Beoordelingen over Fairway Inn Florida City Homestead Everglades 3-sterren

100 Southeast 1st Avenue, Florida City, FL 33034, Verenigde Staten

#4 van de 11 hotels in Florida City

Aan te raden voor een kort verblijf, of op doorreis.
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Het is een grote vestiging, dus het kan er druk zijn, vooral in de weekends

Het verblijf hier is gewoon goed, met een extra aantekening voor de kwaliteit van het zwembad. Ook het ontbijt voldoet en is redelijk tot goed.

Zeer acceptabel voor een kort verblijf.
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

De weekends zijn druk. Dat is natuurlijk wel een goed teken.

Bereikbaarheid. Let wel op tolwegen vanaf het vliegveld. Voldoende keuze in restaurants in de directe omgeving. Het ontbijt is redelijk. Zwembad wordt goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

een oplossing voor een nacht op doorreis
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

kamer rook vies , muffe geur , was ook niet echt proper bij aankomst kreeg je een lijst van eetgelegenheden met kortingen . meeste lagen redelijk ver uit de buurt of waren gesloten . ook alleen fastfood

een oplossing voor een nacht op doorreis dichtbij alligatorfarm

Prima locatie voor doorreis naar Keys of bezoek aan...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Beetje raar luchtje op de kamer. Maar later ontdekt dat wat amerikanen fris vinden ruiken voor ons niet zo is... (meer hotelkamers roken voor ons raar)

Prima locatie voor doorreis naar Keys of bezoek aan Everglades. Ontbijt erg uitgebreid. Raad dit hotel iedereen aan vanwege prijs/kwaliteit

De ligging is ideaal om naar Miami, The Keys of Everglades...
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De badkamer is minder aan de gezellige kant maar dit is natuurlijk niet noodzakelijk. Zeker niet voor 1 nachtje.

De ligging is ideaal om naar Miami, The Keys of Everglades te reizen. Goed ‘doorreismotel’.

Ontbijt was prima, alleen de ruimte iets te klein voor...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Wordt gebruikt door werklui, en die hebben ‘s ochtends en ‘s avonds als ze uitgewerkt zijn nogal lawaai!

Ontbijt was prima, alleen de ruimte iets te klein voor aantal gasten. Fijn zwembad, kamer was goed! Koelkast en koffie op de kamer! BBQ mogelijkheden op de centrale picknickplaats.

Ondernemend gezin met twee kinderen, 10 en 15 jaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Iets meer zitgelegenheid buiten. Verlichting en accomodatie lay-out nodigen namelijk uit om buiten te zitten.

Mijn gezin en ik hebben hier uiteindelijk 4 nachten verbleven. We hebben 1 nacht bijgeboekt omdat de accomodatie ruim boven onze verwachting was. De ligging t.o. horeca en uitstapjes is zeer goed. Ook de accomodatie zelf voldeed volledig aan onze verwachtingen. Bedden helemaal goed, personneel vriendelijk en professioneel en ontbijt goed. Aanrader, zeker gezien de prijs/kwaliteit.

Uitstekende ligging en
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Zwembad kon schoner, maar was verder mooi.

Schoon, ruime kamer, heerlijke bedden. Zwembad met ligbadjes. Het ontbijt was een bonus. Ligging was ook goed ten opzichte van uitvalswegen naar Miami, Everglades en Keys. Wij als gezin hebben hier 1 nacht doorgebracht met onze 17 en 21 jarige zonen. Vlakbij ook wat (fast food)restaurantjes en op 10minuten rijden een supermarkt en outlet shopping.

Heel net verblijf met lekker ontbijt!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het is niet echt een gezellig hotel of op n top locatie - je hebt wel een auto nodig! Vanuit de Keys of voor naar de everglades is het perfect!

Het ontbijt was top! Ei, yoghurt etc. Zelfs een wafelmaker om zelfs wafels te maken. Ook was het personeel vriendelijk en de kamer ruim.

