Beoordelingen over Days Inn by Wyndham Seatac Airport 2-sterren

19015 International Boulevard, SeaTac, WA 98188, Verenigde Staten

#24 van de 36 hotels in SeaTac

Enkel goed voor 1 nacht als tussenstop nabij de luchthaven
    • Deluxe Studio met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Algemeen netheid van de kamer. De vuile kousen van de vorige verblijver lagen nog in de kamer.Enkel de badkamer wordt onderhouden als je meerder nachten verblijft. Bed moet jezelf opmaken en de kamer opkuisen ook. Ontbijt is typisch Amerikaanse fastfood.

De ligging en gratis transport naar de luchthaven.

Perfect hotel om te overnachten na lange vluchten.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het vuil achter de deur van de badkamer. De geur in één van de twee trappenhallen, waar afval zakken lagen.

De vriendelijke ontvangst. De goede bedden de gratis shuttle. De doorverwijzing naar Dave's diner.

Geen aanrader.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De veiligheid is niet in orde. Er is voor bijna € 1500,- aan spullen uit onze kamer verdwenen zonder dat er ingebroken is. Aan de balie geeft men zonder te verifiëren nieuwe magneetkaarten als je aangeeft dat die van jou niet meer werkt. Het kamernummer wordt niet gecontroleerd. Tot op heden hebben we niets meer van de agent en het hotel vernomen, hoewel men camerabeelden zou bekijken. Wij moesten echter de volgende dag weg...

De ligging was dichtbij het vliegveld, met een 24-uurs shuttlebus dus gemakkelijk te bereiken. Ruime, schone kamer.

Na aankomst op Seattle airport (na 3 uitputtende...
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Na aankomst op Seattle airport (na 3 uitputtende achtereenvolgende vluchten) hebben we het hotel opgebeld voor de shuttle bus van de luchthaven naar het hotel. De dame aan de lijn was zeer klantonvriendelijk en kon allereerst onze reservatie niet terugvinden noch op naam noch op bookings referentienr., Nadien werd de reservatie toch ergens teruggevonden maar bleek deze om onverklaarbare reden geannuleerd te zijn. Ze was verder erg onbegripvol over onze situatie ondanks we in de boeking een speciaal verzoek hadden ingegeven waarin we uitlegden dat we slechts rond 6am zouden arriveren. Daar wij hier geen reply op hadden gekregen en een boekingsconfirmatie hadden ontvangen gingen wij ervan uit dat dit geen probleem vormde. Ten einde raad hebben we nogmaals onze situatie proberen uit te leggen daar er geen alternatief was. Hierop werd er op zeer onprofessionele wijze de hoorn ingehaakt. Ik hoop dat u begrijpt dat wij hierdoor in een zeer onaagename situatie zijn terechtgekomen en dat we erg teleurgesteld zijn in deze manier van werken.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Ontzettend gehorig. Nooit meer.
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Heel gehorig. De buren hoor je de hele nacht. Douchen, gestommel, lopen etc. Vliegtuigen hoor je al vanaf 5 uur. Hoeslakens van de bedden waren te klein. Schoten elke keer los. Slapen is er bijna niet van gekomen. Ontbijt was slecht. Ontbijt was tot 9 uur. Wij waren er om 8.30 en heel veel was leeg. Wifi was ook slecht.

De slechte beoordeling voor de hygiene betreft vooral de...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De slechte beoordeling voor de hygiene betreft vooral de ontbijtkamer. Het is een self-service ontbijt. Prima, maar zelf wafels maken geeft een hoop troep. Er staan enorme bussen met cereals. Geen idee hoe lang die er al in zaten.

Kamer oke, ontbijt kan beter.
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Het ontbijt is niet meer dan wafels, sneetjes brood en muffins.

Het is een kwartiertje lopen vanaf het vliegveld. De kamer was envoudig, maar comfortabel.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Degelijk hotel voor eerste of laatste nacht van een verblijf in Seattle
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Hoewel de badkamer ruim was, stond de wc vlak naast de muur waardoor het comfort tegenviel. Gezien de ruimte in de badkamer was dit niet nodig geweest.

Prima hotel voor de nacht van aankomst of vertrek. Dicht bij vliegveld met gratis shuttle service. Zeer betaalbaar, en met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prima hotel bij vliegveld - biedt wat je verwacht
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Het hotel ligt in de buurt van het vliegveld dus er was wel geregeld lawaai van vliegtuigen. Behalve enkele restaurants en een paar winkels is er niet veel te doen in de buurt. Ik zou dit hotel niet aanraden voor een langdurig verblijf. Bij late aankomst in of vroeg vertrek uit Seattle is dit echter een uitstekende keuze!

De Wifi was goed: snel en redelijk betrouwbaar. De kamer was ruimer dan ik voor de prijs had verwacht: prima bed en een bureau met fijne burostoel waar ik prima kon zitten te werken. De gratis shuttle tussen hotel en vliegvled maakt dit een prima keuze voor een eerste of laatste nacht in Seattle. Op loopafstand zijn diverse eetgelegenheden en je kan ook eten op je kamer laten bezorgen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Ontbijt was zeer beperkt
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Ontbijt was zeer beperkt

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Alleen omdat de rest vol was
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Ontbijt viel erg tegen, weinig keus, matige kwaliteit Kamers zijngehirig

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Gratis shuttle van en naar de luchthaven, vriendelijk...

Ontbijt kan wat kwalitatiever en uitgebreider

Gratis shuttle van en naar de luchthaven, vriendelijk personeel, ontbijt ok naar Amerikaanse normen

• Beoordeeld op: 6 maart 2015

dicht bij vliegveld, restaurant en bars

sfeerloze omgeving, het gratis ontbijt stelt weinig voor

dicht bij vliegveld, restaurant en bars