Beoordelingen over Courtyard by Marriott Los Angeles-LAX-El Segundo 3-sterren

2000 East Mariposa Avenue, El Segundo, CA 90245, Verenigde Staten

#10 van de 13 hotels in El Segundo

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Zeer goed hotel weg van de drukte van LA!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Het zwembad was wat te fris om in te zwemmen.

Dit was voor ons het beste hotel van de reis. Je hebt wel een auto nodig omdat in de buurt weinig te zien is, maar het is dan wel een veilige buurt. Personeel was heel vriendelijk. En het ontbijt was het beste van onze reis.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Prima hotel, als je in de buurt van het vliegveld wilt...

Het eten en ontbijt is erg matig en dit zeker in verhouding met de prijs. Nu is het zo dat in alle Amerikaanse hotels het ontbijt slecht is t.o.v. Het gemiddelde Europese hotel.

Prima hotel, als je in de buurt van het vliegveld wilt zitten. In de directe omgeving is niets te doen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Op zich een net hotel.

Personeel was niet vriendelijk en erg onkundig, vooral de dames achter de bar. Ontbijt de eerste ochtend was in een vergaderzaal. Helft was al op en de ober was in een slecht humeur. Tweede ochtend konden we wat kiezen bij de bar, werd in een magnetron opgewarmd en dat was het. Dus na een broodje en een kop koffie was het ontbijt klaar. Rekening was toen we ´s morgens wakker werden al onder de deur doorgeschoven, hoezo onpersoonlijk personeel!!!!

Op zich een net hotel. Kamer was compleet, incl een zwembad. Parkeergelegenheid was er voldoende en gratis

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Heel dicht bij het vliegveld.

Wat ons betreft niets.

Heel dicht bij het vliegveld. Vriendelijk personeel. Netjes, mooie kamers lekker zwembad.

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Een lieve medewerkster, die ons zo goed mogelijk probeerde...

Zeer onvriendelijke medewerker en meer dan uur op airport op transport gewacht

Een lieve medewerkster, die ons zo goed mogelijk probeerde te helpen

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

locatie en zwembad