Ruime, schone en nette kamers, vriendelijk personeel en de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Locatie is niet bij een gezellig centrum. Wel heel veel restaurants van de grote ketens in de buurt

Ruime, schone en nette kamers, vriendelijk personeel en de prijs. Leuke buiten zit plekken op het terrein, zwembad. Locatie dichtbij één van de ingangen van de Everglades.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima voor 2 nachten
    • Premium Kamer - Kingsize bed

Gehorige kamers, je hoort de drukte van de snelweg. Te druk bij het ontbijt. Opstelling kan wellicht makkelijker door bijv L vorm of meerdere eilandjes maken

Prima kamer en goede locatie voor doorreis naar the keys en everglades. Fijn dat ze veel informatie konden geven over Everglades. Leuke en super goedkope kleine Mall op loopafstand

• Beoordeeld op: 14 april 2018

prima uitvalsbasis voor everglades. Hotel is niet bijzonder
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het was rumourig snachts omdat er een picknickbank stond waar mensen aan konden eten en en drinken en dit liep vaak uit. De ontbijtzaal is te klein om alle mensen te herbergen. Verder alle heel efficient

Een effectieve plek als uitvalsbasis voor de everglades en de keys.

Veel waar voor je geld
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Verzorgd terrein met groot zwembad. Gratis ontbijt en volop parkeergelegenheid. Veel faciliteiten in de buurt (restaurants, tankstation, informatiecentrum).

goed hotel voor een redelijke prijs
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Koelkast maakte in onze kamer erg veel geluid en toen we om vijf uur in de middag terug kwamen waren ze net begonnen om onze kamer schoon te maken.

ligging t.o.v. Everglades en de Keys. aantal eetgelegenheden en winkels in de buurt en locatie naar vliegveld. Ontbijt voor Amerikaanse begrippen prima. Je kan de klok rond koffie of thee halen bij de receptie. Ook is het toeristen bureau bij de ingang erg makkelijk.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Goede uitvalsbasis voor zuid Florida.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het water in het zwembad was ijskoud! Verder geen op- of aanmerkingen.

Mooi en zeer schoon complex. Vriendelijke medewerkers. Sober maar goed ontbijt. Nette kamers met goede bedden en verder alle voorzieningen, tv koelkast magnetron kluisje en uiteraard airconditioning.

prijs/kwaliteit uitstekend
    • Premium Kamer - Kingsize bed

Airco maakte heel hard geluid, onmogelijk te laten aanstaan tijdens de nacht. Wij verbleven er 2 dagen, de poetsploeg was er de tweede dag pas rond 17.30 u. Deze dames kunnen onmogelijk in 1 dag rond geraken.

zeer ruime kamer met goed king bed, koelkast, magnetron, kluis, strijkplank .... Ontbijt was inbegrepen en voor een motel verrassend goed

Zeer correcte prijs-kwaliteit
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Wel gestofzuigd maar niet gedweild. Op blote voeten lopen = vies

Prijs en 24 receptie met koffie en wallmart hypermarkten vlakbij. Ideaal voor jetlaggers die om 3u smorgens op pad gaan😉

Prima verblijf om naar de everglades te gaan
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Geen gezellige entree om te zien.

Ruime en neten kamers, Voorzieningen prima, zwembad zag er netjes uit. Ontbijt was prima alleen was het erg druk s'morgens waardoor je soms bakken leg waren of er was nauwelijks een tafel beschikbaar. Rond om het hotel weinig te doen ( veel Fastfood restaurants )en geen gezellige omgeving. Wel dicht bij de everglades ( +/- 45 min rijden tot ingang) en makkelijke weg richting de Key's

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Voor bezoek everglade park.
    • Premium Kamer - Kingsize bed

Ontbijt stelt niet veel voor, veel te weinig plaats in de eetzaal, men kan beter ergens anders een ontbijt nemen.

