Beoordelingen over Circus Circus Hotel, Casino & Theme Park (Free Parking) 3-sterren

2880 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#168 van de 202 hotels in Las Vegas

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Goed verblijf in circus circus
    • Manor met Kingsize Bed

Weinig gezond eten in het hotel. Ergens een simpel broodje halen was lastig. Geen voorzieningen, zoals koelkast, koffiezetapparaat, magnetron op de kamer. Upgrade naar kamer in toren is leuk als je uitzicht hebt. Wij keken op een binnenplaats. Was de upgrade absoluut niet waard.

Ruime kamer, goede bedden. Goede wifi op de kamer.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Parkeerplekken voor de deur!
    • Manor met Kingsize Bed

Een beetje onhygiënisch, vuile handdoeken. Je mag nergens roken in het hotel, maar toch ruikt het alsof er overal gerookt werd. Er was geen minibar in de kamer. Daarnaast waren de kamers erg ouderwets en muffig.

Parkeerplekken voor de deur! Enige hotel op de strip wat een beetje te betalen is.. Personeel is vriendelijk en professioneel! Geschikt voor kinderen

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Vergane glorie
    • Manor met Kingsize Bed

Het is een beetje vergane glorie. We hadden een standaard kamer geboekt, maar dan krijg je op de dag van inchecken toch nog een keuze, buiten het hotel in de laagbouw voor het beloofde bedrag, of in de toren voor $15 extra. Kamers daar waren oud en versleten.

Je moet Vegas zien als 1 groot pretpark, dan zijn de faciliteiten zeker de moeite waard

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Simpel maar goed
    • Manor met Kingsize Bed

geen koffie op de kamers. Upgrade naar skytowel niet nodig voor uitzicht, er staat een gebouw voor.

Netjes en schoon ( wel wat verouderd) Gratis parkeren

• Beoordeeld op: 27 september 2018

5,5
    Voor een nachtje Vegas op een centrale plek tegen een kleine prijs. Vergane glorie, opknappen nodig
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Westelijke Toren

De ontvangst was niet vriendelijk, de uitstraling niet fris, de vloerbedekking was vies, het bed veel te zacht en het laken was vies

De locatie in combinatie met de prijs

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima hotel tegen een gunstige prijs
    • Manor met Kingsize Bed

Kamer had geen koelkastje wat in dit klimaat wel handig is.

Circus Circus ligt erg gunstig aan de Strip en de kamers zijn prima. Ruim en schoon. Je krijgt echt waar voor je geld. Als je graag aan de Strip wilt zitten en niet teveel wilt betalen is dit een uitstekende keuze. Ook kun je je bagage gratis stallen op de dag van vertrek.

prima voor het geld
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Hotel is aardig in vervallen staat en heeft een goedkope uitstraling. Er is wel een zeer goed restaurant. The Steakhouse. Een van de betere in Las Vegas. Echt een aanrader!

Relatief goedkoop hotel, service is dan ook op dat niveau

Genieten met kids
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Eigenlijk alleen even bij het begin dat we in een ander gebouw waren geplaatst. Maar na de upgrade was dat alweer vergeten.

Bij het inchecken bleken we in een bouwgebouw een kamer te hebben geboekt. Dit konden we upgraden naar het hoofdgebouw en dat hebben we gedaan. De kamers zijn wat gedateerd maar het is een groot feest in het hotel zelf. De kinderen vonden het fantastisch met alle mogelijkheden voor hen. Het personeel is zeer vriendelijk.

Voor een snelle plek na de vliegreis is dit een prima hotel
    • Manor Kamer met Queensize Bed

De circus adventure dome was gesloten en alleen open in het weekend. Dit kon je vooraf niet weten via de website Verder is het eten er erg duur!

Voor een snelle plek na de vliegreis is dit een prima hotel

Niet een 3*** hotel verwachten.
    • Manor met Kingsize Bed

Het lopen van west naar oost voor de uber was vrij lang. Ook kwam ik terecht in een manor ipv het grote gebouw. De manors waren net kleine motels naar mijn mening zonder receptie. Er staat dat het een 3 sterren hotel is, maar de faciliteiten in de kamer waren niet naar verwachting. Prima voor een nachtje slapen, maar geen comfortable kamer. Bovendien zat ik nog eens op de begaande grond waar mensen naar binnen kunnen gluren als ze dat willen. Er is geen koelkast of minibar aanwezig. Het noorden van the strip is redelijk afgelegen, maar aangezien je toch overal een uber voor kan nemen vond ik dat niet per se een probleem. Als je veel wilt lopen zou ik liever een hotel in het midden/zuiden nemen.

