Beoordelingen over Queens County Inn and Suites 3-sterren

40-34 Crescent Street, Queens, NY 11101, Verenigde Staten

#78 van de 119 hotels in Queens

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Zeer teleurstellend, vergeleken met de eerste keer, zeven jaar geleden
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Karig ontbijt, werd slecht bijgevuld. Broodrooster was kapot, zou maandag worden vervangen, donderdag nog steeds niet. Regelmatig een wachtrij omdat er niet genoeg tafels waren. Op twee dagen kwam er water uit het plafond op het bed. Na de tweede keer kregen we een andere kamer; heeft ons veel tijd gekost.

Goede bedden.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar
    • Suite met Kingsize Bed en Whirlpool

Super onvriendelijk personeel. In de badkamer lag het vol met zwarte haren. ( en zowat overal in de kamer) Bad en douche waren nog vuil. Veel te duur voor wat je krijgt. Ontbijt stelt niets voor.

Goede ligging en goed bed

Goede locatie en aardig personeel. Het ontbijt is minder.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt viel ons tegen. Het was een kleine ontbijtzaal met weinig keus. Slechts brood, ei, worstjes en donuts (elke dag hetzelfde). Echter de donuts waren rond 7 uur standaard op. Naast boter en een soort smeerkaas is er geen ander beleg. Naast een klein buffet ook een kleine ontbijtzaal met wel redelijk wat mensen is niet ideaal.

Het personeel was goed. Leuke, aardige mensen. De bedden lagen meer dan prima. Het hotel ligt op nog geen vijf minuten van het metrostation en met de metro ben je binnen 10/15 minuten in Manhatten.

Dichtbij metrohaltes en prima bed
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Ontbijt erg matig, elke dag hetzelfde en vaak alles snel op. Hing ook een niet zo fijne geur ib de kamer maar even raam open en het is weg.

Dichtbij metrohaltes en prima bed

Met een paar verbeteringen zou dit een goede keus zijn voor een kort verblijf!
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer vonden wij erg smoezelig, het tapijt, de gordijnen en de badkamer óók. Het personeel spreekt slecht of geen Engels en het ontbijt is erg "standaard" en zéér weinig keuze. De gebakken ei-plakken komen uit de diepvries en zijn soms niet geheel ontdooid. Er zijn best weinig tafeltjes voor het aantal gasten en als je na 8 uur komt ontbijten zijn alle "lekkere" dingen zoals het fruit en bijvoorbeeld een donut al op. Er loopt 1 vrouw rond om alles aan te vullen en die zou wel wat hulp kunnen gebruiken...De mensen achter de receptie(als ze er zitten) kijken amper op of om als je vertrekt of binnenkomt. Bij het uitchecken werd niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest...

De locatie van het hotel is fantastisch! 1 straat uitlopen,de hoek om en je loopt zó het metrostation Queensboro Plaza binnen vanwaar je binnen 15 minuten in the City bent. Het bed ligt heerlijk! Elke dag word het opgemaakt en regelmatig schone lakens. Elke dag schone handdoeken. Airco op de kamer wat geen overbodige luxe is.

Top locatie prima kamer voor super prijs.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Ontbijt zou wel beter mogen zijn maar gezien de lage prijs is dat wel te vergeven.

Geweldige ligging. Kamers zijn groot en schoon genoeg. Metrostation op 3 minuten van de deur. Volledig veilig gevoeld ook rond 23u savonds. Om de paar minuten een metro en binnen 15 min hartje Manhattan.

Fantastisch om in New York te verblijven, iets verder uit het centrum slapen vonden wij prima!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Het is allemaal vrij verouderd. Verwacht er niet te veel van. De badkamer was ook niet zo fantastisch. Vooral het ontbijt moet je echt niet teveel van verwachten, dat is echt zeer zeer beperkt.

De kamer was op zich prima. Bed was prima en de kamers zijn ook redelijk schoon. Faciliteiten zoals verlichting, airco en koelkast zijn aanwezig in de kamer. Subway is super dichtbij, dus vervoer naar de stad is echt prima geregeld!