Goed bed, wifi goed, ligging dicht bij ingang everglade park. Echter het mooiste deel van het park ligt in shark valley, hier zitten massa’s alligators. Wel een uurtje rijden. Gratis parking. Goed hotel voor weinig geld.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima verblijf. Locatie top. Hotel is gezellig en betaalbaar.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De vloer van de kamer was vies (zwart onder mijn blote voeten) onder de deur zat een kier wellicht stof of roet van auto’s. Dan nog, als er iedere dag even een dweil doorgaat zou het niet zo erg hoeven zijn. De hotel medewerker schonk tijdens dit verhaal genoeg aandacht aan onze klacht.

De locatie is top. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Op het zelfde terrein is een toerist Office beschikbaar die al veel info hebben over de everglades.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima overnachtingsplek als je op doorreis bent.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Dit is een enorm groot motel waardoor er veel drukte is op de parking. Op je kamer heb je daar trouwens geen last van.

Ruime kamer en met een heel groot en comfortabel bed! Prima locatie voor een overnachtingsplek want de kamer is top, zeker voor een motel. Maar de omgeving is niet echt leuk.

Heerlijk verblijf met een goede prijs.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Wat meer diversiteit met ontbijt. Iets van vlees, worstjes o.i.d.

Ontbijt was heerlijk. Kamers heel schoon en personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

Schoon, comfortabel, goede uitvalsbasis voor de Keys of Everglades. Niet meer dan dat.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

wat meer variatie qua fruit bij het ontbijt en wat meer beleg voor op brood, liefst ook met wat groente mogelijkheden (sla, komkommer, tomaat e.d.)

Mooie gerenoveerde kamers met comfortabele bedden. Goed schoon. Lage prijs en prima uitvalsbasis voor de Keys of de Everglades.

Noodzakelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Fairway Inn ligt op een industrie terrein aan een doorgaande snelweg, zonder fatsoenlijke eetgelegenheden. Men moet altijd een auto nemen om ergens wat te gaan eten en/of te gaan drinken.

Fairway Inn was gewoon goed, men deed er alles aan om een goede verzorging te bieden.

Prima uitvalsbasis voor de Everglades.
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

* Er is maar 1 stoel. De andere persoon kan wel op het bed gaan zitten maar wij wilden 's avonds buiten zitten (op de galerij), dus dat werd een koffer als 2e stoel. * Hier kan het hotel niks aan doen, maar je zit hier buiten de stad dus dat betekent in de VS dat je meteen in de culinaire woestijn zit... op Google vonden we 1 redelijk goed uitziend visrestarant (tegenover het hotel) maar die bleek dicht (zo te zien al lang, en voorgoed). Iets verder weg vonden we Capri, een Italiaan. Je stapt er binnen in de jaren '70. Maar een redelijk goede keuken.

* Dichterbij de Everglades (hoofdingang) kan haast niet! Dus een goede uitvalsbasis voor een paar dagen de natuur in te trekken. * De bedden zijn uitstekend evenals de badkamer en de kamer is vrij groot. Je kunt zelfs op het 'balkon' (galerij) zitten. * Het ontbijt was goed, voor Amerikaanse begrippen dan, het was dus beter dan verwacht. Zo was er lekker vers fruit in overvloed. * Vriendelijke mensen bij de receptie.

Kamer was comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Door een fout met onze credit card had het hotel meer dan $ 2000 teveel in rekening gebracht. Het kostte ons veel moeite en overredingskracht om dit op te lossen. We hebben wel wat compensatie gekregen, maar dit leverde erg veel stress op in een tijd die we eigenlijk aan onze vakantie wilden besteden.

Kamer was comfortabel. Locatie goed als uitvalsbasis voor Everglades en Keys.

ontbijt eenvoudig.