De kamer was zeer groot, en het zwembad + indoor gaming + casino etc. heeft een prettig sfeer. Veel kinderen en gezinnetjes.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Dat we maar 1 nacht hebben geboekt en de volgende dag wer...
    • Manor met Kingsize Bed

De lange wachttijd bij het inboeken Geen koelkast. Erg gehorig. Leek meer op kazerne dan op hotel. En jullie hebben 2 keer afgeboekt voor we er in zaten. Prijs veeeel te hoog in verhouding. We hadden een aanbod van 39 euro. In de dessert heb je geen bereik. Toen we weer bereik hadden stond het weer op 76 euro.

Dat we maar 1 nacht hebben geboekt en de volgende dag wer weg konden.

Prima afsluiting van onze vakantie!
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Westelijke Toren

Overnachting is goedkoop, verblijf is erg duur!

Mooi zwembad met glijbanen. Deze zijn open van half 11 tot kwart voor 6, rest langer open. Voldoende zonnebedden en gratis handdoeken bij het zwembad. In het hotel is genoeg te doen voor kinderen. Attractie park was leuk, maar verhoudingsgewijs erg duur. Zaten in de West toren, konden bij receptie aangeven welke verdieping we wilden en welke kant van het hotel. Kamers waren wel gehorig, maar verder geen last van gehad.

Was prima hotel simpel maar prima te doen.
    • Manor met Kingsize Bed

Geen koelkast en magnetron erg gehorig bij de liften eeg druk. Ontbijt slecht geregeld en veel te duur gasten klaagden er over in de lift.

Was prima hotel simpel maar prima te doen. Goede service en ook voor mindervalide goede service

Leuk hotel met 101 faciliteiten.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Casinotoren

Leuk hotel met 101 faciliteiten. Het is een erg groot hotel met honderden mensen in de hallen/gokken/optredens/eten e.d. Mooie kamers met zeer goede bedden. Als je van drukte houdt is het een erg fijn hotel.

Voor dit geld mag je ook niet veel verwachten.
    • Manor met Kingsize Bed

De afstand naar de actieve deel van de strip is ver. Daarnaast betaal je een fee voor het hotel, maar zit hier verder niks bij in begrepen. Nog geen ritje in 1 van de attracties.

De grote van het casino.

Personeel was vriendelijk.
    • Manor Kamer met Queensize Bed

De kamers waren erg verouderd. De gangen en de lift waren ronduit vies. Het hotel (bijgebouw Manor) is heel dringend aan een opknapbeurt toe.

Personeel was vriendelijk. Parkeren gratis.

Een grote kermis..
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Een grote kermis met hordes kleine, schreeuwende kinderen.. met veel te hoge prijzen voor de attracties. Hotel ligt helemaal aan het begin van de Strip. Het oude centrum is wel goed te bereiken.

Goede prijs/kwaliteitverhouding Gave glijbanen voor de kids

Hotel dat zijn beste tijd heeft gehad.
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Het hotel heeft flink achterstallig onderhoud. Wij zaten in de toren, waar de kamers zouden zijn opgeknapt, maar dat was niet te zien: beschadigde meubels, vlekken op de muren in badkamer, tapijt in de gang met scheuren, enz. De prijs viel ook tegen, door de resortvergoeding die er onverwacht bij komt.

Het zwembad met de glijbanen

Goed om Las Vegas een keer gezien te hebben....
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Geen koelkast op de kamer, en vloerbedekking overal is ook niet erg hygiënisch.

Het aqua park was prima voor elkaar. We kregen voor twintig dollar extra een upgrade en zaten op de 34e verdieping. Dit was lekker rustig en heb daar goed geslapen. Ook het gratis overdekt parkeren is prima.

Prima hotel, maar voor alles moet betaald worden.