Uitstekend hotel op perfecte locatie
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Perfecte locatie dichtbij drie metrolijnen. Rustige omgeving. Ruime kamer, lekkere bedden, prima amerikaans ontbijt. Leuk om te doen: wandelen over queensbridge naar central park. Onze kamer (westkant) keek uit op de stad. Vanaf jfk via airtrain en dan vanaf jamaica station zonder overstappen.

Kamer en comfort prima, ontbijt niet divers genoeg voor Europese gasten.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het hotel is een beetje gedateerd.. en dat is ook te zien aan de prijs die je betaald. Dus dat is niet zo erg, maar verwacht geen super luxe. Het ontbijt viel mij echt heel erg tegen.. ook eten van plastic bordjes.. En een beperkte keuze uit het ontbijt.. Wij hebben dit hotel gekozen ipv. een hostel omdat het een ontbijt had, dat was achteraf niet nodig geweest.

De kamer was meer dan prima, bij een bezoek aan NYC heb je niet meer nodig dan dit. Schoon en ook elke dag netjes een opgemaakt bed en schone handdoeken. Het hotel ligt dicht bij metro stations en daarmee ontsnap je 's avonds aan de drukte van de stad.. dat is erg prettig. In de kamers is alles aanwezig dat je nodig hebt na een lange dag sightseeing.

Ligging tegenover metro + Manhattan, goedkoper dan (veel...
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was redelijk/okay maar vaak wachtrij om te zitten + bepaalde items waren op/weinig keus en variatie

Ligging tegenover metro + Manhattan, goedkoper dan (veel slechtere) hotels Manhattan

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Je krijgt niet de kamer waar je voor betaald hebt!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Kamer Wij hadden een kamer met cityview (westzijde) geboekt, echter kregen wij een kamer aan de oostzijde met uitzicht op een taxistandplaats. De reden dat wij voor dit hotel gekozen hadden, was de mogelijkheid dat wij (voor een betaalbare prijs) een kamer konden boeken met uitzicht op de stad. Wij hebben niet van het mooie uitzicht mogen genieten. De kamer vertoonde veel mankementen: problemen met het riool, problemen met de afvoer, een kapotte kachel, stortbak aan elkaar geplakt met tape, etc. Als tegemoetkoming kregen wij een verrijdbaar kacheltje aangeboden. Dit kacheltje konden wij probleemloos de gehele verblijfsduur (14 dagen) gebruiken. Echter werd het kacheltje de volgende morgen weer opgehaald. Wij werden letterlijk en figuurlijk in de kou gezet. Na een uur bij de balie te hebben gebivakkeerd, werd ons een andere kamer aangeboden. Wij, bepakt en bezakt, moesten ons eerst bij de balie melden om de oude sleutelkaarten in te leveren, alvorens wij de sleutelkaarten voor de nieuwe kamer in ontvangst konden nemen. Aparte gang van zaken! Desalniettemin gingen wij vol goede moed naar de nieuw toegewezen kamer. Wij schrokken enorm toen deze kamer al bezet bleek te zijn! Een half-naakte man zat nietsvermoedend met zijn stoel achter de deur, toen wij plotsklaps de deur opende. Beschaamde situatie. Wederom geen excuses, niets! Wij werden ronduit uitgelachen door de baliemedewerkers! Weer moesten wij driekwartier aan de balie bivakkeren! Wij kregen geen stoeltje of een bekertje water aangeboden. Wii konden, na wederom een lang bezoek aan de balie, weer naar een andere kamer verhuizen. Daar gingen we weer met al onze bagage. We kwamen in een niet fris ogende kamer. Het bankstel in de kamer was erg smerig, alsmede het sanitair. Het uitzicht, waar we immers voor betaald hadden, was een taxistandplaats! Personeel Het personeel is ronduit onbeschoft, onprofessioneel en lui!

