Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Houston Downtown 3-sterren

400 Dallas Street, Downtown Houston, Houston, TX 77002-4777, Verenigde Staten

#190 van de 407 hotels in Houston

• Betaald WiFi

Vriendelijke personeel, bij de receptie, schoonmaakster, en...
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

In de directe omgeving (“business district”) is na 19 u alles dicht en dood.

Vriendelijke personeel, bij de receptie, schoonmaakster, en ook in het restaurant

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Aangenaam thuiskomen na een lange vliegreis
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Kamer was net en schoon en ruim. Bedden comfortable. Locatie was veel centraler dan gedacht; veel op loopafstand te bereiken (inclusief Main Street waar de grootste verzameling van restaurants en winkels zich bevind in het centrum), maar als je niet wil lopen is er de gratis DoubleTree shuttle die je brengt waar je zijn moet (een taxi dus). Direct toegang ook tot het tunnelsysteem hoewel we dat pas ontdekten toen we via de tunnels ons hotel binnenliepen. Staf was uiterst vriendelijk, en regelde zelfs dat we de auto alsnog valet konden laten parkeren omdat we per ongeluk in de tegenovergelegen parkeergarage hadden geparkeerd; gratis en voor niks zodat we niet dubbel hoefde te betalen. En natuurlijk de DoubleTree signature verse warme chocolate chip cookies bij ontvangst!

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Bed

Kamers gedateerd. Weinig energie in hele hotel. Geen inspirerende ruimte voor toch wel veel geld

Bed

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Friendly and good dervices, nice bar to relax.

Nothing

Friendly and good dervices, nice bar to relax.