Geen koelkast, hoge prijzen voor eten . Let op kinderen onder 21 mogen niet kijken in casino.

Prima hotel, maar voor alles moet betaald worden. Reis je met kinderen aquapark is wel gratis. Maar als je in Vegas bent moet je gewoon in. Casino hotel overnachten

Ruime en schone kamers.
    • Manor met Kingsize Bed

Overduidelijk een “kinder”hotel, als je met kids reist perfect anders ben je beter af op de strip zelf. Chaos rondom inchecken/parkeren voor het inchecken.

Ruime en schone kamers. Veel te beleven in het hotel zelf maar ook een shuttle naar de strip voor de deur! Upgrade naar de skyrise tower een aanrader!

Veel te doen voor kinderen
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Skyrise Toren

Te klein zwembad, erg vies. Omslachtig om iedere dag in een lange rij een nieuwe zwemarmbandje te halen om te mogen zwemmen. Kamer was niet schoon er lag nog rommel van de vorige bewoners. Om 11 uur uitschenken is niet handig... te weinig liften... een uur moeten wachten om naar beneden te mogen

Veel te doen voor kinderen

Komisch, maar oubollig
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Het is enorm. Beetje oubollig en vreselijk druk. In het zwembad kun je over de hoofden lopen. Om bij de voorkant te komen moet je 10 minuten door het casino op zoek naar de uitgang. Naar de strip is ook een behoorlijk eind lopen. De prijs die je ziet heeft nog aantal toeslagen, waardoor die verdubbeld. Ook upgrade naar hotel zelf is $12.

Het indoor attractiepark. Hoewel niet goedkoop, wel leuk. Bedden zijn prima.

Te druk
    • Manor Kamer met Queensize Bed

De drukte, het zwembad was overbevolkt en onhygiënisch. De kamer was zeer basic. De drukte bij het inchecken. Het ligt echt een flink eind vd attracties vd strip af, niet heel erg maar met 42 graden loop je het ook niet zomaar.

Glijbanen

2 dagen Vegas
    • Manor met Kingsize Bed

Het was weg druk zoals overal in las vegas. Zwembad zat erg vol en soms moest je lang wachten op de lift.

Her hotel zelf was erg schoon. Niet het meest luxe van de hele strip maar daar betaal je ook voor.

Ruime mooie kamer met mooie badkamer.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Skyrise Toren

Je bent echt een nummer in dit hotel. Zwembad glijbanen waren gesloten. Geen ontbijt. De weg raak je makkelijk kwijt in dit hotel.

Ruime mooie kamer met mooie badkamer. Aan de strip.

Liep beveiliging rond.
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Toch wat verder van de strip dan verwacht. Zaten in Manson deel. Is duidelijk verouderd. Tv met beeldbuis. Geen koelkast. Geen koffie app. Vreemde geur in de gangen van gebouw. Cannabis terwijl er niet gerookt mocht worden.

Liep beveiliging rond. Klopte op deuren die niet goed dicht waren. Zwembad was fijn. Vooral met de hitte. Zou bij opnieuw boeken eerst nadenken of we niet in een ander deel van het hotel willen.

Prima betaalbaar hotel voor een bezoek aan Las Vegas
    • Manor met Kingsize Bed

Het is erg druk in Circus Circus. Het ontbijt in het buffet restaurant bestaat uit louter warme gerechten. Een broodje, beleg of yoghurt met muesli en vers fruit moet je niet verwachten. De hotelkamer heeft geen minibar. Dus je kunt niets koel houden op de kamer. Door bouwwerkzaamheden moet je nu zo'n 10 minuten lopen voordat je op het levendige stuk van de strip komt. Prima als je van lopen houdt zoals wij.

Als je een kamer boekt in 1 van de torens heb je mooi uitzicht. Prima kamers met goede bedden.

