Beoordelingen over Enclave Suites, a staySky Hotel & Resort 3-sterren

6165 Carrier Drive, Orlando, FL 32819, Verenigde Staten

#307 van de 407 hotels in Orlando

Dichtbij universal en gratis shuttle.

Veroudered interieur, weinig kookmateriaal,

Dichtbij universal en gratis shuttle. Schoon zwembad (binnen en buiten). Disney is een kwartiertje rijden. Bieden geen gratis shuttle aan.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prijs/kwaliteit goed,Van ontbijt geen gebruik gemaakt,zelf alles ingekocht voor de morgens
    • Suite met 2 Slaapkamers (Kid Quarter)

In 2015 hadden we een geronoveerd gekregen ,dat beviel heel goed!! Nu dus de wat gedateerde weer gekregen,dus viel wat tegen Schoonmaak kan beter,vieze vegen aan deuren etc,lekkend toilet

Dit was de 3e keer dat we hier al waren ,vanwege de gunstige ligging en de 2 badkamers (4 personen)

Hotel dicht bij de parken.
    • Suite met 2 Slaapkamers (Kid Quarter)

Moesten een uur wachten totdat we konden inchecken. Weinig kamermeisjes, vragen om schone handdoeken.

Hotel dicht bij de parken. Leuke omgeving met winkeltjes en restaurants. Hotel heeft binnen en buitenzwembad met spa. Kamer is netjes met 2 badkamers,

Verouderd hotel, ondermaats ontbijt en zeer dubieuze praktijken bij het afrekenen.
    • Executive Kamer met Queensize Bed

Bij het uitchecken werd ons tot onze grote verbijstering een bijkomende kost aangerekend van maar liefst $14.48. Toen we om verduidelijking vroegen vertelde de manager van dienst dat wij een film gehuurd zouden hebben. Toen we dit ten stelligste ontkenden, deelde de dame ons mee dat er 26 minuten (!) gekeken zou zijn naar Nickelodeon, een kinderprogramma dat in alle hotels gratis te bekijken is. Ons zoontje van 6 heeft op de eerste avond inderdaad even naar een (zeer oude beeldbuis) tv gekeken met mistig beeld. De bewering van het management dat een kind van 6 een "film on demand" zou besteld hebben, via een procedure die uit verschillende (4) stappen bestaat en die bovendien een CODE vereist, die NIEMAND van ons had, is echter ronduit belachelijk. Alle argumenten ten spijt werden wij uiteindelijk verplicht $14.48 te betalen voor 26 minuten tv, zo niet zou het bedrag op onze credit card in rekening gebracht worden. Wij zijn geschokt dat dit soort praktijken in Orlando/USA mogelijk is en vinden dit pure oplichterij. THE ENCLAVE HOTEL & RESORT ORLANDO: NOOIT MEER!

Gratis shuttle naar Universal Studios

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Slecht
    • Deluxe Studio

Dat ik half 12 aan kwam en mijn kamer was omgeboekt. Naar een resort nog een half uur rijden. Ik had met iemand anders daar afgesproken, dus die moest ook omgeboekt. On acceptabel. De genoegdoening was 1 gratis nacht terwijl ze de gehele periode een extra kamer te verhuren hadden. Niet correct.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Grote tegenvaller

Beide kamers die mij werden aangeboden waren gewoon vies. Vlekken in de gordijnen. Vlekken in de bank in de huismaker. De hele indruk was gewoon vies. Het hotel bestaat uit 3 torens. De kamers die mij werden aangeboden waren in toren 1 en toren 3. Beide kamers waren trouwens niet wat ik had geboekt. Ik heb het vermoeden, van wat ik op het internet heb gelezen, is dat deze kamers in toren twee zijn gevestigd. Toren twee zou, wat ik heb gelezen, ziijn gerenoveerd.

De nacht portier die mij hielp was top. Nadat ik had beslist om niet in dit hotel te verblijven was hij bereid me te helpen een ander hotel te vinden.

Niet om te herhalen.
    • Deluxe Studio

Kamer was niet helemaal schoon. Badkamer schimmel. En ac werkte niet goed. Kamer was muf.

Locatie en toegangs wegen.

Bedden en vliegtuiglawaai

Bedden en vliegtuiglawaai

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Locatie top maar accomodatie viel erg tegen
    • Deluxe Studio

Schoonmaak. Gebeurt 1 x per 3 dagen. Bij ons pas na 5 dagen. Dit geldt ook voor wisselen handdoek. Zelf moeten wisselen.

Locatie en zwembad

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Prima, ook voor een paar dagen.
    • Deluxe Studio

Het mag wel wat moderner. Vrij oud.

Centraal bij Universal

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Super locatie bij international drive

Vieze kamer en ontbijt bijgeboekt 50 dollar en kregen toast met jam. Aangeheven aan de receptie ohh ja jullie hadden luxe ontbijt je krijgt een ander kaartje geen excuses

Super locatie bij international drive

• Beoordeeld op: 22 februari 2016