Beoordelingen over Club Quarters Hotel in Philadelphia 4-sterren

1628 Chestnut Street, Philadelphia, PA 19103, Verenigde Staten

#34 van de 79 hotels in Philadelphia

Leuk goed gelegen hotel
    • Superior Queen Kamer met Kitchenette

We wilden onze laatste overnachting in cash betalen, maar dat had toch wat voeten in de aarde. Tamelijk kleine kamer met kleine badkamer, zeker voor 3. Slechts 2 hoofdkussens en 2 handdoeken voorzien nochtans waren we met 3.

De ligging en snelle reactie van personeel.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

kan beter; personeel is vriendelijk en behulpzaam
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Douche niet warm te krijgen; kamer was kennelijk bedoeld voor één persoon afgaande op de aanwezige handdoeken.

Gratis koffie/thee in de lobby beschikbaar; gefilterd en gekoeld water beschikbaar. De toegewezen kamer was duidelijk gebruikt door rokers. Na reclameren een andere kamer gekregen (kleiner!). Uitzicht op het dak van de buren.....

Heel vriendelijk personeel.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Veel lawaai van airconditioning op omliggende daken en lawaai uit achterliggende straat waar vuilniscontainers werden geleegd. Bij melding werd een nieuw kamer aangeboden, deze had echter weinig daglicht waardoor ik besliste op mijn kamer te blijven. Ik ontving dan een tasje met oordopjes, thee,... om beter te kunnen slapen. Dit werd dus heel goed opvangen door het personeel.

Heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Buffet was beperkt, maar op de kaart had je veel keuze.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Prima hotel op goede locatie met uitstekende service. Een aanrader.
    • Superior Queen Kamer met Kitchenette

Behoorlijk hinderlijke electronisch luchtcirculatie systeem dat niet kon worden uitgezet. Op een gegeven moment wen je er aan, maar het is niet fijn.

Aardig personeel, goede service (business centre, goede koffie, fruit, water op de gang, goede printservice, etc.).

Comfortabel
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Niets op aan te merken. Ook al verloopt de registratie via een beeldscherm, er is voldoende personeel aanwezig om je te helpen of om vragen te beantwoorden.

Heerlijk non-nonsense formule. Inchecken en uitchecken via een beeldscherm. Lekkere kamer voorzien van alle benodigdheden. Ligging in het centrum, in het winkelgebied en met alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Toplocatie maar service kan beter
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Ontbijt niets speciaals, geen fruit of charcuterie en verschillende broodsoorten. Housekeeping, handdoeken worden niet vervangen en badkamer kon porperder bij aankomst.

Top locatie en goede bedden

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Goede locatie in het centrum.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Kale kamer, weinig kastruimte en geen kluisje. Enigszins outdated en duur. 2 liften nodig om buiten te komen.

Goede locatie in het centrum. Snelle checkin procedure. Gratis koffie en water in de lobby. Electriciteit (stopcontact+usb) naast het bed is altijd handig.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Goede ligging, zeer centraal.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Niet super schoon en, ondanks dat we het zo hadden neergelegd, geen nieuwe handdoeken of zeepjes. Niet heel sfeervol, een echt business hotel. Prima voor een kort verblijf.

Goede ligging, zeer centraal. Goed welkom door vriendelijk personeel en ruime kamer. De kamer deed z'n 'werk'.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Ideaal gelegen hotel voor stadsbezoek
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Gehorig (natuurlijk ook afhankelijk van wie buren zijn, zo begon iemand te zingen om 2:00 ...) Lift kon soms lang duren vooraleer hij kwam (in totaal 2 liften), mede vanwege het feit dat de penthouse verdieping bij speciale gelegenheden van eten voorzien werd van het restaurant op 1ste verdieping: personeel moet dezelfde liften gebruiken als de klanten.

