit
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Het beddengoed was veel te dun.... door de kou hebben we ondanks de airco die op warm stond een dikke trui aan moeten doen vanwege de tocht .... door de lange wacht tijden hebben we geen gebruik gemaakt van het ontbijt

Omgeving was prachtig.... personeel was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Uitstekende gelegenheid om vlakbij Bryce Canyon te overnachten..

Niks op aan te merken

Prima kamer, grote uitstekende bedden, van alle gemakken voorzien, badkamer schoon maar klein beetje gedateerd. Hoofdgebouw bevat prima restaurant en diverse winkeltjes inclusief mini supermarkt.. In het restaurant prima gegeten tegen schappelijke prijzen.. open vanaf 06:30 dus wil je vroeg op pad en dan kun je nog steeds goed ontbijten..

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Prima hotel.
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijtbuffet was wat karig. Maar je kunt ook a la carte bestellen.

Prima locatie. Fijne, schone kamers en bedden. Menukaart was redelijk uitgebreid en kwaliteit was goed.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Bryce Canyon
    • Familiesuite - Rookvrij

Erg toeristisch en de prijs kwaliteitsverhouding klopt totaal niet met het gebodene!! Booking.com moet haar klanten hiermee niet willen verleiden en zeker overwegen trouwe klanten correcter te informeren.

Locatie bij directe ingang Bryce

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Locatie top, rest ver ondermaats
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Eten is niet van hoogstaande kwaliteit. Daarnaast zijn de kamers erg gedateerd en valt het meubilair letterlijk uit elkaar. Ook de kraan van het bad lekte constant en is de koelkast aan vervanging toe (constant zoemend geluid). Ook is de schoonmaak niet grondig genoeg, waardoor het meer opvalt. Kortom alleen de locatie is top.

Locatie. Daarnaast is het leuk en makkelijk dat er een restaurant bij zit.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Massaal hotel
    • Kamer met 2 Kingsize Bedden - Rookvrij

Veel te massaal. Stinkend tapijt op buitengallerij. Bedden met kuilen. Veel te duur eten, bij het ontbijt moest je voor de koffie, jus d'orange en melk voor de cornflakes nog extra betalen buiten het bedrag dat je al moest neertellen voor het ontbijt. Onvriendelijk personeel in de winkel.

Mooi hotel dichtbij Bryce Canyon met ruime kamers. Vriendelijke obers aan tafel in het restaurant. Fijn dat er een wasserette is.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Massaal
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Dit hotel complex is gericht op massa, compleet met ladingen toerbussen. Een hoog Van der Valk gehalte. Geen lockers of kleedkamers bij het zwembad of de fitness ruimte, omkleden deed men in een van de 2 wc's.

De afstand naar het park, wat heel veel goed maakt.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Absolute aanrader.
    • Kamer met 2 Kingsize Bedden - Rookvrij

Kon hier heerlijk liggen op een ligbedje tussen de bergen van Zion. Goed zwembad voor kinderen en hottub was goed heet. Warme wafels voor ontbijt met diverse toppings en elke dag wisselende items voor het ontbijt. Ze hadden hier kamers met double king bedden.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Zeer compleet hotel.

Schoonmaak was niet optimaal. We vonden kleding van vorige bewoners onder de sprei.

Het eten in het restaurant is zeer goed geregeld. Het hotel biedt alles wat er te bieden valt, vooral de supermarkt is enorm (goed uitgerust).

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Dit hotel moet je niet zomaar voorbij rijden

?

