Beoordelingen over Candlewood Suites NYC -Times Square 3-sterren

339 West 39th Street, Midtown West, New York, NY 10018, Verenigde Staten

#248 van de 415 hotels in New York

Aanrader. Centraal gelegen en goede prijs.
    • Studio met Queensize Bed en Uitzicht op de Stad

Een grote schone kamer met mooi uitzicht op oa emire statebuilding op de 30e verdieping. Koffie op de kamer en zonder probleem aangevuld. Busje naar het vliegveld. Vriendelijk personeel. Bagaga op dag van vertrek in beheer.

Hotel is prijs-kwaliteit oke, vooral als je alleen blijft slapen i.h. hotel. Er is een keukentje.
    • Studio met Queensize Bed

De kamer was klein, een muffe lucht was de hele tijd aanwezig. Uitzicht op hoge muren. Dagelijkse schoonmaak was er niet of er moest extra betaald worden. De airco maakte een herrie.

Het hotel ligt centraal, alles is makkelijk bereikbaar, ook de metro. Veel is op loopafstand. Het personeel is erg vriendelijk. Problemen of wensen worden gelijk opgepakt. Vanwege onze vlucht i.d. avond kon ik om 14.00 uur uitchecken. Na het uitchecken konden we de koffers gratis laten opbergen. Dit was makkelijk, hierdoor konden we de laatste bezienswaardigheid v.d. lijst nog zien.

goede locatie en voor mij prima faciliteiten
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

ik heb last van smetvrees en neem altijd schoonmaakdoekjes mee. bij het schoonmaken was de toiletpotrand binnenkant niet brandschoon. ook een richel boven het keukenblok niet. de keukenvloer had bij dweilen nog twee losse mensenharen. toch waren dit mijns inziens geen vuilresten van weken of langer! maar de rest was echt spic en span. wifi werd vaak weggedrukt door die van het Hilton hotel next door.

locatie is super! vlakbij Times Square, dichtbij metrostations en zelfs Penn Station en Macy’s goed te voet bereikbaar. Penn Station ook met koffer te doen! daar is LIRR die je rechtstreeks van/ naar JFK brengt. Candlewood heeft juist apartementen incl keukentje met 2 pitten, toaster, magnetron en koelvriescombi. plus enig keukengerei. goed bed. een loungestoel, een bureau en een keukenstoel. eettafel die ook meteen een prima bureau was. een kleine kledingkast met strijkplank en ijzer. een tvmeubel met 3 grote lades. in keukenkastjes vrije ruimte voor mijn eigen uit NL van de Ekoplaza meegebrachte etenswaar. later gauw aangevuld met biol spullen uit de supermarkt van Ernest Klein aan 6th Ave voorbij Warwick Hotel. daarin verbleef ik vroeger, maar miste daar toch echt een kitchenette! buiten de deur eet ik liever niet. het is me te zoet, te zout en te vet. alleen als ik naar de kerk in NY ga eet ik daar! ik kies nu voor de Historic Manhattan SDA Church aan 232 West 11th Str. na de kerkdienst, op zaterdagochtend, serveren zij een prima veganistische warme maaltijd! maar ook Crossroads SDA church aan 410 West 45th Str is prima. verder heb je nog keus uit 8 of meer anderstalige SDA kerken, oa Spaans. ABC winkel ligt aan 12 West 40th Str. En daar kun je nog meer adressen opvragen.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Goede locatie, betaalbare prijs en ruime kamers.
    • Studio met Queensize Bed

Personeel aan de balie was matig vriendelijk. Soms zelfs een beetje ongeïnteresseerd. Ook de key card lezer in de lift deed het niet overdag. Iedereen kon naar binnen lopen.

Hele goede locatie en prijs/kwaliteit verhouding top. Kamers aan de achterkant zijn tevens zeer rustig en weinig lawaai.

Heerlijk appartement, super centraal gelegen!

Niks, alles was prima!

