Beoordelingen over Club Quarters Hotel World Trade Center 4-sterren

140 Washington Street, Wall Street - Financial District, New York, NY 10006, Verenigde Staten

#95 van de 415 hotels in New York

De locatie is top!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Na een reparatie in de badkamer viel het stalen plafond op één van ons. Het hotel was erg warm, te warm, en de airconditioning deed het slecht. Bij het veel te dure ontbijt was steeds van alles op. De liften zijn een drama.

De locatie is top!

Uitstekende locatie
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Luidruchtige airco Veel licht op de kamer

Uitstekende locatie Nette schone kamers Comfortabel bed Schone badkamer Goede voorzieningen. Sport etc.

Ligging was perfect, vlak bij (1 min) van de 9/11...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De waarborg die moest betaald worden van ongeveer 50$ per nacht. Stond nergens op voorhand vermeld. Voor de rest alles dik in orde.

Ligging was perfect, vlak bij (1 min) van de 9/11 memorial, mooi zithoek met gratis water, koffie, frisdrank (heel handig). Ook ontbijt was in orde in het restaurant (wel wat prijziger, maar dat is NY), wel heel mooi uitzicht op de herinneringsfonteinen van 9/11. Zeker eens de moeite. Niet al te grote kamers, maar toch leefbaar en proper en toch voldoende ruimte. Geen lawaai op de gangen of straatlawaai (zaten wel op 17de verdieping).

Prima locatie, schone kamer, vriendelijk personeel
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Eigenlijk niets. Wij, mijn dochter van 13 en ik, hadden een kleine kamer geboekt en dat is prima bevallen. Alles wat we nodig hadden was aanwezig.

Wij hadden zonder ontbijt geboekt en kunnen hierover niets zeggen. Op loopafstand zijn genoeg mogelijkheden om te ontbijten. Er zijn binnen een paar honderd meter meerdere metrostations zoals Fulton street, Cortlandt street, Rector street en Wallstreet dus je kunt alle kanten op. Op de terugweg hebben we de metro gepakt naar JFK AirPort. Dat was best druk maar ging goed. Waren meerdere reizigers die dat deden. Wij hadden een weekkaart voor de metro gekocht voor 32 dollar en is erg gemakkelijk. Wij gingen meestal eten in pret a manger voor het ontbijt of lunch of in het vlakbij gelegen chique winkelcentrum waar ze lekkere broodjes hadden. Er is trouwens een super uitzicht op grond zero vanuit het hotel. Verder konden we de laatste dag de koffer achterlaten nadat we uitgecheckt waren en later op die dag ophalen. In het hotel hebben we ook regelmatig bemanningsleden van vliegmaatschappijen gezien. Dat vind ik eigenlijk altijd wel een goed teken. De WiFi was ook erg goed. We hebben voor de terugweg films van Netflix kunnen downloaden. Wij hebben ook nog 2 sportwedstrijden bezocht in het Barclays Center (metro uitgang Atlantis Avenue). Dit was allemaal goed te doen vanuit het hotel. Binnen 15 minuten ben je er met de metro. Ook hebben wij geen een keer een onveilig gevoel gehad in de buurt. De gratis ferry naar Staten Island is ook vlakbij en geeft een mooi uitzicht op het Vrijheidsbeeld. Al met al een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Zeer goed gelegen hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De douche met doorhangende stangen waardoor het gordijn niet op zijn plaats bleef en dat gordijn was bovendien niet breed genoeg om de douchebak te omvatten

de comfortabele zithoek met zijn snoepjes en drankjes en de ruimtelijk comfortabele ingerichte kamers.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima hotel op een (relatief) rustige locatie in NYC.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Kamers waren enigszins gehorig; we hadden geen luidruchtige buren maar bijvoorbeeld televisie en telefoongesprekken bij de buren waren in onze kamer erg goed te horen.

Prima hotel op een (relatief) rustige locatie in NYC. Niks spectaculairs, maar comfortabele kamer, als leuke extra doordeweeks fruit/nootjes/frisdrank gratis beschikbaar in de lounge. Op het moment van boeken voor ons zéér gunstig qua prijs/kwaliteit. Ontbijt van het hotel is niks bijzonders en vrij duur, er zijn in NYC zat opties om elders te ontbijten (maar ga er wel een keer ontbijten want het uitzicht vanuit het restaurant is top).

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goede prijs kwaliteit in Manhattan!
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Niet echt iets. Het gebouw is wel niet meer op z'n modernst. (Als het dat maar is :)) Oh en omdat we op de 18e verdieping zaten, sproeide de douche niet zo hard.

Vrij grote kamer, zeker voor Manhattan, tegen die prijs. Ook heel wat onverwachte extra''s, zoals gratis laundry en gratis water.

Kamer was perfect met een nette badkamer.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Niks!

Kamer was perfect met een nette badkamer. Geweldig uitzicht en de locatie was top.

Fantastisch hotel op een geweldig plek in downtown Manhattan.

Geweldige positie

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Geweldige locatie met schone kamers en vriendelijk personeel
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

De douchestraal was een beetje zacht, verder geen tegenvallers!

Geweldige locatie met schone kamers en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Goede hotel voor een korte citytrip

Kleine kamers (enkel douche) Zeer drukke gebied waardoor veel lawaai

Perfecte locatie Nette kamers Bar met een prachtige zicht

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Het uitzicht vanaf het terras en restaurant "View of...

Relatief lage waterdruk op de douche

Het uitzicht vanaf het terras en restaurant "View of the World" waar zowel ontbijten, lunchen, borrelen als dineren mogelijk is

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Schoon en een goed bed.

Bij inchecken zeer arrogant personeel.Bij ontbijt moet je 5 dollar bij betalen voor twee koffie.....triest.

Schoon en een goed bed.