Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Hotel Miami Airport & Convention Center 4-sterren

711 Northwest 72nd Avenue, Miami, FL 33126, Verenigde Staten

#123 van de 213 hotels in Miami

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima hotel voor als je op doorreis bent of voor enkele dagen bezoek aan Miami
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Wifi viel soms wat tegen. Op hogere verdieping regelmatig opnieuw in moeten loggen terwijl in de lobby en restaurants de ontvangst uitstekend was.

Uitstekend hotel maar dat mag ook wel voor de prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekende kamer zoals je in een hotel van deze categorie ook mag verwachten. Prima locatie ook al omdat je met de airport shuttle naar de luchthaven kunt en vandaar de trein naar Miami kan nemen. Goed zwembad, goede restaurants.

Prima doch ietwat gedateerd hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het zwembad is erg klein en niet voorzien van voldoende parasols. De kamers incl. Ontbijt voorzien NIET in een uitgebreid ontbijt in de grote eetzaal, maar in een eenvoudig ontbijt met weinig keus op de 11e verdieping

Kamer was schoon en volledig ingericht. Wel erg gedateerd en een opknapbeurt zou zeker mogen geschieden. De bedden zijn stevig en comfortabel. Voldoende handdoeken. De parking is naast de deur en altijd voldoende ruimte

Voldeed niet aan onze verwachtingen.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het hotel geeft een beetje een indruk van vergane glorie en is ons inziens hard aan een upgrade toe. Als gevolg van een haperende airco en de hiermee gepaarde verhuizing naar een kamer waarvan ook die airco niet optimaal werkte hebben wij besloten ons verblijf in te korten en naar een ander hotel uit te wijken.

Het hotel ademt een lokale (Cubaanse) gezelligheid uit.

Hotel is aan renovatie toe !
    • Junior Suite met Kingsize Bed - Rookvrij

Hotel is aan renovatie toe ! In de directe omgeving is niets te zien Kamer was niet proper Service niet ok

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Oud en gedateerd niet waard
    • Executive Tweepersoonskamer - Rookvrij

Kregen tot 2 keer aan toe een vieze kamer vuil, haren, kakkerlak

Eigenlijk niets

front office klerks ongemanier en ongeintereseerd
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

front office klerks ongemanier en ongeintereseerd

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Prima hotel dicht bij het vliegveld.

Inrichting van de kamers in wat gedateerd, terwijl de centrale ruimtes zoals bar en lobby er juist heel modern en verzorgd uitzien.

Prima hotel dicht bij het vliegveld. Goed geïsoleerd, waardoor je de vliegtuigen niet hoort. Wij waren er 1 nacht in aansluiting op onze vlucht en voordat we met de huurauto op reis gingen. Voor dat doel is het een prima hotel.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Netjes en schoon Hotel.

Eigenlijk niets aan te merken. Je vind altijd wel iets als je wat wilt vinden.

Netjes en schoon Hotel. Je hoord totaal niets van het kabaal van de luchthaven. Ruime parkeergelegenheid. Prijs kwaliteit zeer zeker in orde.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Het uitzicht

Dat er totaal geen rekening wordt gehouden met dieet wensen zoals glutenvrij eten, terwijl de bediening dit zelf ook heeft. Dus het is bekend, moest zorgen voor mijn eigen brood.

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Fijn dicht bij het vliegveld.

Wachttijd in het restaurant was wat lang.

Fijn dicht bij het vliegveld. Fijn dichtbij de dolphin express naar de stad.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

zwembad

we hadden een kamer met balkon maar het balkon was niet echt proper te noemen

zwembad uitzicht op de luchthaven (maar geen geluidsoverlast)

• Beoordeeld op: 30 april 2015

De kamers en zwembad busverbinding