Beoordelingen over Hotel Versey Days Inn by Wyndham Chicago 3-sterren

644 West Diversey Parkway, Lincoln Park, Chicago, IL 60614, Verenigde Staten

#112 van de 146 hotels in Chicago

Teleurstellend
    • Kamer met Queensize Bed

Het personeel (uitzonderingen daargelaten). Helaas brak mijn man op de eerste dag van de vakantie zijn enkel en moest een aantal dagen in het ziekenhuis blijven vanwege operaties aan zijn enkel. Daarna moesten we wachten op onze repatriëring naar Nederland. Noodgedwongen hebben wij in het hotel een aantal nachten moeten bijboeken. Vanuit het hotel is er eigenlijk geen hulp aangeboden. Het begon al toen mijn man na het ziekenhuisverblijf uit de taxi stapte. En de hoge stoeprand met zijn krukken niet opkwam. De bagagemedewerker/medewerker valet parking gaf aan dat het niet zijn job was om ons te helpen. Een andere medewerker haalde gelukkig wel de vooraf besproken rolstoel. Omstanders wilden ook helpen. Het was erg gênant. Eenmaal binnen gaf een vrouwelijke receptioniste aan dat de rolstoel op geen enkel moment het hotel mocht verlaten. Zelfs niet 5 min om mijn man naar het restaurant naast het hotel te brengen. Deze reactie heeft ons erg verbaasd. Eigenlijk meer het totale gebrek aan interesse van deze medewerkster. We hebben helaas een keer eerder onze vakantie moeten afbreken. Onze zoon kreeg een blindedarmontsteking. De reacties waren toen zo anders. Die medewerkers waren wel betrokken en gastvrij.

Het hotel staat in een leuke wijk. Prima voor een bezoek aan Chicago. Met openbaar vervoer goed te bereiken. En als er niets vervelends gebeurt is het een fijn hotel.

Fantastisch hotel op goede lokatie!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Niets viel tegen. Als er toch een puntje mag worden genoemd, badkamer mag wat luxer.

Gezellige binnenkomst, vriendelijk persoon, perfekte locatie, dichtbij L-train en busstop. Dichtbij het meer. Voldoende winkels, eetgelegenheden in omgeving.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Voor dit geld in Chicago prima te doen

Kleine kamers met bijzonder korte bedden Veel gedoe met sletelcards die het vaak niet doen Slechte WiFi Parkeren 40 dollar per nacht (via vallet) zelf parkeren is 27 dollar per nacht

Hotel ligt op ongeveer 5 km van het centrum van Chicago het is te lopen maar je kan ook makkelijk met de taxi of openbaar vervoer. Een hotel in Chicago is duur ! Dit hotel is prima als je kwaliteit met prijs vergelijkt Starbucks, grote supermarkt, bioscoop, Herz autoverhuur, bank met 24/7 Atm,veel gezellige restaurants en bars naast het hotel. 2,5 km van Wrigly Field stadion dat is prima te lopen. Gratis koffie in de lobby, gratis gebruik sportschool naast het hotel

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Prettig verblijf
    • Kamer met Queensize Bed

Mooie kamers, perfecte ligging, het ontbijt was redelijk maar mag wat gevarieerder. Maar een soort fruit en geen wafels, muffins of pancakes. Eieren liggen gebakken in de koelkast en moeten in de magnetron opgewarmd worden.

Erg goed. Aanrader voor verblijf in Chicago.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Badkamer magwel vernieuwd worden maar heeft me ook niet echt gestoord.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Voor twee nachten prima voor op doorreis. Chicago is een leuke stad.

Geen ontbijt, maar aan de overkant is Starbucks(wel prijzig)

De ligging was ideaal in Lincoln Park

Minpunt is dat de badkamer wel een upgrade kan gebruiken.

Ziet er verzorgt uit en bevindt zich op een goede locatie.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Top hotel in Chicago

niks. Heb mij prima vermaakt

Prima kamers en prima locatie in Chicago

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goed hotel op wandelafstand van centrum.

Ontbijt was karig! En alles in plastic. Meestal in USA precies.

Vrij goede ligging tov restaurants en pubs. Afstand tot centrum valt mee.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

we kregen een upgrade van Queensize naar Kingsize in een...

Het ontbijt. Plastic borden en bestek. Maar dit schijnt Amerikaans te zijn. De havermout was niet te eten. De wafels vond ik niet lekker. Ik heb steeds brood gegeten met eieren wat wel lekker was.

we kregen een upgrade van Queensize naar Kingsize in een Business Place en hadden hierdoor ook een koelkast waar we heel blij mee waren. Koffie en thee kon je beneden gratis halen uit de automaat van 12 uur tot 11 uur in de avond. Het personeel bij de balie was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Prijs, locatie en kwaliteit zijn bij dit hotel in een goed...

Ontbijt was niet geweldig.

Prijs, locatie en kwaliteit zijn bij dit hotel in een goed evenwicht. De aanwezigheid van supermarkten en restaurants in de omgeving is plezierig.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Parkeren: kost 27 dollar per nacht extra, valet parking...

Parkeren: kost 27 dollar per nacht extra, valet parking zelfs 29 dollar

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Gratis wifi

Oud en bedompt hotel, alles is oud. Nodig toe aan renovatie!!! Slecht karig ontbijt

Gratis wifi

• Beoordeeld op: 30 april 2015