Geen!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima locatie, hotel erg matig!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Kamers heel oud en vooral erg vies. Dekbedden onder de vlekken, bloed en andere lichaamssappen. Kamer is in onze 6 dagen niet 1 keer gestofzuigd. Zelf moeten vragen om nieuwe dekbedden anders niets ontvangen. Gordijnen met gaten, douche voorzien van schimmel. Locatie ok, maar de kamers zijn echt not done. Ontbijt heel karig, droge broodjes met jam en koude eieren. We hebben al heel wat hotels gehad door geheel de wereld en deze was helaas wel de slechtste.

Dichtbij de metrostations. Binnen 15 minuten sta je midden op times square.

Prima verblijf op handige lokatie(vlakbij metro) en prijs/kwaliteit klopte wel.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Het ontbijt was heel minimaal en van niet heel goede kwaliteit, maar in verhouding tot de prijs hadden we niet anders verwacht. Dus ok.

De bedden waren prima en het was schoon.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prijs- kwaliteitsverhouding is dik in orde. Verwacht niet te veel, dan zit het wel goed.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Ontbijt, vloerbedekking (vlekken), gordijnen(scheuren in het gordijn.

Het hotel ligt op een steenworp afstand van Manhattan. Vanuit het hotel sta je binnen 5 minuten op het metro station. Het ontbijt viel tegen, weinig keuze. Kamers zijn oke, maar wel wat gedateerd. Verder was alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Top!!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Gewoon een prima hotel! Had me zorgen gemaakt vanwege de slechte rescensies...maar was nergens voor nodig. Top verblijf gehad! Mensen die klagen moeten dan vooral het 3voudige gaan betalen en een 5* hotel boeken!want de prijs kwaliteit verhouding is meer dan in balans ;)

Prima lokatie voor betaalbaar verblijf binnen 1 kwartier van hartje Manhattan

Niet echt iets

Prima lokatie, binnen 5 minuten lopend bij de metro die je rechtstreeks naar hartje Manhattan brengt in 10 minuten. Kamers schoon en alles wat er moet zijn was er. Ontbijt ook prima en iedere keer gewoon plaats om te zitten (rond 08:00 uur).

Hotel heeft een prima lokatie en is prima van prijs voor wat je er voor krijgt.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Ontbijt valt tegen. Weinig keuze en eten van plastic borden met plastic bestek wat je na het eten ook zelf moet weggooien. Tafeltjes worden tussendoor niet schoongemaakt indien er weer een ander aan de tafel komt zitten. (Niet erg hygienisch). Maar goed daar is de prijs dan ook naar. Kamers zijn erg gehorig.

Lokatie en de prijs van het hotel. Dichtbij de metro. Met een kwartier sta je op Times Square en kun je alle kanten uit. Kamers zijn prima. Kingsizebed is super en slaapt prima.

Stedentrip
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Ligging is oké, met de metro ben je in enkele minuten in Manhatten. Vlakbij het hotel zit een supermarkt en enkele leuke restaurants. Alles is goed schoon, ontbijt is beperkt maar oké.

Redelijk hotel op perfecte ligging
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Slechte schoonmaak, onvriendelijk personeel, gaten in handdoeken en beddengoed. Weinig ruimte voor ontbijt dus je moet wachten voordat je zitplek hebt

Bedden, goede douche en ligging

Kamers waren schoon.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was goed maar heel erg beperkt. Lobby was erg klein.

Kamers waren schoon. Bed groot. Locatie precies goed. Vlakbij metro. En paar haltes van timesquare.

Prima hotel, voor goede prijs dichtbij Manhattan.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Ontbijt mocht uitgebreider en wat meer tafels. De temperatuur in de hal was erg hoog.