Heerlijk bed, geweldig uitzicht op de stad, fijn schoon appartementje met alles wat je nodig hebt, mis je toch iets ( bv kurketrekker) bel je de receptie en even later wordt t’ gebracht, goeie douche, supersnelle lift, geen lawaai, lekker centraal gelegen, zelfs de expresbus naar de luchthavens zit 2 blokken verder! Ik zou hier zeer zeker terug komen!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima voor een bezoek aan New York.
    • Studio met Queensize Bed

Maar 1 kastje naast het bed en de ander zonder stopcontact.

De compleetheid van de suite. Koelkast, magnetron, kookplaten en afwasmachine. Ook mogelijkheid tot wassen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Fijne studio in centrum Manhatten, met alles wat je nodig hebt
    • Studio met Queensize Bed

Het enige dat ontbrak was een spiegel in de slaapkamer. Verder niks te klagen.

Goede WiFi op de kamer Fijne eigen keuken met gelegenheid tot bewaren en opwarmen van eten. Dicht bij Times Square en metro toegang

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

• Studio met Queensize Bed

Kleine kamer niet geschikt voor een keuken. Vlak bij de toilet??...😣😣 Geen ruimte om te zitten.kamer wordt 1 keer in een week en voor maar 30% schoongemaakt😣😣

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima.
    • Studio met Queensize Bed

Tapijt, bank stoel, enz. zijn een beetje verouderd. Kamer wordt alleen een keer per week schoongemaakt.

Vond het zeer handig dat er in de kamer een goed voorziene minikeuken was, en dat er wasmachines en drogers voor gratis gebruik beschikbaar waren. Ik bleef er alleen dus voor mij was de grootte van de (bad)kamer perfect. Misschien zou het een beetje krap zijn voor twee mensen. Locatie was echt top, op loopafstand van Times Square.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Een mooie herinnering
    • Studio met Queensize Bed

De receptie, alles was in orde maar bij enkele personeelsleden kon er echt geen glimlach aan af.

Het ging er veel rustiger aan toe dan de Hilton er naast, daar zag de lobby er steeds heel druk uit. Candlewood suites had een rustige uitstraling, het was altijd fijn om terug op de kamer te komen. En echt een fantastische locatie!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Je krijgt wat je boekt, maar het personeel mag dienstbaarder zijn.
    • Studio met Queensize Bed en Uitzicht op de Stad

Een uitzondering daargelaten, stond het personeel meestal met de ogen vastgeklonken aan het computerscherm. Voor het regelen van een shuttlebus werd - vreemd genoeg - verwezen naar de aangrenzende hotels en enig aandringen was nodig om boardingpassen geprint te krijgen. Het aantal kopjes, borden en bestek was nauwkeurig afgestemd op 2 personen. Waarschuwing: er wordt driftig gebouwd aan twee hogere hotels tegenover dit hotel, dus het kan zijn dat het mooie uitzicht gaat verdwijnen.

Als je een studio huurt, extra betaalt voor uitzicht en stevig betaalt voor de locatie, dan is het zeer prettig als een en ander ook geleverd wordt. Het was dus een prima uitgeruste studio, had een mooi uitzicht en zeker ook een goed bed. Ligging ook prima.

• Studio met Queensize Bed

De gang van onze verdieping rook naar sigarettenrook, evenals onze badkamer.

Faciliteiten waren goed geregeld. Kitchenette was goed, koelkast met ijsmachine.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Studio met Queensize Bed

Ik reisde alleen en de ruimte was voor mij prima. Ik weet niet of ik het bed groot genoeg had gevonden als ik met mijn echtgenoot had gereisd.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Zeer goed bed en het is ook erg prettig dat er een raam open kan. Bijzonder snel internet. Ik vond het prima dat de kamer tussentijds niet werd schoongemaakt (dit gebeurt alleen bij een verblijf van 7 nachten of langer). Als je tussentijds afval kwijt wil, dan kan je dit op de gang zetten en wordt het opgehaald. Extra handdoeken kan je ook bij de receptie opvragen.

Voldoende als je er alleen hoeft te slapen.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

De kamer was erg gedateerd met herriemakende airco en badkamerafzuiging. Koelkast in kitchenette moest door technici recht gezet worden omdat hij voorover kantelde. De tv stoorde. De omgeving - alhoewel centraal - was 's avonds tamelijk onguur door de zwervers die sliepen op de stoep in de straat.

