Beoordelingen over Dolce Hayes Mansion 4-sterren

200 Edenvale Avenue, San Jose, CA 95136, Verenigde Staten

#8 van de 67 hotels in San Jose

Mooi van buiten maar van binnen veel te verbeteren
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vrijwel alles bij dit hotel ging fout. Ondanks dat de tijd om in te checken 3 uur was, was om kwart over 5 de kamer nog niet gereed. De kamer zelf was aan de kleine kant Het restaurant was gesloten, de bar die wel eten had gaf bevroren pate. Het slot van de kamer was kapot. Er werd moeilijk gedaan met het feit dat we ontbijt incluesief hadden. Hiervoor moesten we toch de rekening tekenen en de tax betalen. Het meeste personeel was ook niet vriendelijk en kundig

Schitterende locatie met historisch hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

Onze prima kamer bevond zich op de 3e verdieping van het bijgebouw. Wat men vergeten was ons te vertellen was dat de airco op de 3e verdieping altijd maximaal aanstaat om de warmte onder het schuine dak weg te koelen. Jammer! Dit maakt zoveel lawaai dat we halverwege de nacht om een andere kamer moesten vragen. Dit verzoek werd keurig ingewilligd en daarna hebben we op niveau 1 heerlijk geslapen

Dit is helemaal fantastisch. Je komt aanrijden in en enorm park met prachtige palmbomen naar een groot wit hotel, dat in een oude Mansion is gevestigd. het hotel is oorspronkelijk gebouwd als woonhuis voor de familie Hayes en behoort nu tot het historisch erfgoed van California. De ontvangst is allerhartelijkst en we kregen de keus uit een aantal soorten kamers. We kozen voor locatie en uitzicht. . Het hotel heeft een paar restaurants die niet altijd open zijn. Gelukkig kan je ook bij de bar voortreffelijk eten bestellen dat in de tuin geserveerd wordt. Er is ook nog een groot inpandig zwembad.

Geweldig Hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Niets viel tegen!

Het gehele hotel is top. Mooie lokatie. Kamers zijn sfeervol ingericht. Heerlijke bedden en aan alles is gedacht.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Helaas waren wij er maar 1 nacht
    • Standaard met 2 Queensize Bedden

Erg mooi en stijlvol complex vol luxe van " vroeger"

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Prachtige locatie, luxe hotel