Ontbijt was basic maar prima, niet veel keuze. Vooral de locatie tov Manhattan was prima, met de metro 10 minuten. Wat dat betreft prima alternatief voor een Manhattan hotel en veel goedkoper.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Redelijk goed ontbijt.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Redelijk goed ontbijt. En dat op een klein stukje lopen de metrostation er zat. Kamers werden goed schoon gemaakt. Kamer was wat gedateerd maar zag er verder goed uit.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Prima locatie, slechte hygiëne helaas!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

De kamer was niet schoon bij binnenkomst, lagen nog vieze sokken en geld onder het bed. Werd ook niet beter gedurende ons verblijf ondanks melding! Vloer smerig,badkamer werd ook slecht schoon gemaakt. Lakens met gaten! Ontbijt ruimte te beperkt voor de hoeveelheid kamers die ze hebben. Er werd wel continue bijgevuld, maar dit kan echt beter. Het personeel was nu steeds op en neer aan het lopen. Keuze erg schaars, velen zaten met eigen jam en jus in de ruimte. Geen vlees of kaas. Jammer. Toe aan renovatie.

Goed bed, en de locatie ten op zichtte van de metro.

Hotel was gunstig gelegen t.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Geen safety deposit box in de kamer. Badkamer is aan renovatie toe.

Hotel was gunstig gelegen t.o.v. metroverbinding met Manhattan.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Zeker geen drie sterren
    • Kamer met Kingsize Bed

Het was absoluut niet schoon

Relatief dichtbij metro

Goed bed en op kamer 501 uitzicht op de brug
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Ontbijt is minimaal. Soms slecht aangevuld en te weinig stoelen en tafels.

Goed bed en op kamer 501 uitzicht op de brug

Goed te doen

Geen

Vriendelijk

Prima voor de prijs die je betaald
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

De kamer was niet heel schoon!

Dicht bij de metro en de brug! Bed was ook goed!

..........

....................

.........

Prima accomodatie
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Goed ontbijt voor Amerikaanse begrippen; Loopafstand van metro; binnen kwartier in Manhattan; rustige wijk

prima plek om hier van uit de stad te verkennen. lekker dicht bij metro station.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

kamer voldeed, ontbijt karig en jammer dat alles op papieren bordjes moest en met plastiek bestek , afknapper.

Prijs en de locatie tov metrostations.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Ontbijt ruimte te krap en weinig variatie

Prijs en de locatie tov metrostations.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Personeel zeer vriendelijk, geen luxe maar zeer voldoende...
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Personeel zeer vriendelijk, geen luxe maar zeer voldoende voor de prijs en dichtbij metrostation

Prima locatie vlakbij de metro ingangen.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Beperkt ontbijt, niet echt schoon.

Kamers waren ruim, goed bed en douche

Oud hotel

Hygiëne

Goed alternatief voor een hotel in Manhattan.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Alles is een beetje versleten. WiFi slecht.

Lokatie was prima, dichtbij 3 metrostations. Kamer en badkamer zijn groot. Inclusief ontbijt.

Afatand tot manhattan
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Ontbijt omdat er te weinig ruimte was. We moesten wachten voor een tafel,

Afatand tot manhattan

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Het is goed bereikbaar met de metro.
    • Kamer met Kingsize Bed

Klantenservice, hygiëne en ontbijt waren nogal tegen gevallen.

Het is goed bereikbaar met de metro.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Goede locatie, beperkte voorzieningen

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prima kamer en Metro verbinding naar Manhattan en Brooklyn...
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Wifi viel regelmatig uit. Ontbijt erg simpel

Prima kamer en Metro verbinding naar Manhattan en Brooklyn op 5 minuten lopen!

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Ligging ok

Het was overal warm in het hotel, in de kamer moest de (niet al te stille) airco aan om het een beetje draaglijk te maken. Over het algemeen weinig duurzaam.

Ligging ok

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

De ligging is uitstekend, met 4 metrolijnen waar je in 5...

Ontbijt voldoende maar eenzijdig, in erg drukke ontbijtruimte.

De ligging is uitstekend, met 4 metrolijnen waar je in 5 minuten naar toe loopt. Kamer voorzien van koelkast en magnetron. behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Tweede maal in NYC!

Tweede maal in NYC! Goed bed. Ruime kamer (wij hadden zelfs peuter mee) Alle comfort voorhanden: microwave, koffiezet op de kamer. Prachtig uitzicht. Op 5 min wandelen van 2 metrohaltes. Ontbijt is goed: donuts, bagels, toastbrood. Wordt voldoende aangevuld.

