Beoordelingen over Cova Hotel 3-sterren

655 Ellis Street, Tenderloin, San Francisco, CA 94109, Verenigde Staten

#141 van de 230 hotels in San Francisco

Fijn hotel
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De locatie van het hotel. We wisten niet dat er zo veel zwervers in de buurt waren. Gelukkig zorgde het hotel voor een shuttle naar diverse plekken en gaven ze tips welke buurten je beter kon vermijden.

Ontbijt was goed. Ook leuk dat je terecht kon voor een happy hour met wijn welke je gratis kon drinken. Heel leuk initiatief! Ook fijn dat er een shuttle was die je naar diverse plekken bracht. Personeel was vriendelijk en helpt je graag.

Goed hotel, locatie wat minder
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De locatie is wat minder. Veel zwervers in de buurt. Dat hadden we van te voren wel gelezen in de reacties van andere dus we wisten ervan. Ik was met mijn zus dus twee meiden savonds alleen is een beetje eng dus wel iedere avond optijd terug naar het hotel. Wie liepen savond ook om via een andere weg waar minder zwevers waren om ze zo een beetje te ontlopen. Het beste is om via Geary Street naar union square te lopen en daar op het ov te stappen.

Goed ontbijt, goed bed, goede douche en schone kamer. Op het hotel is niks aan te merken.

• Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Er zit geen airco in de kamer en het was er warm. Omgeving vol met zwervers die overigens niet lastig waren. Geeft echter geen fijn beeld.

Hotel is prima. Goede bedden en 's morgens een redelijk ontbijt. Van 17.00 tot 19.00 uur happy hour in de roofbar met een gratis glaasje wijn.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

We hadden meer verwacht van dit hotel
    • Superior Kamer met 2 Queensize Bedden

Ontbijt was niet geweldig en het eten werd slecht aangevuld. Op een dag waren er zelfs geen theezakjes meer. Personeel in het restaurant was niet erg vriendelijk. We kregen steeds maar 3 handdoeken, terwijl we met 4 personen waren. Geen koelkastje op de kamer. Veel daklozen in de buurt van het hotel.

Zeer vriendelijke en behulpzame receptie. Mooi uitzicht op het dakterras.

De informatievoorziening en hulp vanuit het hotel waren goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

De slechtste bedden va onze vakantie. Te smal voor 2 personen. En als de een zich omdraait, wordt de ander zeeziek. 1 van ons is zelfs midden in de nacht van ellende maar op de grond gaan liggen. Ook de veiligheid is een issue: in de omgeving van het hotel zijn vele zwervers. Toen we rond 20:00 te voet met kinderen vanaf Union Square terugkeerden naar het hotel, voelden we ons zeer onveilig. Zeker toen we de laatste 20 meter nog tussen de drugs-attributen van een zwerver door moesten stappen.

De informatievoorziening en hulp vanuit het hotel waren goed. Voorzieningen zoals fitness en de gebruikelijke ijsmachine ook prima. Het ontbijt was ook keurig verzorgd.

Gratis shuttle is heel fijn.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Hotel staat aan de rand vd slechtste/armste buurt van SF. Veel zwervers in de buurt van t hotel. Geen goede restaurants en supermarkt op loopafstand. Geen koelkast op de kamer helaas.

Gratis shuttle is heel fijn. Wel snel bij zijn want vol is vol. Ontbijt zat bij de prijs in en was best ok. Verse wafels zelf bakken. Scrambeld eggs, toast. Geen vers fruit (uit blik). Prima!! Union square ligt op 20 min lopen. Goed te doen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Personeel was behulpzaam, kamer en badkamer luxueus.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Geen koelkast. Ontbijt viel ons wat tegen voor het soort hotel we hadden. Wat meer keus verwacht. Wel het enigste waar we wafels met zelf gemaakt beslag konden maken en waar ze kaas en vleeswaar hadden. (Zeer beperkte keuze). Je kan het personeel vragen om toast te maken. De ligging is niet ideaal. Veel zwervers en verslaafden. Geen last van gehad overigens

Personeel was behulpzaam, kamer en badkamer luxueus.

top hotel in verkeerde wijk maar snel downtown
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

de locatie , slechtste wijk qua daklozen/zwervers

De bedden.. en de service

Kamers netjes en ruim.

Kamers zeer gehorig en het ontbijt was ronduit slecht

Kamers netjes en ruim. Alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

• Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

bij het afmelden van taxi kreeg ik het voorschotbedrag niet terug.

ontbijt

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Voor Amerikaanse begrippen een top ontbijt, met zeer attente...

Niet direct bij het hotel, maar in vele straten in de buurt van dit hotel verblijven zwervers op straat.

Voor Amerikaanse begrippen een top ontbijt, met zeer attente service en heerlijke wafels.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

- kwaliteit kamer

- in de omgeving van het hotel veel daklozen/zwervers, meer dan enkele jaren geleden. Hiervan ondervond ik geen last, het is alleen niet prettig.

- kwaliteit kamer - goed ontbijt, zeker voor Amerikaanse begrippen, bij prijs inbegrepen - prijs-kwaliteit - shuttle-bus service naar oa Fisherman's wharf, Moscone congres centrum en Union square.