Amusement voor de kinderen en zwembad, meerdere prima...
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Eind lopen van de andere casino’s, gedateerd, waterglijbanen geen succes, te lang wachten

Amusement voor de kinderen en zwembad, meerdere prima restaurants in het hotel

Ik probeer echt uit alle macht iets te bedenken.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Skyrise Toren

We hadden voor dit hotel gekozen voor de glijbanen en alle andere faciliteiten voor onze kinderen.Maar oh mijn hemel wat een drama was het.Het was zo druk dat je voor alles moest wachten,soms wel een half uur,zelfs voor de lift om naar je kamer te komen en voor het zwembad (meer dan een half uur).En uiteraard nog minstens zo lang voor de glijbanen.Onze kamer was vies:de overblijfselen van de vorige gast waren nog niet opgeruimd.Na meer dan een uur kwam iemand om het op te ruimen. Wij zijn echt niet over-kritisch,maar dit was echt geen succes.Dit raad ik niemand aan.

Ik probeer echt uit alle macht iets te bedenken.Ik denk de glijbanen als je eenmaal aan de beurt bent. En de rollercoastet die helaas wel weer 12 dollar PP kostte.

Hoeveelheid te doen en bus recht voor de deur.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Casinotoren - 2 Gratis Buffetmaaltijden per Verblijf

Verder weg op de strip, jammer dat je op 3 dgn ieder 1 bon krijgt, terwijl je op 1 dag ook ieder 1 bon zou krijgen. Hadden we dus eigenlijk 3 aparte boekingen moeten maken. Geen koelkast....

Hoeveelheid te doen en bus recht voor de deur.

Verouderde accommodatie met lange wachtrijen
    • Manor Kamer met Queensize Bed

- ver van waar het echt gebeurt op de strip - lange rijen en wachttijden overal. Met name om het zwembad in te komen en om met de lift bij je kamer te komen - connecting rooms gevraagd. Kregen kamers schuin tegenover elkaar - alles is toch wel erg verouderd

Niet veel

Leuk hotel, prima kamers.
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Hotel is heel groot en massaal. Ligging aan eind van de strip. Tijdens ons verblijf was het ruim 40 graden en dan is de wandeling naar het centrum van de strip best ver.

Leuk hotel, prima kamers. Onze kinderen en wijzelf hebben ons prima vermaakt in het zwembad, het kjndercasino en de circusvoorstellingen. We hadden een manor kamer geboekt, maar konden deze bij het inchecken voor een bescheiden bedrag upgraden naar een kamer in de sunrise tower. Dit is wel aan te raden. Manor kamers zijn echt minder en liggen los van de rest van het hotel. De sunrise tower ligt centraal bij zwembad en kinderattracties.

Nooit meer naar terug, hier is in 18 jaar tijd niets veranderd, enkel meer gedateerd.

Slechte schoonmaak, troep op de trappen vooral bij het zwembad. We sliepen in gebouw E, heel ver lopen vanaf de lobby. Leek wel een tippelzone

Buffet was goed

Prima uitval basis voor de strip in Vegas
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Casinotoren - 2 Gratis Buffetmaaltijden per Verblijf

Iets gedateerd maar geen probleem. Verder een prima hotel, met betere prijs prestatie dan veel andere hotels aan de strip.

Prima geholpen door het personeel, incl extra ontbijt bonnen.

Viva las vegas met een lichte time laps naar de jaren 80..genieten en de ogen uitkijken..

We hadden geen hoge verwachtingen voor de prijs maar kregen een upgrade aangeboden voor het hotel ipv the manor waar we eerst geboekt hadden. Helaas deed de lift het soms niet en werd er gerookt in dat gedeelte. Maakte het wat groezelig.. waar we geen last van hadden was de enorme hoeveelheid mensen. Restaurants waren vaak vol en rumoerig maar dat heb je in een familiehotel. Volgende keer waarschijnlijk toch gewoon the manor..ziet er wat minder massaal uit. Personeel was aardig en welwillend

Het plezier van de kinderen bij het zien van the adventure dome was goud waard. Daarnaast is de locatie prima maar met de hitte is een wandeling naar de hoogte punten op the strip wat lastig

4,0
    Zoek iets anders
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Aftands, slecht onderhouden gebouw. Het tapijt stinkt enorm. Voor het waterpark dien je gigantisch lang aan te schuiven. Elke voetstap in de bovenliggende kamer kraakt door het gebouw heen.