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Goed bed.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

ontbijt bestond uit bagels, broodjes, dognuts, toast, elke...

Papieren borden, bekers, plastiek bestek is niet wat je verwacht. We hadden een kamer aan de voorzijde (4de verdieping) waar je wel de taxi's hoorde van de tegenoverliggende stelplaats.

ontbijt bestond uit bagels, broodjes, dognuts, toast, elke dag gekookte eieren of roereieren en worst, smeerkaas, gelei, boter, alle warme en koude dranken. Vanaf 6u ' s morgens staat alles klaar. Wij waren er 6 nachten (tijdens Belgische Paasvakantie) en hebben altijd een zitplaats gehad en steeds werd alles correct bijgevuld. De kamer was ruim, het kingsizebed was groot. Alle dagen alles netjes gepoetst en opgeruimd.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Vlak bij metro gelegen;

Kleine eetzaal waar mensen moeten wachten om een zitplaats in drukke periodes.

Vlak bij metro gelegen; eenvoudige kamers en rustig gelegen; Goede basis om hiervanuit NYC te verkennen

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Het hotel ligt net buiten Manhattan maar door de bushalte en...

Het hotel ligt net buiten Manhattan maar door de bushalte en de metrohalte aan het eind van de straat ben je er zo. De kamers zijn ruim en de badkamer prima. Het ontbijt is goed verzorgd en in de ontbijtzaal was ruimte genoeg.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Vriendelijk personeel.

Het onbijt was eerder beperkt maar wel genoeg keuze. Vooral Amerikaans ontbijt. De smaak en kwaliteit van het eten viel tegen.

Vriendelijk personeel. Ruime, propere en comfortabele kamer voor een weekje citytrip. Perfect gelegen aan een metrolijn. In goede en rustige buurt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

fantastisch gelegen tussen 3 metrostations, met...

ontbijthoek vaak te klein. "cityview" vanaf de 6e verdieping beperkt zich tot het noordelijke deel van Manhattan (zie foto's) Misschien is een hogere locatie beter. Rekening houdend met de prijs neem je er echter met plezier deze kleine minpunten bij.

fantastisch gelegen tussen 3 metrostations, met rechtstreekse lijnen naar Manhattan en Brooklyn , binnen 15' op Times square. Je komt er zonder dure taxi ook van JFK (airtrain to jamaica, Etrain tot KewGardens, blijf op zelfde perron voor Ftrain to Queensbridge; neem lift of roltrap naar 41stAv en wandel 5' tot hotel). Ruime kamers/badkamer, beddengoed en handdoeken soms aan vernieuwing toe maar zeer proper.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

prima hotel, schoon, vlak bij de metro, restaurantjes in de...

In de ontbijtkamer was het koffieapparaat en het sapapparaat kapot, er stonden wel kannen maar haal dan de kapotte apparatuur weg. De afvoer in het bad was redelijk verstopt, liep maar heel langzaam leeg,tijd voor een loodgieter

prima hotel, schoon, vlak bij de metro, restaurantjes in de buurt, vriendelijk hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Ligging vlakbij 3 metrostations, 10' rijden van Central...

Het ontbijt is ondermaats en op kartonnen borden met wegwerpbestek. Geen beleg, enkel ei met worst, jam.

Ligging vlakbij 3 metrostations, 10' rijden van Central Park, 25' van WTC. Comforabele kamer, king size bed.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

De locatie is prima.

De locatie is prima. Verschillende metrostations om de hoek, binnen 15 minuten in manhattan. Het hotel verder is ook prima. Ruime kamer, redelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Locatie is prima, hotel in technisch goede staat, veilige...