Bij bezoek aan Bryce Canyon is dit de plek om te overnachten. Het biedt comfort in een Western sfeer tegen een redelijke prijs. Daarnaast biedt de Inn voor elk wat wils, van rodeo, paardentochten tot een dinner cowboy show. Je kunt eten in het restaurant, maar ook een hapje en drinken halen in de supermarkt en op het terras opeten. Alles vlakbij de toegang tot het Bryce Canyon National Park.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Verwachtingen niet ingelost
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Onze kamer was naast het binnenzwembad in het hoofdgebouw. De chloor geur was zeer sterk en kwam tot in de kamer. Wij hadden tevens een hoekkamer met weinig licht. Gangen en vloerbekleding waren zeer vuil. In de gang hing een sterke vieze geur. Zeer slechte isolatie door dunne muren waardoor veel lawaai van de buren. Zeer groot en druk hotel en zeer prijzig voor wat je krijgt. De foto's op de website zijn gemaakt op de eerste dag en geven een veel positiever beeld. Onze verwachtingen werden niet ingelost. Zeer dure camping winkel.

Vlakbij de ingang Brice Canyon (5 minuten). Zeer makkelijk bereikbaar. Mooie omgeving. Vlotte check in. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Comfortable, ruime kamers;
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het bijhorend fastfood restaurant is duur en je krijgt matige kwaliteit voorgeschoteld. Ik was ook verwonderd dat er op mijn eindafrekening 1 dollar donation voor het park per nacht vermeld was. Niet dat dit een enorm bedrag is, maar ze hadden dit toch kunnen vermelden.

Comfortable, ruime kamers; leuk zwembad; vlakbij Bryce Canyon

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Fa rieksgevoel, dus ik zou niet terug gaan. De omringende loges zagen er nieuw uit.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het oude gebouw heeft nog een rooklucht, ondanks non smoking. Verder is het buitenzwembad echt veel te klein.

Het ontbijt viel erg mee het fabrieksgevoel in aanmerking genomen. Het hotel is erg groot waardoor het als een fabriek aanvoelt.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Prima verblijf voor een kort bezoek

Wat tegen viel is t eten in t restaurant. Maar salade is prima. Warm eten wat minder.

Prima hotel. Nette kamers. Verwacht niet te veel van t restaurant voor t avond eten.

Airco was maakte EEG veel lawaai

Airco was maakte EEG veel lawaai

Dichtbij bryce
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Sterk verouderde kamers, klein zwembad. Je betaalt echt voor de ligging maar absoluut niet voor een mooie kamer

Dichtbij bryce

• Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Wat verouderd Ijsmachine met storend geluid net naast de kamer

Locatie Ruime kamer

Perfect

Geen

Perfect

Kamer prima heerlijke bedden ontbijt tegen betaling wel goed en veel keuze
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Leuk dorpje in prachtige omgeving

Prima locatie voor bezoek aan Bryce Canyon
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Prijzen en kwaliteit eten, hoog vreetschuur gehalte.

Ligging t.o.v. Bryce Canyon

Best western min min

Alles behalve de locatie

Locatie is goed, al het andere is dramatisch

Dicht bij Bryce Canyon
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Het is een mega groot park ipv hotel

Dicht bij Bryce Canyon

Prima hotel en vlakbij Bryce Canyon.
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Bedden zijn niet heel goed.

Sfeer in het hotel.

Dicht bij park

Heel slechte wifi

Dicht bij park

Goede locatie, hotel verouderd.

Kamer dringend aan verfrissing toe.goede locatie

Goede steak.

Heerlijke bedden en top lokatie om vroeg zonsopgang mee te pikken
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Meer

Lakeview was prachtig kadootje!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prima motel
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Sfeer

Goede ligging

Leuk hotel geheel in thema, propere kamer en goede bedden
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Leuk hotel, toffe cowboysfeer :) goede bedden!

Toplocatie voor bezoek aan Bryce Canyon
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Lawaai van ijskast en onze kamer lag achteraan aan een laadkabel zodat er heel vroeg veel lawaai was.

Ruime kamers. Vlakbij het park. Vlotte bediening

Aangenaam
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Gehorige kamers en geen uitzicht

Shuttleverbinding naar Bryce Canyon. Keuzemogelijkheden eten.

Slecht bevallen

Alleen de lobby is mooi. Eten vies.