Heel vuil en verouderde kamer.
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Heel vuil en verouderde kamer. Badkamer ook vies. Overal vlekken op het tapijt, op de muren, het plafond. De muren isoleren het geluid niet, dus je kan perfect gesprekken en televisieprogramma’s van de buren volgen. Overal de geur van cannabis ook al mag er binnen niet gerookt worden. Hier komen we nooit terug!

SUPER hotel, een aanrader!
    • Manor Kamer met Queensize Bed

SUPER hotel met tof zwembad en veel activiteiten voor kinderen. De kamers zijn wat gedateerd maar ruim en proper, perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Prima hotel naast de strip, met een kaartje voor de bus ben je overal sneller.
    • Manor met Kingsize Bed

Het is met buiten de strip waardoor het een stukje lopen is en we zaten niet in het hotel zelf maar ergens ernaast in een apart gebouw

De prijs/kwaliteit verhouding is goed te doen voor in Las Vegas. Het is er schoon en prima bed

Grote speeltuin voor kinderen en volwassenen.
    • Manor met Kingsize Bed

We hadden een mooi uitzicht over Vegas, maar de ramen leken al een jaar niet gewassen. Misschien omdat Vegas omringt is door zand, toch jammer.

Voor een klein prijsje aan de strip, met een pretpark, casino en zwempark in je hotel. Leuke attracties, groot zwembad met een aantal glijbanen. Kamer was ruim. Gratis ijs te verkrijgen voor je koelbox.

niet doen

Donker, onvriendelijk en onzes inziens niet gezinsvriendelijk (lawaai, roken in het hotel, flesje water 4 dollar, geen schaduw bij het overvolle en lawaaierige zwembad, casino in het hotel en veel winkeltjes met onzinprullaria).

Redelijk

Personeel in de snackwinkel onvriendelijk en onbehulpzaam. Creditcard boeking liep vastten we moesten na 10 minuten contant betalen ( later bleek ook de creditcardboeking te zijn afgeschreven) we hebben dus dubbel en veel teveel (14 dollar voor een cola en en water)

Prijs en zwembad boor kleinkind was prima

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima hotel om in Las Vegas te verblijven.
    • Manor met Kingsize Bed

De kamers waren erg ruim. We hadden twee kamers met Kingsize bed geboekt, maar op verzoek van ons werd dit bij het inchecken gewijzigd in twee Queensize bedden per kamer zonder extra kosten.

Vervallen hotel, niet teveel van verwachten.
    • Manor met Kingsize Bed

Het hotel en alle faciliteiten zijn vervallen. De hygiëne liet te wensen over op onze kamer, een voorbeeld: er lag gewoon nog een flesje water en een dop onder het nachtkastje.

Aantal handdoeken en het vriendelijke personeel. Wij zaten er doordeweeks en hebben daardoor een goede prijs kwaliteit verhouding gehad,want ik het weekend was het het geld niet waard geweest.

Bezoek van het nachtleven in Las Vegas.
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Nachtlawaai van de buren. Geen ijskast en koffiezetapparaat. Lekkende kraan van het bad en de lavabo konden we niet afsluiten.

Ruime bedden. Er zijn twee grote liften in de hal.

Boven verwachting.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Skyrise Toren

Ja een koelkast en koffiezet apparaat op de kamer was geen overbodige luxe geweest. Een koelkast kun je overigens huren voor $20,- per dag. Dit was echter een veredelde koelbox.

Na een aantal negatieve recensies te hebben gelezen hadden we geen hoge verwachtingen van dit hotel, maar alles pakte boven verwachting uit. Goede prijs/kwaliteits verhouding. Vriendelijk personeel. Prima kamers. Voldoende faciliteiten. Lekkere (verwarmde) zwembaden. En over de gegeven kritieken. Ja het hotel ligt aan het begin van de Strip, dat kun je zelf toch op de kaart bekijken. Even een stukje lopen of met de bus die voor het hotel stopt. Ja het hotel en interieur is gedateerd, maar hier wordt hard aan gewerkt en de kwaliteit is prima. Ja het zwembad heeft een sluitingstijd. Maar dit is seizoens en temperatuur gebonden. Ja het thema (pret) park is niet altijd geopend en daar moet extra voor betaald worden. Dit kun je van te voren checken. Samengevat: als je voor een goede (goedkope) prijs in een prima hotel wilt verblijven, dan ben je hier aan het goede adres.

