Beoordelingen over Comfort Inn Maingate 3-sterren

7675 West Irlo Bronson Memorial Highway, Celebration, Orlando, FL 34747, Verenigde Staten

#225 van de 407 hotels in Orlando

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Ok hotel
    • Familiekamer - Rookvrij

Het hotel is gedateerd. WiFi is slecht. Soms werkte het zelfs helemaal niet. De shuttle zet je alleen af bij Animal Kingdom. Vanuit daar moet je Disney vervoer pakken naar ander park. De shuttle vertrekt om 8.45 en stopt tussendoor nog bij andere hotels. Wij waren altijd rond 10 uur pas in het Disney park waar we wilden zijn. Uber taxi of eigen auto gaat sneller.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is redelijk. Bedden zijn comfortabel. En ook de badkamer is niks mis mee.

Super slecht hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

We kwamen s'avonds laat aan en het stonk in de kamer we waren zo moe dat we zijn gebleven. Volgende dag met douchen een stank in de badkamer kranen los koud water wc stuk geen ventilator. In de kamer alles vies behalve het bed. We zijn bij de receptie gaan vragen voor een andere kamer. Dat was oké we konden naar een andere kamer. Maar toen het zwembad, niet schoon zwarte schimmel plekken overal. Ik vertelde aan de receptie dat we weg gaan vanwege alle problemen. Ze waren verrast. Maar gingen niet mee kijken. We hadden hier 7 nachten geboekt. Maar waren blij dat het er maar één is geworden. Ontbijt is van 6 tot 9 uur en zo druk dat je niet normaal met he kinderen kan eten. Geen aanrader.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zeer goed.
    • Deluxe Queen Kamer met 2 Queensize Bedden en 1 Slaapbank - Rookvrij

De zwembad was vaak dicht voor reparatie en onderhoud.

De ligging van de accommodatie was zeer goed . bereikbaarheid van en naar de accommodatie was zeer goed. alleen de ontbijt was minder gezond en meer zoet. Voor de rest hebben we echt genoten.

Gezellig
    • Standaard Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Internet verbinding was slecht

Ontbijt matig, maar de omgeving beviel erg.

goed verblijf
    • Familiekamer - Rookvrij

Redelijk ontbijt. Alleen wees op tijd wegens de drukte.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Centrale ligging tov parken Bereikbaarheid

Bij aankomst bleek de kamer al bezet De receptie had op een op mijn naam gesteld document een ander laten ondertekenen. Wij kregen niet alsnog de oorspronkelijke kamer toegewezen Men hanteert 2 soorten sloten waardoor we in 1e instantie niet de kamer konden openen.

Centrale ligging tov parken Bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

Goed gelegen en rustig hotel.

De bedden waren iets te wiebelig.

Goed gelegen en rustig hotel. Relatief korte rijafstanden naar de bekende attracties en shopping malls.