Beoordelingen over Cowboy Village Resort 3-sterren

120 South Flat Creek Drive Box 38, Jackson, WY 83001, Verenigde Staten

#7 van de 31 hotels in Jackson

Goed maar het kan beter.
    • Cabin met Queensize Bed

De prijs kwaliteit verhouding kan beter, op het bed na ( wat te zacht en te klein was naar Amerikaanse normen ) en de Wifi was niet beveiligd. Jammer.

Gunstige ligging t.o.v. het centrum. Voor ons een tussenstop van Yellow Stone n.p. naar Salt Lake City. Er zijn daar af en toe Rodeo's te bezoeken en dat hebben wij ook gedaan, vlak achter de accommodatie.

Te krap voor 4 personen en onvoldoende prijs/kwaliteit
    • Queen Deluxe Tweepersoonshuisje

Wij hadden een huisje geboekt voor 4 personen: 2 volwassenen en 2 grote tieners. Het huisje is echt te klein. Een slaapkamer waar je op mekaar geperst ligt en geen kleerkast voorzien voor je kleding of om je koffers degelijk open te leggen. Badkamer was proper en in orde, maar opnieuw erg klein. De keuken/woonruimte idem - zeer krap en klein. Enigszins frusterend maar doenbaar aangezin we slechts één nacht verbleven. Absoluut onmogelijk om met 4 personen in zo een huisje te verblijven voor langer dan één nacht! Er werd geen ontbijt aangeboden. Op zich geen probleem indien het vooraf correct vermeld wordt. Echter de prijs/kwaliteit hierdoor nog zwaarder uit balans. Dit was voor ons veruit de duurste overnachting, in een zeer krap huisje zonder ontbijt - op een 14 tal hotels waarin we zullen verblijven tijdens onze reis.

Een aangenaam onthaal en een leuke setting van allerlei kleine vakantie woningen op één domein. Gelegen ietsje buiten het centrum waar het iets minder druk lijkt. Het centrum lijkt een overrompeling van toeristen te zijn. De vakantiehuisjes op zich waren proper en in orde.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Schitterend gelegen, gezellige cabins!
    • Cabin met Queensize Bed

Perfecte ligging vlakbij Grand Teton. Hiken, raften... en toch in super gezellig stadje. Schittere

Super leuke chalets. Wel prijzig maar dat is alles daar in de omgeving.

Geen ontbijt mogelijkheden.

Een chalet ipv een hotelkamer.

• Beoordeeld op: 23 september 2015

Zeer goede locatie, goed ingerichte chalets, proper en...

Het bed ( matras) was te mals maar toch goed geslapen

Zeer goede locatie, goed ingerichte chalets, proper en rustig om te verblijven, kan zelf gekookt worden.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Een gezellig en schoon ingericht huisje, met een goed bed en...

Wat ons tegen viel was dat je er geen ontbijt bij hebt, wel jammer. Maar bij Bubba`s (ernaast) kun je wel heerlijk ontbijten.

Een gezellig en schoon ingericht huisje, met een goed bed en badkamer, super!!! De resort ligt mooi centraal, vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

De ligging is prima in hartje Jackson.

Gezien de goede reviews viel de accommodatie ons best tegen, en wij zijn echt geen zeurders. De bedden zijn erg slecht! Beide hebben we geen oog dicht gedaan. Jammer. De prijs is ook nog eens best hoog, dus wat dat betreft ook een tegenvaller.Interieur was redelijk verouderd, maar verder wel functioneel. Helaas het slechtste hotel/cabin van onze roadtrip. Wij zouden het zeker niet weer boeken.

De ligging is prima in hartje Jackson. De blokhutten zijn redelijk schoon. Ontvangst en check-in waren ok.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Prijs kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Alles is perfect aan dit hotel, leuke cabins, schoon, leuk...

Alles is perfect aan dit hotel, leuke cabins, schoon, leuk ingericht, compleet en stadje is ook leuk

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Alles netjes, alles schoon, romantisch

Alles netjes, alles schoon, romantisch

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Leuke cabines om in te slapen.

Leuke cabines om in te slapen. Netjes en ruim.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Comfort huisje.

wifi. Limiet bij ontbijt.

Comfort huisje. Mooie plek. Dichtbij het centrum en toch rustig.