Stoel op de kamer

ontbijt eenvoudig. Kamer was zonder een stoel daar hebben we wel een paar keer om gevraagd. Helaas niet gelukt. Omgeving zeer luidruchtig aan de grote weg war veel verkeer en vooral motoren die dag en nacht veel lawaai veroorzaken, Ook in en bij het hotel daardoor erg veel lawaai.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heerlijk Motel., qua prijs/kwaliteit een echte aanrader!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Wel veel geluidsoverlast naast drukke weg en Burger King. Zwembadwater was erg koud. Ontbijt mag wat gevarieerder (iets van vlees, pindakaas en creamcheese miste we wel..) WIFI viel vaak uit, of was matig.

Kamers heel fijn. Schoonmaak was top! Omgeving terrein en tuinen zeer netjes onderhouden. Personeel is heel vriendelijk. Fijn zwembad. Perfecte locatie voor fav. restaurants en bezienswaardigheden.!

Prima prijs kwaliteit en service voor dat geld 😁
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Weinig misschien alleen soms het verkeer dat s ochtends over de aangrenzende weg reed. Weinig last van gehad.

Kamers waren kennelijk net opgeknapt. Alles zag er keurig uit, netjes en schoon. Mooie locatie voor uitjes naar de Everglades, the Keys of Miami.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Good price for one overnight stay.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Kamer was oudbollig ingericht en had weinig daglicht.

Motel had een goede locatie als je onderweg bent naar de Keys. Outlet center Florida Keys maar op een paar minuten afstand. Makkelijk te parkeren bij de accommodatie.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Goed hotel voor op door reis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Achterstallig onderhoud maar daar word aan gewerkt.

De prijs Ligging, goed voor een overnachting als je naar de Keys gaat of komt. Outlet,restaurants en supermarkt liggen op nog geen 5 minuten rijden.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Kamers in orde niet erg mooi, prijs kwaliteit is OK
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Er zitten veel vrachtwagen chauffeurs, die starten om 6 uur morgens met het opstarten van hun bedrijfs autos

Kamers in orde niet erg mooi, prijs kwaliteit is OK

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Na een vlotte check in reden we naar de kamer.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

In de kamer hing er een muffe/schimmel geur. Deze kwam waarschijnlijk van de airco die ook luidruchtig was.

Na een vlotte check in reden we naar de kamer. Deze was ruim en proper. Het ontbijt was basic maar wel redelijk goed. Ligging is ook prima, dichtbij resto's en de Walmart.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Oké voor een nacht
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

A/C werkte matig: continue stand werd t kouder maar VEEL geluid. Op de automatische stand (waar we in andere hotels/motels gebruik van maakten) dan werd de kamer niet koud. Late Checkout gevraagd, dit kon pas in de ochtend toegezegd worden (eventueel!!) en ondanks dat we wilden bij betalen niet langer dan een uur (een van ons twee was duiken en om 13.00 terug ipv 11.00 van de checkout.

Locatie op weg naar duiken op key largo Kamer is schoon

Goede prijs-kwaliteit voor bezoek Everglades
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Centrale locatie voor bezoek Everglades. Gemoedelijke sfeer ondanks dat het duidelijk een hotel is waar truckers verblijven. Eerste nacht zaten we in een kamer waar aan de buitenkant een soort generator aan de muur bevestigd was, waardoor er de hele nacht een hard en vervelend geluid in de kamer te horen was. De volgende dag gevraagd om een andere kamer en dat was geen enkel probleem.

Geweldig hotel voor deze prijs!

Helemaal niets!

Mooie kamers, vooral de houten vloer vonden wij hier een voordeel. Her en der over het parkeerterrein staan tafels met banken en zelfs bbq's. Leuk om 's avonds toch even buiten te kunnen zitten, iets wat we bij veel motels wel een beetje gemist hebben. Ontbijt was goed, maar druk! Perfecte tussenstop tussen Everglades en The Keys

Nice place for visiting Everglades Park. Comfortable rooms.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Groot motel; modern. Auto bij de kamer. Keurige kamer. Redelijk goed ontbijt. Behulpzame dames bij receptie. Restaurants op loopafstand. Goede plek om Everglades-park te bezoeken.