De locatie: centraal gelegen om Philly te voet te bezoeken. Gratis flesjes voor gratis gekoeld water. Microgolfoven op kamer. Milieubewust: lakens en handdoeken worden pas ververst als je zelf aangeeft dat je het wil, verwarming wordt uitgezet als je niet op kamer bent.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Een duur grotestadshotel met licht onverschillig personeel en in principe goede voorzieningen .
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Dit heeft vooral te maken met eten en drinken . Op de eerste verdieping is een restaurant , dat er beschaafd uitziet . Dikke witte tafelkleden , grote wijnglazen , redelijk mooi bestek en dergelijke . Toen ik er om half 9 terugkwam was het bomvol en ik kon alleen nog maar een plek aan de bar krijgen . Eigen schuld natuurlijk , want ik had niet gereserveerd . Aan de bar kreeg ik acceptabel eten dat echter nogal duur was voor wat het bood . Vond ik . Van de 6 open wijnen heb ik er 3 geproefd , en 2 daarvan waren uitgesproken vies . In de zin van scherp en zuur . De wijn die ik had afgekeurd werd mij toch in rekening gebracht . Dit had ik nooit eerder meegemaakt en ik beschouw het als onbehoorlijk . Misschien iets Amerikaans . Verder werden de wijnen ingeschonken door 2 barmannen , die overigens vriendelijk waren , maar ze spoelden de wijnglazen om in de zelfde bak met water waar ook de bierglazen en de colaglazen in werden gespoeld . Ik kreeg dus telkens een nat wijnglas . Dit hoort niet zo . Het ergste gebeurde de volgende ochtend , toen het restaurant gesloten bleef om een reden die ons ( enkele gedupeerde gasten ) niet werd medegedeeld , maar in ieder geval konden we er geen ontbijt krijgen . De vorige avond was hier niets over gezegd . We werden vanaf de balie verwezen naar een chinees eethuisje verderop in de straat . Het regende . We werden daar bediend door 2 aardige Chinese dames die weinig Engels spraken , maar het eten was er erg lekker .

De ligging van het hotel lijkt me gunstig , direct in de binnenstad . Het hotel ziet er van buiten mooi uit , de lift is mooi , en de lobby is ook mooi . Achter de balie staan mensen die in duidelijk uiteenlopende mate geïnteresseerd zijn in de in - en uitlopende gasten . Sommige mensen achter de balie kijken eigenlijk nauwelijks op of om . Dit is maar een detail . Vervolgens weer mooie liften binnen in het hotel . Het is wel druk , dus telkens moet lang worden gewacht op de lift . Boven in de gang ziet alles er keurig uit . Mijn kamer heeft een stevige deur , het slot werkt prima , in de kamer is alles ook uitstekend in orde . Tot zo ver dus niets aan de hand . Dat de prijs hoog is wist ik natuurlijk van te voren . Kan ook nauwelijks anders in Philadelphia . Het is een dure stad .

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Prima locatie.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er bleek geen parkeergarage bij het hotel te zijn. De auto moet je parkeren in een garage om de hoek en er wordt dan korting op je parkeerkaatje gezet. Ontbijt was niet inbegrepen. Je kunt in het restaurant voor $10 pp een ontbijtbuffet krijgen.

Prima locatie. Gratis waterflesjes. Prima kamer.

Geweldig hotel

De badkamer

De sfeer van het hotel, de ligging, de service, het drinken dat je mocht pakken. Het grote e heerlijke bed. De ruimte. Het was top!

de ligging
    • Superior Queen Kamer met Kitchenette

schoonmaken moet wel wat beter 4 nachten geweest maar er werd maar minimaal schoongemaakt bed erg klein.

de ligging

Aangenaam

Lawaai van airco

Gratis koffie in een aangename lobby en om 17u wijn met versnapering

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed hotel in het centrum van Philly
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Gelegen in het centrum, gratis koffie en snacks. Zeer vriendelijk personeel. Zit een goed Italiaans restaurant bij het hotel.

Locatie is top!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ligt in het centrum dus neem oordoppen mee

Locatie is top! Mooi en schoon hotel.

Centrale ligging

Erg klein

Centrale ligging

Prima mooi en luxe hotel in hart van de stad

Parkeren in garage was duur. 48 dollar, hotel gaf wel (0 procent korting

Koffie en koud water in de lobby was erg prettig (gratis)

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Uitstraling, gastvriendelijkheid, 24h gratis water &...
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Uitstraling, gastvriendelijkheid, 24h gratis water & koffie, locatie (in het centrum van Philadelphia)

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Kleine enigszins verouderde kamer

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Topplek, helaas smerige kamers.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Het was echt heel vies en slecht schoongemaakt.

De plek was top.

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Kamer was super klein.

Kamer was super klein.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Centraal gelegen hotel.

Centraal gelegen hotel. De meeste bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Ook voldoende eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Goede voorzieningen, ook in de gemeenschappelijke ruimte.

Goede voorzieningen, ook in de gemeenschappelijke ruimte. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

goede ligging, verzorgd hotel met behulpzaam

kleine kamers waar bovendien nogal wat lawaai binnen kwam

goede ligging, verzorgd hotel met behulpzaam personeel

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.