Centrale ligging en de kamer was schoon, kitchenette is praktisch om zelf wat te kunnen koken.

Prima studio op een toplocatie
    • Studio met Queensize Bed

De locatie vlakbij Times Square is top en het hotel zelf is ook prima met een studio die qua grootte best ok is (zeker voor New York). Vanuit hier is zelfs aardig veel te voet te bereiken, maar de metrohalte is ook vlakbij.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Centrale ligging in Midtown Manhattan.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Manhattan is duur, niet alleen hotels, maar ook eten en drinken. Prijzen in China Town waren 50% goedkoper. Trappen Time Square klein, s'Avonds erg druk.

Centrale ligging in Midtown Manhattan. Subway diverse lijnen dichtbij. Bryant Park vonden wij heel aangenaam om te vertoeven en Empire State building, Time Square, Rockefeller center, Pier 79 (watertaxi,doen!!), Pier 83 circle line cruises, Blazing saddels (fietsverhuur) allemaal op loopafstand. 9/11 memorial zeer indrukwekkend. Eten bij foodtrucks in Financial District aanrader. Koop een New York pass (3 of 5 dagen) als je veel bezoekt, bespaar je honderden heuro's ( dollars). Koop een Metro kaart voor 7 dagen (33 dollar). Soho leuke winkels, ontbijt bij Shobani, hoek Princestreet/West Broadway. Bezoek een van de vele musicals. Neem van JFK de airtrain en dan Metro E naar Manhattan. Afhankelijk van het tijdstip sneller dan de taxi en een stuk goedkoper.

Uitstekende locatie en vriendelijk personeel
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Kamer werdniet schoongemaakt en je moet zelf om verse handdoeken vragen. Koelkast en airco maken welbestede herrie. Dekbed lakens zijn los en vallen makkelijk uit elkaar

Prima kamer met kitchenette. Goed bed. Goede douche.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

ongemakkelijk
    • Studio met Queensize Bed

De koelkast en de verwarming waren stuk de eerste avond, de monteur heeft de koelkast vervangen en de verwarming gerepareerd, maar een dag later was de verwarming weer stuk, weer gerepareerd, daarna weer stuk..... De hele trip van 7 dagen waren we alleen maar de kapotte verwarming aan te laten repareren. De monteurs waren vriendelijke, hoor, maar erg irritant voor ons.

locatie

• Beoordeeld op: 19 september 2016

NYC een adembenemend stad
    • Studio met Queensize Bed

De airco zou wat minder geluid moeten geven.

Prima kamers met voldoende ruimte, keuken, badkamer en apparatuur. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Centraal gelegen locatie op loopafstand van veel hot topics.

Gastvrije omgeving op perfecte locatie
    • Studio met Queensize Bed

De gastvrijheid vh personeel en de locatie

Heerlijk verblijf, mooi locatie en prima bed.
    • Studio met Queensize Bed en Uitzicht op de Stad

In de badkamer was af en toe een rooklucht. Hotel is helemaal rookvrij ....

Locatie is perfect. Goede bedden.

We hebben een heerlijke week gehad.
    • Studio met Queensize Bed en Uitzicht op de Stad

Dat er niet regelmatig iemand de kamer kwam "schoonmaken ".

We hadden een prachtig uitzicht op One World, Empire State building .

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Ideaal qua ligging

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Prima kamer en schoon opgeleverd

Prima kamer en schoon opgeleverd

Locatie is prima.
    • Studio met Queensize Bed

Receptie maakte geen reserveringen voor restaurant.

Locatie is prima. Alles is aanwezig in appartementje. Geen lawaai van andere bewoners.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

• Studio met Queensize Bed

Schoonmaak van de kamer. Ondanks 5 nachten.

Helemaal geweldig op een van de beste locaties in NYC

Locatie locatie locatie

Handdoeken: er werden wel schone neergelegd, nadat we daarom...
    • Studio met Queensize Bed

Handdoeken: er werden wel schone neergelegd, nadat we daarom hadden gevraagd, maar de vuile werden niet opgehaald.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima, naar verwachting.