Sla dit hotel maar over
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Het hotel is oud & vervallen, we zijn weggestopt in een bijgebouw, door de grootte van het complex was dat een flink stuk lopen. Dat hebben ze ooit opgelost door roltrappen (zoals op luchthavens) te plaatsen maar deze waren kapot & afgezet. Kamer was oud en er hing een muffe lucht.

Prijs
    • Manor met Kingsize Bed

Kwaliteit is toch een stuk minder dan de hotels in het centrum van de Strip. Laag plafond en overal tapijt opende vloer. Hygiëne echter prima!

Prijs Locatie is prima. Ligt tussen de strip en (aanrader) Freemontstreet in.

Afgeleefd motel, Circus-Circus onwaardig, maar goedkoop.
    • Manor Kamer met Queensize Bed

De manor is een afgeleefd bijgebouw waar Circus-Circus een moteldienst uitbaat. Circus Circus onwaardig! Veel m², maar verder afgeleefd, badkamer met ontbrekende tegels, enz...

Maar het is goedkoop logeren vlak bij (het einde van) de strip.

Goede kamer en het voordeel is dat dit hotel aan de strip is...
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Skyrise Toren

Goede kamer en het voordeel is dat dit hotel aan de strip is gelegen. Ga voor de normale bus, 24 uur kaart $ 8,00 p/p ipv de hop-on die $ 45,00 p/p kost en de zelfde route rijd. Leuk om door het casino te lopen en $ 1,00 te vergokken. Net genoeg zou ik zeggen. Ook het parkeren is prima geregeld als je de self parking doet.

Prima hotel als je met kids naar Vegas gaat!
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Westelijke Toren

Het zwembad is erg klein.Zeker in het weekend als het extra druk is.

Het is echt een circus. Heel druk, veel te zien en te doen. De kids vonden het fantastisch. Vooral de kindercasino.

Ruime kamer.
    • Manor met Kingsize Bed

De accommodatie van bijgebouw A is verouderd. Vlekken aan muren. Achteraan de dichte wc-bril gele vlekken. Geen koelkastje wat wel een must is bij temperaturen boven 40 gr. 1 zwembad was niet te gebruiken door herstellingen. Andere kleine zwembad voor alle hotel gasten, precies een mierenhoop waardoor water ook snel vuil was.

Ruime kamer. Leuk thema.

De glijbanen bij het zwembad voor de kids.
    • Manor Kamer met Queensize Bed

Ondanks de voorzieningen, die best wel goed zijn, is het totaal gewoon te groots en vooral te druk. Veel locals reserveren een kamer om naar Adventureland te gaan, dat één grote kermis is (en die niet in de prijs inbegrepen is).

De glijbanen bij het zwembad voor de kids.

LAS VEGAS was een ervaring op zich geweldig
    • Manor met Kingsize Bed

De ramen konden niet open en de buren waren erg luidruchtig. het hotel lag aan het begin van de strip. Er was geen ontbijt. Je kon in de casino een bruchbuffet kopen. Of je nam een broodje met koffie/thee (deze mocht je dan weer vullen) dat was net zo duur als het brunchbuffet

We waren met de camper (deze mocht niet op een gewone parkeerplaats en konden daar een plaatsje reserveren op het RV park, voor meerprijs) Het hotel had een zwembad en de kamer was heel groot met 2x twee persoonsbedden dat je er met 4 personen in kunt. De prijs was vergeleken bij de andere hotels betaalbaar

We hadden spijt dat we dit hotel geboekt hadden.

Helemaal op het begin van de strip, zeker nog 40 minuten lopen. Hotel rook heel erg naar rook, de kamers niet maar zodra je de gang op kwam, hing er een rooklucht. Kamers waren stoffig, niet goed schoon. Via booking stond er dat we twee vouchers kregen voor ontbijt, je krijgt er maar 1. Ongeacht hoeveel nachten je er blijft. Klein zwembad met paar glijbanen, erg overrated.

Kamers waren ruim

Geslaagde tussenstop van 2 dagen
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Skyrise Toren

Hotel is gedateerd, kamer zeer eenvoudig (geen koelkast, hotelinfo, etc) Afstand tot strip redelijk ver om te lopen.

