Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Hotel Tampa Airport-Westshore 3-sterren

4500 West Cypress Street, Tampa, FL 33607, Verenigde Staten

#74 van de 120 hotels in Tampa

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Uitstekend hotel bij vliegveld.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De toegangskaart naar de kamer werkte niet altijd even goed.

Bij het inchecken werden wij uiterst vriendelijk geholpen. Doordat, naar mening van de dame achter de desk, wij wat lang moesten wachten kregen wij een gratis ontbijt. We kregen een mooie ruime en rustige kamer. Kamer was schoon. Het is een prima locatie t.o.v. het vliegveld. Ontbijt heerlijk en uitgebreid. Je kan je auto prima parkeren. In de buurt voldoende restaurants om lekker te eten.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Doen voor locatie
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Kamer is vrij simpel en idem dito voor uitstraling hotel aan de binnenkant. Je verwacht meer. Niet in praktijk dus!

Locatie is top. Dicht bij luchthaven. Je kunt daar ook goed lunchen (ontbijt en diner niet geprobeerd)

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Kamer was schoon.

Voor zo'n duur hotel weinig faciliteiten inbegrepen! Voor het ontbijt moesten wij 45 dollar betalen.( 3 pers). WiFi op de kamer was heel slecht. Geen laundry aanwezig. Volgende keer gewoon weer ander hotel in de buurt nemen.Westhore is prima plek verder. Central business district is het wel.

Kamer was schoon. Zwembad ok.