Keukentje

Prijs

Keukentje

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Locatie top, centraal gelegen, heerlijk bed.
    • Studio met Queensize Bed

Het uitzicht op ander hotel maar op paar meter afstand.

Locatie top, centraal gelegen, heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

De ligging dicht bij times square
    • Studio met Queensize Bed

Het aanwezige keukengerei : maar 2 borden , glazen, tassen, vorken, lepels , messen, ...

De ligging dicht bij times square

gastvrijheid, prima kamer

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Top locatie, slechte accomodatie
    • Studio met Queensize Bed en Uitzicht op de Stad

Er werd nergens vermeld dat de kamer maar eens in de 7 dagen wordt schoongemaakt.

De locatie was top

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Centrale ligging
    • Studio met Queensize Bed

Verouderd meubilair in de kamer

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 29 april 2016

Centrale ligging.

Verouderde badkamer (badglazuur aangetast) en meubels wat oubollig maar wel proper!

Centrale ligging. Vriendelijk personeel. Kitchenette. Gratis koffie to go. Geen wachttijden aan lift. Meer studio gevoel. Alles aanwezig wat je nodig hebt

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Heerlijk om je eigen koelkast en keukenblok te hebben, en...

Heerlijk om je eigen koelkast en keukenblok te hebben, en erg fijn dat er wat ruimte in de kamer was met een bureau. Ik vind het zelf erg fijn dat de airco ook helemaal uit kan. De (gratis) WiFi werkte perfect! Facetime werkte bijvoorbeeld prima! Onze kamer was aan de voorkant en we hadden prachtig uitzicht op de top van het empire state building. Wanneer je de ramen dicht deed hoorde je nauwelijks geluid van de straat. Wij hebben de meeste nachten zelfs met raam open geslapen, en dat terwijl je na 5 min lopen op Times Square zit (metro zit ook om de hoek). Het was meer een studio ipv een hotelkamer, want de kamer wordt pas op de 7e dag van je verblijft schoon gemaakt, maar wij vonden het juist fijn dat er niemand je kamer in komt. Als je schone handdoeken nodig hebt kan je ze gewoon inwisselen, geen enkel probleem. Personeel was erg vriendelijk en hielp ons met al onze vragen. De fitnessapparaten waren helemaal nieuw (gratis) en ook de wasmachines en droger zagen er zo goed als nieuw uit en werkten goed (ook gratis). Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden.

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Uitstekende lokatie - vriendelijk personeel

Geen dagelijkse schoonmaak, ook niet op verzoek. Slechts na 7 dagen verblijf wordt er schoon gemaakt, beetje onder de maat voor deze prijs.

Uitstekende lokatie - vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Ligt op een superlocatie, het is op loopafstand van vele...

het bed is erg klein, kamer een beetje stoffig en de douche was nou niet echt super, maar ja, dat is meestal zo in NY.

Ligt op een superlocatie, het is op loopafstand van vele bezienswaardigheden zoals times square, empire state building, 5th av, central park enz. het hotel zelf is erg rustig in een zijstraat van 8th av. geen gebruik gemaakt van de keuken, maar wel handig als je dat wel zou willen, kamer is redelijk ruim voor NY begrippen.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Prima locatie centraal gelegen dichtbij Times Square.

Prima locatie centraal gelegen dichtbij Times Square. Hebben nauwelijks gebruik hoeven te maken van het openbaar vervoer door z'n centrale ligging en hebben bijna alles lopend afgedaan. Kamer is klein maar netjes en schoon en van alle gemakken voorzien, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat ons betreft een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

een prima bed, fraai uitzicht, ruime kamer, goede locatie

aan 1 zijde van het bed ontbrak een tafeltje en een stopcontact

een prima bed, fraai uitzicht, ruime kamer, goede locatie

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Hoog serviceniveau!

De booking.com prijs is exclusief alle lokale belastingen en dat zijn er nogal wat: +15%.

Hoog serviceniveau!

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Locatie was perfect, personeel was behulpzaam, kamer had...

Geen

Locatie was perfect, personeel was behulpzaam, kamer had alle nodige voorzieningen.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

De ligging !

Geen echte tegenvallers !

De ligging ! Echt 5 min. lopen naar Time Square en 10 min. naar het Empire State building