Goedkope accommodatie in Vegas met leuk zwembad (hoge glijbanen) voor de kids.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Goedkoop hotel op de strip maar zie je terug in kwaliteit van kamer en locatie.
    • Manor met Kingsize Bed

Verouderd Hygiene Op de strip maar niet op het interesante deel, zijn na 1 nacht naar Treasure Island gegaan (beter hotel en locatie)

De prijs voor een hotel op de strip

• Manor Kamer met Queensize Bed

Glijbanen enkel open tijdens het weekend. Overal in het motel de geur van cannabis. Inbraak in een kamer op de gang. Brandalarm dat afging. Algemeen onveilig gevoel.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Super verblijf. Aangenaam verrast.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Westelijke Toren

Geen voorzieningen op kamer zoals koelkast en waterkoker.

Aangenaam verrast tijdens mijn verblijf. Old school maar schoon. Verwarmd zwembad en leuke adventure dome. Gratis parkeren en snelle checkin en geen lange afstanden naar kamer itt andere resorts waar ik geweest ben (4e keer las vegas en 10+ resorts). Centrale gedeelte met restaurants en winkels ook leuk.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Betaalbaar verblijf in Vegas, groot hotel met thema en charme.
    • Manor Kamer met Queensize Bed

De kinderen konden niet in de adventuredome, en die was ook niet inbegrepen in de prijs. Je kreeg wel 5 dollar korting, maar dat vind ik heel weinig als gast van het hotel. Het zwembad was wel open, maar de kinderen mochten niet op de leuke waterglijbanen omdat er zogezegd niemand was om er redder te zijn! Zoveel personeel en dan is er niemand om die glijbanen veilig open te houden! Heel jammer!!! Ook konden ze ons helemaal niets zeggen qua timing, zodat de kinderen maar bleven wachten of het misschien toch open zou gaan.

Gratis parking, mooie kamers, redelijk rustig in de Lodge.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Niet voor herhaling vatbaar, voor een Hotel in Las Vegas was dit zéér matig
    • Manor met Kingsize Bed

Personeel onvriendelijk en te weinig personeel voor zoveel mensen. Kamers ontzettend gehorig, vies. Er werd gerookt in de kamers. Daardoor stonk het zo. Circus circus Manor is geen herhaling voor ons.

Toen we weg reden van het hotel op weg naar het volgende. Dichtbij de Las Vegas strip.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goede prijs, veel activiteiten in het hotel.
    • Manor met Kingsize Bed

Redelijk grote afstand tot de strip met de ‘bekendere’ hotels. Het hotel is vrij oud, kamers wat gedateerd, maar wel schoon.

Goede prijs, veel activiteiten in het hotel. Met name geschikt voor kinderen. Gratis parkeren!

Dicht bij de strip, super veel in het hotel te doen.
    • Manor met Kingsize Bed

Dicht bij de strip, super veel in het hotel te doen. Het was een aanbieding dus veel faciliteiten voor een goede prijs. Oorspronkelijk hadden we niet zo’n leuke kamer geboekt, maar kregen voor 10 dollar per nacht extra een update naar een kamer op de 27e verdieping met een prachtig uitzicht over Las Vegas.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Mooie en goed betaalbare kamers aan het einde van de strip
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Casinotoren

Ik werd door het personeel heen en weer gestuurd over een irritant geratel in mijn kamer, heb uiteindelijk een andere kamer gekregen, maar ben daarvoor heen en weer tussen 7 mensen gestuurd.

Mooie en goed betaalbare kamers aan het einde van de strip

onvriendelijk personeel in een oud muf hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Casinotoren

We krijgen de eerste keer een kamer met een ontzettend vervelend zoem geluid(vermoedelijk vanaf het dak naast ons raam waar de grote lampen stonden en daarnaast lekte de wc ook nog eens. Gevraagt om een nieuwe kamer echter was het personeel niet zo vriendelijk en vond me een beetje zeuren, ook hadden ze geen kamer meer met een king bed, die ik wel had geboekt. De nieuwe ( 2 deuren van de oude kamer) had het zelfde zoemende geluid en stond naar sigaretten rook. Dus weer naar beneden toe, hier werden we nog minder vriendelijk behandeld en kregen het antwoord we hebben geen andere kamer meer op een hogere verdieping. Uiteindelijk kregen we een kamer in een andere toren (lagere prijsklasse) met 2 bedden (niet 1 bed wat ik had geboekt). Hotel is gedateerd en muf

Goede bedden

• Beoordeeld op: 12 december 2017

• Manor met Kingsize Bed

We vonden het jammer dat we niet in de hoge torens een kamer hadden. Op de foto’s zie je die alleen maar, dus gingen we er vanuit dat we daar zouden slapen!

