Beoordelingen over El Capitan Hotel 1-sterren

4,5

5,6

5,5

• Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het licht midden in een spaanse getto. Waar ze snachts veel herie maken. En heel veel junkies. En de bus stopt voor dw deur tot 06.00uur om de 15 min met vewl lawei.

De koelkast op de kamer en de tv en de ingang met een buzzer open gedaan word . Superveilig gevoel in de getto

Verschrikkelijk
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Voor 130 euro per nacht verwacht ik op z'n minst een schone hotelkamer. Onze kamer was simpel, wat prima zou zijn als het gewoon schoon was. Het raam stond open, deze kon ook niet dicht vanwege de beschimmelde en aangetaste kozijnen. Dat werd dus slapen in een ijskoude kamer, met kleding aan dus. Het bad was helemaal kaal, er zat geen verf meer op. Wij hebben een medewerker gevraagd hoe dit zat, die kwam even kijken, gaf alleen aan: 'Nee maar er wordt elke dag schoongemaakt' en vluchtte weer weg. De volgende dag was er helemaal niet schoongemaakt, ons bed was nog precies hoe we het hadden achtergelaten. Kortom: wij vonden het absoluut het geld niet waard, echt het ergste hotel waar we ooit hebben geslapen, nooit meer!

Het uitchecken was na twee helse dagen toch wel het fijnst.

Slecht en veel te duur!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kleine kamer voor veel geld. Alles in het hotel is gedateerd. Vloer in de doucheruimte is altijd nat. Kamer is vies. Ramen zijn in jaren niet schoon gemaakt. Om hotel te bereiken moet je een trap op. Lift is niet aanwezig. Bij boeking indruk gekregen van (grats) parkeerruimte bij het hotel. Dit is niet juist. Kosten parkeren per dag $20 en in het weekend $25. Ondanks de redelijke ligging van het hotel, sterke afrader! Van alle ongeveer 25-30 hotels/motels die ik in Amerika heb bezocht was dit de slechtste en duurste!

Goede locatie en prima hotel
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De schoonmaak vd badkamer, vloer en ventilator had wat mij betreft wat beter gekund.

De ingang zit aan de weg maar is afgesloten met een hek, receptie doet deur open. Veilig idee. Goede locatie als je in The Mission wilt verblijven.

Het verblijven waard!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De badkamer zag er een beetje verlept uit. Ook zou het fijner zijn als de wc gescheiden zou zijn van de douche. Er is een keuken beschikbaar, maar alleen binnen bepaalde tijden. Op zaterdagavond om 7uur was hij bijvoorbeeld gesloten. Het hotel staat in een Mexicaanse buurt, waar het niet superveilig is, ook overdag wordt het afgeraden om daar als meisje/vrouw te lopen.

El Capitan is een groot hotel wat er luxe uit ziet. De kamers zijn geweldig! Grote inloopkast, eigen kraan, koelkast, lekkere stoel, groot tv-scherm. Ook ligt er shampoo en douchegel en elke dag een nieuw zeepje en schone handdoeken. Prettig om te verblijven en ook niet erg om eens een poosje binnen te blijven.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De wifi deed het na dag 1 niet meer tot de dag dat we weer weg gingen. Dat was vooral jammer voor het opzoeken van restaurants/activiteiten in de buurt. Personeel kan vriendelijker.

De kamer was schoon en netjes met een wastafel, wat erg handig was ivm de gedeelde badkamer. Koelkast op de kamer was ook handig voor een ontbijt. In de ochtend kon je gratis koffie halen, leuke service! Daarnaast is The Mission een leuke buurt met een gezellige Mexicaanse sfeer!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goedkoop, maar dat is ook te zien.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Schone kamers. Schone gedeelde badkamers.

Bed leek wel schoon. Rest van kamer en hotel niet.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goede locatie, slecht hotel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De gang en gedeelde faciliteiten zijn slecht onderhouden.

De locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Alles. Het was echt super smerig. De badkamer en wc deel je met minstens 20 personen. Overal lag water, schimmel, gaten, vlekken. Te vies voor woorden. Echt schandalig om zoveel geld te vragen voor een overnachting. Het hele hotel was ook smerig en slecht onderhouden. Eigenlijk schandalig dat dit hotel via Booking.com wordt aangeboden. Zeer ontevreden!

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Veel lawaai, vies/schimmel, stank.

Veel lawaai, vies/schimmel, stank. En dan toch ook duur in vergelijk met alle anderen hotels waar we overnacht hebben.