Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Orlando at SeaWorld 4-sterren

#246 van de 407 hotels in Orlando

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Weggestopt in bouwput
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op het Resort

Ik moest wegens vertraging van mijn vlucht gedwongen een extra nacht in Orlando blijven. Het was erg druk in verband met Spring Break, maar hier waren nog kamers beschikbaar. Ik ging er van uit dat een Double Tree by Hilton een mooi hotel zou zijn, maar bleek in een motel gedeelte ondergebracht te worden. Het werd ook snel duidelijk waarom deze kamers nog beschikbaar waren: men was aan het verbouwen, de kamer keek uit op een hek aan de voorzijde met daarachter een grote beerput. 'Ter compensatie' kreeg ik een kortingsbon op spullen uit de winkeltjes op het terrein, maar omdat ik de volgende dag al weer vroeg naar het vliegveld moest, had ik daar helemaal niets aan. Een tegenvallen dus....

Kamer was compleet ingericht.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Grote schone kamers, vriendelijk personeel en veel faciliteiten.
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ik vind het heel raar dat er geen badjas tot mijn beschikking was. Bij de receptie heb ik nog gevraagd of het mogelijk was om er eentje te krijgen (om s ochtends vroeg te zwemmen en het was best koud) maar ze hadden niks liggen. Daarnaast zijn de kamers best gehorig, je hoort de buren tv kijken en praten.

Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Snachts had ik wat overlast van luidruchtige buren maar na een telefoontje met de receptie stond er binnen 5 minuten iemand van de bewaking die de buren stil kreeg. Heel fijn. Ook het zwembad was erg lekker en de kamers waren heel ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Prettig verblijf in een comfortabel hotel voor een aangename prijs
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Bad - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het enige wat echt tegenviel was het buffet in het restaurant. Het hotel werft met by Hilton. dat geeft bepaalde verwachtingen met betrekking tot de kamer. Deze is niet helemaal op Hilton nivo, maar dat mag voor deze prijs ook niet verwacht worden.

De prijs / kwaliteitsverhouding is erg goed. Het hotel is comfortabel opgezet en bied alle faciliteiten die je verwacht

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

Parkeergeld

Schoon

• Beoordeeld op: 15 december 2015

prima bedden en goed bereikbaatheid

ontbijt buffet is prijzig en eenzijdig

prima bedden en goed bereikbaatheid

lawaai airco

ontbijt

• Beoordeeld op: 9 april 2015

centraal gelegen.

weinig plek bij t zwembad

centraal gelegen.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.