Voor de prijs wel prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De airco functioneerde slecht en na monteur was de airco iets beter maar niet voldoende verder was de douche beetje oud en moest je de douchekop vast houden. Airco maakte veel lawaai

De prijs en de ligging en het zwembad

Prima voor een nacht op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het is een echt motel. Dus langer dan een nacht zou niet mijn voorkeur hebben. In de omgeving niet veel te doen.

De kamer was schoon. Het is een echt motel, dus goed voor een nacht. Parkeergelegenheid is er volop. Het ontbijt was verrasend uitgebreid. Dichtbij de everglades.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima voor tussenstop,schoon,veel voorzieningen omheen,ontbijt en zwembad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De geur van desinfecterend schoonmaakmiddel.. maar het is wel schoon.

Een lage prijs voor een motel met zwembad, ontbijt, en schoon. Airco maakt wel wat lawaai maar was ook warm in juli. Veel eten en walgreens op loopafstand. Prima voor 1 a 2 nachten als tussenstop. Picknick plekjes op het middenterrein met bbq.

Een heerlijk zwembad, wat nog tot laat open is.
    • Premium Kamer - Kingsize bed

Het ontbijt was goed, maar het was er enorm druk. Een dag was het zo druk dat we ergens anders zijn gaan ontbijten. Dat viel dus een beetje tegen.

Een heerlijk zwembad, wat nog tot laat open is.

Motel met ruime kamers.
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Zeer ruime kamers met parking voor de deur. Ideaal als tussenstop! Ontbijten gebeurt in de lobby, waar het best wel druk kan worden. Op het terras kan je ook gaan eten, maar zonder airco is het er al snel broeierig. Vriendelijk onthaal!

ontbijt was zeer goed en gevarieerd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

ontbijtruimte is klein ligzetels bij het zwembad zijn aan verandering toe

ontbijt was zeer goed en gevarieerd groot en mooi zwembad ligging is dicht tegen Everglades Alligator Farm en een goede tussenstop om naar de Keys door te reizen

Prima overnachtingshotel op doorreis voor 1 of 2 nachten.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Niets, het voldeed voor ons prima als overnachting hotel. Wel ging er in de kamer naast ons een alarm af, dit hebben we direct gemeld, maar pas na 3 keer vragen en 5 uur later werd er pas iets aan gedaan.

1 nacht hier verbleven op doorreis van Key West naar Orlando. Prachtige grote kamer met king size bed. Er is een mall in de directe omgeving, eventueel op loopafstand, maar niet echt bijzonder. Naast het hotel diverse restaurants, Mac, Starbucks, enz....

Goed centraal en goedkoop hotel
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

De badkamer was oud en niet schoon; verfbladders en aangeslagen kranen. Hoewel we met 4 geboekt hadden slechts 3 handdoeken

Grote kamer met goede queensize bedden Niet gehorig en goede airco

Goed voor doorreis.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Ontbijt was bij de receptie, veel te kleine ruimte met heel veel mensen.Uiteindelijk over geslagen en onderweg iets gehaald. Dit is geen hotel voor gezinnen met kinderen die langer daar willen blijven. Kamers ook redelijk gedateerd. Bedje voor baby moesten we $10 voor betalen en dat is tijdens de vakantie nog niet voorgekomen.

Het hotel ligt goed als je op doorreis bent van de everglades naar de keys. Niet te duur voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Perfecte uitvalsbasis voor de Everglades en Biscayne national park!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het ontbijt is niet bepaald geweldig en niet heel erg veel tafeltjes, maar voor deze prijs moet je ook niet heel veel meer verwachten.

Het is de perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de Everglades en Biscayne national park. Verder zit er ook een prima zwembad bij waar je aan het eind van de dag nog even lekker kunt ontspannen en afkoelen. De kamers zijn zeer ruim met 2 grote bedden.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Goede prijs maar verwacht niet te veel.
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Beetje gedateerd, maar voor 1 nacht was het prima, ontbijt was oke.

