Beoordelingen over Cadillac Hotel & Beach Club, Autograph Collection 4-sterren

3925 Collins Avenue, Miami Beach, 33140, Verenigde Staten

#167 van de 416 hotels in Miami Beach

Het personeel bij de receptie zijn ontzettend vriendelijk en...
    • Standaard 2 Tweepersoonsbedden

Het personeel bij de receptie zijn ontzettend vriendelijk en erg behulpzaam. ook het ontbijt was goed. het is ons heel goed bevallen! Onze kamer was groot, mooi en heel schoon.

Mooi maar voor sommige dingen betaal je teveel
    • Standaard 2 Tweepersoonsbedden

De airconditioning staat heel erg koud in het hotel. Ten opzichte van de buiten temperatuur 92F is de airo van 72F echt een te groot verschil. De prijzen voor het valetparkeren zijn erg hoog.USD 39 Tevens is de prijs van het ontbijt per persoon hoog 20 usd. Voor de minihapjes die wij eten hadden wij het er niet voor over.

Fijne sfeer en mooie kamer. Schoon en personeel erg vriendelijk.

Heerlijk strand moment
    • Standaard 2 Tweepersoonsbedden

Geen extra deken in de kast. De bar in de lobby en de koffie corner waren maar beperkt open.

Fijn hotel, met name de kamers in de Ocean Tower waren mooi en ruim. De aan geboden kamer was wat oud en donker. We hebben dus $50 per nacht meer betaald voor een upgrade. De dames bij het zwembad waren zeer attent en waakte ervoor dat er niet te lang handdoeken op onbezette strandstoelen lagen. Service was prima.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Goed verblijf
    • Standaard 2 Tweepersoonsbedden

Afrekening die we kregen was veel duurder dan geboekt door booking.com ! Na enige discussie is alles in orde gekomen... Afrekening zeker controleren dus! Valet parkeren is een must... is vervelend als je iets bent vergeten in de auto kan je er niet zomaar omlopen. Alles moet heel snel uit de auto en terug in de auto bij vertrek... vonden wij nogal vervelend! Je moet ook een halfuur rekenen eer je uw auto terug hebt... Lange weg naar de kamer af te leggen... Bijzonder koud in de gang naar onze kamer! Airco stond veel te koud!

Super lekker ontbijt buffet met vers fruitsap maar je betaalt er dan ook 25 USD per persoon voor ! Zwembad, dicht bij zee, leuke bar tussen het zwembad en het strand ! Restaurant/hotel recht voor de deur was heeeeel lekker!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Aan het strand dichtbij alle faciliteiten van Miami Beach
    • Standaard King

De valet service van de (huur)auto is verplicht. De auto wordt ca 15min rijafstand geparkeerd door de valet service en dat betekent dat je minstens 15-30minuten moet wachten voordat je (huur)auto beschikbaar is wanneer je hem nodig hebt. Het personeel doet hun best maar handig is het niet.

Mooie locatie aan het strand en direct verbonden met de mangroven boardwalk van Miami Beach. Heerlijk ontbijt tentje gevonden in Soho hotel, 5min loopafstand

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Perfect verblijf
    • Standaard King

Geen

Strand , lockatie , bar, hotelkamer

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Gunstig gelegen hotel aan het strand.

In de omgeving is weinig te beleven en parkeren rondom hotel zeer duur ( > $ 50 per dag).

Gunstig gelegen hotel aan het strand. Leuke beachbar en mooi zwembad. Kamers ruim en schoon. Parkeren op 10 minuten lopen voor minder dan $ 10,-- per dag.