Beoordelingen over Queen Kapiolani Hotel 3-sterren

150 Kapahulu Avenue, Waikiki, Honolulu, HI 96815, Verenigde Staten

#80 van de 210 hotels in Honolulu

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Wegens verbouwing niet zo'n goed ervaring.
    • Standaard Kamer

Er zou een zwembad zijn. Die was dicht door de verbouwing. Er zou een restaurant zijn die was dicht door de verbouwing. Er werden daarvoor geen excuses aangeboden. Het was een mededeling. Ik mocht in een ander hotel zwemmen maar daar werd ik zo onvriendelijk ontvangen dat ik daar niet meer geweest ben. Mijn kamer keek direct op het balkon van mijn buren omdat ik in een hoek zat. Daardoor totaal geen privacy met de gordijnen open.

Goede locatie vlak bij het strand van Waikiki. En ook bij andere leuke gelegenheden in Waikiki. Personeel is goed opgeleid om je heel vriendelijk een fijne dag te wensen. Nette kamers. Ik kwam uit een kleine hostel kamer dus dan is een grote kamer wel even lekker.

Service was uitstekend.

Service was uitstekend. Hotel was een nigal gedateerd en de schoonmaak mag wat meer aandacht krijgen. Personeel was super!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Vlak bij strand en busverbindingen.

Standaard kamer veel te klein, bed veel te klein,grote raam was van glaslamellen waardoor wind, warmte en veel lawaai binnen kwamen. Standaard kamer moet uit programma

Vlak bij strand en busverbindingen. Vlakbij Diamonds Head

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

Schone, redelijke ruime kamer.

Betalen om een printje te maken bij de internet kiosk (personeel kan niet op internet, printen, etc..). We hadden een kamer met een queensize bed wat een beetje krap is voor 2 volwassen Nederlanders :).

Schone, redelijke ruime kamer. Fijne badkamer. Vriendelijke en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

locatie, vlak bij het strand en ocean vieuw

ontbijt

locatie, vlak bij het strand en ocean vieuw

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

dichtbij het strand en heerlijk terras met zwembad