Beoordelingen over Ramada by Wyndham Los Angeles/Downtown West 2-sterren

1901 West Olympic Boulevard, Downtown Los Angeles, Los Angeles, CA 90006, Verenigde Staten

#273 van de 352 hotels in Los Angeles

Prima geslapen. Verder niet heel spannend (#441).
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Iets wat leek op bloedspettertjes op het plafond. Stopcontacten allemaal lam. Badkamer aan de kleine kant. WC zat verstopt. Dit aangegeven bij de balie (+-18:30). Er zou meteen wat aan gedaan worden. Bij terugkomst (+-23:00) nog steeds verstopt. De technische afdeling was inmiddels al weg. Als oplossing kreeg ik een ontstopper en kon ik zelf de WC gaan ontstoppen. Een beetje jammer.

Kamer was op een paar kleine puntjes na prima. Bed was erg comfortabel. Parkeergelegenheden prima.

Er was enkel WiFi in de lobby, terwijl dit niet zo was...
    • Kamer met Kingsize Bed - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking - Rookvrij

Er was enkel WiFi in de lobby, terwijl dit niet zo was gecommuniceerd. Aan de receptie zeiden ze ons dat er normaal wel WiFi is in de kamer, maar door de weersomstandigheden ze nu wat problemen hadden. (Dit hebben we nochtans in geen enkel ander hotel, met diezelfde weersomstandigheden ondervonden) We moesten volgens hen maar even afwachten, het zou er misschien wel terug doorkomen, wat dus niet gebeurd is. Verder is het binnenzwembad ver van onderhouden. Dit was misschien ooit een goed hotel, maar er is precies in de laatste 10 of 20 jaar niets aan onderhouden geweest. Vergane glorie.

Zou zelfde hotel niet meerboeken.

Lucht bij binnenkomst in lobby is niet fris geeft meteen een bepaalde negatieve indruk. Komt waarschijnlijk door waterpartij in lobby. Kakkerlak op 1 vd kamers. Airco werkte goed maar lekte water uit op vloerbedekking waardoor deze nat werd weer opdroogde en weer nat werd. Niet echt plezierig water in de kamer. Ouderwets ingericht. Ontbijtplek mag frisser gemaakt worden. Al met al er mag wat gedaan worden aan dit hotel.

Compliment voor schoonheid van de kamer wat een tegenstrijdigheid lijkt met de negatieve kant.

Af te raden.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Alles was erg vuil. De bar en café was 's morgens ook de ontbijtruimte en droeg daar duidelijk de sporen van. De zaal was ronduit smerig. Het terras waar men kon ontbijten was even smerig. Gans het hotel was vuil. Het ontbijt was onvoldoende. Ik heb bijna niet ontbeten. Op de dag van ons vertrek moesten we om 04:30hr vertrekken. Men wilde ons geen ontbijtpakket geven, maar ons ontbijt was wel betaald voor die morgen. Er is nog zoveel te zeggen.....ik voeg foto's bij van de vuile ontbijtruimte en smerige terrasstoelen en tafels.

Eerlijk gezegd kunnen we dit hotel enkel maar afraden.

Kamer was goed.

Kamer was goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Acceptabele uitvalsbasis om LA te ontdekken, maar verwacht er niet te veel van.

Ontbijt en omgeving.

Schoon, goede douche, fijn bed.

niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Geen fijne buurt, Queen bedden heel klein, rommeltje in ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Zeer degelijk hotel.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Weinig keuze bij ontbijt. Wifi zou niet beveiligd zijn.

Goede locatie. Gratis parking. Prima kamers.

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Personeel was laks, halve informatie moest zelf elke keer vragen hoe wat waar. Uitleg over gratis parkeren ook slecht. Er blijkt een extra parkeerplaats aan de overkant te liggen waar gratis geparkeerd kon worden maar nee kom er op de laatste dag pas achter.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Vriendelijk ontvangst

Ontbijt matig

Vriendelijk ontvangst Prima parkeren Lekker centraal

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Parking met parkeerwachter.

De prijs was hoog in verhouding met hetgene je ervoor kreeg.

Parking met parkeerwachter.