Beoordelingen over Courtyard Washington, DC/U.S. Capitol 3-sterren

1325 2nd Street Northeast, Northeast, Washington, DC 20002, Verenigde Staten

#103 van de 138 hotels in Washington

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Kamer was ok, redelijke douche en goede verwarming.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

De twee ventilatie roosters maakten lawaai, vooral als ze net aansloegen. Achter het hotel, mijn kamer, is een spoorweg emplacement (Vlak bij Union Station). Treinen af en aan (werd er gek van). Kon niet goed slapen, belabberd aantal zenders om uit te kiezen.

Kamer was ok, redelijke douche en goede verwarming. Alleraardigst - en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Zakenhotel nabij NoMa metrostation
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Het zwembad was gevuld tot 3 feet (ongeveer heup-hoogte). Je kan er dus wel zwemmen maar het is extreem ondiep. Mijn besprekingen begonnen al om 7.00u- rond 6.00u was er nog geen ontbijt mogelijk. De buurt direct om het hotel is wel veilig, maar de ring eromheen eigenlijk niet. Midden op de dag naar het centrum lopen vond ik nog net okay- 's avonds zou ik dat niet doen.

Het hotel lag pal naast het metro station NoMa. Kamers schoon en ruim. Vriendelijk personeel zowel bij balie (2e verdieping) als op de begane grond. Starbucks café in het hotel geopend voor ontbijt en diner-uren.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima locatie om Washington DC te ontdekken.

Het zwembad was wat klein en er waren geen kleedruimtes bij.

Vriendelijk personeel en prima ontbijt (bij de kamer inbegrepen.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Normaal hotel.
    • Kamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Niets speciaals.

Niets speciaals.

• Beoordeeld op: 5 februari 2016

Zeer propere kamer, hotel had ook een zeer goede ligging om...

We hadden buren die tot 2u30 's nachts een feestje hadden (zeer luide muziek en minimum 10pers in de hotelkamer), we hebben meermaals naar de front desk gebeld en hier werd niet echt gevolg aan gegeven. Pas na drie maal bellen is er iemand van de security op afgestuurd. De dag erna hebben we na een kwade e-mail wel een complimentair ontbijt gekregen. Ook zijn de muren van de kamer zo dun als papier.

Zeer propere kamer, hotel had ook een zeer goede ligging om Washington te bezoeken. De Bistro was lekker, zowel diner als ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

De locatie van het hotel, direct naast het metrostation.

Toen wij aankwamen was onze reservering niet bekend. Gelukkig was er nog een family-room beschikbaar. Ruim 24 uur later pas het definitieve tarief kunnen afstemmen conform onze boeking. Personeel was welwillend om probleem op te lossen.

De locatie van het hotel, direct naast het metrostation. Mede hierdoor is Washington optimaal bereikbaar. Omgeving van het hotel is minder interessant (zakelijk)

• Beoordeeld op: 9 september 2015

Lokatie, metro naast de deur.

Wifi verbinding, wel goede computers in de lobby.

Lokatie, metro naast de deur. De kamer geriefelijk. Een lekker ontbijtzaakje au bon pain ook naast de deur.In het hotel kon je ook goed ontbijten , maar een stuk duurder.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Kamer is niet geschikt voor oudere kinderen tot 18 jaar. Slaapbank ongeschikt om op te slapen, was wel aangegeven voor kinderen tot 18 jaar. Bij hotel was niet bekend dat er 4 personen op een kamer hadden geboekt. Dit was wel bekend bij Booking. Zeer slecht. Dat kost 2 nachten erg veel geld voor geen nachtrust.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Alles was proper en goed in orde.

Airco in de kamer maakte soms veel lawaai.

Alles was proper en goed in orde. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Uitstekend keurig en schoon hotel