Goede prijs maar verwacht niet te veel. voor 1 dag is het prima maar plan niet je hele vakantie hier.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Prima hotel voor het geld. Perfect op doorreis naar de keys om te stoppen. Ontbijt is prima maar kan druk zijn. De kamer was netjes schoon. WIFI was aanwezig.

Ligging tov keys
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Heb tevens aan de overkant bij travelodge en Quality Inn overnacht. Prijs-kwaliteit verhouding was daar veel beter. Bij dit hotel was onze kamer verouderd, badkamertegels kwamen van de muur. Slechte matrassen. Ontbijttafels werden niet afgeruimd, ruimte was te klein voor aantal mensen, sommige mensen stonden te eten. Beperkte keus ontbijt tov hotels aan de overkant. Geen fitness faciliteiten en dat terwijl ik bij dit hotel meer heb betaald per nacht.

Ligging tov keys

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima hotel om een paar nachten te verblijven, verrassend goedkoop en goed

Ontbijt was prima. Voor de prijs uitgebreid. Broodje roosteren, yoghurt, fruit, wafels maken, scrambled egg, sap, thee, koffie. netjes, schoon, zwembad vonden de kinderen heerlijk.

Prima voor 1 nachtje slapen.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

We hadden wat ruzie met de gordijnen boven de airconditioning.

Prima voor een nachtje als je op doorreis bent maar ik zou er niet langer willen verblijven. Qua locatie is wel een goede uitvalsbasis om verschillende stukken van de Everglades te bezoeken.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

prima Inn
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

ligging aan een drukke weg, maar in de kamer geen hinder van In het zwembad dreef veel op en in het water rond.

Mooie en nette kamers goede wifi gratis ontbijt

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima verblijf voor deze prijs. Bij volgende gelegenheid maken wij er zeker weer gebruik van.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Wifi in de kamers achterin was niet al te best.

Voor deze prijs geen beter onderkomen te vinden. Locatie centraal ten opzichte van Everglades, Key West en Miami. Zeer ruim opgezet onderkomen. Prettig verblijf met vriendelijk personeel.

prima basis motel voor een goede prijs voor een doorreis
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

eigenlijk niets, een wat mager ontbijt (maar dat komt ook omdat het mijn eerste ervaring was in een motel met ontbijt in de VS, was niet slechter dan elders)

Vriendelijke ontvangst, parkeren voor de deur, nette omgeving met beveiliging, prima kamer. Geen hoog comfortniveau of mooi, maar alles wat je nodig hebt, fris/schoon en prima bedden. ligt wat verder van de hoofdweg, waardoor rustig. Ontbijt het gebruikelijke karige, mogelijkheid om buiten te zitten. Goede locatie op doorreis naar Everglades of The Keyes. Niet bijzonder, gewoon goed, ook qua prijs.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Deftige, nette kamers!

Er zijn wel wat kamers dus het was met zijn allen naar het ontbijt. Dus toch wel een tijdje moeten wachten voor we plaats hadden.

Kamers groot en proper. Badkamer netjes. Leuk zwembadje, de kinderen konden toch nog even plonsen. Je hebt daar wel eigen handdoeken nodig. Ontbijt viel reuze mee, hadden kleine verwachtingen maar zeer goed meegevallen

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Zeker democratische prijs voor wat je krijgt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ontbijt was wederom echt niet de moeite. Zoveel zoete brol om te eten! Ik heb het gehouden met een koffie (slap) en een banaan. Meer kreeg ik daar echt niet binnen.

Kamer ruim en proper, comfortabele bedden. Prijs heel erg democratisch! Zwembad best ok, ook al zijn er geen badhanddoeken beschikbaar. Wifi connectie erg goed.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Een motel van de betere klasse
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Ontbijt is niet al te uitgebreid, maar toch voldoende. De koffie is barslecht, meer warm water, amper koffiesmaak. Zwembad vrij klein.

