Beoordelingen over Hotel Chelsea 3-sterren

944 Washington Avenue, Miami Beach, FL 33139, Verenigde Staten

#156 van de 390 hotels in Miami Beach

De locatie was het enige echte pluspunt aan dit hotel.
    • Kamer met Queensize Bed

jammer genoeg was het personeel niet altijd even bekwaam. Zo werd onze auto aan het verkeerde hotel geleverd door de valet en hebben we hierdoor veel tijd verloren. De kamers zijn verouderd en hebben dringend een opknapbeurt nodig. De badkamerdeur klemde en de airco maakte zoveel lawaai dat het leek alsof het aan het stormen was in onze kamer. Verder zijn de kamers erg donker en niet echt gezellig.

De locatie was het enige echte pluspunt aan dit hotel. Het personeel was ook heel vriendelijk.

Gemiste kansen
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Dit had een goede review kunnen zijn, ware het niet dat er veel kleine zaken tot irritatie hebben geleid, zoals: Er werd in het voortraject niet op mails gereageerd, De shuttle vanaf het vliegveld was nergens te vinden, De shuttle naar het vliegveld was dermate (20 min++) laat dat we maar een taxi hebben genomen, De koelkast op de kamer koelde niet waar we pas een dag later achterkwamen toen het eten al bedorven was, De badlakens voor het strand waren er niet in voldoende mate en er viel een houten decoratieve balk van het plafond af (gelukkig geen letsel). Als het bovenstaande nou pro-actief was opgepakt door het personeel en de hotelmanager, waren we een stuk positiever geweest, want het gehele plaatje klopte verder wel met de het prijskaartje. Helaas werd overal omheen gedraaid, geen noemenswaardige excuses gemaakt en dat stoort toch.

Locatie was prima, 5 minuten van het strand.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goed personeel en top locatie
    • Kamer met Queensize Bed

Goed personeel en top locatie

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Goede locatie om Miami Beach te bezoeken!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Vriendelijkheid personeel!

De locatie.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Locatie!

Parkeren in SoBe is een kleine ramp en duur (reken op 25-40 USD per dag). Valet parking is makkelijk, en drinkt ook wat veiliger! Hotels hier zijn ook duur voor wat je krijgt (bijv. vergeleken met Downtown Miami), maar Chelsea valt naar verhouding nog mee. Sommige kamers zijn wat raar ingedeeld, met bijv. een grote flatscreen TV tegen een muur naast het bed - waar je dus niet naar kunt kijken. En er hangen kroonluchters naast het bed waar in ieder geval deze gasten meermalen per dag hun hoofd aan stootten. Reken overigens niet op uitzicht uit de kamers, wij keken uit op blinde muren.

Locatie! Twee blokken lopen (5 min) van het midden van Ocean Drive, maar zonder het lawaai en de drukte. De kamers zijn klein (maar dat is eigenlijk overal in SoBe zo), brandschoon en met uitstekende bedden. Een tikje artistiek ingericht, zeker geen standaard kamers. Parket op de vloer is erg fijn vergeleken met het meestal wat ranzige tapijt in andere hotels, helemaal als je onder het zand van het strand in je kamer komt. Goedkope (deels gratis) drankjes tijdens happy hour (7-8 pm). Wij komen hier graag nog eens terug.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Locatie is perfect!

Kamers zijn slecht ingericht en er geen service

Locatie is perfect! echter hotel is niet pracktisch.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Goede liggen uitstekende bedden en attent personeel

Goede liggen uitstekende bedden en attent personeel

• Beoordeeld op: 5 december 2015

De locatie het personeel kamer iedere dat schoon gemaakt.

De locatie het personeel kamer iedere dat schoon gemaakt. Ik zal zeker nog keer gaan.