Ontbijt wat chaotisch, kleine ruimte voor zo veel gasten, dingen vaak op

Locatie is prima, hotel in technisch goede staat, veilige omgeving. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Het hotel was goed

Bij het inchecken werd ondanks dat bij de boeking met uitzicht was opgenomen. Kreeg ik eerst 'n kamer op 'n lage verdieping zonder uitzicht .Na overleg en gedoe werd als nog 'n kamer geregeld met uitzicht. (jammer dat het zo moest) maar alles samen gevat was het 'n fijn hotel. p/s ouderen en dat bedoel ik in het algemeen, zijn niet achtelijk. Met vriendelijke groet en 'n goed gevoel, Peter Van Der Wielen.

Het hotel was goed

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Zeer ruime kamer.

Ontbijtruimte wat klein. Op piekmomenten geen tafel vrij.

Zeer ruime kamer. Lekker en gevarieerd ontbijt. Goede ligging, dicht bij metrohalte. Manhattan heel goed bereikbaar. Kortom goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

Kamers waren prima.

Niet al te schoon als je wat beter kijkt. Ontbijt is erg karig en ontbijtruimte is te klein als het aantal gasten stijgt.

Kamers waren prima. Eerste indruk is goed. Bereikbaarheid prima, slechts enkele minuutjes van metrostation

• Beoordeeld op: 23 april 2015

Bedden

Gedateerd uiterlijk van de kamers. Kleine eetzaal.

Bedden perfecte ligging t.o.v. openbaar vervoer, eettentje en tankstation voor water en drinken. De kamer was wel schoon.

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Liggin, 200m van metro en 5 min van manhatten .

Liggin, 200m van metro en 5 min van manhatten . Verwarming in kamer. Bad producten en handdoeken. Ontbijt met ei , fruit , fruitsappen, yougert en donuts , Aanvullen van het ontbijt. Mega uitzicht van de kamers aan de voorzijde.

• Beoordeeld op: 15 januari 2015

Grote kamer voor 2 personen.

Ontbijt was erg standaard en simpel. Blijkbaar hadden wij een drukke verdieping want we hoorde vaak de deuren van mede hotel gasten dichtgaan.

Grote kamer voor 2 personen. De locatie was perfect, erg dicht bij een metro station en snel in Manhatten. WiFi verbinding was goed.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

betaalbaar, sober, goede voorzieningen, vriendelijk...

betaalbaar, sober, goede voorzieningen, vriendelijk personeel, 5 minuten vanaf manahattan

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Niet echt een gezellige buurt ofzo.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zeker vergeleken met de prijzen twee metrohaltes verder.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Hotel is vlak bij 2 metro stations, waar vandaan je overal...

Ontbijt had beter gekund

Hotel is vlak bij 2 metro stations, waar vandaan je overal naar toe kan gaan.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Ligging, dicht bij 3 metro-stations.

Ontbijt, te weinig plaats en mag wat uitgebreider

Ligging, dicht bij 3 metro-stations. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Dagelijks propere handdoeken en lakens.

Hygiene eetzaal slecht. Ontbijt slecht.Mannelijk personeel in keuken onvriendelijk en lui.

Dagelijks propere handdoeken en lakens. Nette kamer.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Dicht bij een metrostation.

Dicht bij een metrostation.

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Goede locatie, vlak bij metro, Goede bedden.

Ontbijt had wat uitgebreider mogen zijn, was minder dan afgelopen jaren in hetzelfde hotel.

Goede locatie, vlak bij metro, Goede bedden.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

kamer grootte, bed, schoon, dichtbij 2 metro stations

herrie op straat, tankstation naast het hotel, weinig variatie in het ontbijt

kamer grootte, bed, schoon, dichtbij 2 metro stations

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

Hotel en voorzieningen zijn goed.

Weinig tafels bij ontbijt en iets vaker schoonmaken.

Hotel en voorzieningen zijn goed.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Niets viel echt tegen

De grootte van de kamer en het ontbijt

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

dicht genoeg bij Manhattan

kamers werden erg laat gedaan!!

dicht genoeg bij Manhattan

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Geen bar

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Het bed en de grote van de kamer

Er word niet grondig genoeg gekuist, wel in de kamers maar bvb zeer vuile lift en vuit tijdens ontbijt.

Het bed en de grote van de kamer

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.