De kamers zijn zeer ruim en netjes. Ruime badkamer met voldoende handdoeken. Zeer ruim en comfortabel bed. Ook microgolfoven aanwezig op de kamer. Veel parkeerplaatsen. Picknicktafels met bbq aanwezig.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Prima verblijf en locatie !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het ontbijt kan beter, veel zoetigheid. Maar dat is bijna bij elk ontbijt geweest die we hebben gehad in Florida.

Het zwembad was prima om even een dagje bij te komen. Goede locatie ten opzichte van de Everglades en De Keys!

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Perfect als tussenstop!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Perfect als doorreis naar de keys of Everglades. Onbijt heel basic maar voldoende. Leuk zwembad! Meerdere eetgelegenheden in de buurt, restaurant over het hotel zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Ruime kamer voor twee personen, goede airco, tegels ipv...
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Haren en afgeknipte nagels van vorige gasten in badkamer, vettige deur en föhn. Vuil achter nachtkastje. Vier nachten zelfde beddengoed. Het slot van de toegangsdeur blokkeert.

Ruime kamer voor twee personen, goede airco, tegels ipv vloerbedekking, goede ligging tov the Keys en de Everglades. Veel eetgelegenheden en winkels in de buurt. WiFi is redelijk stabiel.

Uiteindelijk 6 nachten gebleven

Geen badhanddoeken aanwezig

Net ontbijt waar je zelfs je eigen wafels kan maken. Donuts en kleine verse muffins. Relaxed zwembad helaas moet je wel eigen handdoeken hebben hiervoor. Perfecte uitvalshoek om naar Keys, everglades en Miami te rijden.

Van buiten blink, van binnen stink.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De hygiëne. Vooral de vloer was smerig. Je kreeg er zwarte voeten van. Ik heb erover gereclameerd, helaas met slechts een lauwe reactie: "I'll inform the housekeeper". Ik kom hier niet meer.

Mooi complex met zwembad.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Centraal gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Geen zwembadhanddoeken. Leg gewoon op elke kamer er 2 neer hoef je het ook niet apart te beheren. Voor de rest een top hotel, gratis ontbijt, heerlijke kamers.

Heerlijk hotel. Niet super modern maar de premium kamers zijn compleet. Hadden eerst standaard kamer geboekt en kregen van het hotel een upgrade hebben na 2 nachten nog 4 nachten bijgeboekt. Heerlijke bedden. Top ontbijt. Lekker zwembad en alles in de buurt. Everglades natuurpark, winkels, eten en drinken. Keys, Miami. Heerlijk om ff uit te rusten.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Op het binnenterrein waren overdekte picknicktafels met...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De kamers waren erg gehorig en alles was ontzettend oud. De verf moest het bijelkaar houden. Toen we om half zes terugkwamen op onze kamer, was deze niet eens schoongemaakt. Dat is daarna alsnog gedaan. Bij onze aankomst sloegen we bij binnenkomst stijl achterover van de chloorlucht.

Op het binnenterrein waren overdekte picknicktafels met bbq's

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima motel
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Het ontbijt is in een te krappe zaal. Je moet voortdurend in de rij staan. Soms ook voor een tafeltje. Verder prima (voor Amerikaanse begrippen, er is geen vlees of kaas) Als je buiten je ontbijt op eet zit je in de lucht van de Burgerking (de auto's van de drive-thru rijden op een paar meter afstand langs)

Locatie was goed voor uitjes naar de Everglades en de Keys. Zwembad was goed (niet voor kleine kinderen) Prima personeel.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Perfect gelegen aan de ingang van de Everglades.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Vloer kon properder, rest was wel piekfijn gekuist. Ontbijt is typisch Amerikaans. Je moet als Europeaan geen grote verwachtingen hebben en je daaraan aanpassen.