Fijn verblijf! Ruime kamers, goede bedden, lekkere douche. Je kan je er zo een paar uur vermaken. Wij waren er in dec, zomer is denk ik leuker dan kan je echt van alles gebruik maken

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Teleurstellend
    • Manor met Kingsize Bed

We zijn van kamer gewisseld omdat de douche niet doorliep en bijna niet aan en uit wilde. Het zwembad was dicht. Eten erg duur, terwijl de kwaliteit slecht was.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het viel tegen

Geen luxe alles verouderd

Weinig luxe voor een hotel aan de strip. Moest bijbetalen om in het gebouw zelf te slapen. Anders werd je inbeen bijgebouw weggestopt terwijl dit nergens vermeld stond

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Heel goed hotel!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Casinotoren

Heel goed hotel! Het heeft zelfs een Starbucks, Mcdonalds, kleine mini markt enz. Kortom alles bij de hand. Vriendelijk personeel. Staan altijd voor je klaar. Ze hebben ook een heerlijk buffet met van alles en nog wat. Wij hebben zeker genoten daar! Het hotel ligt aan de strip maar helaas wel een beetje aan het einde. Maar met de Hop on Hop Off bus (dat voor het hotel stopt) kom je zeker een heel eind! En natuurlijk ook met de taxi.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

We hadden een hotel om in te slapen en je zit op een redelijke loopafstand van alles.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Skyrise Toren

Dit hotel is een wat ouder hotel, en dat zie je in alles terug. Van het hele Circus Circus concept zie je weinig.....behalve de kermis kraampjes, was alles gesloten!

Het uitzicht, we zaten op de 28ste verdieping en de bedden waren goed.

Prima en ruime kamer
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Skyrise Toren

Verrast door een resorttoeslag die de kosten van deze accomodatie verdubbelde. Dit stond niet op Booking.com aangegeven. Er waren geen (betaalbare) ontbijt faciliteiten in het hotel.

Prima en ruime kamer

Ruime kamer op 24ste verdiep, wel licht gesuis van de wind,...
    • Manor met Kingsize Bed

Het hotel ligt iets verder van het centrum van de strip, een GEWOON busticket kan hierbij helpen en is betaalbaar. Hop-on, hop-off tickets zijn veel te duur!

Ruime kamer op 24ste verdiep, wel licht gesuis van de wind, maar geen probleem. Grote badkamer, upgrade is mogelijk naar ruimere of modernere kamer voor een kleine prijs.

De lage prijs en locatie, enigszins aan het einde van de...

De kamers waren apart van het hotel, enigszins afgelegen van de "'main hotel" dus u kunt verwachten dat u minimaal 10/15 minuten moet lopen naar een apart complex , waar te parkeren was niet duidelijk, hotel kamer zag er verouderd/verpaupert uit,

De lage prijs en locatie, enigszins aan het einde van de strip maar Vegas is niet groot dus je slaat de plank niet mis

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Beetje achterhaald hotel en vergane glorie
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Skyrise Toren

Het hele hotel is een beetje achterhaald, We hadden via Booking.com gereserveerd en vooraf betaald. Daar aangekomen moesten we nog een "resort fee" betalen van 30 dollar. Op de vraag waarom dat nog betaald moest worden omdat het om een "hotel" gaat kregen we geen duidelijk antwoord. Het zal het boekje met kortingscouponnen wel zijn..... Ook voor 1 ritje in de indoor achtbaan moest fors extra betaald worden. Verder niet op loopafstand van de echte "strip" of downtown.

Mooi zwembad met leuke glijbaan voor de kinderen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Circus Circus Hotel, Casino & Theme Park (Free Parking)