Beoordelingen over Ramada by Wyndham Denver International Airport 3-sterren

6210 Tower Road, Aurora, CO 80249, Verenigde Staten

#19 van de 54 hotels in Aurora

Mooi hotel dicht bij luchthaven
    • Suite met Queensize Bed - Rookvrij

Tijdens een enorme regenbui/onweer (met tornado alarm) op 25/07/18 liep het water langs onze ramen in de kamer. Tapijt volledig nat, gordijnen nat, lucht in kamer was heel de nacht heel vochtig. Verantwoordelijke kwam langs en nam foto's voor de directie. We konden de airco niet opzetten omdat er water in de airco gelopen was, waardoor het veel te warm en vochtig werd in de kamer. Ze konden ons geen andere kamer geven, omdat het hotel volzet was. Bij het uitchecken hebben ze ons verzekerd dat ze gingen informeren naar een vermindering in de kamerprijs...we hebben daar niets meer van gehoord...dit vind ik teleurstellend ! :-(

Mooi hotel - dicht bij de luchthaven

Snelle transfer van vliegveld naar hotel en zo ook de...
    • Rookvrije Suite met Kingsize Bed

Snelle transfer van vliegveld naar hotel en zo ook de volgende ochtend weer terug. Zeer aardig personeel. Maar ontbijt met kartonnen bord en beker en plastic bestek , helaas is overal zo in Amerika! Goed hotel.

Kamer is lekker ruim.
    • Rookvrije Suite met Kingsize Bed

De omgeving is een beetje leeg en verlaten. Het hotel ligt op een minuut of 10 rijden van het vliegveld, dus om snel van en naar het vliegveld te komen wel ideaal. Het zit langs een lange weg waar verder alleen nog veel andere hotels en een paar restaurantjes zitten.

Kamer is lekker ruim. Alles prima in orde. Het prima ontbijt was inclusief ook al stond dat niet bij de reservering.

Goed hotel om te verblijven bij aankomst of vertrek Denver luchthaven.
    • Rookvrije Suite met Kingsize Bed

De eerste indruk/de buitenkant, viel wat tegen maar uiteindelijk was het dan fijn dat de binnenkant zo goed meeviel.

Prijs/kwaliteit zeer goed. Kort bij luchthaven. De eerste maal hadden we een standaardkamer de 2de keer dat we er verbleven kregen we voor dezelfde prijs een suite. Ontbijt is goed en kan al zeer vroeg genomen worden.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Zeer goed hotel zo dicht bij de airport
    • Rookvrije Suite met Kingsize Bed

Shuttlebus in de nacht was te vol, er moesten teveel mensen in de buurt opgehaald worden.

Verse koffie midden in de nacht als je klaar staat om te vertrekken met het vliegtuig

Goed gelegen

Goed gelegen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ramada by Wyndham Denver International Airport