Perfect gelegen aan de ingang van de Everglades. Goede prijs kwaliteitsverhouding. WiFi aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Prima hotel, schoon en makkelijke uitvalbasis, komen zeker volgende keer terug.
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Dat iedereen zomaar het terrein op kan rijden.

Locatie is perfect. Wij verbleven hier 5 nachten. Overdag op pad, in de avond vrienden bezoeken. Prima hotel voor als je en dag heen en weer wil rijden naar Key west. Ziet er van de buitenkant minder aantrekkelijk uit dan van binnen. Kamers zijn netjes gerenoveerd en modern en schoon. Andere bezoektips: - Outlet Shopping Center - Op zondag erg leuk, bar 'Alabama Jack' - Local bar 'Sam's Hideaway' - Tiki bar op Key Largo, eerste afrit. met eigen strandje waar je hele dag kan zitten. Zwambad was prima in orde, genoeg handdoeken en toiletspulletjes. Ontbijt was in orde, niet heel uitgebreid en ruime ontbijtzaal, ook mogelijk buiten te zitten. En er is een mogelijkheid gebruik te maken van de wasmachines.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Op het ontbijt na prima.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het ontbijt viel erg tegen. De ruimte is gewoon te klein voor zo'n groot complex. Lange rij wachtende voor de broodrooster, kleffe donuts en weinig keus. De andere dagen zijn we bij de naast gelegen Burger King gaan ontbijten. Dit zou zeker een punt van aandacht moeten zijn.

Leuk dat er picknictafels buiten staan met een kleine BBQ. Voor de kinderen....of de volwassenen is er een klein zwembad, groot genoeg voor verkoeiling.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Comfortabel,netjes en schoon
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

wij hadden een zieke dochter en konde niet eerder in de kamer. We hebben toen ruim een uur in een park rondgehangen,zodat zij kon liggen

Comfortabel,netjes en schoon

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima hotel als uitvalsbasis Keys/Everglades
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Airconditioning is erg gehorig in de kamer (werkt wel goed). Ontbijt is naar Europese begrippen erg simpel, maar gezien de prijs voldoet het. Wel te weinig zitplaatsen voor het aantal ontbijters. Verwacht er niet teveel van.

Kamer was schoon. Elke dag netjes nieuwe handdoeken en bedden opgemaakt. Hotel is eenvoudig (laagbouw), maar voldoet prima voor een 1/2 nachten verblijf. Omgeving (Florida City) is niet interessant, maar gezien de ligging aan de Florida Pikeway en de Highway 1 (scenic route naar de Keys) is het een prima uitvalsbasis voor de Everglades en de Keys. Genoeg parkeerruimte voor de deur voor de auto.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

100% tevreden

Geweldige locatie! Dicht genoeg bij Miami, de Everglades en The Keys. Visitor Center on site. Schone, ruime kamers. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Ons 3e verblijf daar en zeker niet het laatste!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Geen balkon/raam/buiten zit mogelijkheden privé. Beetje donker binnen.

Ruimte & toegankelijkheid. En de privacy. Vriendelijk personeel. Goede uitvalswegen en veel in de buurt.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Het ontbijt moet men niet teveel van verwachten, maar gezien het feit dat Ihop etc zeer dichtbij is maakt dat niet uit. Voor een dergelijke prijs is het logisch dat er geen luxe ontbijtbuffet is.

Zeer schoon, goede locatie wat betreft eetgelegenheden en uitvalswegen.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Tevreden :)
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Queensize Bedden.

Niets. Ontbijtruimte wat klein, dit hebben we uit haast overgeslaan. Onze deur klemde wat bij het openen en sluiten.

Zeer vriendelijke en vlotte incheck en zeer vriendelijk personeel. Kamer was in orde, alles wat we nodig hadden was aanwezig. Mooi onderhouden groot terrein. Ligt aan drukke weg maar geen last van gehad. Prima prijs-kwaliteit.