Beoordelingen over Candlewood Suites Chicago - O'Hare 2-sterren

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

6,0
    goed voor 1 nacht
    • Deluxe Kamer met Slaapbank

de kamer had een hele vreemde geur... erg afgelegen van restaurants.etc.

goed bed

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Alles, de kamer en de inrichting, de keuken, goed ingericht,...

Eigenlijk niets, de locatie is ver van de stad maar vijf minuten van de airport. Na vertrek uit hotel waren we, inclusief het inleveren van de auto in 35 minuten ingeckecht en door de securuty. Dus een voordeel om daar te logeren want vanaf Chicago naar O Hare staat het verkeer altijd vast

Alles, de kamer en de inrichting, de keuken, goed ingericht, afwasmachine. Gratis gebruik van drie wasmachines en droger om met schone kleren thuis te komen. Het vriendelikke en behulpzame personeel. De shuttle. Kortom, na een vacantie van zes weken en 8600 km over route 66 en andere bestemming voelden we ons hier de koning te rijk. Als we dan toch moeten mopperen: we slapen niet graag in een queensize bed maar ze hebben niets anders. Ons gemiddeld hotel budget werd opeens hoget maar we hadden het er voor over daarom onze 10