Beoordelingen over La Concha Hotel & Spa 5-sterren

430 Duval Street, Key West, FL 33040, Verenigde Staten

#22 van de 44 hotels in Key West

• Kamer met Kingsize Bed

Desondanks het een 5-sterren hotel was, waren er toch wel wat minpunten: dunne muren (de buren praatten graag en wij hebben het gesprek volledig kunnen volgen), héél kleine badkamer, na het nemen van een douche stonde de badkamer helemaal blank (de siliconen aan het glaswerk waren niet goed meer), de airco was te koud (ook in de lobby) en wanneer we deze hoger hadden gezet bleef dit gewoonweg hetzelfde (gewoon uitgezet dan),... Eerder 3-4 sterren volgens mij

De ligging is fantastisch

Zeer mooi en proper hotel in het centrum van Key West dat...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Zwembad heeft weinig zon en is niet verwarmd

Zeer mooi en proper hotel in het centrum van Key West dat schitterend gelegen is om te voet alles te bezoeken

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Heb er geen foto's van gemaakt
    • Kleine Kamer met een Kingsize Bed

De badkamer heel erg smal, je moest een deur dicht doen om bij de douche te kunnen, erg smal en dan nog zoveel betalen

We hadden zonder ontbijt geboekt, maar ontbijt kost toch daar 14 dollar zonder koffie en tax kom er nog bij dus voor 2 pers. 46.00 dollar erg veel, is dus ook de laatste x dat ik daar naar toe gaat, zo ook met de betaling, wij hadden voor 3 nachten €661,00 betaald in Maart nu bleek dat het 621,00 euro was, waar blijf die 40,00 euro, krijg ik die terug😭😭😭😭😭

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Te zakelijk voor de locatie
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Hotel komt wel erg zakelijk en stijf over..en dat voor Key West, mag toch wel wat beleving in. En waarom is het zo enorm koud in het hotel, lijkt wel een vrieskist (of komt dit door de vele onaardige Russen/Oekraieners die er werken?). Parkeren bij hotel moet valet (voor 22 dollar per nacht) terwijl de parkeerplaats er achter ligt (20 seconden lopen..) Er kwam erg weinig water uit de douchekop.

De locatie is SUPER, zo te midden van de drukte van Duval Street. Daar moet je dan wel tegen kunnen, we hoorden nog wel eens mensen klagen over het vele lawaai, maar hebben wij totaal geen last van gehad. Alles op loop (natuurlijk fiets) afstand. Zeer grote kamer met prima bed. Eerste dag prima Wifi maar viel laatste avond weg.

Dit hotel ligt midden in de winkelstraat.
    • Standaardkamer

S'nachts was er geluidshinder van de airco en de koelkast

Dit hotel ligt midden in de winkelstraat.

Goede locatie
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Super ontbijt goede locatie

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Superfijn
    • Standaardkamer

Het was wel een beetje gehorig

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Perfecte situering.

Vuile kamer! De kamer was vies, geen glazen aanwezig... Lege blikjes van vorige gasten in de lade. We hebben niet geslapen door de airco die enorm veel lawaai maakt en je zelf niet kan regelen. Ijskoud ook in de gangen van het hotel! Zeer kleine kamer en onhandig kleine badkamer. We voelen ons bedrogen om dit te krijgen voor die reuze prijs per nacht.

Perfecte situering.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Uitstekende locatie, luxueus hotel

Uitstekende locatie, luxueus hotel

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Zwembad op dak/winkelen in Duvalstreet

niets, we waren hier maar 2 dagen,.

Zwembad op dak/winkelen in Duvalstreet