Beoordelingen over Eagle Mountain House and Golf Club 3-sterren

179 Carter Notch Road, Jackson, NH 03846, Verenigde Staten

#11 van de 14 hotels in Jackson

Genieten op mooie locatie.
    • Standaard Kamer met Uitzicht met 2 Tweepersoonsbedden

Het hotel zelf is wat slecht onderhouden en stoffig. Een nieuw behangetje, lik verf en nieuwe vloerbedekking in combinatie met goed stofzuigen zou wonderen doen en de verder zo mooie accomodatie veel beter tot zijn recht laten komen.

Een sfeervolle, bloemrijke locatie met mooie ligging en uitzicht. 'S ochtends met koffie op de veranda in je schommelstoel in het zonnetje. Genieten! Evenals de talrijke zelfgebakken koeken en de watertjes die beschikbaar waren gedurende de dag. Als gezin met volwassen kinderen, konden we hier alle kanten op. Het zwembad was heerlijk. Er waren veel zitjes en een bar om te lezen, spelletjes te doen etc. Met de aanwezigheid van een golf course waren we ook blij. Je kunt talrijke wandelingen ondernemen in de buurt of verder weg. Verder is het heerlijk toeven op de vele stenen terassen en in de bassins van de nabijgelegen watervallen. Je kunt prima eten in Jackson zoals bij de Wildcat Inn (in de tuin is een aanrader) of bij de Red Fox Bar. We zouden dit hotel weer boeken.